eitaa logo
گام دوم انقلاب
1.2هزار دنبال‌کننده
19.9هزار عکس
10.3هزار ویدیو
196 فایل
اهداف کانال ◀️ انتشار ✅رهنمودهای امام خمینی ره و مقام معظم رهبری ✅ زنده نگهداشتن یاد شهدا ✅ اخبار جبهه مقاومت ✅ موفقیتهای جوانان نسل انقلاب 🌤 @emamezaman_aj 🕌 https://eitaa.com/joinchat/2577530938C6cbb0fe272 .
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 «آرزوم اینه که برای چند لحظه بابام برگرده پیشم، به اندازه یک آغوش» 🔹 آرزوهای فرزندان شهدای امنیت در شب لیلة‌الرغائب
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 آرزوهای فرزندان شهدای امنیت در شب لیلة‌الرغائب
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
توقف هماهنگی امنیتی تشکیلات خودگردان با تل‌آویو 🔹تشکیلات خودگردان فلسطین خبر داد که همه توافقات قبلی با رژیم صهیونیستی از جمله هماهنگی‌های امنیتی با این رژیم ملغی شده است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎬 | معنای حضور قلب در نماز 🔻 رهبر انقلاب در دیدار دانشجویان: در میان فرائض هم از همه مهم‌تر نماز است؛ نماز اوّل وقت، با حضور قلب. حضور قلب یعنی اینکه شما وقتی نماز میخوانید، بدانید دارید با کسی حرف میزنید، مخاطب دارید. توجّه به این داشته باشید. گاهی هم حواس انسان پرت میشود؛ عیبی ندارد، به‌مجرّد اینکه باز حواس انسان جمع شد، همان حالت و احساسِ داشتن مخاطب را در خودش احیاء کند و زنده نگه دارد؛ این حضور قلب است. نماز با حضور قلب، نماز اوّل وقت، حتّی‌المقدور نماز به جماعت، این چیزها را رعایت کنید، شما اعتلای روحی پیدا خواهید کرد، فرشته خواهید شد، از فرشته بالاتر خواهید شد؛ این را شما بدانید. ۱۳۹۴/۴/۲۰ 👈 حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در پیام به بیست و نهمین اجلاس سراسری نماز: نماز، آنگاه که با احساس حضور خداوند، گزارده شود به همه‌ی عرصه‌های زندگی نورافشانی میکند و دنیا و آخرت فرد و جامعه را آباد میسازد. ۱۴۰۱/۱۱/۵
آزادی متهم پرونده شهید علی‌وردی صحت ندارد 🔹قوه‌قضاییه: از ساعاتی پیش ادعایی درمورد آزاد شدن یکی از افراد حاضر در صحنه شهادت شهید آرمان علی‌وردی منتشر شده و در بین کاربران دست به دست می‌شود که صحت ندارد. 🔹مطابق بررسی‌ها خانمی با نام و مشخصات منتشر شده در فضای مجازی در پرونده شهادت آرمان علی‌وردی بازداشت نشده است. 🔹متهمی که ادعا می‌شود در صحنه شهادت شهید علی‌وردی حضور داشته و از زندان آزاد شده، اتهامات دیگری دارد که مربوط به این پرونده نیست.
واکنش امیرعبداللهیان به یورش وحشیانه به جنین⁩ وزیر امور خارجه: 🔹یورش وحشیانه و قتل‌عام رژیم‌صهیونیستی در ⁧ اردوگاه جنین⁩ نیازمند اقدام فوری جامعه جهانی و کشورهای اسلامی در برابر جنایتکاران است. 🔹سنگر مقاومت جنین تثبیت شده و عقب گردی برای آن متصور نیست.
▪️آقای پوراحمد نمی‌تونی هم پول بگیری، هم فیلم مزخرف بسازی، هم مانیفست بدی، هم لگد بزنی. دیگه با این سن برای خودتون زشته. 💬 شراره داودی
⭕️ اطلاعیه ساترا درباره تخلفات فیلیمو پیرامون تولید و پخش سقوط: در برابر قانون شکنی می‌ایستیم 🔸️ساترا: 🔹️ فیلیمو بدون اخذ مجوز قانونی اقدام به تولید و انتشار سریال «سقوط» کرده است. 🔹️ این اقدام غیر قانونی علی‌رغم تذکرات و مکاتبات پیاپی ساترا بوده است. 🔹️ با توجه به تکرار تخلفات فیلیمو در گذشته، گزارش تخلف جدید‌ به نهادهای نظارتی و قضائی گزارش و اطلاع رسانی شد. 🔹️ در برابر هرگونه قانون شکنی و بی توجهی به حقوق مخاطبان و سایر فعالان، اقدامات قانونی لازم انجام خواهد شد. 🔹️ در این راستا در مقابل تخطی، تخلف و سرکشی در برابر قانون کوتاه نخواهیم آمد.
