1_327922209.pdf
493.2K
🔺توضیحات کامل در مورد سیرمطالعاتی
🌺کتاب ها و نحوه برگزاری و...
#تقویت_مبانی_معرفتی 💖
#مبانی_فکری_بیانیه
#قیام_جوانان_انقلابی
🌾🌼🌾🌼🌾🌼🌾
☄ به گام دومی ها بپیوندید👇
🦋 eitaa.com/joinchat/4048814097C98a7538217
💠 جهت #ثبت_نام سیرمطالعاتی واطلاعات بیشتر وارد کانال بشید👆
✅#نشر_حداکثری
💥 #سیرمطالعاتی کتب مقام معظم رهبری
✊ #نهضت_کتابخوانی ✊
🧕 خواهران برای ثبت نام به نام کاربری زیر پیام بدهند👇
🆔 @Yahossein_78
🧔 برادران جهت ثبت نام به نام کاربری زیر پیام بدهند👇
🆔 @Ark1500
#مبانی_فکری_بیانیه
#قیام_جوانان_انقلابی
#نهضت_کتابخوانی
🌾🌼🌾🌼🌾🌼🌾
☄ به گام دومی ها بپیوندید👇
✅ eitaa.com/joinchat/4048814097C98a7538217
💠 جهت #ثبتنام سیرمطالعاتی وارد کانال بشید👆
گام دوم انقلاب
🔺توضیحات کامل در مورد سیرمطالعاتی 🌺کتاب ها و نحوه برگزاری و... #تقویت_مبانی_معرفتی 💖 #مبانی_فکری_
دوباره فرستادم
برخی ها می گفتند فایل قبلی باز نمی شد
گام دوم انقلاب
#دیدار_دانشجویان ✨ موضوع : تحلیل بیانات آقا ✨ 🌟 استاد : مرتضی سلطانی 🔺مدیر اداره
☝️☝️ راستی جلسه شروع شده....
حتما تشریف بیاریید☝️☝️
🌺تحلیل دیدار دانشجویان خیلی مهمه
و در راستای بیانیه می باشه
💥دور نیست اون روزے که
آهنگران بخواند
"قاسم" نبودے ببینی
#قدس_آزاد_گشته
خون یارانت❣
پر ثمر گشته
#covid1948
#جهاد_درعرصه_بین_الملل
#نهضت_فراگیر_روشنگری
🌾🌼🌾🌼🌾🌼🌾
☄ به گام دومی ها بپیوندید👇
✅ @gamedovomenghelab
💠دنبال #فهم_عمیق #تبیین_قوی بیانیه هستی👆
هدایت شده از گام دوم انقلاب
🌐عدالت در بیانیه گام دوم
#بخش_اول
⭕️اشاره
رهبری در بخش اول بیانیه(مقام توصیف)، انقلاب را "موجب سنگین کردن کفه ی عدالت در تقسیم امکانات عمومی کشور و جابجایی خدمات و ثروت از مرکز به همه جای کشور" می شمارد.
در بخش دوم(بایسته های ۷گانه) در بخش عدالت: "تبعیض در توزیع منابع عمومی و میدان دادن به ویژه خواری و مدارا با فریبگران اقتصادی را بشدت ممنوع" اعلام می دارند.
شاه بیت عدالت خواهی نزد پژوهشگران اقتصاد اسلامی و فقهاء عدالت خواهی مثل شهید صدر همین است که: "توزیع ثروت ملی" مقدم بر "توزیع درآمد ملی" باشد.(۱)
به حسب واقعیت میدانی نیز جابجایی های ناروای حاصل از فساد و اختلاس و... در اقتصاد ملی بسیار ناچیزتر از تبعیض های ظاهرا قانونی است که موجب تملّک سرمایه ها و منابع عمومی در دست افراد و گروه های خاص می شود و بالتبع توزیع ناعادلانه درآمد و فاصله طبقاتی راهم موجب میشود.
از اینرو تأکید بیانیه گام دوم بر این مهم و حتی مقدم کردنش بر مبارزه با فساد دقت عالمانه و استمرار خط فقاهت عدالتخواه اصیل را خبر می دهد.
❓اما برای پیش برد انقلاب در این عرصه و تقسیم عادلانه امکانات و منابع عمومی کشور بین همه مردم و جلوگیری از "تبعیض در توزیع ثروتهای ملی" -که مادر همه بی عدالتی هاست- چه می توان کرد؟!
