eitaa logo
گام دوم انقلاب
1.2هزار دنبال‌کننده
19.9هزار عکس
10.3هزار ویدیو
196 فایل
اهداف کانال ◀️ انتشار ✅رهنمودهای امام خمینی ره و مقام معظم رهبری ✅ زنده نگهداشتن یاد شهدا ✅ اخبار جبهه مقاومت ✅ موفقیتهای جوانان نسل انقلاب 🌤 @emamezaman_aj 🕌 https://eitaa.com/joinchat/2577530938C6cbb0fe272 .
مشاهده در ایتا
دانلود
پیام رهبر انقلاب برای درگذشت آیت‌الله امامی کاشانی امام خامنه‌ای: 🔹این عالم متقی و خدوم در طول سال‌های متمادی، چه پیش از پیروزی انقلاب در مجموعه‌ روحانیت مبارز و چه پس از آن در جایگاه‌های حساس مانند شورای نگهبان، مجلس خبرگان، امامت جمعه‌ تهران، سازمان تبلیغات اسلامی، مدرسه شهید مطهری منشاء خدمت به کشور و نظام جمهوری اسلامی بوده‌اند. 🔹امید است این همه در نامه‌ حسنات ایشان مقبول درگاه الهی باشد. خداوند رحمت و مغفرت خود را شامل حال آن مرحوم فرماید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔺اخبار خوب ۱۲ اسفنــــــد
تشییع آیت‌الله امامی کاشانی فردا در میدان بهارستان روابط عمومی حوزه علمیه تهران: 🔹مراسم وداع با پیکر آیت‌الله محمد امامی کاشانی عصر امروز ساعت ۱۵ در میدان بهارستان، مسجد و مدرسه عالی شهید مطهری برگزار می‌شود. 🔹مراسم تشییع پیکر آن مرحوم نیز فردا ساعت ۱۰ صبح در همان مکان برگزار خواهد شد.
خاکسپاری پیکر آیت‌الله امامی کاشانی در حرم رضوی 🔹مراسم تدفین پیکر آیت‌الله امام کاشانی ساعت ۱۰ سه‌شنبه در حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود.
سریال امنیتی ابوالقاسم طالبی به زودی از شبکه سه 🔹سریال «هفت سر اژدها» به کارگردانی ابوالقاسم طالبی که در آن حمید صفت، حمید گودرزی، علیرام نورایی و مجید واشقانی به ایفای نقش پرداخته‌اند به زودی از شبکه سه سیما پخش می‌شود.
💢خدا خر رو شناخت بهش شاخ و دم نداد 🔹این فقط صاحب یه خونست و این کارو میکنه اگه مملکت دستش بود با مخالف خودش چیکار میکرد؟ اینا به ما میگن دیکتاتور :)
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔝وقتی از صحبت میکنیم دقیقا از کلیپ بالا و امثال آن صحبت میکنیم..! 📛چه کرده‌اند با جامعه‌ی ما؛ و چگونه مرموزانه دستکاری کردند ذهن جوانان‌مان را، که اینگونه دچار «اسیمیلیشن» شده‌اند...
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 رئیس مدیریت بحران کشور: تا آخر امشب برق همۀ روستاهای سیستان و بلوچستان وصل می‌شود. 🔹لبه‌های برخی جاده‌ها که بر اثر سیل تخریب شده بود در حال بازسازی است.
🔞 این چهارشنبه سوری به استقبال مرگ نروید! 🔹رئیس پلیس متروی تهران سه‌شنبه ۸ اسفند از کشف ۲۰۰ کیلوگرم مواد محترقۀ غیرمجاز و ۲۰ هزار ترقۀ پرخطر در مترو در روزهای منتهی به چهارشنبۀ آخر سال خبر داد. 🔹در صورتی که انفجار این مواد محترقه می‌توانست جان تعداد زیادی از شهروندان مترو سوار تهران را به خطر بیندازد. 🔹به گفته رئیس سازمان اورژانس پارسال مواد محترقه باعث شد ۲۲۹ نفر نقص عضو، ۱۰۰۰ و ۴۲۸ نفر دچار آسیب به چشم، ۴۰۰۰ هزار و ۳۶۸ نفر مصدوم و ۲۶ نفر در کشور فوت کنند.
تکلیف پخش «نون خ» و «زیرخاکی» مشخص شد 🔹۲ سریال محبوب «نون خ» و «زیرخاکی» قرار است از شبکهٔ یک پخش شوند. مقرر شده سریال زیرخاکی از شب اول ماه رمضان تا شب قدر و نون خ بعد از شب‌های قدر پخش شود.
چرا شمارش آراء تهــــــــــــــــران این‌قدر طول کشید⁉️ البته در کل، شمارش آرا در تهران طول می‌کشه. «قراره ۳۰ تا اسم رو بخونن، مثل ریاست‌جمهوری نیست که یه نفرو بخونن و تمام»
🤔تا حالا به این فکر کردید که وقتی دشمن میگه رأی ندید، یعنی یه جورایی داره اعتراف میکنه جمهوری اسلامی در ارائه آمار راست میگه!؟
❌وقتی در انتخابات مجلس، اساسا در خارج از کشور رای گیری نمی شود با چه منطقی در واجدین شرایط محاسبه می شوند تا آمار مشارکت کمتر نشان داده شود؟
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🤦‍♂ما ایرانی‌ها ظاهرا معنی درستی از افسردگی در ذهنمون نیست... بابد یه سر بریم خارج تا افسردگی رو اونا برای ما تعریف کنن...
😏آقای صادقی بازم برامون پیش‌بینی کن...
🔸تعداد آرای باطله تهران تاکنون: ۶۹ هزار رای 🔹یک منبع آگاه در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان: تعداد آرای باطله در شعبی که در حوزه‌ انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس تاکنون شمارش‌ شده حدود ۶۹ هزار رای است.
💢یکی به این دوتا بگه رئیسی با رأی ۸۳ درصدی وارد مجلس خبرگان شد 😂
💢یک تروریست عامل موساد اعدام شد 🔹این تروریست ۸ بهمن پارسال با هدایت افسر اطلاعاتی موساد (سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی) قصد داشت مجتمع کارگاهی وزارت دفاع در اصفهان را منفجر کند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💢 تلاش پرسنل اداره برق شهر پلان جهت پایداری شبکه برق مناطق آسیب دیده ناشی از بارندگی در استان سیستان و بلوچستان
💢 میزان آرای باطله در انتخابات حوزه تهران «زیر ۱۲ درصد» است مهر نوشت: 🔹برخلاف گمانه‌زنی‌ها که میزان آرای باطله دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران، شمیرانات، ری و اسلامشهر را بالای ۴۰ درصد اعلام می‌کنند، شنیده‌های مهر حاکی از آن است که آرای باطله کمتر از ۱۲ درصد کل آرای مأخوذه در این حوزه را شامل می‌شود.
آیت‌الله امامی‌کاشانی (ره) در کنار شهید مهدی باکری