🔴متاسفانه علم را مُثله کرده اند!/ فقط یک ضلع از سه ضلع را باقی گذاشته اند/ مشکل جامعه ما این است که یادمان می رود «که» هستیم و «کجا» میخواهیم برویم 🔸️ آیت الله جوادی آملی در دیدار با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی: 🔹 پیغمبر فرمود: تمام برکات از همین علم است که بدانید «که» هستید! ما اگر خودمان را بشناسیم، خیلی از مشکلاتمان حل می شود. 🔹انسان مانند درخت نیست که بعد از مرگ تبدیل به هیزم شود. 🔹همه آنچه در زمین و آسمان است نشانه الهی است، ما خیال میکنیم علم دینی آن است که کتاب را بر اساس خواسته خودمان بنویسیم و سپس نام خدا را در ابتدا و بعد آرم جمهوری اسلامی و عکس امام و رهبری را بزنیم این می شود علم دینی، در حالی که اینها وظیفه ابتدایی است. 🔹ولی مهم، محتواست که آدم هر چه را می داند، کار خدا بداند و فعلی که از او صادر می شود را نمی گوید رفت و تمام شد، نخیر اعمال ما همواره با ما هست. 🔹متاسفانه این علم را مُثله کرده اند و فقط یک ضلع را باقی گذاشته اند، کی آفرید (ضلع اول) و برای چه آفرید (ضلع سوم) را گرفتند؛ این بدن سرد باقیمانده، این زمین مرده و آسمان مرده که انسان را عالم نمی کند.
هراس و وحشت «پمپئو» از انتقام ایران ▪️پمپئو: دیگر زندگی عادی ندارم وزیر خارجه سابق آمریکا در کتاب خود نوشت: 🔹ما می‌دانیم که ایران توانایی عملیات در داخل خاک آمریکا را دارد بنابراین یک سال و نیم پس از خروجم از کار در بخش دولتی، من هنوز پروتکل‌های امنیتی را حفظ می‌کنم. 🔹زندگی خودم، همسرم و فرزندم تحت تاثیر قرار گرفته و آنها بدون تدابیر شدید امنیتی نمی‌توانند کارهای عادی و روزمره خودشان را انجام دهند. 🔹احتمالا دیگر هرگز با ماشین شخصی خود رانندگی نخواهم کرد یا از آن سطح از حریم خصوصی که قبلا داشتم لذت نخواهم برد. 🔸اذعان «پامپئو» به هراس دائمی از جالنش در شرایطی مطرح شده که اواخر دی ماه رسانه‌های آمریکایی خبر دادند که واشنگتن حفاظت از او و برخی دیگر از افراد دخیل در شهادت سردار سلیمانی و یارانش را تمدید کرده است.
🔸️ توصیه‌های تولیت آستان قدس رضوی به رادان درباره سربازان وظیفه 🔹️ باید با پیش بینی طرح‌ها و برنامه‌های لازم از فرصت حضور ۲ ساله سربازان وظیفه در جهت رفع نیازهای مذهبی، معرفتی و بصیرتی این جوانان بهره برد تا پس از دوران خدمت کارآمدتر و توانمند‌تر بتوانند به ایفای نقش‌های اجتماعی بپردازند. 🔹️ موفقیت، سلامت و کارآمدی پلیس، نقشی مهم در ارتقا اعتماد عمومی، قضاوت اجتماعی و نگاه مردم نسبت به نظام مقدس اسلامی دارد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔴ساعت ۸:۳۰ صبح امروز مهاجم یا مهاجمانی به سمت سفارت باکو در تهران حمله می کنند که در نتیجه آن رئیس حراست سفارت باکو کشته و یک فرد دیگر زخمی می شود. 🔹مهاجم مسلح به سلاح های خودکار بوده و توسط نیروهای امنیتی بازداشت شده است.
واکنش ترکیه و روسیه به اقدام مسلحانه در سفارت جمهوری آذربایجان در تهران 🔹️مولود چاووش‌اوغلو، وزیر امور خارجه ترکیه با انتشار پیامی در حساب رسمی کاربری خود در توئیتر نوشت حمله به سفارت جمهوری آذربایجان در تهران را محکوم می‌کنیم. 🔹️روسیه نیز در واکنش به این حادثه اعلام کرد: ما از حمله‌ای دیگر به سفارت آذربایجان - که در آن یک مامور امنیتی جان باخت - شوکه شده‌ایم.
🔴 دستگیری عامل حمله مسلحانه به سفارت آذربایجان در تهران 🔹 سردار رحیمی، فرمانده انتظامی تهران بزرگ:فردی صبح امروز به همراه دو فرزند خردسال خود با ورود به سفارت آذربایجان با سلاح گرم اقدام به تیراندازی نموده که در این حادثه یک نفر کشته و دو نفر مجروح شدند. 🔹️ با سرعت عمل پلیس فرد مهاجم بلافاصله دستگیر و تحقیقات از وی ادامه دارد.
🔴‌ فرد مهاجم به سفارت آذربایجان: فروردین امسال همسرم به سفارت آمده و دیگر برنگشته است/فکر می‌کردم همسرم در سفارت است 🔹در تحقیقات اولیه متهم مدعی شده: فروردین امسال همسرم به سفارت آذربایجان به تهران مراجعه کرده و دیگر به منزل مراجعه نکرده است. در مراجعات مکرر به سفارت هیچ پاسخی از آنها دریافت نمی‌کردم و تصور می‌کردم همسرم در سفارت جمهوری آذربایجان در تهران حاضر است و حاضر به دیدار با من نیست.امروز صبح تصمیم گرفتم با اسلحه کلاشینکفی که از قبل تهیه کرده بودم به سفارت بروم.