eitaa logo
قرارگاه جهادی و روشنگری شهید سید حسن مدرس(ره) /م.م.ل
312 دنبال‌کننده
16.5هزار عکس
19.1هزار ویدیو
239 فایل
ارتباط با مدیر کانال @Misagh1402
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 هجوم معترضین فرانسوی به ساختمان سفارت رژیم صهیونیستی و حمله پلیس فرانسه به آن‌ها با گاز اشک‌آور
امید غریبانِ تنها کجایی؟!! 💔 🔹مقام سازمان ملل : ♦️حمله به چادرهای آوارگان در رفح را به شدت محکوم می‌کنیم. اَللّهُم صلّ علیٰ مُحمّدٍوآل مُحمّـد بحقّ حضرت زینب سلام الله علیها🤲 @bashohada_ta_zohor🇮🇷🏴 ─‌┅═‎✧❁°🥀(یازهــ‍ـرا(س°❁✧═‎┅─‌
19.48M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
فریادهای دلخراش مادری در رفح، پس از زنده سوزاندن مردم توسط رژیم حرامزاده ناله‌هایی که پایه‌های حکومت حکام عرب، بلاخص عربستان و اردن و مصر را سست می‌کند @BisimchiMedia
‌ 🔥۶ عملیات همزمان ارتش یمن در سه دریا سخنگوی نیروهای مسلح یمن: ۶ عملیات نظامی علیه ۶ فروند کشتی در دریاهای سرخ، عرب و مدیترانه در چارچوب گسترش مرحله چهارم انجام شده است. نیروی دریایی، یگان پهپادی و یگان موشکی در این عملیات گسترده مشارکت داشتند. کشتی LAAX در این عملیات که در دریای سرخ انجام شد به همراه کشتی‌های MOREA و Sealady هدف قرار گرفت. @BisimchiMedia
13.73M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
بازارهای انحصاری در جهان که حتما تا به حال چیزی از اون‌ها نشنیدید... @BisimchiMedia
‌🔴دومین گزارش هیئت عالی بررسی ابعاد و علل سانحهٔ بالگرد رئیس‌جمهور 🔹۱.گزارش هواشناسی در ۳۰ اردیبهشت هوای حاضر و پیش‌بینی فرودگاه تبریز (مبداء) تا مقصد اول و دوم گروه پروازی (پل آغبند و سد قیز‌قلعه‌سی) تا ساعت ۰۸.۵۰ صبح مساعد و متناسب با شرایط پرواز با دید بوده است. اما هوای مسیر برگشت با دریافت آخرین اسناد دریافتی و اظهارات خلبانان و سرنشینان ۲ بالگرد دیگر نیاز به بررسی بیشتر دارد. 🔹۲. بخش اعظمی از اسناد، سوابق و مدارک مرتبط با تعمیر و نگهداری بالگرد سانحه‌دیده بررسی دقیق شد و اشکالی که به لحاظ تعمیرات و نگهداری بتواند در وقوع سانحه موثر باشد مشاهده نشد. 🔹۳. ظرفیت بالگرد از جهت تعداد سرنشین و تجهیزات، متناسب با حداکثر وزن استاندارد بالگرد در شروع پرواز و به هنگام برخواستن از مبداء تا مقصد و مسیر برگشت در حد مجاز رعایت شده است. 🔹۴. بر اساس پیاده‌سازی مکالمات ضبط‌شده بین خلبانان گروه پروازی، آخرین تماس با خلبانان بالگرد سانحه‌دیده تا زمان وقوع حادثه و پاسخ‌ندادن آن‌ها ۶۹ ثانیه طول کشیده است و هیچ گونه اعلامی مبنی بر وضعیت اضطراری ضبط نشده است. (زمان تقریبی اعلام شده (حدود ۱.۵ دقیقه) در گزارش اوّل با پیاده سازی نوار ضبط شده در بالگرد MIL-۱۷، ۶۹ ثانیه تأیید می‌شود.) 🔹۵. با توجه به نمونه‌برداری و آزمایشات صورت‌گرفته از بقایا و قطعات بالگرد و نحوه‌ٔ پراکندگی آن‌ها و فواصل اجزای جداشده از بدنه‌ٔ اصلی، وقوع انفجار ناشی از خرابکاری در جریان پرواز و لحظات قبل از برخورد به دامنه ارتفاعات منتفی است. 🔹۶. در طول مدت مأموریت و تا ۶۹ ثانیه قبل از وقوع سانحه، تماس روی فرکانس‌های مشخص شده با بالگرد سانحه‌دیده برقرار بوده و آخرین تماس و پیام نیز توسط فرمانده گروه پروازی (شهید مصطفوی) صورت گرفته لذا هرگونه بروز اختلال در سامانه ارتباطی و یا تداخل فرکانسی منتفی است. (ارتباط بین ۲ فروند بالگرد دیگر کماکان تا فرود در معدن مس سون‌گون ادامه داشته است.) 🔹۷. برابر گزارش کارشناسان تخصصی آثاری ناشی از اقدامات جنگ الکترونیک بر روی بالگرد سانحه دیده مشاهده نشده است. 🔹تا زمان کشف علت اصلی سانحه، بررسی آزمایشات و تجزیه و تحلیل داده‌ها ادامه می‌یابد و نتایج اطلاع‌رسانی خواهد شد. @BisimchiMedia