eitaa logo
گام دوم انقلاب
1.2هزار دنبال‌کننده
19.9هزار عکس
10.3هزار ویدیو
196 فایل
اهداف کانال ◀️ انتشار ✅رهنمودهای امام خمینی ره و مقام معظم رهبری ✅ زنده نگهداشتن یاد شهدا ✅ اخبار جبهه مقاومت ✅ موفقیتهای جوانان نسل انقلاب 🌤 @emamezaman_aj 🕌 https://eitaa.com/joinchat/2577530938C6cbb0fe272 .
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌐 مجموعه پهلوی به روایت اسناد خارجی 🛑 قسمت چهارم چگونگی تقسیم دارایی ها و اموال کشور در دربار پهلوی به روایت میشل فوکو قسمت قبل https://eitaa.com/gam2dovom/65567
❌️ یک اقلیت، جان اکثریت جامعه را تهدید می‌کند!
🔴شادی مختاری تنها بازیگر زن فیلم «قلب رقه» گفت: من وقتی از سوریه برگشتم یک ماهی دچار فروپاشی روانی شده بودم. اطرافیانم من را می‌دیدند این نکته را می‌گفتند چه بر سر تو آمده؟ و آن لحظه وقتی در آن موقعیت بودم متوجه نمی‌شدم. خیرالله تقیانی‌پور کارگردان «قلب رقه» به این نکته اشاره کرد: وقتی کیلومترها از کشور دور باشی و برای فیلمسازی وارد این فضا شده باشی وقتی برای فیلمبرداری به بیرون هتل می‌روی و نمی‌دانی زنده بازمی‌گردی؛ آنجاست که باید درک کنی آنهایی که کیلومترها از وطن‌شان فاصله گرفتند و رفتند فقط از کیان مملکت دفاع کنند آن برای من ارزشمندتر بود.
🔺مهمترین اخبار خوب و امیدوار کننده‌ی ۲۴ساعت گذشته=۱۴۰۲/۱۱/۱۶
⭕️: دوره‌های قبل به کاندیدهایی رای دادم که از انتخاب انها پشیمانم و عملکرد خوبی نداشتند، پس دیگر رای نمیدهم... پاسخ: شما اگر به نزد دکتری رفته و از نحوه‌ی برخورد یا کیفیت طبابت او ناراضی باشید آیا قید علم پزشکی را میزنید و با آن قهر میکنید یا به سراغ یک دکتر خوب و کاربلد دیگر میروید؟ به همین ترتیب اگر از رای دادن به افراد خاصی پشیمانید آیا باید به انتخابات و مسئله‌ی انتخاب پشت کنید یا به سراغ انتخاب افراد شایسته و اصلح بروید؟ (۳)
آغاز فروش بلیت‌ قطارهای تهران ـ کربلا 🔹با آغاز پیش‌فروش بلیت قطارهای مسافری برای بازه‌ زمانی ۱ تا ۲۲ اسفند، از ساعت ۹ صبح امروز، امکان خرید بلیت قطار از تهران به کربلا نیز فراهم شده است. 🔹بلیت‌های عرضه شده در اسفند ماه که مصادف با نیمه دوم ماه شعبان است، با تخفیف‌های ۱۵ تا ۲۰ درصدی همراه است.
وداع با پیکر شهید علی حسینی در معراج شهدا 🔹شهید سید «علی حسینی» از فرماندهان لشکر غیور فاطمیون، طی روزهای گذشته بر اثر حمله نیروهای آمریکایی به پایگاه‌های مقاومت در منطقه به فیض عظیم شهادت نائل آمد.
دستگیری ۲ تروریست در سیستان و بلوچستان سخنگوی فراجا: 🔹۱ نفر از اعضای گروهک تروریستی داعش و ۱ نفر از گروهک تروریستی انصارالفرقان در ۲۴ ساعت گذشته دستگیر شدند. 🔹اعضای این تیم، قصد انجام اقدامات تروریستی را داشته که با اشراف و تعامل جوامع اطلاعاتی، شناسایی و قبل از هرگونه اقدام خرابکارانه‌ای، توسط ماموران جان بر کف انتظامی طی عملیات فنی و پیچیده، دستگیر شدند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
تشییع پیکر شهید حسینی در بهارستان 🔹پیکر مطهر شهید «سیدعلی حسینی» از گردان فاطمیون که در دیرالزور سوریه به شهادت رسیده بود، با حضور مردم ولایت‌مدار شهرستان بهارستان تشییع و به خاک سپرده شد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
وداع باشکوه مردم و ارتشی‌ها با امیر آذرفر 🔹پیکر امیر سرتیپ‌ دوم «غضنفر آذرفر» از فرماندهان نیروی زمینی ارتش در دوران دفاع مقدس با فرماندهان سابق ارتش در اصفهان تشییع و در قطعه ۲۲ باغ رضوان به خاک سپر‌ده شد. 🔹سرتیپ «غضنفر آذرفر» ۲ روز قبل در سن ۸۴ سالگی بر اثر کهولت سن درگذشت.
قاتل شهید کوروش بازیار دستگیر شد 🔹در پی شهادت فرمانده یگان‌امداد شیراز حین گشت‌زنی توسط یک سواری شوتی پژو پارس، با تلاش ماموران، قاتل و ۲ نفر از همدستانش که در فراری دادن متهم مشارکت داشته‌اند‌ در شهرستان مهر و قیروکارزین از توابع استان فارس شناسایی و در ۲ عملیات آن‌ها را دستگیر شدند. 🔹قاتل در بازجویی اولیه به صراحت به قتل شهید نظم و امنیت سرتیپ دوم «کوروش بازیار» اعتراف کرد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فقط ۲۳نفر از اینفلوئنسرهایِ مرفه پذیرفتند که مالیات بدهند!😏
❌️اینجا بیابان های دبی و عربستان نیست، اینجا بیابان های جنوب ایران است که با همت جوانان ایرانی تبدیل به چنین مکان پیشرفته ای شده 🔝‏سمت چپ تصویر صحرای بی آب و علف را می‌بینید سمت راست تصویر همان صحراست که با همت جوانان و اراده نظام تبدیل به عظیم ترین پروژه گازی خاورمیانه (پالایشگاه بیدبلند خلیج فارس )شده است
🔹تصویر جلد دیدنی و معنا دار تهران مصور ۱۱دی ۱۳۳۲ درباره انتخابات در دوره پهلوی ؛ انتخاباتی که نه تنها آزاد نبود بلکه قدرت ها پشت پرده در آن نقش داشتند !
سوئد بهمون نمیداد ، خودمون ساختیم..!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
سعید عزت اللهی در کنفرانس خبری پیش از بازی ایران و قطری از عبارت خلیج فارس استفاده کرد که باعث فشار آمدن به برخی افراد شد (:
⚠️هر خبرنگار اینترنشنال؛ یک سرباز اسرائیلی!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📲یکی از تکنیک‌های عملیات فریب در رسانه که با هدف جهت‌دهی به افکارعمومی صورت می‌گیرد، این است که اول خبر جعلی را منتشر می‌کنند و دوم تکذیب آن پس از چند ساعت اتفاق می‌افتد. در حالیکه آمار بازدید شایعه و خبر جعلی با تکذیبیه‌ی آن قابل مقایسه نیست.
🔊یمنی ها ۵۰ تایی شدند... با احتساب دو کشتی امروز تا به امروز یمنی ها ۵۰ کشتی تجاری-نظامی امریکا و ‌‌انگلیس به مقصد فلسطین اشغالی را هدف قرار داده اند
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 سؤال حسن رحیم‌پور از کشیش مسیحی: چرا به مردم خودتان نمی گویید شراب، برهنگی،قمار و... در دین مسیح هم حرام است⁉️ ببینید چه جوابی میدن...