بنشین تا به تو گویم زینب
غم دل با تو بگویم زینب
بعد من قافله سالار تویی خواهر من
قصه ی دشت بلا باز و نما خواهر من
این زمان مردم شهر حق مرا دم نزنند
کوفیان امر ولی را به لبی دم نزنند
با سکوت، مردم شهر ،امر به منکر کردند
با سکوت مردم شهر، حق علی ،دم نزدند
خواهرم اکبر و عباس و علی اکبر من
تشنه ی راه حقیقت شده هم قاسم من
به ره جام بلا تشنه و عطشان رفتند
جمله اولاد حسین،اکبر و اصغر رفتند
کوفیان بهر سکوت محشر کبری کردند
در نماز و مستحبات خدا مشغولند
دین پیغمر و قرآن خدا را کشتند
زین گناه عرش خدا جن و ملک می نالند
به چه سان جرأت مقتل بنمود شمر لعین
زانکه جمعی بیتفاوت شده اند بهر حسین
خواهرم حرکت من امر به دین حق بود
کوفیان نامه زدند، امر به حق را کشتند
خواهرم اکبر و عباس و علی اصغر من
در سکوت کوفیان گشته فدا خواهر من
کشته شدقاسم و عبدالله وجعفر عطشان
در سکوت کوفیان گشته فدا خواهر من
چون که حق آمد و کوفی به سکوتش پرداخت
باطل از ره برسید و سر دین پرپر ساخت
عطش زخم عدو در دل ما بنشستنه
بیتفاوت شده اند مردم شهر کوفه
واجبی گشته فدا، تشنه ی عطشان تنها
شده چون قوم نبی موسی عمران تنها
موسی و عیسی و ایوب و همه دین خدا
جمله اسلام به سکوت غرقه به خون کرببلا
جمله یاران حسین در سفر کرببلا
شده اند ، آمر معروف خدا وا عطشا
اکبرم تاج سرم رفته به میدان بلا
نهی از منکر او غرش او تشنه لبا
قاسم آمد بسوی دشت بلا وا عطشا
یاری حق به زبان و به سلاح وا عطشا
سوره ی عصر بخواندند در این دشت بلا
که تواصی بحق کرده حسین وا عطشا
هم نواشد همه ی عرش خدا خواهر من
با علی اکبر من جن و ملک خواهر من
تشنه لب غرقه به خون اکبر من خواهر من
بعد من باز نما قصه ی ما خواهر من
شیعیان امر بحق راه مسلمانی است
نهی از منکر او راه عزاداری است
ان الانسان لفی خسر گر زبان نگشایی
ان الانسان لفی خسر گر بحق امر نکنی
کوفیان کرببلا دین خدا را باختند
کوفیان روز خدا حق خدا لال شدند
در تواصی بحق صم و بکم بودند
در تواصی بصبر ذبح ولایت کردند
ای همه سینه زنان بهر غمش داد زنید
بهر عباس و علی اکبر ش فریاد زنید
خواهرم زینب است الگوی تمام عالم
اسوه ی دخترکان دختر ارباب عالم
این زمان دین خدا پرچم دین چادر توست
تو علم دار خدا حافظ دین چادر توست
بهر دین صبر نما توصیه کن خواهر من
حضرت فاطمه الگو بنما خواهر من
همچو زینب تو نما حافظ خون شهدا
چادرت خطبه زینب شده در کوچه ی ما
گفته اند خواهر من وقت شهادت شهدا
چادرت خواهرمن بهتر از خون شهدا
https://eitaa.com/fatemi5/2772
واجبی که همه واجبات دیگر برآن بنا میشود.
اگر نماز اگر روزه اگر رعایت حلال و حرام است از برکت امر بمعروف علما روحانیون و انسان های شایسته است.اگر نبود این
الان مقید هستیم ، مقید نبودیم
حجت الاسلام والمسلمین صادقی نسب
https://eitaa.com/fatemi5/2772
امر به معروف موجب جبران ظلم های گذشته میشود.
زمین با امر به معروف و نهی از منکر آباد میشود.
