بطرس الصفا هو الإمتداد المستقیم و الأحمر لسیدنا المسیح، علی نبینا و آله و علیهما السلام. و لکن بإنکاره للشریعة، أخرج بولس المسیحیة عن صراط المستقیم؛ بولس هو أحد اکابر آباء المؤمنين الوردیین...
هیأت مناسک است یا نمایش است؟ این درشتترین چالش برنامههایی از سنخ حسینیهی معلا در رسانه است...
7.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
رفاقت ابومهدی عیتا با عماد مغنیه به همآن یکان ۱۷ باز میگشتند؛ خیلی پیش از آنی که حرکت حزبالله لبنان وجود داشته باشد. آن سفر خیلی میخواستم از او در بارهی آن شهید بشنوم و حرف به جای دیگر میرفت؛ و نمیدانستم که آنها به زودی به هم میرسند و حرفهایش را با خودش خواهد برد...
سازمان بسیج به سیاق همهی این سالها در رزم و رأی ایستاده است و پس از یک سال هنوز وارد امر به معروف و نهی از منکر در جنگ احزاب حجاب نشده است؛ میترسم او هم ترس این را داشته باشد که در گیر شدن با امت ابلیس باعث شود که زیرساختهایش بیست سال عقب بیفتد...
یک سال و اندی عملیات تأخیری، اگر نگوییم عقبنشینی، کارگزاران عرفی نظام برابر سکولارهای هار ایرانی در جنگ احزاب حجاب باعث این نشد که آنها پای صندوق رأی بیایند؛ تنها فائدهی این صبر راهبردی بیراه هماین بیداری مکتبیهای ایرانی و باورشان به تنهایی در این معرکهی حیاتی بوده است...
پادگان اشرف در مقایسه با دانشگاه [شنیع] شریف ماهیت کمخطری برای موجودیت حکومت اسلامی در ایران بوده است...
درستش این بود که انجمن الحادی دانشگاه شنیع شریف پیش از بزرگداشت طاهرهی قرةالعین برای زن لوط نبی بزرگداشت میگرفت و برای هند جگرخوار، تا برسد به پریبلنده و آن زنک سلیطهی با گیسهای سیمظرفشویی. درستش این بود که بیرق خانهی هند در مکه را بالای در دفترشان در طرشت میزدند...
بچهمسلمان بودن در حوزهی شریف مروی یک کنش مدنی است؛ بچهمسلمان بودن در دانشگاه شنیع شریف کنشی مکی است، و کار هر مسلمانزادهی از راه رسیدهیی نیست...
در دستگاه تفرعن سکولار دانشگاه، دانشجوی مکتبی، مؤمن آل فرعون است؛ کبریت أحمر...