eitaa logo
جریان انحرافی.
1.3هزار دنبال‌کننده
1.5هزار عکس
1.5هزار ویدیو
82 فایل
«کانال جریان انحرافی» با هدف بیان پشت پرده ها و اتفاقات مربوط به فرقه های انحرافی راه اندازی شده است. سعی ما بر این است که اخبار و تحلیل های ناب فرقه ای را به شما تقدیم کنیم. ارتباط باادمین و ثبت نظرات: @Hkh121400
مشاهده در ایتا
دانلود
ظروف با نماد تک چشم!!! چه اصراری بر رواج این نماد شیطان پرستی هست؟ چرا در طراحی لباس، کفش ،ظروف و...از این نماد استفاده میشه؟
22.76M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
. 🚫 جریان شناسی فتنه احمدالحسن ◽️ فردی بانام احمد الحسـن در عراق، ادعاهـای دروغـینی درزمینهٔ ارتباط و نیابت از امام زمان (عجّل‌الله‌فرجه‌الشریف) مطرح کرده است. 👤 چهره احمد بصری مدعی دروغین یمانی را بهتر بشناسید .
🅾️🅾️ فریبی از ابتدا تا انتها 📌 شبه معنویت های جعلی نمی خواهند خود حقیقی را نمایان کنند و پشت الفاظ فریبنده و زیبایی مانند موفقیت، رشد، معنویت، انرژی، جذب، عرفان، شادی و... جا گرفته اند تا به منافع و مطامع دنیایی خود برسند. آنان چه باک دارند که هزاران خانواده را اسیر خرافات، مجعولات و سپس فساد و تباهی کنند
27.74M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
⛔️⛔️ به نام اهل‌سنت اما به کام بهائیت! 🎥 حمایت عبدالحمید اسماعیل زهی از فرقه ای که جز خیانت، خشونت و خرافه چیزی ندارند... ➕ اما حقیقت موضع اسلام نسبت به فرقه ضاله بهائیت چیست؟!
🛐🛐 نفی عاقبت اندیشی در عرفان های کاذب (بخش اول) 📌 انسان متاثر از دین توحیدی، جهان مادی را به مثابه محیطی برای ساخت منزلگاه دائمی خود می پندارد. از این رو، در زندگی و در امور دنیوی خواهان مهیا ساختن شرایط و مقدمات بهره مندی از کمال اخروی است. او معتقد است که اوضاع زندگی و فضای اجتماعی مرتبط با سعادت شخصی، می بایست منطبق با مسیر کمال و رشد معنوی سامان پذیرد. بنابراین به دنبال ایجاد تغییر در مسیر نیل به این هدف گام بر می دارند. .
🛐🛐 نفی عاقبت اندیشی در عرفان های کاذب (بخش اول) 🟣عاقبت اندیشی در فضای اجتماعی که مردمان آن متاثر از فرهنگ دینی اند در مسائل مختلف دنیوی و اخروی دارای ظهورات بسیاری است. 🟣انسان متاثر از دین توحیدی، جهان مادی را به مثابه محیطی برای ساخت منزلگاه دائمی خود می پندارد. از این رو، در زندگی و در امور دنیوی خواهان مهیا ساختن شرایط و مقدمات بهره مندی از کمال اخروی است. او معتقد است که اوضاع زندگی و فضای اجتماعی مرتبط با سعادت شخصی، می بایست منطبق با مسیر کمال و رشد معنوی سامان پذیرد. بنابراین به دنبال ایجاد تغییر در مسیر نیل به این هدف گام بر می دارند. 🟣اما در نقطه مقابل دنیا طلبی در عرفان های نوظهور ریشه در علل سیاسی – اجتماعی فراوانی دارد. یکی از بزرگترین اهداف آن، کنترل اعمال و رفتار انسان های اجتماعی است. یعنی از نام معنویت و عرفان استفاده می شود تا اعمال انسان در مسیر خواست و علاقه ی حاکمان سیاسی ایجاد شود. به عبارت دیگر، ترس از ایجاد تغییری که مخالف منافع حاکمان سیاسی است موجب می شود که آنان برای رکود حس تغییر در مسیر کمال طلبی مردم، دست به ابداع عرفان هایی بزنند که تعالیم نهفته در آنان خواهان تزریق حس دنیاطلبی و نفی عاقبت اندیشی است. 🟣از این رو، هم به نیاز انسانِ خواهان معنویت پاسخ ظاهری داده شده و او را غرق در انحراف می نمایند و هم حاکمان سیاسی در مسیر خود مانع بزرگی را برداشته و حذف کرده اند.