کسانی که ثروتی دارند،اگر سرمایه گذاری کنند کارخانه ای مزرعه ای آباد شود،زمین آباد میشود.
ایجاد اشتغال از هر کار نیکی نیکوتر است.
حجت الاسلام والمسلمین صادقی نسب
https://eitaa.com/fatemi5/2772
در اهمیت امر بمعروف
باید بکوشیم اهل عمل باشیم.
روحانیان عزیز،فرهنگیان سر کلاس ها،پدران و مادران نسبت به فرزندانشان،
که بهترین امر به معروف و نهی از منکر است. حجتالاسلام والمسلمین صادقی نسب.
https://eitaa.com/fatemi5/2772
گذشته ها روحانی امر به معروف میکردند گوش میدادند.
معلمی دانش آموزی را میگفت،پذیرش بود
غرور مسأله بدی است که فلان مدرک را دارم نه حرف استاد نه روحانی نه مشاورنه پدر مادر .
اگر گوش میدادند خانواده ها از هم نمیپاشد.
حجت الاسلام والمسلمین صادقی نسب
https://eitaa.com/fatemi5/2772
بهترین امر بمعروف و نهی از منکر غیر مستقیم است.
از مصداق های امر بمعروف فراهم کردن زمینه اشتغال
تشویق به مطالعه کتاب های مذهبی و علمی تشویق کنیم
جلسات قرانی ،هیات،به ورزش از امر بمعروف غیر مستقیم است.
حجت الاسلام والمسلمین صادقی نسب
https://eitaa.com/fatemi5/2772
May 11
تفکر اینکه تاثیری ندارد اشتباه است
توت های درخت یک روز نمیرسد
بعضی توت ها ماه اول نمیرسد حتی ماه دوم نمیرسد
بدانیم که حرف ما تاثیر دارد
فردی در سی سالگی گفت نماز میخواهم بخوانم.گفته شد چرا
گفت یتیم بودم کودکی مادرم امر به نماز میکرده بعداز پانزده سال اثر کرده.
حجتالاسلام والمسلمین صادقی نسب
https://eitaa.com/fatemi5/2772
اگر نبود امر بمعروف امام حسین علیه السلام
دین نبود.
بهلول علیه کشف حجاب که اقدام کرد، شاه نتوانست برنامههای خود را اجرا کند و مجبور شد کشف حجاب را اجباری کند.
حضرت امام خمینی دید شاه اسلام را میخواست ریشه کن کند و بعد از انقلابش اسلام احیا شد.
حجت الاسلام والمسلمین صادقی نسب
https://eitaa.com/fatemi5/2772
هدایت شده از سای
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴حجت الاسلام راجی:
♦️تنها جنگی که دشمن در آن شکست نخورده است! تلاش گسترده دشمن، ناامید کردن مردم است!
♦️ تلاش جریان تبلیغاتی دشمن برای القای ناامیدی! دشمن با جنگ تبلیغاتی به جان مردم افتاده!
♦️ راهکاری برای خنثی کردن جنگ تبلیغاتی! جنگ تبلیغاتی و تحریف حقایق!
🇮🇷کانالهای نشریه عبرتهای عاشورا🇮🇷
🌍 eitaa.com/ebratha_ir ایتا
🌍 splus.ir/ebratha.org سروش
هدایت شده از ahmad
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
ضرورت امر به معروف از نگاه شهید سلیمانی.
🌐🌐🌐🌐🌐🌐🌐🌐
قابل توجه آنهایی که به دلیل برخی شبهات امر به معروف نمی کنند
هیات ها نمیتوانند سکولار باشند هیات امام حسین سکولار ما نداریم .هرکس علاقه مند به امام حسین است یعنی علاقه مند به اسلام سیاسی است اسلام مجاهد است اسلام مقاتله است.اعتقاد به امام حسین هم معناش این است دیگه .
اینی که ادم تومجلس روضه مراقب باشد که مبادا مباحث اسلام سیاسی باشد این غلط است.
رهبر انقلاب👆
این که حجاب الان سیاسی شده و کمتر از آن گفته شود همان سکولار است.
