eitaa logo
🍒🍏فردویی ها🍏🍒
1.8هزار دنبال‌کننده
47.9هزار عکس
12.1هزار ویدیو
201 فایل
فردو دیار شیرمردان دلیر است ❁﷽❁ ڪانال رسمی روستای فردو بهترین‌مکان‌جهت‌تبلیغات‌مشاغل‌شما مدیرکانال(انتقادات،پیشنهادات) ادمین(ارسال سوژه،تصاویر،مطالب و...در مورد فردو ) @fordo121 انتقادات و پیشنهادات، مشاوره،مسائل شرعی @fordo115 👈
مشاهده در ایتا
دانلود
سوره مبارکه نوشته استاد انصاریان
433-saba-fa-ansarian.mp3
2.11M
سوره مبارکه منبع: پایگاه قرآن ایران صدا - ترجمه استاد حسین انصاریان
سوره مبارکه از کتاب تفسیر یک جلدی مبین
433-saba-ta-1.mp3
3.7M
سوره مبارکه بخش اول مفسر: استاد قرائتی
433-saba-ta-2.mp3
3.17M
سوره مبارکه بخش دوم مفسر: استاد قرائتی
🔴 به کی رای بدیم ⁉️👇👇👇 🔻شخصی از امام صادق (ع) پرسید: بین دو حاکم در تردیدم؟ 🔶امام فرمود: عادل،صادق،فقیه و باتقواترین را انتخاب کن. 🔻شخص :اگر به تشخیص نرسیدم؟ 🔶امام فرمود: ببین افراد متدین به کدام مایلند. 🔻شخص گفت: اگر نفهمیدم؟ 🔶امام فرمودند: بنگر مخالفان آیین ما کدام را بیشتر می پسندند، او را کنار بگذار و ببین کدام بیشتر، آنها را خشمگین میکند، او را برگزین. Eitaa.com/fordooeha
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴این صوت مضطرانه‌ی اذان از رفح، چالشی برای هر مسلمان و هر انسان آزاده‌ای در جهان است! ✅ کانال فردویی ها Eitaa.com/fordooeha
7.34M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴 ببینید صالحی در برنامه برمودا در ۳ اسفند ۱۴۰۲ که مجری آن آقای نجف زاده است، صالحی رئیس قبلی سازمان انرژی اتمی دعوت بود و در پایان برنامه، پرسید آقای رئیسی را می‌شناسید، براحتی گفت نه و بعد پایان. از این فرد، روز (۲خرداد ۱۴۰۳) در نماز شهدای خدمت، در مورد شهیدرئیسی پرسیدند! ببینید چقدر تعریف کرد...😳 در انتخابات پیش رو حواسمون جمع باشه با چه کسانی طرف هستیم.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
شوخی شهید رئیسی با شهید موسوی پس از پوشیدن لباس بختیاری
‌🔴دومین گزارش هیئت عالی بررسی ابعاد و علل سانحهٔ بالگرد رئیس‌جمهور 🔹۱.گزارش هواشناسی در ۳۰ اردیبهشت هوای حاضر و پیش‌بینی فرودگاه تبریز (مبداء) تا مقصد اول و دوم گروه پروازی (پل آغبند و سد قیز‌قلعه‌سی) تا ساعت ۰۸.۵۰ صبح مساعد و متناسب با شرایط پرواز با دید بوده است. اما هوای مسیر برگشت با دریافت آخرین اسناد دریافتی و اظهارات خلبانان و سرنشینان ۲ بالگرد دیگر نیاز به بررسی بیشتر دارد. 🔹۲. بخش اعظمی از اسناد، سوابق و مدارک مرتبط با تعمیر و نگهداری بالگرد سانحه‌دیده بررسی دقیق شد و اشکالی که به لحاظ تعمیرات و نگهداری بتواند در وقوع سانحه موثر باشد مشاهده نشد. 🔹۳. ظرفیت بالگرد از جهت تعداد سرنشین و تجهیزات، متناسب با حداکثر وزن استاندارد بالگرد در شروع پرواز و به هنگام برخواستن از مبداء تا مقصد و مسیر برگشت در حد مجاز رعایت شده است. 🔹۴. بر اساس پیاده‌سازی مکالمات ضبط‌شده بین خلبانان گروه پروازی، آخرین تماس با خلبانان بالگرد سانحه‌دیده تا زمان وقوع حادثه و پاسخ‌ندادن آن‌ها ۶۹ ثانیه طول کشیده است و هیچ گونه اعلامی مبنی بر وضعیت اضطراری ضبط نشده است. (زمان تقریبی اعلام شده (حدود ۱.۵ دقیقه) در گزارش اوّل با پیاده سازی نوار ضبط شده در بالگرد MIL-۱۷، ۶۹ ثانیه تأیید می‌شود.) 🔹۵. با توجه به نمونه‌برداری و آزمایشات صورت‌گرفته از بقایا و قطعات بالگرد و نحوه‌ٔ پراکندگی آن‌ها و فواصل اجزای جداشده از بدنه‌ٔ اصلی، وقوع انفجار ناشی از خرابکاری در جریان پرواز و لحظات قبل از برخورد به دامنه ارتفاعات منتفی است. 🔹۶. در طول مدت مأموریت و تا ۶۹ ثانیه قبل از وقوع سانحه، تماس روی فرکانس‌های مشخص شده با بالگرد سانحه‌دیده برقرار بوده و آخرین تماس و پیام نیز توسط فرمانده گروه پروازی (شهید مصطفوی) صورت گرفته لذا هرگونه بروز اختلال در سامانه ارتباطی و یا تداخل فرکانسی منتفی است. (ارتباط بین ۲ فروند بالگرد دیگر کماکان تا فرود در معدن مس سون‌گون ادامه داشته است.) 🔹۷. برابر گزارش کارشناسان تخصصی آثاری ناشی از اقدامات جنگ الکترونیک بر روی بالگرد سانحه دیده مشاهده نشده است. 🔹تا زمان کشف علت اصلی سانحه، بررسی آزمایشات و تجزیه و تحلیل داده‌ها ادامه می‌یابد و نتایج اطلاع‌رسانی خواهد شد.