استعارهی از نهجالبلاغه به مینیژوپ، در بارهی عدالتطلبهای عرفی، از که جا آمد؟ از داستان تراب حقشناس و حسین روحانی تا صدیقه رضائی و محبوبه متحدین...
دردناکترین شهادتها آنهایی است که با شهید دعوا داشتهیی؛ گاه از دل هم در آوردهیید و گاه دلخور از هم خبرش را آوردهاند...
شهادت عصمت نمیآورد. شهادت سهم آنهایی است که با حجتشان مجاهدت کردند...
شهید شدن آنهایی که شهید میشوند و شهید نشدن آنها که شهید نمیشوند از برهانهای عدل الاهی است...
گفتار مستقیم محصول گفتمان منسجم است؛ اگر نه یک سال با حجتیه جملهسازی میکنید و سال دیگر با برنامه...
دوتایی برنامه|کارنامه سرکاری است. روی گفتمان-گفتار نامزدهای انتخابات متمرکز شوید...
رسانهیی که اجازهی مناظرهی دو به دو به نامزدهای انتخابات را نمیدهد پی برهان قاطع و خطاب فصل برای رأیدهندهها نیست، و به هماین متلک و کنایههای ناتمام بسنده کرده است و مشارکتشکنی میکند...
آن نظام آموزش ریاضیزدهیی که در دبستان تا دبیرستان و حتا پس از آن تهی از درس منطق است و دست بالا به جبر بسنده کرده است انتظار دارد که مناظرهیی که دانشآموختههاش برگزار میکنند چیزی بیش از متلکپرانیهای ناتمام باشد؟ یا چه...
وزارت کشور ایران به همآن دلیلی با مناظرهی آزاد دو به دو نامزدها کنار نمیآید که با راهپیمایی آزاد خیابانی مردم کنار نیامده است و با آزادی حمل سلاح توسط مؤمنین...
آیین آغازین موسم پیادهروی اربعین ۱۴۰۳ هجری شمسی در بدرقهی بیستوسومین کاروان پیادهی مشهد مقدس به کربلای معلا، با چاووشخوانی در صحن قدس حرم مطهر رضوی، با شعار کربلا طریق الاقصی.
جمعه، ۲۵ خرداد، پس از نماز جمعه
مجمع جهانی پیاده از خانه | جامعهی فعالان مردمی اربعین | مجمع تشکلهای بینالملل | مجتمع اسلامی حضرت بقیةالله الاعظم
آن که باور به رباط محیط رایان ایران ندارد، لنگهی آنی است که رباط محیط عیان ایران را انکار میکند؛ تجزیهطلبهای رایان و عیان...
🔴آیین آغازین موسم پیادهروی اربعین ۱۴۰۳ در بدرقهی بیستوسومین کاروان پیادهی مشهد مقدس به کربلای معلا
🔻با چاووشخوانی در صحن قدس حرم مطهر رضوی
🔻با شعار کربلا طریق الاقصی.
📌جمعه، ۲۵ خرداد، پس از نماز جمعه
♦️مجمع جهانی پیاده از خانه /جامعهی فعالان مردمی اربعین / مجمع تشکلهای بینالملل / مجتمع اسلامی حضرت بقیةالله الاعظم
❇️جامعه فعالان مردمی اربعین
❇️@jarbaein
این محرم است که اسلام را زنده نگه داشته است؛ این صفر است که محرم را زنده نگه داشته است...
امسال هفتادوسه روز از مشهد تا کربلاء، پیاده در راهند. گذرنامه همراه همهشان است اما حاج علی گفت: به همهی کاروان تأکید کردهام تا شناسنامه بردارند تا هشتم تیر که به طبس میرسیم در انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم شرکت کنیم...
گریز از شریعت و ستیز با اقامهی شریعت جانمایهی ابطالطلبی سکولار ایرانی است، هر چند هفت ذرع دستار بر سر پیچیده باشد یا نهجالبلاغه بر سر نیزه کرده باشد...
آن که باور به اقامهی سخت شریعت ندارد، باوری به اقامهی نرم شریعت نیز نخواهد داشت؛ بیباوری به اقامهی شریعت، بیباوری به شریعت است...