اینکه از امر به معروف و نهی از منکر در جهت اصلاح کمتر گفته شود و مصلحت اندیشی شود اسلام سکولار است.
اینکه مداح و سخنران بجای مطرح کردن مسایل روز در خط قرمز های اسلام یعنی حلال و حرام مصلحت اندیشی کنند و نگویند این سکولار است. اینکه یک گناه علنی در محیط شهرمان دارد انجام میشود ولی هیات کک اش نگزد و نه سخنران و نه مداح و نه روضه خوان و نه بقیه هیات دردش نباشد صحبتش نکنند تاکید نکنند ،اسلام سکولار است.
این مراقبت های بر ضد اسلام سکولار است،اینکه خود امام حسین(ع) امربمعروف کند ولی در سخنرانی ها و مداحی و روضه رنگ و بوی بفکر هم نبودن دیده شود ،سکولار است.
https://eitaa.com/fatemi5/2772
#پاسخ_به_شبهات
🔴#شبهه عامل بودن
📌سوال: من خودم گناهکارم چرا باید امر به معروف و نهی از منکر کنم؟ آدم صالح فقط حق داره امر به معروف کنه!
✅ جواب:
🔹کسی که به تو، #توصیه ای میکنه لزوما خودش انسان کاملی نیست، اما ممکنه دقیقا همون چیزی رو بهت بده که نیازش داری !
🔹فقط معصومین هستند که هیچ گناهی ندارند در صورتی که #امر_به_معروف را خدا بر همه واجب کرده.
🔹در کلام معصوم آمده شما امر به معروف کنید حتی اگر در همان #معروف ضعف دارید اهل آن خواهید شد.
#بی_تفاوت_نباشیم
#امر_به_معروف_و_نهی_از_منکر
🍀
🌺🍀
💠💠💠💠
📲👇https://eitaa.com/fatemi5
کاش میشد مردمان عبرت بگیرند اصغرم
روی گردانند زمن لالالالا لالایی اصغرم
کوفیان کافر شدند بهر سکوت ،یاری نما کوفی ساکت اصغرم
با لب تشنه تو فریادی بپا کن بهر دینم اصغرم
امر به معروف کن ای طفل من تشنه گلویم اصغرم
نهی از منکر نما یاری نما دین پیامبر اصغرم
ای خدای عالمین تنها همین شش ماهه ام
بهر یاری ات بماند و تو قبول کن اصغرم
آن گلوی نازکت با امت جدم چه گفت که این چنین
همهمه کرد لشکر سعد لعین را اصغرم
سوی تو پرتاب کردند بهر آب شش ماهه ی من اصغرم
موعظه هایت سفیدی گلویت کرده است ای اصغرم
کاش یاری کرده بودند خیل مردم اصغرم
بیتفاوتها چرا تیر سه شعبه پرت نمودند اصغرم
بهر ترک نهی ازمنکر قساوت کرده اند؟
ترک واجب بی حیاکرده مسلمان اصغرم
آن گلوی تشنه ات سوره ی العصر خوانده است
ان الانسان لفی خسر خوانده است ای اصغرم
توصیه به حق نمودی بهرشان با العطش
غیرتی گشتند و دادند نوش دارو اصغرم
https://eitaa.com/fatemi5/2772
سلام
✍شب هشتم
1️⃣👈احکام+امر به معروف
https://eitaa.com/ahkam31/974
2️⃣👈ویژگی چهارم یاران امام؛
امر به معروف و نهی از منکر
https://eitaa.com/fatemi222/4609
✋اصحاب سبت چه کسانى بودند؟
پاسخ اجمالی:
«سَبت» در لغت، به معنى تعطیل عمل براى استراحت است؛ و روز شنبه را از این جهت«یوم السَّبت» نامیده اند که برنامه هاى کسب و کار معمولى در آن تعطیل شده بود. «اصحاب سبت» به جمعى از بنى اسرائیل گفته می شود که در ساحل دریاى احمر در بندرى به نام«ایله» زندگى مى کردند، وقتی که از طرف خداوند صید ماهى در روز شنبه ممنوع شد، آنها با فریب از آن دستور سرباز زده و لذا گرفتار مجازات دردناکى شدند و فقط عده کمی که آنها را امر به معروف و نهی از منکر می کردند نجات یافتند.
