eitaa logo
گام دوم انقلاب
3هزار دنبال‌کننده
2.9هزار عکس
1.8هزار ویدیو
702 فایل
ارتباط با خادمین کانال @h_azizi @ryas68 💥 کانال جامع و تخصصی گام دوم انقلاب به #تبیین_نظام_مسائل و #تحلیل نخبگان و #اخبار مربوط به گام دوم می پردازد. راستی کاملا خودجوش هستیم. کاملا کانال در ایتا 👉 eitaa.com/joinchat/4048814097C98a7538217
مشاهده در ایتا
دانلود
13910310_4274_192k.mp3
6.86M
🔰 پادکست دنیای بی امام ... 🏴السلام علیک یا روح الله، ایها العبد الصالح... @gamedovomenghelab
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎬 💚 پدیده‌های امیدآفرینی که نشون میده ✂️ بخشی از سخنان آقا در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) | ۱۴۰۲/۳/۱۴
🔴 برنامه زنده | نقش مردم در مکتب امام خمینی(ره) 🔺از قیام ۱۵ خرداد تا حل مسائل مردم و کشور 🔹نمونه‌های موفق از نقش‌آفرینی در تحقق آرمان‌های انقلاب؛ از عدالتخواهی و مطالبه‌گری تا کمک به تولید و‌ پیشرفت کشور 🔻باحضور برخی چهره‌های موفق مردمی: 🔹 حجت‌الاسلام سیدعلی موسوی ▫️مدیر پژوهشکده باقرالعلوم(ع) 🔹حجت‌الاسلام محسن ریسمان‌سنج ▫️فعال مردمی استان خوزستان و‌ مطالبه‌گر مسائل شرکت هفت تپه 🔹هادی خواجوی فرد ▫️فعال مردمی استان بوشهر و پیگیری‌کننده مسائل آب شهر برازجان 🔹مهدی فتحی‌مقدم ▫️فعال مردمی حوزه کشاورزی و دبیر ترویج باشگاه کشاورزان جوان 🕰 امشب؛ یکشنبه ۱۴ خردادماه | ساعت ۲۳ 📺 شبکه یک سیما @gamedovomenghelab
💠نامه‌ی شهید آوینی به رهبر انقلاب بسم‌الله الرحمن‌الرحیم خدمت رهبر معظم انقلاب اسلامی، نائب امام عصر(عج) حضرت آیت‌الله خامنه‌ای أیدکم‌الله تعالی بتأییداته ‌الخالصه. سلام علیکم و رحمة‌الله و برکاته. امتثال امر، فرصتی برای عرض ارادت در این مرقومه باقی نمی‌گذارد لذا حقیر مستقیماً با استمداد از فضل بی‌منتهای رب‌العالمین وارد در اصل مطلب می‌شوم بعد از عرض این مختصر که: ما با حضرتعالی به‌عنوان وصیّ امام امت(ره) و نایب امام زمان(عج) تجدید بیعت کرده‌ایم و تا بذل جان در راه اجرای فرامین شما ایستاده‌ایم؛ همان‌گونه که پیش از این درباره‌ی امام امت(ره) بوده‌ایم و بسیارند هنوز جوانانی که عشق به اسلام و شوق رضوان حق، آنان را در میدان انقلاب نگه داشته است؛ با همان شوری که پیش از این داشته‌اند‌.‌ خدا شاهد است که این سخن از سر کمال و صدق و از عمق قلوب همان جوانانی سرچشمه گرفته است که در تمام این هشت سال بار جنگ را بر شانه‌های ستبر خویش کشیدند. ما به جهاد فی سبیل‌الله عشق می‌ورزیم و این امری است فراتر از یک انجام وظیفه‌ی‌ خشک و بی‌روح. این سخن یک فرد نیست؛‌ دست جماعتی عظیم است که به‌سوی حضرت شما دراز شده تا عاشقانه بیعت کند.‌ بسیارند کسانی که می‌دانند شمشیر زدن در رکاب شما برای پیروزی حق، از همان اجری در پیشگاه خدا برخوردار است که شمشیر زدن در رکاب حضرت حجت(عج) و نه تنها آماده،‌ که مشتاق بذل جان هستند. سرِ ما و فرمان شما. کمترین مطیع شما ✍ سید مرتضی آوینی