⭕️خوانشی تاریخی و کوتاه از ۲دوره مهم:
1⃣دوره پیروزی انقلاب تا سال۶۸:
غلبه فضای چپ گرایی و تمرکز دولتی در جوامع بلوک شرق و ایران معاصر انقلاب باعث شد که دولت بزرگ و گسترده هم در قانون نویسی ها و هم در سیاستها و برنامه ریزی ها تئوریزه و اجرا شود.
با وجودی که فقه اسلامی صراحتا سه نحوه مالکیت: حاکمیتی(مثل انفال)/مردمی(مثل اراضی فتح شده با جهاد و مباحات عامه و برخی معادن)/خصوصی(املاک خصوصی) را به رسمیت می شمارد و بین این سه در منابع، مصرف و عوائد و امکان تبدیل شدن یا نشدن به هم فرق می گذارد(۲)؛ اما می بینیم سهم مالکیت حاکمیتی و دولتی در قانون اساسی ۵۸ بیشتر و غالبی است.
نمونه واضحی را می توان در اموال مصادره شده اول انقلاب مشاهده کرد.
روشن است تنها گزینه ی اسلامی، دولتی کردن آنها نبود و می شد در مقابل خصوصی سازی آنها(با فروش یا واگذاری به افراد یاگروه خاص)، آنها را مردمی و عمومی کرد. لکن چون نهاد مردمی در اقتصاد آن روز شناخته شده و مأنوس نیست به استناد اصل۴۵ قانون اساسی همه در اختیار دولت قرار می گیرد(البته در این اصل تصریح به مالکیت دولت در همه اقسام نشده اما عملا معامله مالکیت میشود)!
به حسب آمار در سال۵۶ فقط ۱۲۸شرکت دولتی وجود داشت اما در سال ۶۸ به ۲۷۰ شرکت دولتی افزایش می یابد یعنی رشد ۱۱۱درصدی! عمده این رشد بعلت واگذاری شرکتهای مصادره شده به بخش دولتی است که حواشی و توالی خاص آن تا کنون باقی است!
دراین دوره به مرور آثار منفی دولت بزرگ در ایران به تبع سایر دنیا مورد توجه قرار می گیرد؛ آثاری مثل کاهش کارآمدی، کسربودجه، رانتی شدن اقتصاد و فساد و...
2⃣دوره پس از رحلت امام و امواج خصوصی سازی:
از سال ۱۹۹۱موج های سه گانه خصوصی سازی در دنیا برخاسته و عمده متفکرین و برنامه ریزان کشور مارا هم بدان سو می برد. روز به روز از چپ گرایان کاسته و بسیاری دچار دگردیسی می شوند به گونه ای که در اصل واگذاری های دولتی تقریبا اتفاق نظر شکل می گیرد و اختلافات در نحوه ها و روندها و...باقی می ماند.
کار بجایی می کشد که مجمع تشخیص با زعامت آقای هاشمی (والبته در خود داشتن عناصر کلیدی چپ مثل میرحسین و خویینی ها و...) از اختیارات ولایت مطلقه فقیه مطالبه می کند که حتی منابع و بخشهای بزرگ اقتصادی مصرح در اصل ۴۴قانون اساسی را هم از ملکیت واختیار دولت خارج و خصوصی سازی کنند. رهبری انقلاب درابتدا ماحصل ۴سال کار مجمع(۷۷تا۸۱) را با رهنمودهایی عودت می دهد. مجمع در بازنگری ۲ساله سال۸۳ دوباره سیاستها را به رهبری ارائه وایشان ۴بند از ۵بند را پذیرفته و با طرح ۴پرسش اساسی درباره خصوصی سازی بند ج را عودت می دهد و دست آخرسال ۸۵بند ج ابلاغ میشود نکته حائز اهمیت این است که در همه مراحل و ابلاغها بر "گسترش مالکیت عموم مردم" تاکید شده است(۳)
⏬ادامه متن در بخش دوم
#تحلیل_نخبگان
🍃🍂🍃🍂🍃🍂🍃🍂
👉 eitaa.com/joinchat/4048814097C98a7538217
🍀🌺🍀🌺🍀🌺🍀
☄کانالی متفاوت برای #جوانان
🔥کانال #گام_دوم_انقلاب 🔥
گام دوم انقلاب
🌐عدالت در بیانیه گام دوم #بخش_اول ⭕️اشاره رهبری در بخش اول بیانیه(مقام توصیف)، انقلاب را "موجب سنگ
🌐عدالت در بیانیه گام دوم
#بخش_دوم
خصوصی سازی نیز در موج هایی را طی کرد در مراحل ابتدایی ایثارگران و کارگران و...در اولویت بودند(برای نمونه: قانون نحوه واگذاری سهام دولتی به ایثارگران و کارگران مصوب ۷۳/۵/۱۲در چارچوب تبصره ۴۱قانون برنامه دوم توسعه)[ http://rc.majlis.ir/fa/law/show/92440
قانون نحوه واگذاری سهام دولتی به ایثارگران وکارگران/ماده ۶ ملاحظه شود]
اما به مرور سهم بخش مردمی و طبقات محروم کم و خصوصی سازی به صاحبان سرمایه وافراد وگروه های ویژه اختصاص یافت!