⭕️الگوسازی از زن معلوم‌الحال برای بانوان ایران 🔺«رادیو پیام دوست» از رسانه‌های رسمی تشکیلات بهائیت، از 23 خرداد پخش سلسله نمایش رادیویی با عنوان «طاهره قرة‌العین» را آغاز کرد. 🔺این رسانه بهائی سعی دارد از زنی فاسد، هنجارشکن، قاتل و لاقید الگویی فاضل برای زنان ایران بسازد. 🚫«زرین تاج برغانی قزوینی» زنی شیخی مسلک و پیرو «علی‌محمد باب» و از حلقه اوّلیه یاران وی موسوم به «حروف حیّ» بود که در روابط خانوادگی، مسائل اجتماعی، عفّت و احکام اسلامی هنجارشکنی‌های فراوان دارد. 🚫 از اقدامات این زن بدکاره می‌توان به «رها کردن همسر و فرزندان»، «کشف حجاب برای نخستین بار در بین مردان»، «روابط خلاف عرف و شرع با افراد شیخی»، «اعلام نسخ احکام اسلام»، «طراحی قتل عموی دانشمندش («ملا محمّدتقی برغانی قزوینی» مشهور به «شهید ثالث»)» اشاره کرد. ⭕️تشکیلات بهائیت تلاش برای مقابله با عفت زنان ایرانی و حجاب اسلامی به روش‌های مختلف است که از جمله آنها معرفی افراد معلوم‌الحال فاسد به عنوان الگو است. معرفی «قرةالعین» به عنوان الگوی زن ایرانی در راستای این اهداف و ایجاد فساد در جامعه است.
👌شباهت آسیب اعتیاد و فرقه ⁉️ترک فرقه سخت تر است یا ترک اعتیاد؟ 🔺کسانی که از فرقه ها جدا می شوند، مدت طولانی عضو فرقه بوده و ترک گروه برایشان مشکل است. 🔺پیامد عضویت در فرقه زیاد است؛ روابط اجتماعی، خانوادگی، حرفه ای، مالی، دوستانه؛ تقریبا هیچ بخشی از زندگی آنها از فرقه در امان نبوده است. 🔸ناتوانی در تغییر و ترک فرقه با وجود آسیبها و خطراتی که برای فرد و اطرافیانش دارد، شباهت زیادی با اعتیاد دارد. 🔸با اعتیاد مقایسه کنید: 1⃣تمام یا بسیاری از وقت فرد، صرف فرقه میشود که فرد را از رسیدگی به زندگی واقعی دور می کند. 2⃣فرد در تصوراتش، صاحب جایگاهی است که ترک آن برایش ناامنی فکری ایجاد میکند. 3⃣ابتدا بدنبال احساس آرامش است، اما نهایتا گرفتار می شود و راه فراری ندارد. 4⃣سایر اعضای فرقه، تلاش می کنند راه خروج فرد را ببندند و از فرار جلوگیری کنند؛ مثل قانون خرچنگ ها 🛑عضویت در فرقه ها، مشارکت و دلبستگی افراد را دچار چالش هایی میکند و تصور خروج باعث بروز ناامنی فکری میشود. 🟢 عواملی مانند خانواده و دوستان، اراده فرد و جامعه، تکیه گاهی برای خروج افراد از فرقه ایجاد می کند.
🔴 احمق یا باهوش؛ فرقه چه کسی را فریب می دهد؟ 🔸رهبران فرقه ها، اغلب وانمود می کنند که سوءاستفاده هایشان نوعی موهبت یا درمان است؛ فرصتی برای خدمت به خداوند، رهایی از ناراحتی های خیال یا کوتاه ترین راه تهذیب معنوی. 🔸اما پذیرش این ادعاها از طرف پیروان فرقه، معمولا ناشی از نوعی انکار یا جهل خودخواسته است؛ چشمشان را به روی تناقضات، مشکلات و کمبودها می بندند و با تصورات خود از هدف و کارکرد فرقه، جذب آن می شوند. 🔸کسانی که به فرقه ها می پیوندند، ابله تر از دیگران نیستند؛ زودباور و ساده لوح هم نیستند؛ بعضی فرقه ها تعداد قابل توجهی از افراد تحصیل کرده و متخصص را جذب می کنند. 🔺هر کسی ممکن است به دام بیفتد، فقط کافی است در موقعیت آن قرار بگیرد.
⛔ چگونه عضویت در فرقه، منجر به ایجاد خشونت می شود؟ 🟠 برنادت بارتون جامعه شناس آمریکایی، اثرات مخرب گروه های فرقه ای را به مدت 5سال مورد مطالعه قرار داده است. به عقیده او، فرقه ها اغلب در انزوا و اقلیت هستند و اعضای خود را از طریق ترس کنترل می کنند. 🟡 «این سیستم ها ذاتاً خشونت‌آمیز هستند: آن‌ها افراد را کنار می‌گذارند، جو اضطراب‌انگیز ایجاد می‌کنند، پیروان خود را مشکوک و پارانوئید می‌کنند. این رفتارها، خشونتی را ایجاد می کند که توسط برخی از این افراد در نهایت بروز می کند و منجر به ایجاد آسیب به افراد و جامعه می شود.»
8.46M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 | فرقه؛ کلیدِ نفوذ و به بردگی گرفتن جامعه | قسمت اول