eitaa logo
گام دوم انقلاب
1.2هزار دنبال‌کننده
19.9هزار عکس
10.3هزار ویدیو
196 فایل
اهداف کانال ◀️ انتشار ✅رهنمودهای امام خمینی ره و مقام معظم رهبری ✅ زنده نگهداشتن یاد شهدا ✅ اخبار جبهه مقاومت ✅ موفقیتهای جوانان نسل انقلاب 🌤 @emamezaman_aj 🕌 https://eitaa.com/joinchat/2577530938C6cbb0fe272 .
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
بیاناترهبرانقلابدردیداراعضایشورایهماهنگیتبلیغاتاسلامیموسیقی.mp3
3.36M
🔹تبلیغ یعنی چه؟ یعنی رساندن. رساندن چه؟ رساندن یک پیام، یک سخن درست؛ این معنای تبلیغ اسلامی است؛ منتها شرط این تبلیغ این است که صادقانه باشد، صمیمانه باشد، امانت‌دارانه باشد، مسئولانه باشد. ▪️بیانات در دیدار اعضای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ ‌••※[🔹∷∷※∷∷🔹]※••
بیاناترهبرانقلابدردیدارمردمقمموسیقی.mp3
1.05M
🔹دشمن در رأس نقشه‌هایش تبلیغات است؛ ‌به قول خودشان پروپاگاندا است. علاجِ پروپاگاندا «تبیین» است. ▪️بیانات در دیدار مردم قم ۱۴۰۱/۱۰/۱۹ ‌••※[🔹∷∷※∷∷🔹]※••
واقعيتهايکوجودفشارهاوتهديدهاموسیقی.mp3
1.83M
🔹یکی از واقعیت‌های موجود کشور - که امروز بیش از سال‌های گذشته هم این واقعیت به رخ نظام اسلامی کشیده میشود - وجود فشارها و تهدیدهاست. ▪️بیانات در دیدار کارگزاران نظام ۱۳۹۱/۰۵/۰۳ ‌••※[🔹∷∷※∷∷🔹]※••
امکان تماس تصویری در ۳ پیامرسان ایرانی وزیر ارتباطات: 🔹امکان تماس صوتی و تصویری با کیفیت در پلتفرم‌های ایرانی بله، روبیکا و سروش پلاس وجود دارد. 🔹هنوز همه مردم از امکانات پیام رسان‌های داخلی اطلاع کافی ندارند و از این جهت لازم است مدیران این پلتفرم ها در خصوص معرفی توانمندی و امکانات آنها به عموم مردم تدبیر جدی کنند. ️ 🔹البته چندین پلتفرم و سرویس خارجی هم مثل ایمو، گوگل میت، اسکایپ و غیره برای برقراری تماس تصویری در دسترس هستند.
⭕️ برگزاری راهپیمایی گسترده و مملو از جمعیت در شمال نوار غزه توسط گروه مقاومت جهاد اسلامی به همراه آتش زدن پرچم رژیم صهیونیستی و پرچم آمریکا
🚨سفر غیر منتظره رئیس سیا به سرزمین های اشغالی 🔹منابع خبری اعلام کردند که رئیس سازمان اطلاعات مرکزی امریکا همزمان با تشدید تنش‌ها میان رژیم صهیونیستی و نیروهای مقاومت فلسطین، در اقدامی غیرمنتظره وارد سرزمین های اشغالی شد.
📸 حکمت حاجی اف دستیار رئیس جمهوری آذربایجان و جورج دیک سفیر رژیم صهیونیستی در باکو درباره حمله به سفارت جمهوری آذربایجان در ایران گفتگو کردند!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥بارش برف در زاهدان 🔹بارش برف کم سابقه که از دیشب در زاهدان آغاز شده، زمین خشکیده این منطقه را سفیدپوش کرد. اونایی که میگفتن جمهوری اسلامی، برف امسال رو نمیبینه الان اینطورین🤦‍♂😩 زاهدان؟ برف؟ 😂
📸کدامش را باور کنیم؟ 💬می گفتند چون دل مردم استان‌های آذربایجان غربی و شرقی، با ماست خاک این استان‌ها متعلق به ماست... امروز که فرد مهاجم به سفارتخانه‌شان، اهل ارومیه‌است! ایران را تروریست می‌دانند!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
اولین مصاحبه با ضارب مامور سفارت اذربایجان✅ چنین پیداست خانمش از دستش فرار کرده و ایشان هم امده سفارت اذربایجان را اتاق به اتاق بگردد و پیدایش کند!!
