eitaa logo
گام دوم انقلاب
1.2هزار دنبال‌کننده
20هزار عکس
10.4هزار ویدیو
196 فایل
اهداف کانال ◀️ انتشار ✅رهنمودهای امام خمینی ره و مقام معظم رهبری ✅ زنده نگهداشتن یاد شهدا ✅ اخبار جبهه مقاومت ✅ موفقیتهای جوانان نسل انقلاب 🌤 @emamezaman_aj 🕌 https://eitaa.com/joinchat/2577530938C6cbb0fe272 .
مشاهده در ایتا
دانلود
28.33M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴 اینو بدست همه مردم ایران برسانید؛ 🔹 مگه من دختر مردم نیستم؟! درد دل و گلایه یک دختر ایرانی که خارج از کشور توسط آشوبگران تحت فشار و اهانت قرار گرفته است. تنها راه آگاه شدن، تبیین واقعیت‌ها و حقیقت‌هاست.
دروغ عجیب بی‌بی‌سی با جعل عنوان یک فرمانده سپاه ▪️رسانه انگلیس، آمدنیوز شد! 🔹بی‌بی‌سی فارسی که این روزها با پایان یافتن اعترض‌های خیابانی، برای زنده نگه داشتن فضای اعتراضی فیلم‌های آرشیوی چندی قبل را منتشر می‌کند تا همچنان خیابان‌های ایران را همراه با آشوب و اغتشاش نشان دهد، این بار مشابه رسانه‌های زردی مثل‌ آمدنیوز دست به خبرسازی زده است. 🔹این شبکه انگلیسی با جعل عنوان «یک فرمانده ارشد سابق سپاه» از قول او مدعی شده که به گفته منابع موثق! در پزشکی قانونی ایران دلیل به اغما رفتن و مرگ مهسا امینی «آسیب به جمجمه» تشخیص داده شده است. 🔹این درحالی است که اولاً فردی به نام «بختیار» که بی‌بی‌سی به او استناد کرده هیچگاه در بین فرماندهان ارشد سپاه وجود نداشته و در صفحه ویکی‌پدیای وی عناوین جعلی مختلفی برای وی ذکر شده که هیچ‌کدام از آن‌ها صحیح نیست و در ویکی‌پدیا نیز منبعی برای آن ذکر نشده است. 🔹ثانیاً او بیش از آنکه ماهیت سپاهی داشته باشد طبق آنچه از جستجو درباره وی برمی‌آید همسر «فریبا داوی مهاجر» از چهره‌های فراری و اپوزیسیون بوده است! 🔹با وجود اظهارنظرهای رسمی مقامات پزشکی، از جمله پزشکی قانونی و هیات برد رادیولوژی و چندین متخصص دیگر طی دو هفته گذشته علیه ادعاهای رسانه‌های ضدایرانی، حالا سطح غیرحرفه‌ای‌گری و دستپاچگی بی‌بی‌سی به اندازه ای است که برای استدلال درباره ادعایش به منابع بی‌نام و نشان در پزشکی قانونی استناد می‌کند که مصداق تیرهوایی رسانه‌ای است!
اشتباه نکنید! دسترسی اینستاگرام و واتس‌اپ به مردم ایران قطع شده است؛ نه دسترسی مردم ایران به واتس‌اپ و اینستاگرام… روح‌الله مومن_نسب ✍
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
جمعیت خیلی زیاد بود! پشت بام ملت شعار میدهند! انقلاب 57 تکرار شد!😊😁
📸 یک مقایسه جالب و معنادار
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
تشییع شهید مدافع امنیت کرم پور - خرم آباد 🔹شهید «فرید کرم‌پور حسنوند» ۲۱ ساله و متولد شهرستان چگنی و ساکن شهر پرند بود که در آشوب‌های خیابانی شهرستان رباط کریم بر اثر زیر گرفتن یک خودروی سواری در ۳۰ شهریور مجروح و سپس در روز پنجم مهرماه امسال به درجه شهادت نائل آمد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
شهادت کودک فلسطینی از ترس صهیونیست‌ها 🔹نظامیان رژیم اسرائیل امروز به منزلی در تقوع واقع در جنوب شرق بيت لحم یورش بردند که حین این حمله و یورش، کودک هفت ساله خانواده به نام «ریان سلیمان» از ترس صهیونیست‌‌ها در حین فرار از بالای پشت بام می‌افتد و به شهادت می‌رسد.
