eitaa logo
گام دوم انقلاب
1.2هزار دنبال‌کننده
19.9هزار عکس
10.3هزار ویدیو
196 فایل
اهداف کانال ◀️ انتشار ✅رهنمودهای امام خمینی ره و مقام معظم رهبری ✅ زنده نگهداشتن یاد شهدا ✅ اخبار جبهه مقاومت ✅ موفقیتهای جوانان نسل انقلاب 🌤 @emamezaman_aj 🕌 https://eitaa.com/joinchat/2577530938C6cbb0fe272 .
مشاهده در ایتا
دانلود
äÓáÌæÇäÈÇíÏÂÒãæäåÇíÈÒÑÌãåæÑíÇÓáÇãíÑÇÈåÕæÑÊÏÑÓæÚÈÑÊÈÏÇäÏموسیقی.mp3
3.34M
در عملیات والفجر 4 که جوانان رزمنده‌ی کرد و فارس و بقیه‌ی جوانان رزمنده رفتند برای اینکه آتش دشمن را خاموش کنند و مریوان را از زیر آتش توپخانه‌ی دشمن بیرون بیاورند، و این کار را هم کردند، دشمن بعثی شهر مریوان را با توپخانه‌ی دوربرد خودش مرتب زیر آتش قرار میداد. این جوانان مبارز، رزمندگان سپاه پاسداران و بسیج، متشکل از مردم مناطق مختلف از جمله دلاوران و جوانهای کرد، عملیات والفجر 4 را سازماندهی کردند و آتش دشمن را خاموش کردند و دشمن را عقب راندند؛ حتّی شهر حلبچه‌ی عراق را هم توانستند از تصرف دشمن خارج کنند. بیانات در دیدار مردم مریوان ۱۳۸۸/۰۲/۲۲ ‌••※[🔹∷∷※∷∷🔹]※••
سخنرانیتلویزیونیرهبرانقلاببهمناسبتولادتحضرتامامزمانعجموسیقی.mp3
1.26M
هواپیماهای صدّام موادّ شیمیایی را در یک بخشهایی ریختند و هزاران نفر از مردمِ ما و مردمِ خودشان را با گاز خردل و مانند اینها کشتند. سخنرانی تلویزیونی به مناسبت ولادت حضرت امام زمان(عج) ۱۳۹۹/۰۱/۲۱ ‌••※[🔹∷∷※∷∷🔹]※••
ÏÝÇÚãÞÏÓÂÒãæäíÈæÏÈÑÇíÈÑæÒÇÓÊÚÏÇÏåÇموسیقی.mp3
1.53M
شهید باکری در آغاز جنگ یک جوان دانشجو است که تازه فارغ‌التحصیل شده؛ حالا چند ماه یا یک مدتی هم در پادگانها گذرانده، بعد هم به دستور امام که از پادگانها بیایید بیرون، آمده بیرون؛ مهر ماه سال ۵۹ مثلا شهید باکری یک چنین حالتی دارد. بیانات در دیدار اعضای ستاد برگزاری بزرگداشت سرداران و ده هزار شهید استان مازندران ۱۳۹۲/۰۹/۲۵ ‌••※[🔹∷∷※∷∷🔹]※••
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
آیت الله العظمی
⚫️ مراسم ارتحال آیت‌الله علوی‌گرگانی از سوی رهبر معظم انقلاب 🔅 مراسم ترحیم و بزرگداشت آیت‌الله علوی‌گرگانی از سوی رهبر انقلاب فردا بعد از نماز مغرب و عشاء و با حضور مراجع و علما در مسجد امام حسن‌عسکری (علیه‌السلام) قم برگزار خواهد شد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌸فیلم/به بهانه 25 اسفند سالروز شهادت سردار سپاه اسلام مهدی باکری 🔹نوحه خوانی حاج صادق آهنگران در مراسم شهادت شهید باکری در سال 63 در تبریز 🔸فرمانده جانباز عاشورا/ ای باکری رزمنده والا
⭕️با تصویب سردار سلیمانی؛ 🔹شهدای شاخص سال ۱۴۰۱ سازمان بسیج معرفی شدند 🔸شهدای شاخص سال ۱۴۰۱ از بین شهدای پیشنهادی سپاه‌های استانی و سازمان‌های اقشاری سازمان بسیج مستضعفین توسط سردار غلامرضا سلیمانی تصویب شدند. 🔹 شاهرخ ضرغام به عنوان شهید شاخص برادر و شهیده فاطمه اسدی به عنوان شهیده شاخص خواهر و شهید حسین بدرالدین الحوثی به عنوان شهید شاخص جهان اسلام معرفی شدند.
