💥 میخواهیم «طرح تحول آموزش و پرورش» را عملی کنیم و جلوی سند 2030 را بگیریم، اما دشمن میخواهد از طریق حکمرانی مجازی و راهاندازی مدارس بینالمللی مجازی، برای فراتر از 2030 برنامهریزی کند. باید توجه کنیم که خاکریزهای مبارزه و مقیاسهای درگیری در حال تغییر است و باید برنامههای خودمان را جامع و بهروز کنیم.
💥 میخواهند از طریق یونسکو و بعضی از دانشگاهها و مدارس معتبر جهانی، دورههایی طراحی کنند و دانشآموزان و دانشجوهای ما را ثبتنام کنند. در این فرض، عملاً آنچه تحتعنوان 2030 میخواست عمل بشود بسیار گستردهترش عمل خواهد شد و آرامآرام کُل «وزارت آموزش و پرورش» و دانشگاه فرهنگیان در معرض تعطیلی قرار خواهد گرفت.
🔵 آیتالله سید محمدمهدی میرباقری:
«توجه داشته باشیم که مقیاس درگیریِ فرهنگی با دشمن در حال تغییر است. ممکن است ما یک نقشهای برای مبارزه بکشیم اما دشمن #خاکریز را عوض کند؛ مثل اینکه فرضاً شما روی زمین میجنگیدید اما آنها آمدند نیروی دریایی درست کردند و یک مدت ما را دنبالِ سرِ خودشان دواندند؛ سپس نیروی هوایی درست کردند و بعد وارد هوافضا شدند و... .
حالا امروز وارد جنگ در یک مقیاس دیگری شدهاند و #حکمرانی_مجازی را دارند طرحی میکنند. برای مثال و تقریب به ذهن، شما یک اسنپ درست میکنید و کل تاکسیرانی را تحتتأثیر قرار میدهد؛ حالا آنها هم یک آموزش الکترونیکِ ازراهدور درست میکنند و جامعه جهانی را وارد این فضا میکنند و بعد #طراحی_دوره می کنند؛ وقتی به آن فضا بردند، آرامآرام کل «وزارت آموزش پرورش» و #دانشگاه_فرهنگیان تعطیل خواهد شد. این طراحیِ دشمن است.
شما میگویید ما دنبال این بودیم که «طرح تحول آموزش و پرورش» را عملی کنیم و جلوی 2030 را بگیریم اما دشمن برای فراتر از 2030 برنامهریزی میکند؛ میخواهند همه نوجوانان و جوانان را به فضای مجازی ببرند و #یونسکو و بعضی از مدارس معتبر جهانی و دانشگاههای معتبر جهانی در حال طراحی دوره هستند که همه دانش آموزان و دانشجوهای ما را ثبتنام کنند. یعنی در این صورت، عملاً آنچه تحتعنوان 2030 میخواست عمل بشود بسیار گستردهترش عمل خواهد شد.
اگر #نیروهای_حزبالله میخواهند انقلاب اسلامی را ادامه بدهند و بر آسیبها فائق بیایند، باید توجه داشته باشند که رقیب ما در درگیری با انقلاب اسلامی، مقیاس کار خودش را تغییر داده است. باید به این #تغییر_مقیاسها در درگیری با دشمن توجه کنیم. طرح و نقشه ما هم باید #بهروز و جامع شود. اگر تمام تمرکزمان این شد که فقط «طرح تحول آموزش و پرورش» را عمل کنیم و غافل شدیم که اصلاً موضوعِ آموزش و پرورش را اینها دارند منتفی میکنند، و با آنها #مقابله_تمدنی نکردیم و در طرح آنها قرار گرفتیم، دچار آسیبهای زیادی خواهیم شد.» ۱۳۹۹/۹/۲۸
🔗 https://eitaa.com/mirbaqeri_ir/3463
🔗 https://eitaa.com/mirbaqeri_ir/3466
🔗 https://eitaa.com/mirbaqeri_ir/3259
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
#پیام_صبحگاهی
#طعم_شیرین_ولایت🔻
🔹زمانی که ما مثلاً سرگرم مسائل جنگ در جامعه هستیم، چیزهایی بهطور طبیعی ما را به سمت خودش جذب میکند. امّا وقتی که برای #خودسازی، #درونسازی و #جامعهسازی فراغت داریم، باید پایبندىِ ما به ارزشهای انقلاب و اسلام بیشتر باشد. استقرار ولایت الهی در جامعه، در آنجا که طعم شیرینِ ولایت الهی را چشیده است، باید روزبهروز روشنتر، واضحتر، عمیقتر و ماندگارتر شود؛ همانگونه که در دوران پنج ساله حکومت امیرالمؤمنین، بهطور قطع و یقین میتوانیم بگوییم این گونه بود.
۱۳۷۲/۳/۱۹
فرهنگیان فرهیخته ناحیه ۲
#رهبر_معظم_انقلاب: امروز بلای دنیای اسلام دوری از قرآن است.🔻 ♦️امروز بلای دنیای اسلام دوری از قرآن
#رهبر_معظم_انقلاب:
امروز بلای دنیای اسلام دوری از قرآن است.🔻
♦️ ما حرکت خودمان را به سمت قرآن ادامه بدهیم. عزیزان من، جوانان ایرانی، جوانان مؤمن، جوانان انقلابی! آشناییتان با قرآن، اُنستان با قرآن، استفادهتان از قرآن را روزبهروز بیشتر کنید؛ این مایهی قوّت شما است، این مایهی اقتدار شما است، این مایهی عزّت شما است. امیدواریم انشاءالله همهی ما بیدار بشویم، دنیای اسلام بیدار بشود...
#اُنس_با_قرآن
#رهبر_قرآنی
#قسمت_هفتم
👁📷 شکایت دادستان کل کشور از وزیر ارتباطات:
✅ محمد جواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ، با اعلام جرم دادستان کل کشور و شکایت صداوسیما به دادسرای فرهنگ و رسانه فراخوانده شد.
🔺اعلام جرم دادستان کل کشور شامل محورهایی چون: استنکاف از اجرای اوامر قضایی در مورد فیلتر کردن اینستاگرام علیرغم حکم صادره، استنکاف از اجرای دستورات مقامهای دولتی که اشاره به ابلاغ رییس مرکز ملی فضای مجازی به وزارت ارتباطات برای کاهش پهنای باند بینالملل و محدودسازی پیام رسانهای خارجی دارد؛ عدم اجرای مصوبات شورای عالی فضای مجازی از جمله مصوبه سال ۹۱ شورا در مورد انسداد فیلترشکنها و VPNها و همچنین مصوبه حمایت از پیامرسانهای بومی است.
🔺همچنین رسیدگی به شکایت مردم اهواز و چند شهر دیگر از وزیر ارتباطات، شکایت جاویدنیا معاون سابق دادستان کل کشور از جهرمی و نیز شکایت سازمان صداوسیما از جهرمی در مورد اظهارنظر او در مورد بازپسگیری فرکانسهای باند ۷۰۰و۸۰۰ از دیگر اتهامات وزیر ارتباطات طرح شده است.
ردپای یهود در طرح کشف حجاب رضاخانی (١)
1⃣ پس از تحکیم حاکمیت رضاخانی، وقتی #محمدعلی_فروغی یعنی همان فراماسونر بابی ازلی و از عوامل اصلی صعود #رضاخان به سلطنت، مجدداً رئیسدولت شد، قضیهٔ #کشف_حجاب در ایران از محورهای این مرحله بود. مرحلهای که در واقع اساس و ماهیت روی کارآوردن #رژیم_پهلوی توسط کانونهای صهیونی در تداوم فرقههای ضالّه #بابیت و #بهاییت را روشن میساخت.
2⃣ در کابینهٔ جدید فروغی، مجموعهای از #یهودیان_مخفی و #فراماسونها حضور داشتند و آنچه در این میان بیش از هر مورد دیگر هدف تهاجم حلقهٔ ماسونهای فروغی قرار داشت، فرهنگ و ارزشهای اسلامی و ملی بود. این ادعا را میتوان از انتخاب فراماسون مرموزی همچون #علیاصغر_حکمت به #وزارت_معارف دریافت.
3⃣ برای آشنایی با پیشینهٔ علیاصغر حکمت بهتر است به خاطرات #مئیر_عزری اولین سفیر رژیم غاصب صهیونیستی در ایران رجوع کنیم. عزری مینویسد:
✍ «تیمسار کیا دیدار مرا با علی اصغر حکمت برنامهریزی کرد. چندی پیش از این دیدار به من گفته بود «او از خود شماست» من بهخوبی به گفتهاش پی نبرده بودم، تا اینکه پس از چندی دانستم خانواده حکمت (به معنی حاخام)، از #یهودیان سرشناس شیراز بودهاند و بالای ١٢٠سال پیش از سر ناچاری از کیش خویش دست شستهاند. شاید هم خواستهاند با گزینش نام خانوادگی «حکمت» از تنها یادگار خانوادگی پاسداری کنند، چراکه واژهٔ #حاخام در زبان عبری برابر با خردمند، فرهیخته، دانشور، دانا یا پژوهنده است. حکمت، هرگز گرایشی به گشودن این راز نداشت…»
✅ اندیشکده مطالعات یهود
5.36M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
⭕️ با مواضع جو بایدن (فرشتهی نجات اصلاحطلبان) بیشتر آشنا بشوید
💎"صاحبدلی" روزی به "پسرش" گفت:
برویم زیر "درخت صنوبری" بنشینیم.
پسر در کنار پدر "راهی" شد.
پدر دست در "جیب" کرد و مقداری "سکه طلا" از جیب خود بیرون آورد و بر زمین نهاد.
گفت: پسرم می خواهی "نصیحتی" به تو دهم که عمری تو را کار آید یا این سکه ها را بدهم که "رفع مشکلی اساسی" از زندگی خود بکنی؟
پسر فکری کرد و گفت:
پدرم بر من "پند را بیاموز،" سکه ها را نمی خواهم، سکه برای رفع "یک مشکل" است ولی پند برای رفع مشکلاتی برای "تمام عمر."
پدرش گفت: سکه ها را بردار...
پسر پرسید: "پندی ندادی؟!"
پدر گفت:
وقتی تو "طالب پندی" و سکه را گذاشتی و پند را بر داشتی، یعنی می دانی سکه ها را کجا هزینه کنی.!
و این؛
"بزرگترین پند من برای تو بود."
پسرم بدان "خدا" نیز چنین است...
اگر "مال دنیا" را رها کنی و دنبال "پند و حکمت" باشی، دنیا خودش به تو "رو می کند."
ولی اگر "دنیا را بگیری" یقین کن،
"علم و حکمت" از تو "گریزان" خواهد شد.