آنفالو شدن بهتر از دامن زدن به اغتشاشات «هاشمیه متقیان»، قهرمان پارالمپیک پرتاب نیزه: 🔹خیلی‌ها در اینستگرام به من پیام دادند که چرا استوری نگذاشتی، حتی یک سری از سلبریتی‌ها گفتند ورزشکارها و شخصیت‌های مشهوری که استوری نگذاشتند و از اغتشاشات حمایت نکردند را آنفالو کنید! اصلا من آنفالو شوم خیلی بهتر از این است که به اغتشاشات دامن بزنم. 🔹افتخار می‌کنم به عنوان یک دختر عرب در کشورم ایران زندگی می‌کنم و همیشه با عزت و احترام رفته و آمده‌ام و تا به حال با هیچ برخورد نابهنجاری مواجه نشدم و به نظرم این تجزیه‌طلبی، فتنه‌‌ای بیش نیست و نباید تسلیم اغتشاشگرانی شد که به این موضوع دامن می‌زنند.
کذب گویی رسانه بن سلمان و تکذیب انتظامی 🔹رسانه سعودی در ادامه دروغ‌پردازی‌های خود مدعی شده بود که اعضای ارکستر ملی به‌دلیل اعتراض به اتفاقات اخیر، بر سر تمرین حاضر نشده و اجرای کنسرت را لغو کرده‌اند. 🔹«مجید انتظامی» در پستی اینستاگرامی اعلام کرد که این ادعا دروغ بوده و همه اعضا در تمرین حاضر بوده‌اند. 🔹انتظامی: برخی می‌گویند چرا اعتراض نمی‌کنی اما من اعتراضم را در از کرخه تا راین، آژانس شیشه‌ای، بوی پیراهن یوسف زده‌ام. 🔹«انتظامی» ضمن هم دردی با خانواده «مهسا امینی» گفته: تصمیم‌گیری درباره لغو کنسرت در اختیار من نبوده اما به پیشنهاد من مقرر شد هفته آینده این کنسرت با کیفیت عالی برگزار شود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
پاسخ نیروی زمینی سپاه به اشرار و تروریست ها قاطع و کوبنده است نیروی‌ زمینی سپاه پاسداران در ادامه عملیات های خود برای انهدام محل های استقرار گروهک های تجزیه طلب در اقلیم شمال عراق، بیانیه ای صادر کرد. با توجه به ادامه عملیات ضد تروریستی قرارگاه حمزه سید الشهدا علیه السلام در عمق اقلیم شمال عراق روابط عمومی نیروی زمینی سپاه ساعتی پیش اطلاعیه ای صادر و خاطر نشان کرد: در پی تشدید شرارت های دامنه دار گروهک های تجزیه طلب و تروریست از مبدا اقلیم شمال عراق و به دنبال اثبات نقش و دخالت مستقیم، بی پرده و آشکار برخی گروهک های تجزیه طلب تروریستی در آشوب های اخیر و همچنین کشف و خنثی سازی یکی از بزرگترین دسیسه های خرابکاری در تاسیسات هسته ای ایران توسط گروهک تروریستی کومله و به دنبال بی اعتنایی اقلیم شمال عراق به تذکرات و اخطارها برای برچیدن و جمع آوری مقرهای این تروریست ها، نیروی زمینی سپاه در واکنشی قاطع و تلافی جویانه، مراکز و مقرهای شناسایی شده آنان که ماموریت تولید و پشتیبانی از شرارت های اخیر را نیز دنبال می کردند، زیر آتش سنگین قرار داد. این اطلاعیه ضمن تاکید بر قاطع و کوبنده بودن پاسخ های سپاه به شرارت های دنباله دار این گروهک های تروریستی، یادآور شد: به دنبال تداوم و تشدید شرارت ها و اقدامات تروریستی عناصر و هسته های گروهک های تروریستی از مبدا اقلیم شمال عراق به ویژه در استان های کردستان، آذربایجان غربی و کرمانشاه و بی اثر ماندن تذکرات و هشدارها به دولت اقلیم، این نیرو سلسله عملیاتی را علیه پایگاه ها و مقرهای این تروریست ها با بهره گیری از انواع موشک، پهپادهای انهدامی و رزمی آغاز و تاکنون اغلب اهداف شناسایی شده، مورد اصابت قرار گرفته و