🔴گفت‎وگوی امیرعبداللهیان با وزیر خارجه آذربایجان 🔹امیرعبداللهیان، ضمن محکوم کردن حادثه حمله مسلحانه به سفارت آذربایجان، با اشاره به سوء استفاده دشمنان دو کشور از حادثه امروز تأکید کرد، نباید اجازه دهیم که این حادثه بر مناسبات دو کشور تأثیر منفی بگذارد. وزیر خارجه پیشنهاد کرد برای روشن شدن ابعاد مختلف حادثه، نهادهای امنیتی دو کشور در همکاری نزدیک با یکدیگر، موضوع را پیگیری و بررسی کنند. 🔹وزیر خارجه آذربایجان از پیشنهاد وزیر خارجه کشورمان برای همکاری و هماهنگی نهادهای امنیتی و قضایی دو کشور برای روشن شدن ابعاد حادثه استقبال کرد.
جزئیات عملیات بزرگ مقاومت علیه رژیم صهیونیستی ▪️هلاکت ۷ صهیونیست تاکنون 🔹رسانه‌های رژیم صهیونیستی از تیراندازی در محله نافیه یعقوب در قدس اشغالی خبر دادند. 🔹عملیات امشب در دو میدان رخ داده است، عامل عملیات در قدس از خودروی خود پیاده شده و شروع به تیراندازی کرده است. 🔹تاکنون دست‎کم هفت صهیونیست به هلاکت رسیده و هشت نفر دیگر هم زخمی شده‌اند. 🔹عامل عملیات بزرگ علیه اشغالگران در قدس اشغالی به شهادت رسیده است. این جوان مبارز تا لحظه شهادت خود به تیراندازی ادامه داد.
🔵 دیروز تروریست‌های ارتش صهیونیستی در جنین (کرانه باختری) جنایت کردند و تاکنون ۱۰ نفر از مبارزان به شهادت رسیدند. 🔴 در پاسخ به جنایت روز گذشته صهیونیست‌ها در جنین، عملیات دو نفر از مبارزان فلسطینی در کرانه باختری ... این عملیات مقابل کنیست یهودی‌ها در محله نفیه یعقوب نزدیک شهرک بسغات زئیف در قدس اشغالی. تاکنون ۷ کشته و ۱۵ زخمی. الله اکبر ✊
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 لحظات عملیات دو فلسطینی و شنیده شدن صدای تیراندازی شدید در داخل شهرک نبی یعقوب نزدیک قدس اشغالی پاسخی به جنایات دیروز صهیونیست ها
صدا ۰۰۴_sd.m4a
351.4K
چند لحظه در شبکه بی‌سیم گردان‌های مقاومت قرار بگیرند و در فضای مجاهدان لذت ببرند. فرمانده محور از عزیزان می‌خواهد که دعا کنید تعداد کشته‌ها افزایش یابد.
🔴 اخبار اولیه غیرقطعی از وجود یکی از مقامات بلندپایه رژیم صهیونیستی در میان کشته‌شدگان حکایت می‌کند. ان‌شاءالله تایید نهایی شود تا نامش اعلام بشود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 بعد از عملیات شهادت‌طلبانه‌ای که به کشته‌شدن ۸ صهیونیست منجر شد فلسطینی‌ها جشن گرفتند
📸 تصویری از فادی آییش، جوان قهرمانی از اهالی اردوگاه شعفت که حمله شهادت طلبانه امشب در قدس را انجام داد
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥تصاویری زیبا از شادی فلسطینی‌ها بعد از عملیات شهادت‌طلبانه قدس 🔹بعد از عملیات شهادت‌طلبانه‌ای که به هلاکت ۸ صهیونیست منجر شد گروه‌های فلسطینی اقدام به برگزاری جشن کردند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا