آقا فرمودند لا اله الا الله
اذهان مریض تیتر زدن؛ آقا گفته لا اله
🔹فی قلوبهم مرض...
🔹در غدیر هم منافقین به همین شکل کلمه "ولی" را ترجمه کردند
@fetneh1
🔷️ از سنتهای يلدا 🔷️
🔶️ بهره گيري علمي از فرصت آن با بيان مسايل علمي و تاريخي ، خواندن اشعار به ويژه شعر حافظ و تفأّل به اشعار حافظ و . . . سنت ديگر آن است . مناسب است مؤمنان در چنين فرصت هايي با زواياي زندگي و سيره معصومان ( عليهم السلام ) در جهت رشد و كمال علمي و معنوي آشنا شوند .
🔷️ برگرفته از کتاب مفاتیح الحیات صفحه ۷۶۸ ، اثرارزشمند حضرت آیتالله العظمی جوادی آملی (دام ظله) .
@fetneh1
ببینیم منافقیم یانه!.mp3
4.25M
🔹ببینیم منافقیم یا نه!
🔸آیت الله مجتهدی ره
@fetneh1
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
چه فرجامی داشت؟!
بیایید درباره برجامی که گفتید لازم است و انجامش دادید توضیح دهید چه فرجامی داشت؟!
سوال دکتر جلیلی که غربگرایان پاسخی برایش ندارند!
@fetneh1
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥در آخرالزمان ، #پرچم_حق به دست ایران خواهد بود ....
✍صحبت های قابل تامل از روایاتی در خصوص اخرالزمان .../ جالب ترین بخش این ویدئو شاید این قسمت باشه که میگه : حضرت فرمود امروز اعراب ، ایرانی ها را وارد دین کردند ،
در آخرالزمان این #ایرانی ها هستند که پرچم حق را به دست دارند و اعراب را به دین بر می گردانند ...
🎤 استاد عالی
@fetneh1
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🍃استاد پناهیان:
بخدا در #آستانه_ظهور امام مهدی فاطمه عج هستیم..
@fetneh1
پنج نکته اخلاقی تورات از نگاه امیرالمومنین(علیه السلام) نکته دوم.mp3
14.68M
💠اهميت تهذيب نفس از زاويه اي ديگر:
🔹افزون بر آنچه گذشت، مشكلات جامعه را نيز اخلاق حلّ مي كند؛ اعتماد به يكديگر و عمل به وظيفه از سوي هر كارگزار، مشكل جامعه را حل مي كند و كسي كه شغل آزاد دارد، اگر در همان محدوده كسب آزادش متخلِّق به اخلاق الهي باشد، مردم از او در رفاهند، كارمند دولت نيز در كارگزاري دولتي، اگر مهذَّب باشد، مراجعان، از او راضيند. مشكلات مادّي و اقتصادي كم و بيش در هر جامعهي هست؛ ولي هرگز فشار اقتصادي، انسان عاقل آزاده را وادار نمي كند كه روحش را براي ابد، تيره كند و اين به سود هيچ كس نيست، به سود ديگران نيست چون ديگران را در فشار قرار دادن و چيزي را بي حساب از كسي گرفتن و كار كسي را به تأخير انداختن، به سود آنها نيست، به سود خود شخص هم نيست؛ گناه قبل از اين كه به ديگري ضرر بزند، به گناهكار ضرر مي رساند، همان طور كه هيزم پيش از اين كه پارچه را بسوزاند، مادّه و بدنه خود را مي سوزاند. گناه، در حقيقت آتش است و قبل از اين كه به كسي آسيب برساند، خود گناهكار را مي سوزاند؛ از اين رو، قرآن كريم، از ظالمان، تعبير به «حطب» يعني هيزم مي كند: (وَأمّا الّقاسِطُونَ فَكانُوا لِجهنمَ حَطَباً)
: ظالمان هيزم جهنمند!
هيچ عاقلي، حاضر نيست بسوزد و كسي كه دست به تبهكاري مي زند خيال مي كند گناه، امري اعتباري است و امر اعتباري با گذشت دوره اعتبار، از حوزه حقيقت، رخت بر مي بندد؛ غافل از اين كه گناه امري حقيقي است و ريشه تكويني دارد. چنان كه ثواب، امري حقيقي تكويني است و اعتبار و قرارداد نيست كه بر اثر تغيير زمان اعتبار و مكان قرار داد، عوض شود.
📚 مبادی اخلاق در قرآن حضرت آیت الله العظمی جوادی آملی مدظله العالی
@fetneh1
23_se_daghighe_dar_ghiamat_aminikhaah.ir.mp3
19.26M
قسمت ۲۳ شرح و بررسی کتاب
#سه_دقیقه_در_قیامت
تجربه نزدیک به مرگ جانباز مدافع حرم
استاد امینی خواه
@fetneh1