به گونه ای که اینبار اتفاق نظری نسبی درباره ناموفق بودن خصوصی سازی در جامعه شکل گرفت. از بزرگان جناح راست و بازار و برخی طرفداران افراطی خصوصی سازی تا نهادهای پژوهشی قانونی مثل مرکز پژوهش های مجلس و حتی اکثریت مردم ایران در پیمایش های سنجش ارزشها و نگرشهای ایرانیان از ناکارآمدی آن سخن گفتند[ https://fa.shafaqna.com/news/718357/
فرشاد مومنی کارنامه خصوصی سازی ]
فساد و رانت این نحوه واگذاری ها هم به مرور خود را نشان داد طوری که مسئول سازمان خصوصی سازی را ممنوع الخروج کرد[ http://www.daraian.com/fa/news/153-econews/20389
گزارش سازمان بازرسی از تخلفات سازمان خصوصی سازی]
⬅️سرجمع می توان ادعا کرد یک اجماع مرکب بین نخبگان کشور اتفاق افتاده است:
-دولتی ماندن منابع نه!
-خصوصی سازی با این رویه و روند هم نه!
⭕️لزوم برگشت به اصول انقلاب:
گرچه ایده دولت بزرگ و متمرکز بر ذهنیت متفکران و مقننین دهه اول انقلاب سایه داشت؛ اما آنها دولت بزرگ و متمرکز را نه برای اقتدار و انحصار بلکه برای "عمل کردن بر مصالح عامه" می خواستند(ر.ک:اصول۳و۲۸و۲۹و۳۰ و۳۱و۴۵ قانون اساسی).
اینکه کارخانجات بزرگ و ماشین آلات تولید -که در دوره صنعتی جای زمین و ابزار کشاورزی را گرفته بود- می تواند در ملکیت خصوصی باشد یا باید ملک عمومی باشد؟!؛ شهید مطهری در اینباره مناقشات قابل ملاحظه ای دارند(۴).
هرچه بود خصوصی سازی راه دیگری را طی کرد. نقش عموم مردم و مشارکت آنها کاسته شد. پدیده خصولتی ها، ارزان فروشی ها، رانت خواری ها از یک سو موج بیکار کردن کارگران واحدها، ورشکستگی و تعطیلی برخی واحدها، افزایش چشمگیر اعتراضات کارگری در سالهای اخیر این ضرورت را دوچندان کرد که در واگذاری ها به مردم برگردیم.
امام خمینی نیل به "عدالت اجتماعی اسلام" رابه چند شرط مشروط می کرد که از جمله آنها "دخیل کردن توده های میلیونی مردم محروم در تولید و تلاش و خلاقیت و ابتکار" بود(۵).
آن امام عزیز، "ارائه طرح ها و اصول تبیین جهت گیری اقتصاد اسلام در راستای حفظ منافع محرومین و #گسترش_مشارکت_عمومی آنان و مبارزه اسلام با زراندوزان" را "بزرگ ترین هدیه و بشارت آزادی انسان از اسارت فقر و تهی دستی" به شمار می آورد(۶).
این همان نکته محوری ای است که بیانیه گام دوم انقلاب هم برآن تأکید دارد.