⭕️اطاعت از خامنه‌ای، اطاعت از امام است/هرکس غیر این بگوید در خط آمریکاست 🔹 ما امروز موظف هستیم پشت سر مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای حرکت کنیم. هر چه ایشان گفت گوش کنیم، اگر روزی حرکت ما با حرکت ولی نخواند، بدانید که نقص از ماست... اطاعت از خامنه‌ای، اطاعت از امام است. هر کس منکر این معنا شود، مطمئن باشید در خط امام نیست و هر کس بگوید که اطاعت از امام غیر از اطاعت از حضرت آیت‌الله خامنه‌ای است در خط آمریکاست. من بعد از رحلت امام، با خدا و امام عهد کرده‌ام که کوچک‌ترین قدمی را علیه رهبری و برخلاف رهبری و حتی برخلاف میل رهبری برندارم 🌸یادگار حضرت روح الله مرحوم حاج سید احمد خمینی(ره) 🌺شادی روحش صلوات....
♦️اموال بلوکه شده به حساب ایران واریز شده است خبرگزاری فارس: 🔹 ۵۳۰ میلیون دلار اموال بلوکه‌شده به حساب ایران واریز شده است. 🔹نازنین زاغری حدود ساعت ۱۴:۱۵ دقیقه به تیم انگلیسی تحویل داده شد و تشریفات برای تبادل او در فرودگاه امام خمینی در حال انجام است.
زاغری محکومیت ۶ ساله خود را گذراند ایران بدهی خود را از انگلیس با سودش دریافت کرد و یک مهره سوخته تحویل انگلیس داده شد. ✍️ آمنه سادات ذبیح پور
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥نازنین زاغری به دولت انکلیس تحویل داده شد 🔸حجت کرمانی وکیل نازنین زاغری دقایقی پیش به رویترز گفت که موکلش به همراه انوشه آشوری در مسیر رفتن به فرودگاه برای ترک ایران هستند. 🔺نازنین زاغری که سال ۹۵ توسط سازمان اطلاعات سپاه به اتهام جاسوسی برای سرویس های اطلاعاتی و موسسات معاند شناسایی و دستگیر شد حالا امروز پس از گذراندن دوران محکومیت ۶ ساله خود به دولت انگلیس تحویل داده شد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ ساکنان رژیم اشغال‌گر قدس در حال آماده شدن برای جشن پوریم (ایرانی‌کُشی) هستند؛ امسال بنا بود آنها جشن پوریم را با سرمستی از عملیات تروریستی در نطنز و شهادت دو تن از کارشناسان موشکی ایرانی در سوریه جشن بگیرند اما گرفتار وضعیت آشفته ای شده اند و این جشن به کام شان تلخ شد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️مستند «غیررسمی ۴»؛ 🎥روایتی از دیدار طنزپردازان با رهبر انقلاب 🔹 مستند «غیررسمی ۴» با موضوع دیدار طنزپردازان با رهبر انقلاب در نوروز ۱۴۰۱ از شبکه‌های مختلف سیما پخش می‌شود.
📸 تصویر دیدار مرحوم آیت‌الله آقای حاج سید محمدعلی علوی‌گرگانی و رهبر معظم انقلاب
‏🔥تک‌تیرانداز مشهور کانادایی که به‌عنوان مزدور وارد ‎ شده بود، تنها ۲۰ دقیقه!!! بعد از ورود به میدان جنگ در ماریوپل، توسط ارتش ‎، کشته شد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🚨 هدیه جشن پوریم برای رییس موساد از 🔹یک‌ کانال تلگرامی ناشناس تمامی مدارک و اطلاعات شخصی دیود بارنیا، رییس موساد را منتشر کرد
⭕ بدهی ایران از انگلیس را دریافت کردیم/ اگر امروز طرف آمریکایی دو مطالبه ما را پاسخ بدهد فردا آماده حضور در وین هستیم 🔸️امیرعبداللهیان، وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران: 🔹️در گفت‌وگوها در روسیه علاوه بر بحث اوکراین، مذاکرات وین مورد بحث و بررسی قرار گرفت. 🔹️هر زمانی ایران مطالباتش در مذاکرات محقق شود و به نقطه توافق برسیم، آقای لاوروف گفت اگر امروز به ما اطلاع دهید فردا آماده هستیم برای تایید توافق در چارچوب کمیسیون مشترکی که ذیل برجام مورد توافق قرار گرفته است. 🔹️ اگر طرف آمریکایی اراده لازم را برای حل و فصل دو‌ موضوع داشته باشد و دو مطالبه ما را پاسخ بدهد فردا آماده حضور در وین هستیم. 🔹️بیش از ۳۹۰ میلیون پوند از قبل از پیروزی انقلاب از انگلیس مطالبه داشتیم، تماس هایی بین ما و انگلیس انجام شد. 🔹️هیچ ارتباطی بین آزادی مبلغ و افرادی که به اتهامات امنیتی در ایران بازداشت شدند وجود ندارد، چند روز پیش این مبلغ را دریافت کردیم؛ آزادی این دو فرد با نگاه انسانی صورت گرفت.
