خب...!!!
آماده باشید برای گرونی بنزین
اما عیب نداره
موقعی که تو پمپ بنزین دارید 1 میلیون کارت میکشید واسه یه باک بنزین، به این فکر کنید که رئیس جمهور لاتی راه میره، از وقتی هم خانمش فوت کرده وفادار مونده بهش!
هموطنان آذری هم به این فکر کنن که رئیس جمهور هم زبون خودشونه!!!!!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️محی الانفال
اگر امروز به من بگویند ؛
بهترین گزینه برای بازبینی فرآیند بالفعل کردن انفال در اقتصاد ایران کیست ؟
عرض می کنم:
#آیت_الله_میر_باقری
چرا ؟
چون : اولین آیت اللهیست که درد اقتصاد ایران رو فهمیده، عرصه ی فساد رو شناخته و چون جیره خور اینها نیست ، جرات کرده به زبان بیاره و قطعا حملات رسانه های زنجیره ای این ۴۰ شرکت حرامخوار در این روزها به وی، به همین دلیل است، نه جنگ .
آخورهاشون را به خطر انداخته است .
این فرد بهترین گزینه برای احیای انفالی است که
متعلق به همه ی مردم ایران است نه مافیاهای فلزی و نفتی و ... .
تحلیل های مهندس رادمان👇
https://eitaa.com/joinchat/49218036C157929724c
♦️ مـایـۀ عبرت شدن!
🌐 IR شناسۀ کـاوه W وبـگـاه سُـلَّـم
🔹 با یکی از دوستان یمنی مقیم ایران گفتگویی داشتیم پیرامون مسائل منطقه و تأثیر گفتمان انقلاب اسلامی در آنها که ایشان نکتۀ جالبی گفتند؛
🔸 ما یمنیها خیلی چیزها از انقلاب اسلامی ایران آموختهایم که یکی از مهمترین آنها این است که برخلاف شما به غربگرایان فرصت عمل ندهیم!
👤 حسین کاوه ✍️
#️⃣ #انقلابیگری #غربزدگی #عبرت
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♨️گزارش گستاخانه اینترنشنال از طرح #ترور احتمالی امامخامنهای
✍درد اینجاست که بعداز شهادت سیدحسن و وعده صادق۲، منتظر نشستهایم چه زمانی اسرائیل پاسخ میدهد تا شاید ما هم...
انگار نه انگار در وضعیت مرگ و زندگی هستیم، نه بازی پینگپُنگ!
غیرتمان کجا رفته که حتی برای تهدید ترور حضرت آقا، دهانشان را خورد نمیکنیم؟
🖋 #محمد_جوانی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ همه فرماندهان شورای نظامی جهادی حزب الله در راه قدس به شهادت رسیدند
تا چند وقت قبل چه کسی باورش میشد اسرائیل جرأت داشته باشه بعد از غزه، تمام فرماندهان حزبالله لبنان را حذف فیزیکی کنه، خلاصه بدانید با این مدل ما که در انتقام آن عزیزان سران و مقامات ارشد رژیم نامشروع صهیونیستی را به هلاکت نمی رسانیم، این ترورها حالا حالاها ادامه دارد.
🔸🔸🔸🔸🔸🔸
از این لحظه به بعد سکوت ایران گناه و خطاست😭
وقتی که خباثت اسرائیل برای همه جهان ثابت شد
وقتی که غزه نابود شد و تمام شهر خراب شد
وقتی که اسرائیل صد هزار نفر مردم غزه را کشت
وقتی که سران و رهبران مقاومت را شهید کرد
وقتی که لبنان را ویران می کند
👈نشستن ما در عافیت گناه است
وقتی که تمام دنیا برای همه جنایت هایش سکوت می کنند
وقتی که بیش از یکسال از کشتار و وحشی گری اسراییل میگذرد
دیگر سکوت ایران اشتباه است
دیگر سیاست انتظار ایران برای حمله اسراییل و تلافی ایران اشتباه است
تمام مردم مظلوم فلسطین و لبنان و تمام مردم جهان فقط چشمشان به ایران است
زیرا تنها کشوری که از لحاظ قدرت نظامی و اعتقادی توان کنترل اسراییل را دارد ایران می دانند.
