eitaa logo
گام دوم انقلاب
1.2هزار دنبال‌کننده
19.9هزار عکس
10.3هزار ویدیو
196 فایل
اهداف کانال ◀️ انتشار ✅رهنمودهای امام خمینی ره و مقام معظم رهبری ✅ زنده نگهداشتن یاد شهدا ✅ اخبار جبهه مقاومت ✅ موفقیتهای جوانان نسل انقلاب 🌤 @emamezaman_aj 🕌 https://eitaa.com/joinchat/2577530938C6cbb0fe272 .
مشاهده در ایتا
دانلود
اقامه نماز عید فطر به امامت رهبر انقلاب 🔹نماز عید سعید فطر امسال نیز به امامت حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، برگزار می‌شود.
دانشجویان فردا به دیدار رهبر انقلاب می‌روند 🔹دیدار ماه مبارک رمضان رهبری معظم انقلاب با دانشجویان و فعالان دانشجویی از دانشگاه‌های مختلف فردا برگزار می‌شود.
🍔 عقب‌نشینی مک دونالد از سرمایه گذاری در سرزمین‌های اشغالی 🔅 مک دونالد علت این تصمیم را زیان هنگفت ناشی از تحریم گسترده مشتریانش در واکنش به جنگ غزه، عنوان کرده است. 🔅 توزیع هزاران پرس غذای مجانی میان نظامیان رژیم صهیونیستی خشم و واکنش شدید مشتریان مک دونالد را در سراسر جهان در پی داشته است. 🔅 با تصمیم مک دونالد، ۲۲۵ شعبه این رستوران با ۵ هزار کارمند، در سراسر سرزمین‌های اشغالی تعطیل می‌شوند.
⚠️ هشدار پلیس فتا نسبت به کلاهبرداری در پوشش پرداخت فطریه و کفاره 🔸 ممکن است افراد سودجو با طراحی سایت‌های جعلی کاربران را به صفحات فیشینگ هدایت کرده و به بهانه پرداخت فطریه، کفاره و ... اقدام به سرقت اطلاعات کارت بانکی و خالی کردن حساب بانکی آنان کنند. 🔸 شهروندان از کلیک بر روی لینک پرداخت نذورات در سایت‌های نامعتبر و حساب‌های شخصی افراد در فضای مجازی خودداری کنند.
🔸سپاه: مجازات پشیمان‌کننده دشمن تحقق خواهد یافت 🔹روابط عمومی کل سپاه: به ملت قهرمان و انقلابی ایران اطمینان می‌دهیم فرزندان غیور و غیرتمند شما در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، به فضل الهی مطالبه ملی در مجازات پشیمان‌‌کننده دشمن صهیونیستی و حامیان آن از ارتکاب جنایت ناجوانمردانه تروریستی اخیر در دمشق را تحقق خواهند بخشید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴معاون امنیتی وزارت کشور: حضور مردم در راهپیمایی نسبت به پارسال بیش از ۵۰ درصد افزایش داشت براساس گزارشی که از دستگاه‌های مسئول جمع‌آوری کردیم میزان حضور مردم در برخی شهرها و مناطق افزایش ۱۰۰ درصدی را داشته است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
دلیل افزایش عملیات‌های تروریستی در جنوب‌شرق کشور چیست؟
🔸️شهادت دو پلیس در زاهدان 🔹دقایقی پیش در درگیری اشرار مسلح در زاهدان دو مامور پلیس قصد مداخله و ختم غائله را داشته که این اشرار دست به تیراندازی زده و ماموران را  به می‌رسانند.
⭕️اکانت اسرائیلی اینتل تایمز با انتشار تصویر گفتگوی سرداران سلامی و حاجی زاده نوشته: لحظه دریافت فرمان؟ הפחד שלך יותר גרוע מהתקיפה הצבאית של איראן
افزایش شهدای حمله تروریستی چابهار و راسک به ۱۶ نفر شهدای سپاه: ۱- احمد حبیبی فر ۲- سعید جهان تیغ ۳- امیر محسن حسن نژاد ۴- حسین انتظاریان ۵- حسین سرسنگی ۶- حامد عبدالهی ( بلوچ شیعه) ۷- محمدحسین بامری (بسیجی بلوچ شیعه) ۸- جابر بلوچی جان ( بسیجی اهل سنت ) ۹- عیسی آسکانی (بسیجی اهل سنت) ۱۰- امین دهانی ( بسیجی اهل سنت) ۱۱- انور پاشاه ( بسیجی اهل سنت) ۱۲- محمد بچوه( سرباز اهل سنت) انتظامی: ۱۳- عباسعلی میر ۱۴- مسلم کریمی ۱۵- جواد جهان بیگی ۱۶- سید محسن حسین نیا
❌‼️❌ 💢ظاهرا قرار بوده عید فطر عملیات انتحاری انجام بدن ⚠️هرگونه موارد مشکوک را بدون درنگ اطلاع بدید تا از حوادث خون بار مانند حادثه کرمان و مجلس و.. جلوگیری کنیم سازمان اطلاعات سپاه👈 ۱۱۴ ستاد خبری وزارت اطلاعات 👈 ۱۱۳ ✅این پست و حتما به اشتراک بگذارید
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⚽️داور بازی لیورپول و شفیلد، دقیقه ۲۵ بازی را متوقف کرد تا کوناته و صلاح بازیکنان مسلمان لیورپول افطار کنند. 😏اینجا هم یه عده می‌خوان فاز باکلاسی و روشن‌فکری بگیرند میگن ما روزه نمیگیریم!
بازداشت یک نفر در حمله تروریستی زاهدان مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی‌ سیستان و بلوچستان: 🔹‌ساعتی قبل، واحد گشت پاسگاه انتظامی کورین، (در حال انجام ماموریت)در منطقه کورین، مورد حمله تروریست های کوردل قرار گرفت که منجر به شهادت دو نفراز کارکنان ( دو نفر سرباز وظیفه)و مجروحیت یک نفر کادر شد. 🔹در این رابطه یک نفر تیرخورده در صحنه دستگیر شده و تلاش برای دستگیری سایر افراد شرور مسلح ادامه دارد.
🔸بانوان ایرانی با اتباع خارجی ازدواج "صوری" نکنند 🔹مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری فارس: برخی از اتباع خارجی غیرمجاز با حربه‌های مختلف و سوءاستفاده از حسن نیت خانواده‌های ایرانی، به صورت صوری به طمع دریافت اقامت با بانوان ایرانی ازدواج می‌کنند که پس از عدم دریافت اقامت بدون در نظر گرفتن شرایط همسر و فرزندان حاصل از این ازدواج غیر قانونی، کشور را ترک کرده و مشکلات بسیاری را به زنان و جامعه ایرانی تحمیل می‌کنند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
. 💢دستگیری عامل شهادت دو مامور پلیس در کورین زاهدان 🔹یکی از عوامل وابسته به گروهک های تروریستی در زاهدان توسط پلیس دستگیر شد 🔹ظهر امروز کارکنان انتظامی بخش کورین زاهدان در حین گشت زنی و تامین امنیت منطقه به دو نفر مظنون که افراد مذکور با مشاهده مامورین اقدام به فرار و در خیابان به سمت مامورین تیراندازی می نمایند. 🔹در این درگیری مسلحانه مامورین پلیس موفق به دستگیری یکی از تروریست های مسلح و کشف یک قبضه سلاح کلاشینکف و مهمات همراه آن شدند 🔹بر اساس این گزارش، متاسفانه بر اثر تیراندازی تروریست های کوردل دو نفر از سربازان به نام های محمد رودابی فرزند رحمدل متولد بیست و یکم آذرماه 1383 اهل سبزوار و سرباز علی قاسمی فرزند غلامرضا متولد دهم بهمن ماه 1383 اهل زاهدان به درجه رفیع شهادت نائل گردیدند .
🚨هلاکت شرور مسلح در مهرستان فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان: 🔹در پي اعلام وقوع حمله تروریستی به مامورین پاسگاه کورین در منطقه کورین زاهدان، ماموران پليس سراسر استان با انجام ساز و کارهاي ويژه با جديت پيگير موضوع شدند. 🔹 اکيپ ماموران شهرستان مهرستان پس از شناسايي و تعقيب خودروي پژو ۴۰۵ را در سطح يکي از خيابان‌های شهرستان، دستور ایست صادر می‌کنند که ضمن بی‌توجهی به ایست از داخل خودرو به سمت مامورین اقدام به تيراندازي می‌کنند. 🔹با اقدام به موقع و آتش برتر مامورین یکی از اشرار به هلاکت رسیده و یک قبضه سلاح کلاش با مهمات از نامبرده کشف و دو نفر به کوه‌های اطراف متواری و تلاش برای دستگیری سایر افراد شرور مسلح ادامه دارد.
از سرگیری فعالیت بخش کنسولی ایران در سوریه 🔹ساختمان جدید بخش کنسولی سفارت کشورمان در مجاورت ساختمان قبلی در نظر گرفته شده که پس از توقفی ۴ روزه از امروز کار خود را از سر گرفت. 🔸بخش کنسولی یکی از ساختمان‌های دوگانه سفارت ایران است که دوشنبه گذشته در اثر حمله موشکی دشمن صهیونیستی تخریب شد.
🔸خروج ناوشکن دانمارک از دریای سرخ 🔹منابع رسانه‌ای از خروج ناوشکن دانمارک از دریای سرخ به دلیل آسیب وارد شده به آن در نتیجه حملات ارتش یمن خبر دادند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
تکلیف همسری که شوهرش اجازه رفتن به راهپیمایی نمیدهد چیست؟🤭😉😁☝️
👆روایت یک کاربر فضای مجازی از افطاری ساده خانواده فرزند رهبر انقلاب 🔺یکی از کاربران فضای مجازی نوشت:در صف طولانی برای گرفتن فیش پسر اقای خامنه ای رو دیدم .اول فکر کردم اشتباه دیدم اخه این صف طولانی کجا و پسر رهبر مملکت کجا، اگه اراده میکرد غذا رو بدون نوبت میاوردن براش سر میز یا تو دفتر حرم چرا تو صف. 🔹بعد هم غذا رو خودشون گرفتن اوردن سر میز ، سه دختر داشتن و یک پسر یعنی با همسرشون می شدن شش نفر ، اما ایشون سه چهار پرس کباب با نون گرفتن با یک بطری آب معدنی؛ بدون مخلفات ، یعنی سادگی در این حد...