eitaa logo
گام دوم انقلاب
1.2هزار دنبال‌کننده
19.9هزار عکس
10.3هزار ویدیو
196 فایل
اهداف کانال ◀️ انتشار ✅رهنمودهای امام خمینی ره و مقام معظم رهبری ✅ زنده نگهداشتن یاد شهدا ✅ اخبار جبهه مقاومت ✅ موفقیتهای جوانان نسل انقلاب 🌤 @emamezaman_aj 🕌 https://eitaa.com/joinchat/2577530938C6cbb0fe272 .
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
⚠️صدای انفجار در اصفهان ناشی از انهدام ریزپرنده‌ها بود یک منبع آگاه به مهر خبر داد: 🔺صدای انفجار شنیده شده در اصفهان ناشی از انهدام سه ریز پرنده در آسمان اصفهان توسط پدافند غیرعامل بوده است. 🔺سه ریزپرنده حوالی ساعت ۴ بامداد در آسمان اصفهان و در اطراف منطقه زردنجان مشاهده شده است. 🔺به دنبال مشاهده این ریزپرنده‌ها پدافند غیرعامل عمل کرده و این ریزپرنده‌ها را در آسمان منهدم کرده‌اند. 🔺هنوز در خصوص این ریزپرنده‌ها اطلاعی در دست نیست و در حال پیدا کردن پوکه‌های آن هستیم. 🔺در پایگاه هشتم شکاری اصفهان حادثه‌ای رخ نداده است. 🌐مــــهـــــر
🔴سخنگوی سازمان فضایی کشور: چند ریزپرنده توسط پدافند هوایی کشور با موفقیت ساقط شده است
کانال فلسطینی: اسرائیل در حال حمله رسانه‌ای به ایران است ▫️یک کانال تلگرامی فلسطینی نزدیک به حماس نوشت: 🔹 «رژیم اشغالگر در حال حمله رسانه‌ای به ایران است... یک بلوف رسانه‌ای برای اینکه به مردم خود بگوید به ایران پاسخ داده است. تعدادی ریزپهپاد فرستاده‌اند که پدافند ایران آن را ساقط کرده است. خبیث‌تر از اشغالگران نداریم».
تاسیسات هسته‌ای اصفهان در امنیت کامل منابع موثق: 🔹تاسیسات هسته‌ای در استان اصفهان در امنیت کامل است. 🔹گزارش برخی رسانه‌های خارجی درباره حادثه در این تأسیسات نادرست است.
🔶 اونا گنبد آهنین دارن، ما گنبد طلا ❤️
🔸بازگشت یکی از خدمه‌های هندی کشتی توقیف‌شده در ایران به کشورش 🔹سخنگوی رسمی وزارت امور خارجه هند، از بازگشت یکی از خدمه‌های هندی کشتی توقیف‌شده «ام‌اس‌سی آریز» در ایران به کشورش خبر داد.
🔸آیت‌الله مکارم شیرازی: هزینه سفر حج بسیار سنگین است 🔹آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی در دیدار رئیس سازمان حج و زیارت: هزینه سفر حج بسیار سنگین شده و این مسأله باعث شده کسانی که سالیان درازی در نوبت بوده‌اند، اکنون به علت گرانی از استطاعت خارج شده و نتوانند به حج مشرف شوند؛ لازم است با تدبیر مشکلات را برطرف کرد.
🔸جایگاه آقایان و بانوان در بی‌آرتی‌‌های تهران تغییر کرد 🔹مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران: به دلیل حضور گسترده موتورسیکلت‌ها و ماشین‌های شخصی در خطوط ویژه اتوبوس، ترمزهای ناگهانی راننده اتوبوس برای جلوگیری از برخورد با عابر یا این‌ وسایل گاهاً اجتناب‌ناپذیر است و به دلیل وجود بخش خانم‌ها در جلوی خطوط بی‌آرتی بیشترین صدمات به آنها وارد می‌شود. 🔹در صدها خط متعلق به بخش خصوصی که مانند قدیم الایام آقایان در جلو و خانم‌ها در بخش انتهایی اتوبوس حضور دارند کمتر شاهد آسیب دیدگی آقایان بوده‌ایم و این بر اساس رصد آماری ۲ ساله است. 🔹حفظ سلامت و امنیت همه شهروندانی که در طول ۲۴ ساعت شبانه روز از خطوط بی‌آرتی ما استفاده می‌کنند از اهمیت بالایی برخوردار است و بر همین اساس و به توصیه متخصصان تصمیم گرفتیم وضعیت استقرار خانم‌ها و آقایان در خطوط بی‌آرتی به روال قدیم یعنی آقایان در جلو و خانم‌ها در بخش انتهایی باز گردد.
سند مالکیت تخت جمشید رونمایی شد 🔹رئیس پژوهشگاه میراث فرهنگی: سند مالکیت تخت جمشید اقدامی ارزشمند و بزرگی است که باعث می‌شود که حفاظت و صیانت از این مجموعه عظیم راحت‌تر صورت گیرد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 افشاگری شبکه 11 اسرائیل؛ ارتش سر عروسک را دفن کرد و به خانواده کشته شدگان قبر دروغین تحویل داد 💢آویاد آدری، که در ٧ اکتبر کشته شده بود، قبرش باز شد و در نهایت سر یک عروسک بجای پيکرش پیدا شد ⭕️ پیش‌ترفاش شده بود که ارتش این کشور بنا به دستورالعمل هانیبال، در کشته سازی برخی صهیونیست‌ها نقش داشته است
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 نفیسه کوهنورد، خبرنگار ارشد بی‌بی‌سی: ما شاهد تغییر تاکتیکی از سوی حزب‌الله در مقابل اسرائیل هستیم؛ آن‌ها اکنون شروع به استفاده از پهپادهای نسل دوم خودشان کردند و هنوز از پهپادهای نسل سوم خودشان استفاده نکردند!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️‌رگ مصنوعی کاملا ایرانی ساختیم 🔹‌‌قیمت این رگ، یک دهم نمونه خارجیش هست!
♦️‌مسلمانان از چه واژه‌هایی بعد از عملیات برای توصیف ایران استفاده کردند؟
این لانه‌ی موش دیگر امن نیست! ❌This mouse hole is no longer safe!
🔴با همتون قهرم (:
فروردین به فرمان فرماندۀ کل قوا، دو موضع دشمن توسط ایران هدف قرار گرفت؛ مأموریت فراجا از صبح شنبه برای از بین بردن غدۀ سرطانی داخلی با شروع شد و سپاه از شنبه شب با عملیات به غدۀ سرطانی بیرونی حمله کرد. ولی عجیب این‌که در هجمه به اولی، رسانه‌های داخلی با خارجی در حال رقابت‌ند!
⭕️ ترفند غش کردن برای ضربه رسانه‌ای به طرح برخورد با کشف حجاب پلیس نگرفت ▫️در طرح ملی پلیس در برخورد قاطع با کشف حجاب ۹۹ درصد مردم تمکین به قانون می نمایند، یک درصد قانون گریز در صورت عدم توجه به تذکرات پلیس دستگیر می‌شوند. استفاده از ترفند غش کردن برای ضربه به پلیس شروع شد. ▫️خانم کشف حجاب کننده که با ترفند غش کردن سعی بر درگیر کردن احساسات پاک مردم برای حمایت از خود کرده بود، بعد از مدت زمانی سالم می‌شود و فرار می‌کند و سپس توسط اطلاعات پلیس دستگیر می‌شود.
😏واقعا باید برید یه جا بمیرید که همتون [=اسرائیل، آمریکا، انگلیس، فرانسه، اردن] با هم جمع شدید و نتونستید جلوی موشک‌ها و پهپادهای ایران رو بگیرید!
🚨اریه درعی وزیر سابق رژیم صهیونیستی 🔊باید به یاد داشته باشیم که جنگی وجود دارد در غزه که آن را به پایان نرسانده ایم. هنوز اسرای ما در آنجا هستند و برنگشته اند، گردان های حماس هنوز باقی مانده اند، رهبری حماس هنوز باقی مانده است، و آنها باید دستگیر یا از بین بروند ، اینها وظایفی که باید انجام شود. 🔊نزدیک به صد هزار نفر از ساکنان مرزهای شمالی هستند که هنوز به خانه‌های خود بازنگشته‌اند و ما باید آنها را سالم برگردانیم، باید بدانیم که چگونه این وضعیت را در آنجا با حزب‌الله پایان دهیم. 😐پس زیپ دهن رو بکشید و انقدر ایران رو تهدید نکنید؛ لاف‌زن‌های بی عرضه!
🙄احتمالا پایگاه‌هاشون دچار ضربه ملایم مغزی شدن!!!
🔴مردم قبلا حزب الله را مسخره میکردند که فقط آنتن‌های مخابراتی اسرائیل را میزند 🔹حمله دیروز حزب الله که راکت‌ها و پهپادها به راحتی به عمق اسرائیل نفوذ کردند، نتیجه‌ی زدن همان آنتن‌ها و ماهواره‌های مخابراتی بود.
مقام رسمی: موشک های مافوق صوت خرمشهر، خیبرشکن ۲، سجیل، حاج قاسم و فتاح در حمله موشکی ایران به اسرائیل مورد استفاده قرار نگرفتند.
📷روایت حسن عابدینی، کارشناس مسائل خاورمیانه از دیدارش با سردار حاجی زاده
رسانه‌های عربی در تمسخر رژیم صهیونیستی: پاسخ قدرتمند اسرائیل به ایران 😂😂