همان راه امام را موبه‌مو دنبال کرده‌ایم من به شما عرض میکنم برادران عزیز، خواهران عزیز و ملّت بزرگ ایران! ما بعد از امام، همان راه امام را موبه‌مو دنبال کرده‌ایم و ان‌شاءالله خواهیم کرد: دچار انفعال و ضعف نمیشویم و به حول و قوّه‌ی الهی در برابر زیاده‌خواهی و زورگویی بیگانگان و دشمنان می‌ایستیم؛ هیجان‌زده و احساساتی تصمیم نمیگیریم، به جای متن به حاشیه‌هایی که برایمان میسازند اعتنا نمیکنیم و وارد حواشی نمیشویم، سرگرم نمیشویم؛ اولویّتهایمان را به توفیق الهی و به هدایت الهی تشخیص میدهیم ؛ و به امید خدا به مردممان و به توانایی‌های آنها و به جوانان عزیزمان اعتماد میکنیم؛ و به دشمن مطلقاً اعتماد و اطمینان نمیکنیم؛ مردم عزیزمان را از دودستگی و دوقطبی برحذر میداریم؛ و به نصرت الهی هم اطمینان داریم. شک نداریم که ملّت ایران، با این انگیزه، و با این احساسی که امروز دارد حرکت میکند، با این ایمان، با این امید، قطعاً به توفیق الهی و به حول و قوّه‌ی الهی پیروز خواهد شد . @gamedovomenghelab ۱۳۹۷/۰۳/۱۴ سالگرد رحلت امام روح الله (ره)
🎙 سخنرانی تحلیلی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای درباره قیام پانزده خرداد @gamedovomenghelab 🔍 بخوانید👇 http://farsi.khamenei.ir/speech-content?id=1518
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
«امیدهای متداول» با «امیدهای ایمانی» فرق میکند. ❤️امیدمتداول همین قواعد متداول و معمول ظاهری را میبیند و همین عوامل و مقدمات ظاهری. اما امیدهای ایمانی سنتهایی را میبیند که حاکم بر قواعد ظاهری است و عواملی را مشاهده میکند که خیلی متوجه نمیشوند. امید متداول میتواند حساب کند که نتیجه از کجا به دست او میرسد اگر نتواند حساب کند امید نخواهد بست اما امید ایمانی، برای نتایج من حیث لایحتسب هم قواعدی بلد است. مثلا میداند یک قاعده اقتصادی رابطه بین اراده یک امت و روزی است. که حاکم بر قواعد ظاهری است که ما میشناسیم. بین «من یتق الله» رابطه روشنی است با «یرزقه». آن هم «من حیث لا یحتسب». ❤️امیدمتداول نمیتواند توضیح دهد که امام خمینی با چه امیدی در اوج قدرت پادشاهی ایران حرکت خود را شروع کرد؟ با چه امیدی جنگ هشت ساله را مدیریت کرد. با هزار کاستی علمی و مدیریتی و ابزاری که تشکیلات تحت فرمانش داشت. اما امید ایمانی میتواند توضیح دهد. این همان امیدی است که امام گفت این راهی که درش وارد میشویم «درش شکست معنا ندارد.» هیچ نوع شکستی. امیدمتداول وضعیت احدی الحسنین یعنی دو سر برد در تمام مراحل حرکت در یک مسیر خاص را نمیفهمد اما امید ایمانی میفهمد که ممکن است مسیر را به گونه ای بروید که درش شکست معنا نداشته باشد. ❤️امید متداول درش بین درخواست و نتیجه گیری ملازمه ای نیست. چه بسا شما میل به چیزی داشته باشید اما لزوما نتیجه نگیرید. احساس یاس و انسداد اساسا جایی است که شما میل شدید به نتیجه دارید اما عوامل و زمینه ها حصول نتیجه را دور و غیر قابل دسترسی میداند. اما امیدایمانی بین درخواست و نتیجه ملازمه میبینید. ادعونی استجب لکم. شما سراپا درخواست از