⭕️تجارب دنیا:
از دهه ۱۹۹۱که موج خصوصی سازی در اروپای شرقی، شوروی سابق، و سپس کشورهای آسیایی و چین شروع شد؛در کنار "عرضه سهام به صورت کلی یا جزیی به بخش خصوصی"(یعنی سرمایه داران)، انحاء دیگری از واگذاری هم تجربه شد مثل: "عرضه سهام واحدهای دولتی به عموم مردم"، "فروش واحدهای دولتی به مدیریت و کارکنان"، "توزیع مجانی یا ارزان قیمت سهام به عموم".
کشورهایی مثل چک،لهستان،فدراسیون روسیه،رومانی،اکراین ،بلاروس، مغولستان،آذربایجان ،گرجستان و...همه "توزیع کوپن سهام به عموم" را تجربه کردند برخی تجارب، موفق و برخی ناموفق بود که بررسی آنها بسیار درس آموز است(در اینباره حتما کتاب:"خصوصی سازی مردمی؛کارایی همراه با عدالت "نشر مرکز پژوهشهای مجلس را مطالعه کنید)
در ایران تجربه سهام عدالت یا قانون واگذاری به کارگران تجاربی ناقص وناموفق بودکه سهم زیادی از واگذاری ها را موجب نشد وکارآمدی و عدالت افزایی بالایی رانیز پدید نیاورد.
⬅️جنبش های عدالتخواه وپژوهشگران اقتصاد اسلامی جا دارد با بررسی آن تجارب(ایران و سایر کشورها)در راستای تعالیم بلند امام و رهبری، روشها و روندهای نو را برای چنین واگذاری هایی به عموم مردم بخصوص طبقات فرودست علمی و شدنی و مقبول کنندتا گام دوم انقلاب در حوزه عدالت تحقق یابد.
..............................................
پی نوشت ها:
۱و۲.اقتصادنا.شهید صدر
۳.ر.ک:موج دوم انقلاب. محسن رضایی
۴.مجموعه آثار ج۲۰نظری به نظام اقتصادی اسلام ص۴۳۵و۴۹۴
۵و۶.صحیفه نور ج۲۱ص۱۲۸و۱۲۹/ج۲۰ص۱۲۸
❗️مطالعه این یادداشت و ارجاعاتش را به عدالتخواهان پیشنهاد کنید
📝محسن قنبریان ۹۷/۱۲/۲۵
#تحلیل_نخبگان
🍃🍂🍃🍂🍃🍂🍃🍂
👉 eitaa.com/joinchat/4048814097C98a7538217
🍀🌺🍀🌺🍀🌺🍀
☄کانالی متفاوت برای #جوانان
🔥کانال #گام_دوم_انقلاب 🔥
335454778.khososi.pdf
5.12M
⭕️پیوست یادداشت عدالت در بیانیه گام انقلاب
کتاب خصوصی سازی مردمی؛کارایی همراه با عدالت /نشر مرکز پژوهشهای مجلس شورای اسلامی
٭مطالعه این کتاب و آشنایی با تجارب واگذاری سهام شرکتهای دولتی به عموم مردم در کشورهای متعدد را برای بازبینی سیاستهای خصوصی سازی متناسب با گام دوم انقلاب را به جوانانی که چشم امید رهبری برای تحقق این گام مهم اند پیشنهاد میکنیم.
#تبیین_مساله_عدالت
#تبیین_نظام_مسائل_بیانیه
🍃🍂🍃🍂🍃🍂🍃🍂
👉 eitaa.com/joinchat/4048814097C98a7538217
🍀🌺🍀🌺🍀🌺🍀
☄کانالی متفاوت برای #جوانان
🔥کانال #گام_دوم_انقلاب 🔥
گام دوم انقلاب
. 👆 ابتدای #تبیین_مساله_عدالت بخش اول تبیین👆
☝️ 6 بخش اول از تبیین مساله عدالت
💥 نسل جوان یا اندیشه جوان؟
🌀این را هم بگویم: وقتی که میگوییم نسل جوان، مقصود حتماً طبقه جوان نیست، مقصود طبقه ای است که در اثر تحصیلات و آشنایی با تمدن جدید دارای طرز تفکر مخصوصی است، خواه پیر باشد یا جوان. اکثریت این طبقه را البته جوانان تشکیل میدهند، لهذا میگوییم نسل جوان، و الّا بسیار پیرها هستند که طرز تفکر جدید دارند، بسیار جوانها هستند که طرز تفکرشان مثل پیرها و مردم قرون گذشته است.
📕ده گفتار ص ۲۱۲
@gamedovomenghelab
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎧طرح کلی را با صدای «استاد» بشنویم!