👌پاسخ تفصیلی:
پاسخ این سؤال در آیات 163ـ 166 سوره «اعراف» آمده است، در این آیات صحنه اى از تاریخ پرماجراى بنى اسرائیل، که مربوط به جمعى از آنها است که در ساحل دریائى زندگى مى کردند، آمده است، منتها روى سخن در آن به پیامبر اسلام(صلى الله علیه وآله) است، و به او مى فرماید:
از یهود معاصر خویش درباره این جمعیت سوال کند، یعنى این خاطره را به وسیله سؤال در ذهن آنان مجسم ساز، تا از آن پند گیرند، و از سرکشى و کیفرى که در انتظار سرکشان است بپرهیزند.
این سرگذشت ـ چنان که در روایات اسلامى به آن اشاره شده ـ مربوط به جمعى از بنى اسرائیل است که در ساحل یکى از دریاها (ظاهراً دریاى «احمر» بوده که در کنار سرزمین «فلسطین» قرار دارد) در بندرى به نام «ایله» (که امروز به نام بندر «ایلات» معروف مى باشد) زندگى مى کردند، و از طرف خداوند به عنوان آزمایش و امتحان دستورى به آنها داده شد و آن این که:
صید ماهى را در آن روز تعطیل کنند اما آنها با آن دستور مخالفت کردند و گرفتار مجازات دردناکى شدند که شرح آن را در این آیات مى خوانیم.
در نخستین آیه مى فرماید: (از قوم یهود معاصر خویش ماجراى شهرى را که در کنار دریا قرار داشت سؤال کن)؛
«وَ سْئَلْهُمْ عَنِ الْقَرْیَةِ الَّتی کانَتْ حاضِرَةَ الْبَحْرِ».
و به یاد آنها بیاور زمانى را که (در روز شنبه از قانون پروردگار تجاوز مى کردند)؛ «إِذْ یَعْدُونَ فِی السَّبْتِ».
زیرا روز شنبه روز تعطیل آنها بود و وظیفه داشتند، دست از کار و کسب و صید ماهى بکشند و به مراسم عبادت آن روز بپردازند، اما آنها این دستور را زیر پا گذاردند.
پس از آن، قرآن آنچه را در جمله قبل سربسته بیان کرده بود، چنین شرح مى دهد: (به خاطر بیاور آن هنگام را که ماهیان در روز شنبه در روى آب آشکار مى شدند و در غیر روز شنبه ماهى کمتر به سراغ آنها مى آمد)؛
«إِذْ تَأْتیهِمْ حیتانُهُمْ یَوْمَ سَبْتِهِمْ شُرَّعاً وَ یَوْمَ لایَسْبِتُونَ لاتَأْتیهِمْ».
«سَبت» در لغت، به معنى تعطیل عمل براى استراحت است و این که: در قرآن در سوره «نبأ» مى خوانیم:
«وَ جَعَلْنا نَوْمَکُمْ سُباتاً»؛
(خواب شما را مایه راحت شما قرار دادیم) نیز اشاره به همین موضوع است.
روز شنبه را از این جهت «یوم السَّبت» نامیده اند که برنامه هاى کسب و کار معمولى در آن تعطیل مى شد، سپس این نام بر این روز باقى ماند.
بدیهى است، جمعیتى که در کنار دریا زندگى مى کنند، قسمت مهمى از تغذیه و درآمدشان از طریق صید ماهى است، و گویا به خاطر تعطیلى مستمرى که قبلاً در روز شنبه در میان آنها معمول بود، ماهیان در آن روز احساس امنیت مى کردند و دسته دسته به روى آب ظاهر مى شدند.
اما در روزهاى دیگر که صیادان در تعقیب آنها بودند، در اعماق آب فرو مى رفتند!