خدا شوید، او اراده اش را وارد عمل میکند. نگران نباشید. «اجیب دعوه الداع اذا دعان» اگر حقیقتا از او بخواهید این یعنی همه توان فکری و عملی خود را پای کار بیاورید و نگران نقصها و قصورها نباشید دیگر. او جبران میکند. او حل و فصل میکند. ❤️امیدمتداول همان است که دشمن آنچنان دقیق همه امور را در نظر میگیرد که رهبری ایران هم به او آفرین میگوید، همه امور برای او امید به حصول نتیجه را ایجاد کرده بود. امید به پیروزی. اما امید ایمانی همان است که میگوید محاسبه تو غلط بود. چون قواعد حاکمی وجود دارد که تو هیچ گاه آن را نمیبینی و در محاسبه نمیاوری. قواعدی که به عقیده و ایمان این مردم مربوط است. به مسیرشان و به سنتهای الهی. ❤️امیدمتداول با دیدن نقص این مدیر و آن مدیر، این روال غلط و آن خرده فرهنگ خطا، آن ضعف درونی و آن تهدید بیرونی، نابود میشود اما امید ایمانی دست به رفع نقصها میزند چون ریشه پیروزی را چیزی فراتر از این امور میداند. او فقط مامور به انجام تکلیف است تا جای ممکن و نتیجه را در دست اراده الهی میبیند. امید متداول با دیدن قدرتهای ظاهری و تهدیدها احساس شکست میکند و یاس و انسداد، اما امیدایمانی همه اینها را باعث اضطرار بیشتر خود نزد خدا میداند و افزون شدن فشارها را نشانه نزدیک شدن نتیجه میبیند. همان جمله ای که در اوج محاصره در جنگ احزاب مومنین گفتند که «این همان وعده ای است که خدا و رسول داده بودند و راست هم گفته بودند. » ❤️امیدمتداول معنای جمله سردار شهید ما را که گفت فرصتی که در دل تهدیدها هست در خود فرصتها نیست نمیفهمد. اصلا این را جمله ای متناقض میبیند اما امید ایمانی میفهمد و میداند شرطش آن است که نترسد و نترساند و وارد مسیر شود. ❤️امیدمتداول برای رسیدن به نتیجه چه بسا ایمانش را هویتش را عزتش را هم بفروشد اما امیدایمانی، مصلحت اندیشی میکند اما اساس دارایی خود را که نتیجه اصلی را با آن به دست میاورد نمیفروشد و کنار نمیگذارد. ❤️دوران فشار و تهدید و تحریم و سختی ها، زمانه یافتن ارزش کالای مهمی به نام امیدایمانی است. اگر نخبه ای حقیقتا اهل این مردم باشد باید این حقیقت را تبیین کند و به چشم آورد. ✍ حجت الاسلام والمسلمین علی مهدیان
♦️برنامه زنده 🔸مراحل پیشرفت انقلاب و آینده پیش رو تحلیل سخنان مهم رهبر انقلاب در حرم حضرت امام خمینی(ره) با حضور:حجت الاسلام و المسلمین علیرضا پناهیان استاد حوزه و دانشگاه دوشنبه ١۵ خرداد ١۴٠٢، ساعت٢٢:٠٠ شبکه افق
📌 تحلیل سخنان رهبری توسط حجت الاسلام پناهیان 💯 هیچ دولتی بدون مشارکت دادن مردم، نمی‌تواند مشکلات را حل کند 🔹 متن گفت‎وگوی دیشب @gamedovomenghelab 💠 حجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا پناهیان: 🔅 اگر مسئولی ضد غرب باشد، جهادی باشد و خودش هم خوب کار کند، و صادق هم باشد، اینها برای حل مشکل کفایت نمی‌کند زیرا بدون برنامه انقلابی نمی‌توان موفق بود و آن برنامه انقلابی، مشارکت دادن مردم است. ✨مشارکت مردم در تصمیم‌سازی، نظارت بر مدیران و اقدام در جای خود، تأکید رهبری است.
نشست بررسی تحلیلی الگوی پیشرفت منطقه‌ای مجموعه همپا 👈جلسه اول: معماری پیشرفت (شبکه مفاهیم پیشرفت) ✅ارائه دهنده: محمد علیان (مولف کتاب معماری پیشرفت) ✅ناقدین: 🔹حجت الاسلام علی محمدی (مسئول مؤسسه معنا) 🔸حجت الاسلام حسن کربلایی (پژوهشگر حوزه حکمرانی و پیشرفت) 🔹خانم دکتر زهرا ابوالحسنی (مدیرگروه جامعه و پیشرفت پژوهشکده مطالعات فناوری) 🔸دکتر سینا فریدونی (مسئول مرکز حدیث ولایت دانشگاه امام حسین(ع)) ❌زمان: یکشنبه ۲۱ خرداد، ساعت۱۵ ❌مکان: خیابان ملک‌الشعرا بهار، کوچه گوهر، پلاک۴ @gamedovomenghelab
﷽ 📌 معاونت امور جوانان وزارت ورزش و جوانان با همکاری خانه خلاق و نوآوری دال برگزار می کند. 🏆 رویداد ملی نما «نوآوری در مشارکت های اجتماعی» 💎 مخصوص گروه های ۳ الی ۵ نفره در بازه سنی ۱۸ تا ۲۵ سال که دغدغه توسعه مشارکت اجتماعی دارند. 💡 برگزاری به صورت کمپ های متمرکز در ۵ پهنه جغرافیایی کشور به نمایندگی استان های آذربایجان شرقی، گلستان، سیستان و بلوچستان، کرمانشاه و اصفهان 🎉 حمایت های رویداد: -جذب سرمایه بذری برای توسعه ایده های برتر -تسهیل دریافت تسهیلات کم بهره برای توسعه ایده های برتر -مشاوره و منتورینگ رایگان برای ایده های برتر -معرفی به شبکه سرمایه‌گذاری و شتابدهنده های زیست بوم دانش بنیان کشور 💎ضمنا هزینه برگزاری، تمهیدات اسکان و سفر تیم های شرکت کننده در رویداد توسط ادارات کل ورزش و جوانان استان های محل برگزاری رویداد تامین خواهد شد. ✨نما فرصتی است برای توسعه مشارکت های اجتماعی از گذرگاه نوآوری ... سایت رویداد: 🌐www.namaevent.com
قیام لله.pdf
8.59M
🔰 نسخه PDF |‌ امید امام(ره) در قیام لله 🔎 مروری بر متن نوشته معروف امام(ره) درباره قیام لله ✏️ رهبر انقلاب اسلامی: امید در دل امام یک عنصر دائمی بود. امید، موتور حرکت امام بزرگوار بود. این امید در رفتار امام، در گفتار امام بوضوح دیده میشود. امام در دهه‌ی ۲۰، در آن نوشته‌ی معروف، از قیام لله سخن میگوید؛ آیه‌ی «اَن تَقوموا لِلّهِ مَثنیٰ وَ فُرادیٰ» را [نوشته است]. ✏️ آن نوشته‌ای که به خطّ خود امام است و امروز در کتابخانه‌ی مرحوم وزیری در یزد حفظ میشود، مال دهه‌ی ۲۰ است. در دهه‌ی ۴۰، این قیام را به طور عملی خودش انجام داد و وارد میدان قیام شد. در دهه‌ی ۶۰ که دهه‌ی طوفانهای مهیب نظامی و امنیّتی و سیاسی بود، خم به ابرو نیاورد. از دهه‌ی ۲۰، تا دهه‌ی ۴۰، تا دهه‌ی ۶۰، این رشته‌ی پایان‌نیافتنی امید، این سرچشمه‌ی جوشان امید در دل امام، این تأثیرات را گذاشت. ۱۴۰۲/۰۳/۱۴ 💻 Farsi.Khamenei.ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📹 روایت آیت‌الله خامنه‌ای از ملاقات با امام خمینی در بیمارستان در سال ۶۵ و جمله مهم امام 📥 نسخه کامل مستند عاشق خمینی را ببینید👇 https://khl.ink/f/53042
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
آن‌ها از آدم می‌ترسند! امام خمینی - جلسات درس ولایت فقیه- ۱۳۸۹ ه.ق «ولایت فقیه» نزد امام خمینی، بیش از آنکه در مجالس و خطابه‌های سیاسی طرح شود، در درس‌های فقهی که امام در نجف تدریس می‌کرد، نیرو پیدا کرد. سخنانی که اینجا از امام خمینی می‌شنوید، مربوط به صوت اولین جلسات طرح «ولایت فقیه» در ذی‌القعده ۱۳۸۹ قمری است. لحن و سخنان امام خمینی اینجا در پی طرح نظامات اجتماعی در اسلام و امور کلان حکومت اسلامی است. در نهایت امام خمینی به عنوان یک فقیه، راه برون رفت از خاک مذلت برای مسلمین را «ولایت فقیه» اعلام می‌کند. مذلتی که حتی با تقید ما به ظواهر اسلام هم قابل رفع نیست؛ چون «دشمنان ما از آدم می‌ترسند و کاری به نماز و ذکر و دعای ما ندارند».