لذا از این لحظه به بعد سکوت ایران غیر قابل جبران است
اینکه بشینیم و دعا کنیم و از امام زمان بخواهیم بیایید خودش کارها را درست کند خطاست❌
👇👇👇
🔻ایران باید برای پایان جنگ اقدام کند حتی شده مستقیم وارد جنگ نظامی از زمین و هوا بشود👊
👈ما مردم وظیفه داریم این وظیفه را از مسئولین کشور با هر وسیله ای که شده مطالبه کنیم
49.46M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
💥 تئوری #تسلیم، مُکمّلِ تئوری #جنگ است.
🔰 آیتالله میرباقری:
🔹 سه تئوری وجود دارد: ۱. تئوری جنگ. ۲. تئوری تسلیم. ۳. تئوری مقاومت.
🔹 تئوری جنگ، مالِ آمریکا و چند کشور اروپایی و رژیم صهیونیستی است.
آمریکاییها بودند که بعد از فروپاشی شوروی، نظریۀ جنگ تمدنها را مطرح کردند و براساس این نظریه، مرزهای خونین بین کشورها و تمدنها تعریف کردند و وارد جنگ با دنیای اسلام شدند. بعدها روشنفکران آمریکایی در نامه به بوش کوچک نوشتند که جنگ آمریکا در خاورمیانه، بهنفع لیبرالدموکراسی است و اگر هم در آن از سلاحهای غیرمتعارف استفاده کنی، این جنگ، یک جنگ اخلاقی محسوب میشود!
🔹 مُکَمّلِ تئوری جنگ، «تئوری تسلیم» است. تئوری جنگ، آنهنگامی موفق میشود که طرف مقابلش تسلیمش شود! این تئوری میگوید چون نظام استکباری قدرت و زور دارد، ما باید تسلیم شویم:
در کفِ شیرِ نرِ خونخوارهای
غیرِ تسلیم و رضا کو چارهای!
🔹 تئوری تسلیم در برابر استکبار، تئوری طرفداران «اسلام آمریکایی» در منطقه است.
☑️ @mirbaqeri_ir
May 11
🔻عقل وارونه
🖊مهدی جمشیدی
[یکم]. تجربۀ اغتشاشِ اخیر نشان داد که شبکههای اجتماعیِ غربی، در حال مسخِ هویّتِ جامعۀ ایرانی هستند و در زیر پوست جامعه، اتفاقات فرهنگیِ ناخوشایندی در حال رخدادن هستند که واقعیّتی مانند اغتشاش میتواند این لایههای نهفته را آشکار سازد. جامعۀ ایران بهصورت بیحساب و رهاشده، در معرض شبکههای اجتماعیِ غربی قرار گرفته و تمام ذهنیّتش، مماس با روایتها و محتواهایی است که در امتداد تمدّن غربی هستند. حاکمیّت، شهرهای فیزیکی را در اختیار دارد، اما شهرهای مجازی را رها کرده است؛ با این تصوّر نادرست که آنجا، حاکمیّت معنا ندارد و نوعی حریم خصوصی است و پهنهای است برای مناسبات و تعاملات شخصی و غیرسیاسی. پنداشت حاکمیّت این نیست که شبکههای اجتماعیِ غربی، عرصۀ عمومی هستند و میتوانند ذهنیّتپردازی کنند و یک هویّت را بزدایند و هویّت دیگری را بیافرینند. این رویکرد به حکمرانی، که به دورۀ پیشامجازیشدن تعلّق دارد و خود را با ضرورتها و قطعیّتهای دورۀ تاریخیِ جدید، هماهنگ نکرده، همچنان شهر و میدان و خیابانهای فیزیکی را، تنها قلمرو حکمرانیاش میشمارد و باور نیافته که پهنۀ مجازی نیز چهبسا در این حد، مهم و تعیینکننده باشد و بتواند حاکمیّت ملّی را متزلزل سازد. گمان میکنند که آنچه در جهان بیرونی و عینی میگذرد، اصل است و رخدادهای متعلّق به فضای مجازی، پا از آن فراتر نمیگذارند؛ حالآنکه در نظم جدید، عالَم مجازی است که عالَم واقعی را میآفریند و برای آن، شرایط و چهارچوب و اقتضا تعریف میکند. عالَم مجازی، به مبدأ و منشأ تبدیل شده و بیآنکه از وجود عینی برخوردار باشد، ضرورت و جبر میآفریند.