این موضوع، خواه جنبه طبیعى داشته، و یا یک جنبه فوق العاده و الهى، وسیله اى بود براى امتحان و آزمایش این جمعیت، لذا قرآن مى فرماید: (ما این چنین آنها را به چیزى که در برابر آن مخالفت مى کردند آزمایش مى کردیم)؛
«کَذلِکَ نَبْلُوهُمْ بِما کانُوا یَفْسُقُونَ».
در حقیقت جمله «بِما کانُوا یَفْسُقُونَ» اشاره به آن است که: آزمایش آنها به چیزى بود که آنها را به سوى خود جلب و به نافرمانى دعوت مى کرد و همه آزمایش ها همین گونه است; زیرا آزمایش باید میزان مقاومت افراد را در برابر کشش گناهان مشخص کند، و اگر گناه، کششى به سوى خود نداشت، آزمایش مفهومى نمى داشت.
هنگامى که این جمعیت از بنى اسرائیل در برابر این آزمایش بزرگ که با زندگى آنان کاملاً آمیخته بود قرار گرفتند، به سه گروه تقسیم شدند:
گروه اول که اکثریت را تشکیل مى دادند، به مخالفت با این فرمان الهى برخاستند.
گروه دوم که قاعدتاً اقلیت کوچکى بودند، در برابر گروه اول به وظیفه امر به معروف و نهى از منکر قیام کردند.
گروه سوم، ساکتان و بى طرفان بودند، که نه همگامى با گناهکاران داشتند و نه وظیفه نهى از منکر را انجام مى دادند.
در آیه دوم مورد بحث، گفتگوى این گروه را با نهى کنندگان شرح مى دهد و مى فرماید: (به خاطر بیاور هنگامى که جمعى از آنها به جمع دیگرى گفتند: چرا قومى را اندرز مى دهید که خداوند سرانجام آنها را هلاک مى کند و یا به عذاب دردناکى کیفر خواهد داد)؛
وَ إِذْ قالَتْ أُمَّةٌ مِنْهُمْ لِمَ تَعِظُونَ قَوْماً اللّهُ مُهْلِکُهُمْ أَوْمُعَذِّبُهُمْ عَذاباً شَدیداً».
و (آنها در پاسخ گفتند: ما به خاطر این نهى از منکر مى کنیم که وظیفه خود را در پیشگاه پروردگارتان انجام داده و در برابر او مسئولیتى نداشته باشیم، به علاوه شاید سخنان ما در دل آنها مؤثر افتد و دست از طغیان و سرکشى بردارند)؛
«قالُوا مَعْذِرَةً إِلى رَبِّکُمْ وَ لَعَلَّهُمْ یَتَّقُونَ».
از جمله بالا چنین استفاده مى شود: اندرزدهندگان براى دو هدف این کار را انجام مى دادند:
یکى به خاطر این که در پیشگاه خدا معذور باشند و دیگر این که: شاید در دل گنهکاران مؤثر افتد.
آیه بعد مى فرماید: سرانجام، دنیاپرستى بر آنان غلبه کرد (و هنگامى که فرمان خدا را به دست فراموشى سپردند، آنها که از گناه نهى مى کردند را رهائى بخشیدیم، ولى ستمکاران را به کیفر سختى به خاطر فسق و گناهشان مبتلا ساختیم)؛
«فَلَمّا نَسُوا ما ذُکِّرُوا بِهِ أَنْجَیْنَا الَّذینَ یَنْهَوْنَ عَنِ السُّوءِ وَ أَخَذْنَا الَّذینَ ظَلَمُوا بِعَذاب بَئیس بِما کانُوا یَفْسُقُونَ
».
شک نیست این فراموشى، فراموشى حقیقى که موجب عذر است نبود، بلکه آن چنان بى اعتنائى به فرمان خدا کردند که گوئى به کلى آن را فراموش نموده اند.
سپس مجازات آنها را چنین شرح مى دهد: هنگامى که (در برابر آنچه از آن نهى شده بودند، سرکشى کردند به آنها گفتیم: به شکل میمون هاى طرد شده در آئید)؛
«فَلَمّا عَتَوْا عَنْ ما نُهُوا عَنْهُ قُلْنا لَهُمْ کُونُوا قِرَدَةً خاسِئینَ».