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
📣 | هم اندیشی "مردم سالاری دینی؛ بازخوانی، بسط و تکمیل" 🔸 ارزیابی پژوهش‌های نظری انجام شده در باب مردم‌سالاری دینی 🔸 آسیب شناسی تئوریک مردم‌سالاری دینی 🔸 خلأها و کاستی‌های مردم‌سالاری دینی 🔸 الزامات سیستماتیک شدن مردم‌سالاری دینی 🔸 موانع تحقق عینی مردم‌سالاری دینی ▫ سخنرانان: حجت الاسلام ابوالقاسم علیدوست، حجت الاسلام محسن مهاجرنیا، عبدالوهاب فراتی، حجت الاسلام نجف لکزایی، موسی نجفی، محمدباقر خرمشاد، حجت الاسلام رضا غلامی، ابراهیم برزگر، حجت الاسلام اولیایی، عباسعلی رهبر، حجت الاسلام مهدی امیدی، مسعود معینی‌پور، سیدمحمدرضا مرندی، ابراهیم سرپرست سادات، حجت الاسلام اسماعیل عبداللهی و پرویز امینی مهمانان نشست و محورهای مورد بحث: https://scih.ir/XKN4n ➖جمعه ➖۲۶ خردادماه ۱۴۰۲ ➖دماوند ➖اردوگاه فرهنگی آموزشی امام صادق(ع)➖ @gamedovomenghelab
💠ماجرای دیدار امام با مرحوم آیت‌الله حکیم/صفحه نخست نهضت‌خوانی؛ بازخوانی گزیده‌ای از کتاب نهضت امام خمینی/85 🔹امام خمينى به دنبال اقامت در نجف اشرف بدون ترس از هياهو و دسيسه‏ هايى كه از طرف دشمنان در اطراف او جريان داشت، بر آن شد كه رسالت مقدس خود را در راه مبارزه با افكار و پندارهاى انحرافى و غير اسلامى در نجف كه از طرف عوامل و ايادى كارآزموده استعمار ايجاد شده بود، آغاز كند و با در جريان گذاشتن مقامات روحانى از رويدادها و مسائل روز كشورهاى اسلامى با توطئه‏ هاى استعمار كه حوزه علميه نجف را در بی‏ خبرى، تاريكى و خمودى فروبرده بود، به مقابله برخيزد. براى اين منظور در شب 44.7.27 به ديدار علما و مقامات روحانى پرداخت و با آقايان حكيم، شاهرودى و خويى ملاقات كرد و در ديدار با آقاى حكيم كوشيد كه او را آگاه كرده، از دسيسه‏هاى توطئه ‏گرانى كه می ‏كوشيدند علماى نجف را از جوّ حاكم بر ايران و منطقه دور نگه‏دارند برحذر دارد. 🔸از اين‏رو در اين ديدار آنگاه كه از كسالت آقاى حكيم سخن به ميان آمد امام فرصت را غنيمت شمرد و رسالت تاريخى خود را چنين آغاز كرد: 🔹خوب است براى تغيير آب و هوا به ايران برويد و اوضاع آنجا را از نزديک ببينيد و مشاهده كنيد كه بر اين ملت مسلمان چه می گذرد. در زمان مرحوم بروجردى عدم اقدام ايشان را عليه دولت جابره، حمل بر صحت می ‏كردم و می گفتم مطالب را به ايشان نمى‏رسانند. نسبت به جنابعالى هم اينطور معتقدم كه فجايع حكومت ايران را به سمع شما نمی رسانند و الا شما هم ساكت نمی مانديد. در تهران به عنوان 25 سال سلطنت پهلوى جشن گرفتند و به زور چهارصد هزار دلار از اين مردم فقير براى مصارف جشن گرفتند، 800 دختر و 800 پسر به عنوان دعا در محلى به جان هم انداختند. به عنوان دعا چه كرده‏اند از گفتنش خجلم. 🔸آقاى حكيم: شما كه اينجا هستيد به من لطفى ندارد ايران بروم، وانگهى چه مى‏شود كرد، چه اثرى دارد. 