eitaa logo
گام دوم انقلاب
1.2هزار دنبال‌کننده
19.9هزار عکس
10.3هزار ویدیو
196 فایل
اهداف کانال ◀️ انتشار ✅رهنمودهای امام خمینی ره و مقام معظم رهبری ✅ زنده نگهداشتن یاد شهدا ✅ اخبار جبهه مقاومت ✅ موفقیتهای جوانان نسل انقلاب 🌤 @emamezaman_aj 🕌 https://eitaa.com/joinchat/2577530938C6cbb0fe272 .
مشاهده در ایتا
دانلود
‏تا حالا ‎ پنج مرتبه به دیدار ‎ آمده بعد یارو میگه عشق یک طرفه رهبر ایران به پوتین! این جماعت روابط عاشقانه هم بلد نیستند!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
♻️ اهمیت مسئله اقتصاد در های امام سجاد (علیه‌السّلام) 🔻 رهبر انقلاب: مسئله‌ی اقتصاد، مسئله‌ی معیشت مردم، مسئله‌ی بسیار مهمّی‌ است... امام سجّاد (علیه‌الصّلاةوالسّلام) در دعا به خدای متعال عرض میکنند: وَ نَعوذُ بِکَ مِن تَناوُلِ الاِسرافِ وَ مِن فِقدانِ الکَفاف؛ این نشان‌دهنده‌ی اهمّیّت مسئله‌ی اقتصادی است که امام سجّاد از خدای متعال درخواست میکند و به خدای متعال پناه میبرد. از اسراف و از اینکه منابع معیشتی، به قدر کافی در اختیار مردم وجود نداشته باشد، این نشان‌دهنده‌ی اهمّیّت مسئله‌ی است. ۱۳۹۶/۰۱/۰۱
📸 مقایسه جالب نتیجه سرچ کلمه “iran” در مرورگر آمریکایی و روسی 🔸️جالب است که وقتی iran را در مرورگر آمریکایی گوگل و مرورگر روسی یاندکس سرچ می‌کنید، اختلاف عجیبی بین تصاویر نتیجه ملاحظه می‌کنید.
♻️ روحیه ارتباط با حضرت ولی عصر، از بزرگترین دریچه‌هاى فرج براى جامعه اسلامى است 🔻 رهبر انقلاب: حقیقتاً روحیّه‌ى انتظار و روحیّه‌ى ارتباط با ولىّ‌عصر (ارواحنا فداه) و منتظر ظهور بودن و منتظر آن روز بودن، یکى از بزرگ‌ترین دریچه‌هاى فرج براى جامعه‌ى اسلامى است. 🔹️ منتظر فرج هستیم؛ خود این انتظار، فرج است؛ خود این انتظار، دریچه‌ى فرج است، امیدبخش است، نیروبخش است؛ از احساس بیهودگى، از احساس ضایع شدن، از نومیدى، از گیج و گمى نسبت به آینده جلوگیرى میکند؛ امید میدهد، خط میدهد. 🔺️ مسئله‌ى امام زمان (سلام‌الله‌علیه) این است و امیدواریم که خداى متعال ما را به معناى واقعى کلمه از منتظران قرار بدهد و چشم ما را به تحقّق این وعده‌ى الهى روشن کند. ۱۳۹۳/۰۳/۲۱
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 دختران انقلاب صحبت‌های زیبای خواهر پلارک با دو دختر جوان درباره‌ی
⭕️بزرگداشت شاخص سال ۱۴۰۱ شهید مدافع حرم ، مداح شهید علی امرایی 🔹سخنران: حجت الاسلام والمسلمین قاضی عسگر تولیت حرم عبدالعظیم حسنی(ع) 🔹مداح : حاج حیدر خمسه 🔹شنبه یکم مرداد ماه از ساعت ۱۷:۳۰ - حرم حضرت عبدالعظیم (ع)
ربایش مداح سرود مداح اهل‌بیت وقار رسول به دلیل برنامه‌ریزی برای اجرای سرود ‎سلام فرمانده در کشور آذربایجان از چهار روز پیش به دست نیروهای امنیتی ‎رژیم صهیونیستی ربوده شده و تا به امروز خبری از ایشان در دست نیست. گزارشات جنبش حسینیان آذربایجان، حاکی از آن است که در مناطق تالش نشین آذربایجان ماموران پلیس در مراسمات عروسی کشیک می‌دهند تا مانع اجرا سرود سلام فرمانده شوند! سرود سلام فرمانده از شمال تا جنوب، از شرق تا غرب جمهوری آذربایجان در حال اجراست و این موجب آشفتگی رژیم صهیونیستی شده است، ‏برکات اندیشه مقاومت اسلامی در آذربایجان به سرعت درحال ظهور هست و این یعنی برهم خوردن معادلات چندین ساله رژیم صهیونیستی در آذربایجان.