روشن است امر کُونُوا: «بوده باشید» در اینجا یک فرمان تکوینى است، همانند: «إِنَّما أَمْرُهُ إِذا أَرادَ شَیْئاً أَنْ یَقُولَ لَهُ کُنْ فَیَکُون».(1)
پی نوشت:
(1). گردآوري از کتاب: تفسیر نمونه، آيت الله العظمي مکارم شيرازي، دارالکتب الإسلامیة، چاپ سی و دوّم ج 6، ص 492.
https://eitaa.com/fatemi5/2772
هدایت شده از منبرک فاطمی
امربهمعروف ۳تیر۱۴۰۲_فاطمی.m4a
35.28M
🔹اهمیت امر به معروف و نهی از منکر
🔹روشهای امر به معروف و نهی از منکر
🔹نشانههای افول غیرت دینی در جامعه
🔹 سیره شهدا و علما و بزرگان در امر معروف و نهی از منکر
◾️سایر موضوعات شب هشتم👇
https://eitaa.com/fatemi222/9625
❄️🌸❄️🌸❄️🌸❄️🌸❄️🌸❄️
🤔مگه نمیگید شرط اول وجوبِ #امر_بمعروف_و_نهی_از_منکر، علم به معروف و منکرِ ...
🔷پس چون من علم به همه ی معروفات و منکرات ندارم نمیتوانم #تذکر بدهم🤷🏻♂️
اصلا خطاکار خودش نمیداند این #منکر است پس من چرا باید به او بگویم🤦🏻♂️ چون نمیداند دیگر گناهی هم به پایش نوشته نمیشود🙄
☝️ اولا لازم نیست همه ی معروفها یا همه منکرها را بشناسیم مثلا بنشینیم یک طوماری تهیه کنیم و لیست همه ی معروفات ومنکرات را بنویسیم📝
خب مشخصه😃 دروغ پارسال هم بد بوده، امسال هم بد است. حلال و حرام خدا تغییر نمیکنه که ...
پس از چه زمانی میخواهیم شروع به #تذکِّردادن به همدیگر کنیم⁉️هر چه قدر که معروف و منکر را میشناسیم همان قدر وظیفه داریم🤗
اما یجایی مثلا طرف قبله را درست ایستاده من اشتباهی امر به منکرش کنم درینجا #امام _خمینی ره در #تحریر_الوسیله میفرمایند: آن جایی که مطمئن نیستید کارش گناه هست، حق ندارید تذکِّر بدهید.
🚶♂️اما باید برویم در حد نیازهای روزمره ی مان یاد بگیریم.واجب نیست که من هر چیزی را حتما باید بلد باشم.چون همه چیز را همگان دانند...✅
🔰البته این یکی از ویژگیهای خوب #امر_به_معروف است که باعث میشود شخص دائم اطلاعاتش را به روز کند؛ ولی قرار نیست در چیزهایی که نمیدانیم هم دخالت کنیم❌
پس در حدّ اطلاعات و یقین خودمان #تذکِّر بدهیم. و همین که شما میدانی این کار گناه است همین را باید بگویی. حالا چرایی آن و فلسفه و علتش را برود مطالعه کند...📚
🧐یا اصلا برخی میگویند بسپریم به عالمان که #علما بگویند ، منظور از عالم حتماً کسی نیست که عمامه بر سرش باشد. عالم کسی است که در آن یک موضوع علم دارد و میداند این کار غلط است باید بگوید.🗣
♦️ مثل این است که ما یک #پزشک_فوق_تخصص داریم. یک وقت است کسی در آب افتاده یک مقدار آب خورده، باید سینه اش را یک مقدار فشار بدهیم یا یک تنفس مصنوعی بدهیم یک کار ساده ای است که هر کسی میتواند انجام دهد، بگوییم نه حتما باید #پزشک بیاید این کار را انجام دهد🤨
⚜️پس در #امر_به_معروف گفته میشود فرد باید عالم باشد، از این عالم برداشت اشتباه نشود که باید روحانی باشد، خیر... عالم به آن مسئله باشد.