🔹امام: قطعاً اثر دارد، ما با همين قيام تصميمات خطرناك دولت را متوقف كرديم، چطور اثر ندارد اگر علما اتحاد داشته باشند قطعاً مؤثر است. 🔸آقاى حكيم: اگر احتمال عقلايى نيز داشته باشد و از طريق عقلايى اقدام شود، خوب است. 🔹امام: قطعاً تأثير دارد، چنانچه اثر هم ديديم و منظور ما از اقدام، اقدام عاقلانه است و اقدام غير عاقلانه اصلاً مورد بحث نيست. مقصود اقدام علما و عقلاى ملت است. 🔸آقاى حكيم: اقدام حاد كنيم مردم ما از تبعيت نمی كنند، دروغ مى‏گويند، آن‌ها پی شهوتند. براى دين سينه چاک نمی ‏كنند. 🔹امام: چطور مردم دروغ می گويند؟! اين مردم كه جان دادند، زجر ديدند، حبس كشيدند، تبعيد شدند، اموال‌شان به غارت رفت. چطور مردم بقال و عطار سر محل كه سينه جلو گلوله دارند دروغ می گويند؟! 🔸آقاى حكيم: تبعيت نمی كنند، مريد شهوات و اغراض ماديه هستند! 🔹امام: عرض كردم كه در 15 خرداد جوانمردى و صداقت خود را نشان دادند. 🔸آقاى حكيم: اگر قيام كنيم و خونى از بينى كسى بريزد، سر و صدايى بشود، به ما ناسزا می گويند و سر و صدا راه می اندازند. 🔹امام: ما كه كرديم از احدى به جز مزيد احترام و سلام و دستبوسى نديديم و هر كه كوتاهى كرد، حرف سرد شنيد و مورد بی ارادتى مردم واقع شد. در تبعيد تركيه به يكى از دهات تركيه كه اسمش يادم نيست رفتم، اهالى آن ده گفتند: وقتى آتاتورک مشغول عمليات ضد دينى خود شد علماى تركيه جمع شدند و به اتفاق، مشغول فعاليت عليه تصميمات آتاتورک شدند. آتاتورک ده را محاصره و چهل نفر از علماى تركيه را به قتل رسانيد. من شرمنده شدم، پيش خود فكر كردم كه آن‌ها سنى می ‏باشند، وقتى خطر را به دين اسلام نزديک می بينند، چهل نفر كشته می‏دهند، ولى علماى شيعه در اين خطر عظيمى كه بر ديانت‌مان وارد آمده خون از دماغ‌مان نيامد (نه از دماغ من و نه شما و نه ديگرى). واقعاً جاى خجلت است.(نهضت امام خمینی، ج2، صص223-221) @gamedovomenghelab
💠 ماجرای دیدار امام با مرحوم آیت‌الله حکیم/صفحه دوم 🔸آقاى حكيم: چه بايد كرد بايستى احتمال اثر بدهيم، چه اثر دارد. 🔹امام: عمليات ضد دينى دو جور است: يكى مثل رضاخان بی دينى میكرد و می‏گفت من میكنم و نسبت به شرع نمی داد. البته موضوع اقدام عليه او از باب نهى ازمنكر بود، ولى شاه فعلى هر عمل ضد قرآن و مذهب می‏كند و می‏گويد از دين است، نظر قرآن چنين است. من از قرآن كريم میگويم. اين بدعت عظيم كه بر اساس ديانت لطمه وارد می‏كند قابل تحمل نيست. بايد جانبازى كرد، بگذاريد تاريخ ثبت كند كه وقتى دين مورد حمله واقع شد عده‏اى از علماى شيعه قيام كردند و دسته‏ هايى از آن‌ها كشته شدند. 🔸آقاى حكيم: تاريخ چه فايده‏اى دارد بايد اثر داشته باشد. 🔹امام: چطور فايده ندارد؟! مگر قيام ‏‏عليه السلام‏‏ به تاريخ خدمت مؤثرى نكرد؟ و چه بهره بزرگى از قيام آن حضرت می ‏گيريم؟ 🔸آقاى حكيم: راجع به چه می‏فرماييد؟ ايشان كه قيام نكردند. 🔹امام: اگر امام حسن هم به اندازه شما مريد داشت قيام مى‏كرد. در اول امر قيام كرد ديد مريدها فروخته شده‏اند، لذا فتح نكرد. اما شما در تمام ممالك اسلامى مقلد و مريد داريد. 🔸آقاى حكيم: من كه نمى‏بينم كسى را داشته باشم كه اگر اقدامى كرديم تبعيت نمايد. 🔹امام: شما اقدام و نماييد من اولين كسى خواهم بود كه از شما خواهم كرد! 🔸آقاى حكيم، لبخند و سكوت...‏‏.(نهضت امام خمینی، ج2، صص223-221) @gamedovomenghelab
🔰 دوره تربیت استاد اسلام ناب دانش‌آموزی با محوریت: نبرد تمدنی حق و باطل دربیان حضرت استاد حجت الاسلام عابدینی 👤مدرس:‌ حجت‌‍الاسلام مفیدی 📎به‌همراه آموزش طرح‌ درس‌نویسی و شیوه‌های تدریس نوآورانه درس‌های معارف چهارشنبه و پنج‌شنبه؛ 24 و 25 خردادماه 1402 📍شهر تهران ✳️از مزایای دوره: امتداد همکاری با اساتید موفق باطرح فرزندان و مراکز دانش آموزی مرتبط «مدارس سمپاد، کانون های نخبگانی» 🔻ثبت‌نام و دریافت راهنمای رویداد از طریق: 🆔@eslame_nab402 (در پیام‌رسان بله) 📞09010526630
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
❇️برای ایجاد حرکت عمومی از وضعیت موجود تا وضعیت مطلوب چقدر فاصله داریم ؟ 🔰چه تعداد از جوانان متعهد در میدان کنشگری فعال هستند ؟ 🔰برای رسیدن به وضعیت مطلوب در حرکت عمومی، چند گروه مردمی را باید فعال کرد ؟
🔹🔹دوره آموزشی "بی‌نصیب" 🔸 با موضوع «ابعاد خصوصی‌سازی در نظام آموزشی» برگزار می‌شود. 💢سرفصل های دوره: - جایگاه خصوصی‌سازی آموزش از منظر فقهی - تجارب جهانی خصوصی‌‌سازی آموزش - خصوصی‌سازی آموزش درنسبت با منفعت عمومی - خصوصی‌سازی آموزش در نسبت با تسهیم و تقسیم قدرت - نسبت خصوصی‌سازی آموزش با گفتمان مردمی سازی - تاریخچه و سیر تطور قوانین درحوزه خصوصی‌سازی آموزش ❇️ با حضور اساتید برتر حوزه تعلیم و تربیت 📌 ثبت‌نام در سایت https://lms.bsof.ir/ ایجاد حساب در سایت به معنای ثبت‌نام است
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
⬅️ 💠 نهادنمایندگی مقام معظم رهبری پردیس فارابی دانشگاه تهران با همکاری کانال گام دوم انقلاب برگزار می کند: ✊ تحلیل بیانات 14خرداد رهبرمعظم انقلاب 🌟 با ارائه دکتر 🔺استاد دانشگاه و مدرس معارف انقلاب 📆 شنبه؛ 20 خردادماه 🕰 ساعت 16:30_18 🌾🌻🌾🌻🌾🌻 💥درگروه پشتیبان گام دوم منتظرتون هستیم👇 http://eitaa.com/joinchat/4173135889Cf3cd43a0d4 لینک گروه☝️ دوستانتون رو دعوت کنید👆 🌸☘🌸☘🌸
📣 نشست اندیشه‌ورزی تخصصی حلقه‌های میانی؛ پیشران حکمرانی مردمی 🔸 نقش حلقه‌های میانی در مردمی‌سازی عرصه فرهنگ و حجاب ▫ اساتید: حجت‌الاسلام علیرضا پیروزمند (قائم مقام فرهنگستان علوم اسلامی) و حجت‌الاسلام محمدرضا زیبایی نژاد (رئیس مرکز تحقیقات زن و خانواده) ➖شنبه ➖۲۰ خرداد ۱۴۰۲➖ساعت ۱۶➖شیراز ➖حرم مطهر احمد ابن موسی شاهچراغ (ع) ➖سالن شهید دستغیب➖ @gamedovomenghelab