تیراندازی در ایالت آیووا آمریکا با ۳ کشته 🔹پلیس آمریکا اعلام کرد که در تیراندازی در یک پارک ایالتی در شرق آیووا، سه نفر کشته شدند و فرد مسلح نیز خودکشی کرد. 🔹آمریکا از لحاظ میزان وقوع تیراندازی‌های مرگبار رتبه اول را میان کشورهای دنیا به خود اختصاص داده است که این موضوع علاوه بر آزادی حمل سلاح، در برخی عوامل فرهنگی ریشه دارد. 🔹شهروندان آمریکا ۴.۴ درصد از شهروندان کل دنیا را تشکیل می‌دهند، اما مالکیت ۴۲ درصد از کل سلاح‌های غیرنظامی دنیا را در اختیار دارند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
☀️استیکر بسم الله الرحمن الرحیم ذکر روزهای هفته، احکام، روایت، قرآن مناسب برای ◀️ شروع و آغاز کانال ها و گروه ها کانالی مفید، برای ادمین ها و مدیران و همه کاربرانی که می خواهند روزشون رو به برکت نام ✨الله✨ آغاز کنند در عین سادگی کانال خیلی کاربردی هست؛ یه سر بزنید 🌹 @sbesmellah @sbesmellah @sbesmellah @sbesmellah
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
۲۴ذی الحجه روز مبارک
⭕️ احتمال تدریس زبان فرانسه در مدارس از آغاز سال تحصیلی 🔸محمود زاده رئیس سازمان مدارس و مراکز غیر دولتی وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان: 🔹آماری از استان‌ها و مدارسی که علاقه‌مند هستند اعلام کردیم و لیست آن را به سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی داده ایم تا از ابتدای سال تحصیلی جدید زبان فرانسه در مدارس تدریس شود. 🔹اگر قرار بر تاثیر گذاری معدل در کنکور باشد تمام مراقبت‌های لازم اتفاق خواهد افتاد و وزارت خانه امتحانات دانش آموزان را به صورت کشوری برگزار خواهد کرد و مدارس در امتحانات تاثیرگذار نخواهند بود.
‌ پدوفیل‌های انگلیس دارن میرن لهستان که کودکان پناهندگان اوکراینی رو ... لعنتی‌های چشم و دل سیر ... 😏 ‌
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 یک‌خیابان دل ربوده از تمام عاشقان هست آنجا جای پای مهدی صاحب زمان پ.ن: اجرای سرود ‌ در بهترین خیابان دنیا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 رهبر معظم انقلاب: حادثه ترور دانشمندان هسته‌ای نباید فراموش شود! 🔹️در آستانه یکم مردادماه سالروز شهادت مروری بر صحبت‌های رهبر انقلاب در مورد ترور دانشمندان هسته‌ای: تشکل‌های دانشجویی در قضیه ترور نخبگان علمی کم عملی نشان دادند، این حادثه نباید فراموش شود!
▪️‏من یک مسلمانم و خادم الحرمین هستم ولی درست در ایام حج، بجای انجام مراسم برائت از مشرکین، از رئیس شیطان بزرگ میزبانی می‌کنم و برای فشار بیشتر به ایران اسلامی و گسترش روابط با حکومت کودک‌کش رژیم صهیونیستی با او پیمان می‌بندم.
▪️بدون شرح . . .