منهدم گردیده است. در اطلاعیه نیروی زمینی سپاه تاکید شده است: این سلسله عملیات تا خلع سلاح گروهک های تروریستی ادامه پیدا خواهد کرد و از دولت مرکزی و دولت اقلیم شمال عراق می خواهیم که به مسئولیت های خود در برابر جمهوری اسلامی به عنوان همسایه، جدیت بیشتری نشان دهد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔻 ۴۸ ساعت پس از حملات سنگین و دقیق نیروی زمینی به مواضع تروریست‌های تجزیه‌طلب مزدور آمریکا و رژیم صهیونیستی در شمال عراق، دروغگویی و شیادی رسانه‌ای آن‌ها در حمله به مناطق مسکونی و مدارس و کشته شدن زنان و کودکان هم شروع شده و بوق‌های تبلیغاتی آن‌ها در این زمینه کم نمی‌گذارند. 🔹برای آنکه بدانید کدام یک از مدارس در شمال عراق هدف قرار گرفته این ویدیو را با دقت تماشا کنید تا یکی از کلاس‌های درس را که موشک‌های ایرانی آن را منهدم کرده و دانش آموزانش را کشته، ببینید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🚨استفاده از سلاح های ممنوعه علیه نیروهای حافظ امنیت توسط اغتشاشگران! 🔹اتفاق عجیبی در صحنه اغتشاشات در یکی از شهرهای کشور افتاده است؛ در یکی از تجمعات، آشوبگران از فسفر سفید علیه نیروی انتظامی استفاده کرده اند. فسفر سفید از جمله سلاح های ممنوعه در دنیاست که در بیست سال گذشته فقط صهیونیست‌ها از آن علیه فلسطین و لبنان استفاده کرده اند. یک تکه آن اگر روی جمجمه بیفتد تا مغز استخوان را می سوزاند و می تواند باعث مرگ قرباني بشود. 🔸اغتشاشگران مظلوم(!) از این سلاح علیه نیروی انتظامی حافظ امنیت استفاده کرده‌اند. در هرجای دیگر دنیا اگر چنین اتفاقی افتاده بود پلیس با شلیک مستقیم پاسخ می داد اما اینجا در ایران پلیس مظلومانه صبر کرد تا متهم به خشونت نشود.. 🔻این کلاه اگر نبود قربانی به قربانگاه می‌رفت!!! این سطح از توحش در کشور کم‌سابقه است. این امکانات تهاجمی را چه کسی و در چه زمانی قبل از آغاز اغتشاشات آماده کرده است!؟
نامه‌ی زیبا و متین ۱۷۰ معلم به «علی دایی» 🔹 این سلامی است از سوی جمعی از معلمان همان «وطن» که آن را «ناموس» خوانده و برایش متن نوشتید؛ درود بر شما که نوشتید: «هموطنان‌‌تان را خواهران و برادران‌تان می‌دانید و تا ابد کنارشان می‌مانید»، از یک چهره ملی چیزی جز این انتظار نمی‌رود؛ اما چگونه می‌شود که در ادامه متن‌تان کلمات «مردم» و «اغتشاشگر» را باهم پیوند داده و دوگانه مردم و حاکمیت ساختید؟ 🔹اگر ما جمعی از معلمان از ۱۵ استان آسیب‌دیده از آشوب، حق اعتراض را به رسمیت شناخته ولی خط اغتشاش و تهییج دانش‌آموزان معصوم نوجوان خود توسط برخی چهره‌های معروف را محکوم کنیم، هموطن شما حساب می‌شویم و در کنارمان می‌مانید؟
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
انفجار انتحاری در کابل ۲۰ کشته بر جای گذاشت 🔹منابع خبری صبح جمعه گزارش دادند، در پی انفجار انتحاری یک مرکز آموزشی را در غرب کابل هدف قرار داد ۲۰ تن کشته و ۳۵ تن زخمی شدند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
افزایش کشته‌های انفجار کابل به ۳۲ نفر 🔹 یک منبع در حکومت موقت افغانستان اعلام کرد شمار قربانیان انفجار امروز صبح کابل به ۳۲ کشته و ۴۰ زخمی افزایش پیدا کرده است.