[دوم]. در دو دهۀ اخیر، هیچگونه تنش و تلاطمی در میان نبوده که ضلع اصلی آن، شبکههای اجتماعیِ غربی نباشند. این شبکهها، به خاستگاهها و سرچشمههای تولید بحران در جامعۀ ایران تبدیل شدهاند؛ بحرانهایی که فقط وقتی خیابانی بشوند، دیده میشوند، اما روشن است که بخش عمدهای از این بحران، در جهانهای ذهنی رخ داده است و تا حدی نیز در سبک زندگی، خود را نشان میدهد. بخشی از حاکمیّت که جهتگیری لیبرالی دارد، میداند که زخمخوردۀ شبکههای اجتماعیِ غربی است و هر فتنه و آشوب و تکانۀ جدید که اتفاق بیفتد نیز ریشه در این فضا خواهد داشت، اما خود را میفریبد و برای جذب بدنۀ اجتماعی، بر طبل آزادسازی شبکههای اجتماعیِ غربی میکوبد؛ خواستهای که در اصل، از سوی روایتهای رسانههای رسانۀ غربی، ساختهوپرداخته شده و به جان بخشی از جامعۀ ایران افکنده شده و اینک نیز از زبان لایهای از حاکمیّت شنیده میشود. خودِ همین روند، حکایتگر نفوذ شبکههای اجتماعیِ غربی در جامعۀ ایران است که چگونه، جامعه را مسخّر و مرعوب خویش میکنند و یک امر تصنّعی و واهی را بهعنوان مطالبۀ اجتماعی، میبافند و حتی بخشهایی از حاکمیّت را نیز با آن همداستان میسازند. پیشروی روایتهای شبکههای اجتماعیِ غربی، تا اینجاست و اینهمه، برآمده از خلاء حکمرانی در فضای مجازی است. بهجای اینکه حاکمیّت، ذائقهسازی کند و به جامعه، جهتِ هویّتی بدهد، این شبکههای اجتماعیِ غربی هستند که بازی هویّتی به راه انداختهاند و ذهنیّت و مطالبه میآفرینند و ادبیات و منطق حاکمیّت را نیز در راستای منافع خویش، صورتبندی میکنند.
[سوم]. اکنون بهجای اینکه بر اساس تجربههای عینیِ اخیر، حاکمیّت به دنبال مرزبندی هرچه بیشتر و متراکمتر با شبکههای اجتماعیِ غربی باشد و افکار عمومی جامعۀ خویش را از سیطره و سلطۀ آنها برهاند تا بتواند طرحهای هویّتیاش را به اجر درآورد، بیپروا و خاماندیشانه، وعدۀ رهاسازی شبکههای اجتماعیِ غربی میدهد. در شرایطی که سخن از بازسازیِ انقلابیِ ذهنیّتهای فرهنگی به میان آمده و فاصلهگیری و زاویهیابی لایههایی از جامعه با آرمانگراییِ انقلابی، آشکار شده، حاکمیّت در پی آن است که جامعۀ خویش را به عمق شبکههای اجتماعیِ غربی پرتاب کند تا بیشتر و شدیدتر، بدنۀ اجتماعیاش تخریب شود و شکافها و گسستها، جدّیتر و چالشیتر بشوند. سپردن ذهنیّت جامعه به دست دشمنانی که در پشت شبکههای اجتماعیِ غربی، پنهان شدهاند و از این شبکهها بهعنوان ابزار استعمار و سلطه استفاده میکنند، جُرمی نابخشودنی است و ما را بیشتر گرفتار تلاطمهای اجتماعی و تکثّرهای بازدارنده و اختلالزا میکند. جامعۀ ما در حال باختن هستههای سختِ هویّتیاش است و میرود که رسانههای عالَم تجدّد، منِ هویّتیِ جامعۀ ما را بفرسایند و وضع علاجنشدنیِ چندپارگی و گسستگیِ معنایی را رقم بزنند. در این حال، حاکمیّت باید مسیر سکولاریسمِ ساختاری را در پیش بگیرد تا دچار تعارض و تنش در لایۀ اجتماعی نشود.
https://eitaa.com/mahdi_jamshidi60
🍀🌺📣انشاالله امروز و فردا و پسفردا عطاری باز است
به فضل خدا، عطاری پنجشنبه و جمعه _ ۳ و ۴ و ۵ آبان _آماده خدمت به مومنین خواهد بود.
⏰از بعد از نماز مغرب تا ۱۰ شب
❌به بدحجابها که حرمت کتاب خدا را پاس نمیدارند و قدر خود فرونهادهاند چیزی فروخته نمیشود!
🌹🇮🇷🌹@fteb_kanoon