eitaa logo
فروشگاه واحد طب مسجد
1.3هزار دنبال‌کننده
4.7هزار عکس
3هزار ویدیو
172 فایل
🔺 ارتباط با ما 👈 @ghoghnuos #آدرس: 📣خ خاوران،محله مشیریه، خ سازمان آب، #مسجد_امام_حسن‌مجتبی_علیه‌السلام، جنب بیمه ایران، در چوبی سنتی. #ساعت_کاری_فروشگاه 📣معمولا پنجشنبه و جمعه‌ها فروش داریم که در کانال اعلام می‌شود.
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
49.46M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
💥 تئوری ، مُکمّلِ تئوری است. 🔰 آیت‌الله میرباقری: 🔹 سه تئوری وجود دارد: ۱. تئوری جنگ. ۲. تئوری تسلیم. ۳. تئوری مقاومت. 🔹 تئوری جنگ، مالِ آمریکا و چند کشور اروپایی و رژیم صهیونیستی است. آمریکایی‌ها بودند که بعد از فروپاشی شوروی، نظریۀ جنگ تمدن‌ها را مطرح کردند و براساس این نظریه، مرزهای خونین بین کشورها و‌ تمدن‌ها تعریف کردند و وارد جنگ با دنیای اسلام شدند. بعدها روشنفکران آمریکایی در نامه به بوش کوچک نوشتند که جنگ آمریکا در خاورمیانه، به‌نفع لیبرال‌دموکراسی است و اگر هم در آن از سلاح‌های غیرمتعارف استفاده کنی، این جنگ، یک جنگ اخلاقی محسوب می‌شود! 🔹 مُکَمّلِ تئوری جنگ، «تئوری تسلیم» است. تئوری جنگ، آن‌هنگامی موفق می‌شود که طرف مقابلش تسلیمش شود! این تئوری می‌گوید چون نظام استکباری قدرت و زور دارد، ما باید تسلیم شویم: در کفِ شیرِ نرِ خون‌خواره‌ای غیرِ تسلیم و رضا کو چاره‌ای! 🔹 تئوری تسلیم در برابر استکبار، تئوری طرفداران «اسلام آمریکایی» در منطقه است. ☑️ @mirbaqeri_ir
🔻عقل وارونه 🖊مهدی جمشیدی [یکم]. تجربۀ اغتشاشِ اخیر نشان داد که شبکه‌های اجتماعیِ غربی، در حال مسخِ هویّتِ جامعۀ ایرانی هستند و در زیر پوست جامعه، اتفاقات فرهنگیِ ناخوشایندی در حال رخ‌دادن هستند که واقعیّتی مانند اغتشاش می‌تواند این لایه‌های نهفته را آشکار سازد. جامعۀ ایران به‌صورت بی‌حساب و رهاشده، در معرض شبکه‌های اجتماعیِ غربی قرار گرفته و تمام ذهنیّتش، مماس با روایت‌ها و محتواهایی است که در امتداد تمدّن غربی هستند. حاکمیّت، شهرهای فیزیکی را در اختیار دارد، اما شهرهای مجازی را رها کرده است؛ با این تصوّر نادرست که آنجا، حاکمیّت معنا ندارد و نوعی حریم خصوصی است و پهنه‌ای است برای مناسبات و تعاملات شخصی و غیرسیاسی. پنداشت حاکمیّت این نیست که شبکه‌های اجتماعیِ غربی، عرصۀ عمومی هستند و می‌توانند ذهنیّت‌پردازی کنند و یک هویّت را بزدایند و هویّت دیگری را بیافرینند. این رویکرد به حکمرانی، که به دورۀ پیشامجازی‌شدن تعلّق دارد و خود را با ضرورت‌ها و قطعیّت‌های دورۀ تاریخیِ جدید، هماهنگ نکرده، همچنان شهر و میدان و خیابان‌های فیزیکی را، تنها قلمرو حکمرانی‌اش می‌شمارد و باور نیافته که پهنۀ مجازی نیز چه‌بسا در این حد، مهم و تعیین‌کننده باشد و بتواند حاکمیّت ملّی را متزلزل سازد. گمان می‌کنند که آنچه در جهان بیرونی و عینی می‌گذرد، اصل است و رخدادهای متعلّق به فضای مجازی، پا از آن فراتر نمی‌گذارند؛ حال‌آن‌که در نظم جدید، عالَم مجازی است که عالَم واقعی را می‌آفریند و برای آن، شرایط و چهارچوب و اقتضا تعریف می‌کند. عالَم مجازی، به مبدأ و منشأ تبدیل شده و بی‌آن‌که از وجود عینی برخوردار باشد، ضرورت و جبر می‌آفریند. [دوم]. در دو دهۀ اخیر، هیچ‌گونه تنش و تلاطمی در میان نبوده که ضلع اصلی آن، شبکه‌های اجتماعیِ غربی نباشند. این شبکه‌ها، به خاستگاه‌ها و سرچشمه‌های تولید بحران در جامعۀ ایران تبدیل شده‌اند؛ بحران‌هایی که فقط وقتی خیابانی بشوند، دیده می‌شوند، اما روشن است که بخش عمده‌ای از این بحران، در جهان‌های ذهنی رخ داده است و تا حدی نیز در سبک زندگی، خود را نشان می‌دهد. بخشی از حاکمیّت که جهت‌گیری لیبرالی