🔴 واکنش نخست‌وزیر انگلیس به آزادی دو محکوم امنیتی 👤 بوریس جانسون: 🔸 بسیار خرسندم که تایید کنم حبس «نازنین زاغری» و انوشه آشوری امروز به پایان رسیده است و حالا به انگلیس بازخواهند گشت. 🔸 انگلیس شدیدا برای آزادی آن‌ها تلاش کرد و از اینکه می‌توانند به خانواده خود بپیوندند، خوشحالم.
⭕️ نازنین زاغری پس از مجازات کامل آزاد شد 👤 خداییان، سخنگوی قوه قضائیه: 🔸 زاغری به اتهام جاسوسی برای سرویس امنیتی انگلستان به ۴ سال حبس محکوم شد که مدت حبس به اتمام رسید. 🔸 پرونده‌ دیگری با محکومیت یک سال حبس دارد اما تاکنون این پرونده به اجرا گذاشته نشده است. 🔸 انوشه آشوری به اتهام جاسوسی برای کشورهای دیگر به ۱۰ سال حبس محکوم شد و تقاضای آزادی مشروط کرد.
🔴 دولت انگلیس بازپرداخت بدهی خود را به مسائل سیاسی منوط می‌کرد 👤 سعید خطیب‌زاده، سخنگوی وزارت خارجه: 🔸 مایلم در وهله اول اعلام کنم که در پی بیش از ۴۰ سال تعلل، دولت بریتانیا، پس از مذاکرات طولانی، اخیرا بدهی خود به جمهوری اسلامی ایران را که حق مردم شریف ایران بوده را پرداخت کرد. 🔸 متأسفانه دولت بریتانیا در تمام این مدت بازپرداخت بدهی خود را به مسائل سیاسی منوط می‌کرد. مبلغ پرداخت شده که حدود ۳۹۰ میلیون پوند است، شامل اصل و فرع بدهی تا روز آخر است و تاکید می‌کنم که جمهوری اسلامی ایران هیچگاه ذره‌ای از موضع خود مبنی بر بازپس‌گیری حق مردم کشورمان، عدول نکرد. 🔸 تأکید می‌کنم که از نظر ایران هیچگونه ارتباطی میان بازپرداخت بدهی و آزادی زندانیان یاد شده وجود ندارد، کما اینکه در تابستان گذشته ایران و بریتانیا برای بازپرداخت بدهی این کشور به توافق رسیده و سندی را امضا کرده بودند که متأسفانه دولت بریتانیا از اجرای آن سر باز زد.
▪️تانک های چیفتن انگلیس 🔻در پایان دیداری که سفیر انگلیس با علم می کند ، به،طور خصوصی به او یادآور می شود اگر چه معامله ی ۸۰۰ تانک چیفتین به،سود صنایع و خزانه ی کشور اوست و به ایجاد کار در آنجا کمک می کند ، ولی این تانک ها برای زمین های کوهستانی،رودخانه ای یا باتلاقی (اشاره به مرز های جغرافیایی ایران ) نامناسب است.وانگهی نگهداری این تانکها دشوار و نیازمند دانش افراد فنی ورزیده ایست که در ایران فراهم نیست .بعد هم معلوم شد قدرت واقعی موتور این تانکها از انچه در دفترچه مشخصات نوشته کمتر است . 📚خاطرات اسدالله علم . جلد اول. ص۷۸
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا