eitaa logo
گام دوم انقلاب
1.2هزار دنبال‌کننده
19.9هزار عکس
10.3هزار ویدیو
196 فایل
اهداف کانال ◀️ انتشار ✅رهنمودهای امام خمینی ره و مقام معظم رهبری ✅ زنده نگهداشتن یاد شهدا ✅ اخبار جبهه مقاومت ✅ موفقیتهای جوانان نسل انقلاب 🌤 @emamezaman_aj 🕌 https://eitaa.com/joinchat/2577530938C6cbb0fe272 .
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🇺🇸آمریکاشناسی 🔻در ایران برای حفظ شأن و حرمت بانوان بسیاری از مشاغل سخت به آنها داده نمی شود و برای زایمان آنان مرخصی خاصی به آنها داده میشود. حالا قضاوت باخودتان، آیا در ایران تا حالا خانم پاکبان دیدید؟!
فرمودند به دلایلی که بین خودم و خداست درسم رو تعطیل می‌کنم! تصورات اشتباه و حرف و حدیث های نادرست زیاده ولی شاگردانی که مشی اخلاقی و منحصر به فرد این آقازاده واقعی رو می‌شناسند میگن چون درسشون باعث خلوتی درس برخی از بزرگان شده این کار رو کردند برای چنان پدری چنین پسری زیبنده است.
یک سوال، اگر حملات حزب الله برای رژیم تلفات ندارد چرا ستاره قرمز داوود از صهیونیستها خواسته خون دهند؟ پاسخ👇 سانسور در رژیم بشدت زیاده اما الان وضعیت طوری بحرانی شده که مجبور شدند از عموم صهیونیست ها بخواهند که خون دهند.
📲تلفن‌های همراه قابل تبدیل شدن به بمب‌های سیار هستند مهدی انجیدنی از نخبگان حوزه سایبر در ویراستی نوشت: ⚠️الجزیره حمله سایبری را به روش ایجاد یک پردازش آلوده روی SOC پیجرها و در نتیجه فشار نامتعارف روی باتری لیتیوم‌پلیمر و در نهایت انفجار این باتری را اعلام کرد. الجزیره همچنان افزود که این‌گونه حمله‌ها قابل انجام روی انواع تلفن‌های همراه با باتری یون‌پلیمر نیز می‌باشد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥اصابت موشک‌های مقاومت به مواضع صهیونیست‌ها 🔹شبکه «الجزیره» گزارش داد که حزب‌الله ۴ موج موشکی سنگین به سمت اراضی اشغالی و مواضع رژیم صهیونیستی شلیک کرده که اصابت مستقیم به اهداف داشتند.
🔸حزب‌الله: پایگاه‌های اسرائیل را با موشک‌های فادی هدف گرفتیم 🔹جنبش مقاومت اسلامی لبنان بامداد سه‌شنبه در بیانیه‌ای گفت که پایگاه‌های هوایی مگیدو و رامات دیوید و عاموس را با موشک‌های فادی ۱ و فادی ۲ مورد اصابت قرار داده است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥خبرنگار صداوسیما: پیکر ۳۸ نفر از جان باختگان معدن زغال‌سنگ به بیرون از معدن منتقل شده است 🔹گاز متان داخل تونل‌ها تخلیه شده است و امروز با پایان عملیات جستجو سرنوشت ۱۱ معدنکار مفقودی مشخص می‌شود.
🔸 حوزه‌های علمیه سراسر کشور در همبستگی با ملت روز چهارشنبه تعطیل شد
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 خبرنگار صداوسیما: در شبانه روز گذشته برای نخستین بار ۳۷۷ بار آژیرهای خطر در مناطق جنوب لبنان به صدا درآمد 🔹در ۲۴ ساعت گذشته دست‌کم ۵۰۰ لبنانی در حملات هوایی به شهادت رسیدند و بیش از هزار و ۶۷۵ نفر هم مجروح شدند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 تذکر دادستانی کل به خودروسازان داخلی 🔹سخنگوی قوه قضاییه: معاونت حقوق عامه دادستانی کل کشور در خصوص وضعیت ایمنی خودروهای داخلی به برخی خودروسازان تذکر داده است.
🔸 مخالفت فیفا با محرومیت رژیم صهیونیستی 🔹وب‌سایت عبری زبان وان اعلام کرد فیفا تیم‌های ملی و باشگاه‌های رژیم صهیونیستی را از مسابقات بین‌المللی حذف نخواهد کرد. 🔹پیش از این ۱۲ کشور خاورمیانه از فیفا خواسته بودند تا تمامی تیم‌های رژیم صهیونیستی را به دلیل حملات خود به نوار غزه از رقابت‌های بین‌المللی حذف کند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 وزیر بهداشت لبنان: بر اثر حمله رژیم صهیونیستی به لبنان تا این لحظه ۵۵۸ نفر به شهادت رسیده‌اند
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🚨صحنه‌ های آخرالزمانی از بمباران وحشیانه رژیم صهیونیستی در جنوب
🔸 دیدار رهبر انقلاب با پیشکسوتان و فعالان دفاع مقدس و مقاومت 🔹در پنجمین روز از هفته دفاع مقدس، جمعی از پیشکسوتان و فعالان عرصه جهاد و مقاومت صبح چهارشنبه ۴ مهر ۱۴۰۳ با حضور در حسینیه امام خمینی(ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار خواهند کرد. 🔹در این برنامه علاوه بر حضور برخی از پیشکسوتان دفاع مقدس و فعالان عرصه جهاد و مقاومت، جمع دیگری از فعالان دفاع مقدس نیز از طریق ارتباط تصویری با همه مراکز استان‌ها در این دیدار حضور خواهند داشت.
تصاویر دیده نشده از امام خامنه‌‎ای در دوران
🔸زارع؛ محبوب‌ترین کشتی‌گیر جهان شد 🔹در پی نظرسنجی اینستاگرامی صفحه رسمی اتحادیه جهانی کشتی، امیرحسین زارع در فینال با برتری مقابل عبدالرشید سعدالله‌یف روس به‌عنوان محبوب‌ترین کشتی‌گیر جهان در اینستاگرام UWW دست یافت.
🚨حزب الله رسما ورود همه جانبه خود به جنگ را اعلام کرد \ کیهان