🔴 این هم که میگویند گناهکار علم ندارد که کارش گناه است ، این هم ملاک نیست🚨🚨🚨
طرف چه بداند کارش خطاست و چه نداند ما وظیفه داریم آگاهش کنیم😊
👈حالا اگر میداند کارش خطاست، اسم عمل ما در فقه اسلام میشود #امر_به_معروف و #نهی_از_منکر، اگر هم نداند اسم عملمان میشود #ارشاد_جاهل...
در هر صورت چه بداند و چه نداند که دارد در چاه می افتد ، بهرحال ما باااااید #تذکرمان را بدهیم...👋
مثلا در مسئله ی کشف حجاب 👩🏻
طرف را چه جاهل بدانیم چه غافل ...
چه معاند بدانیم چه دختر حاج قاسم ...
چه دلش پاک باشد یا نباشد...
در هر حال آن گناهی که عیان است ، چه حاجت به استخاره است⁉️
👈بااااااید تذکر بدهیم💯
https://eitaa.com/Chastity
🔶🕊 حرف حساب
هر کس بدون حجاب وارد هیئت شد و گفت: امام حسین من را همین شکلی دعوت کرده!
در جواب بگید: بله عزیزم اتفاقاً به منم سفارش کرده که دیدمت تذکر بدم😉
⛔️ ورود بدون #حجاب ممنو؏ ⛔️
🔹 طلایه داران معروف خواهرستاد امر به معروف شهرستان گناباد
.
🌴مومن نیست کسی که ببیند خدا را نافرمانی میکنند واو سکوت کند و دم نزند و در جهت جلوگیری از آن گناه برنیاید!
(#امام_حسین علیه السلام _ شیخ امالی ص ۵۵)
یا امام حسین جان 💚 کمکم کنید فقط برای دلخوشیم، آرام شدن وجدانم و یا حاجتهام روضه نرم، سینه نزنم و اشک نریزم😭🤲
کمکم کنید هدف قیام تون که امربه معروف و نهی از منکر بود رو فراموش نکنم و مثل خودتون و یاران با وفاتون که هر چه در توان داشتند برای حفاظت از اصول و احکام اسلام ناب محمدی(ص) به میدان آوردند، منم در حد وسع و توان خودم به واجب دینی خودم عمل کنم و نگذارم گناهان علنی در خیمه ی امام زمانم، عادی بشن و شیوع پیدا کنند😢
یا امام حسین جانم💚 کمکم کنید صدای هَل مِن ناصر امام زمانم رو نشنیده نگیرم! و خون به دل نازنینشون نکنم💔💔💔 😭😭😭
#دلنوشتهیکیازفراگیران
🏴 بـه آمـرین بپیـوندیـد
❌ اگه مداح یا آخوند کج فهمی خواست بیحجابی در حسینیه و هیئت و... رو با شرابخواری #شاهرخ_ضرغام و #رسول_ترک و... مقایسه کنه، بهش یادآوری کنید که👇👇
اون لاتها، هیچوقت عمل حرامشون رو نبردن توی هیئت و مجلس امام حسین علیه السلام!!
(بیرون از این فضا شراب میخوردن، نه توش!!)
ولی اون بیحجابی که اومده تو مجلس شما، حرام رو آورده توی مجلس❗️❌
بفهم‼️😏
🏴 بـه آمـرین بپیـوندیـد
استاد تقوی
اونایی که از بتو چه شنیدن دورند
نماز میخوانند روزه میگیرند روضه میروند.
شهر در آتش است و آنقدر غرق شهوت کنند.
ان الله لا یغیر ما بقوم حتی یغیر ما با انفسهم
خدا را شکر کنیم که فتنه کشف حجاب پیش آمده که ما با امر به معروف نزدیک شویم که خوک ومیمون محشور نشویم
مصداق آیه کانو لا یتناهون عن منکر فعلوه نشدیم.