دارد، می‌داند که زخم‌خوردۀ شبکه‌های اجتماعیِ غربی است و هر فتنه و آشوب و تکانۀ جدید که اتفاق بیفتد نیز ریشه در این فضا خواهد داشت، اما خود را می‌فریبد و برای جذب بدنۀ اجتماعی، بر طبل آزادسازی شبکه‌های اجتماعیِ غربی می‌کوبد؛ خواسته‌ای که در اصل، از سوی روایت‌های رسانه‌های رسانۀ غربی، ساخته‌وپرداخته شده و به جان بخشی از جامعۀ ایران افکنده شده و اینک نیز از زبان لایه‌ای از حاکمیّت شنیده می‌شود. خودِ همین روند، حکایت‌گر نفوذ شبکه‌های اجتماعیِ غربی در جامعۀ ایران است که چگونه، جامعه را مسخّر و مرعوب خویش می‌کنند و یک امر تصنّعی و واهی را به‌عنوان مطالبۀ اجتماعی، می‌بافند و حتی بخش‌هایی از حاکمیّت را نیز با آن هم‌داستان می‌سازند. پیشروی روایت‌های شبکه‌های اجتماعیِ غربی، تا اینجاست و این‌همه، برآمده از خلاء حکمرانی در فضای مجازی است. به‌جای این‌که حاکمیّت، ذائقه‌سازی کند و به جامعه، جهتِ هویّتی بدهد، این شبکه‌های اجتماعیِ غربی هستند که بازی هویّتی به راه انداخته‌اند و ذهنیّت‌ و مطالبه می‌آفرینند و ادبیات و منطق حاکمیّت را نیز در راستای منافع خویش، صورت‌بندی می‌کنند. [سوم]. اکنون به‌جای این‌که بر اساس تجربه‌های عینیِ اخیر، حاکمیّت به دنبال مرزبندی هرچه ‌بیشتر و متراکم‌تر با شبکه‌های اجتماعیِ غربی باشد و افکار عمومی جامعۀ خویش را از سیطره و سلطۀ آنها برهاند تا بتواند طرح‌های هویّتی‌اش را به اجر درآورد، بی‌پروا و خام‌اندیشانه، وعدۀ رهاسازی شبکه‌های اجتماعیِ غربی می‌دهد. در شرایطی که سخن از بازسازیِ انقلابیِ ذهنیّت‌های فرهنگی به میان آمده و فاصله‌گیری و زاویه‌یابی لایه‌هایی از جامعه با آرمان‌گراییِ انقلابی، آشکار شده، حاکمیّت در پی آن است که جامعۀ خویش را به عمق شبکه‌های اجتماعیِ غربی پرتاب کند تا بیشتر و شدیدتر، بدنۀ اجتماعی‌اش تخریب شود و شکاف‌ها و گسست‌ها، جدّی‌تر و چالشی‌تر بشوند. سپردن ذهنیّت جامعه به دست دشمنانی که در پشت شبکه‌های اجتماعیِ غربی، پنهان شده‌اند و از این شبکه‌ها به‌عنوان ابزار استعمار و سلطه استفاده می‌کنند، جُرمی نابخشودنی است و ما را بیشتر گرفتار تلاطم‌های اجتماعی و تکثّرهای بازدارنده و اختلال‌زا می‌کند. جامعۀ ما در حال باختن هسته‌های سختِ هویّتی‌اش است و می‌رود که رسانه‌های عالَم تجدّد، منِ هویّتیِ جامعۀ ما را بفرسایند و وضع علاج‌نشدنیِ چندپارگی و گسستگیِ معنایی را رقم بزنند. در این حال، حاکمیّت باید مسیر سکولاریسمِ ساختاری را در پیش بگیرد تا دچار تعارض و تنش در لایۀ اجتماعی نشود. https://eitaa.com/mahdi_jamshidi60
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🍀🌺📣ان‌شاالله امروز و فردا و پس‌فردا عطاری باز است به فضل خدا، عطاری پنجشنبه و جمعه _ ۳ و ۴ و ۵ آبان _آماده خدمت به مومنین خواهد بود. ⏰از بعد از نماز مغرب تا ۱۰ شب ❌به بدحجاب‌ها که حرمت کتاب خدا را پاس نمی‌دارند و قدر خود فرونهاده‌اند چیزی فروخته نمیشود! 🌹🇮🇷🌹@fteb_kanoon
🌸✍بار جدید اقلام و اجناس جدید رسید🔰
ارده ایرانی 700گرم خالص...160/000 تومان
کره بادام رمینی 500 گرم خالص....120/000
روغن زرد گاوی.....۵۵۰/۰۰۰
پودر دارچین ۱۵۰ گرم‌خالص....قیمت ۵۰/۰۰۰
زنجبیل 125 گرم خالص 60/000تومن
فلفل سیاه ۱۲۵ گرم ....۱۰۰/۰۰۰ تومن
سماق قرمز قهوه‌ای ۱۵۰ گرم...۷۰/۰۰۰ تومان
زردچوبه پرتقالی ۲۲۰ گرم، ۷۰٫۰۰۰ تومان
سیر بسته بندی ۱۵۰ گرم خالص ۵۰/۰۰۰ تومان
حنا بسته بندی نیم کیلویی ۷۵/۰۰۰ تومن
ژل شستشوی صورت پمپی 45/000 تومن
حلواارده ۵۰۰ گرمی....۱۱۰/۰۰۰
بیسکوییت ساقه طلایی ساده ۵۰۰ گرمی...۷۵/۰۰۰
بیسکوییت روغن زرد ۸۰۰ گرمی...۱۷۵/۰۰۰
هل ۲۰ گرمی....۸۰/۰۰۰
دارچین سیلان ۵۰ گرم.....۱۲۵/۰۰۰
کیسه حمام کلبک ترکیه.....۸۵/۰۰۰