«حفظ پیوستگیهای داخلی و نفی وابستگیهای خارجی برای یک جامعۀ مسلمان، متوقف است بر اینکه یک مرکزیتی، یک قدرت متمرکزی در جامعۀ اسلامی وجود داشته باشد تا همۀ نشاطها و فعالیتها و همۀ جهتگیریها و موضعگیریهای قطبها و جناحهای مختلف این جامعه را، او رهبری و اداره کند؛ و اسم این ولیست. ولیّ با تشدید یاء، یعنی فرمانروا؛ یعنی آنکسیکه همۀ نیروها از او باید الهام بگیرد و همۀ کارها به او باید برگردد و خلاصه، آنکسیکه مدیریت جامعۀ اسلامی، هم از جنبۀ فکری و هم از جنبۀ عملی با اوست، این اسمش ولیّ است. ۱۳۵۳/۷/۲۲»
jahadi.ir
#مبانی_فکری_بیانیه
#قیام_جوانان_انقلابی
#نهضت_فراگیر_روشنگری
🌾🌼🌾🌼🌾🌼🌾
☄ به گام دومی ها بپیوندید👇
✅ @gamedovomenghelab
💠دنبال #فهم_عمیق #تبیین_قوی بیانیه هستی👆
26 - طرح کلی اندیشۀ اسلامی در قرآن - در پیرامون ولایت 1.mp3
16.3M
🔊 استادسید علی حسینی خامنه ای
💥 جلسات #طرح_کلی اندیشۀ اسلامی در قرآن
⚜ جلسۀ بیستوششم: در پیرامون ولایت ۱
🌀دوشنبه۲۲مهر۱۳۵۳شمسی،۲۷رمضان المبارک۱۳۹۴قمری
#مبانی_فکری_بیانیه
#قیام_جوانان_انقلابی
#نهضت_فراگیر_روشنگری
🌾🌼🌾🌼🌾🌼🌾
☄ به گام دومی ها بپیوندید👇
✅ @gamedovomenghelab
💠دنبال #فهم_عمیق #تبیین_قوی بیانیه هستی👆
گام دوم انقلاب
💥 #سیرمطالعاتی کتب مقام معظم رهبری ✊ #نهضت_کتابخوانی ✊ 🧕 خواهران برای ثبت نام به نام کاربری زیر پ
جهت ثبت نام به مسئوولین ثبت نام پیام بدهید☝️
بیانات رهبر انقلاب در ارتباط تصویری با نمایندگان تشکل های دانشجویی ۱۳۹۹ ۰۲ ۲۸.pdf
70.1K
♨️ فایل نموداری بیانات آقا در دیدار دانشجویان
#جهاد_تبیین
#قیام_جوانان_انقلابی
#نهضت_فراگیر_روشنگری
🌾🌼🌾🌼🌾🌼🌾
☄ به گام دومی ها بپیوندید👇
✅ @gamedovomenghelab
💠دنبال #فهم_عمیق #تبیین_قوی بیانیه هستی👆
🔶 تحلیل #بیانیه_گام_دوم
🔸استاد فلاح شیروانی / #بخش پنجم
🔰 #طرح_رهبری
🔰 #حفظ_جهتگیریها
▫️خطر تحریف
💠 چندی است رهبری خطر تحریف مکتب امام را از هر پنجره و روزنی فریاد میکنند و از همه تقاضای کمک کردند و طبق معمول ما خیلی به ایشان کمک رساندیم(؟!) و در ثواب این کار شریک شدیم(!) و بالاخره تا حدی نفس خطر گرفته شد و ما الآن خوشحالیم(!!).
💠 ایشان در سالهای سازندگی و اصلاحات و حتی پس از آن هم با این مشکل درگیر بودند. درگیری ایشان با یک راهبرد نیست، درگیری با یک «اسلام دیگر» است. اسلامی که اگر بر این کشور حاکم شود دمار از روزگار مکتب امام در میآورد ـ کاملاً آگاهانه ـ و کاخهای اموی را در وسط سینۀ این کشور انقلابی به آسمان بلند میکند و تنها با ریخته شدن خونهای بسیار میتوان جامعه را به مسیر اصلی خود برگرداند.
💠 «بعضيها با نام عقلانيت، با نام اعتدال، با نام پرهيز از جنجال و دردسر بين المللى، مى خواهند از مبانى انقلاب و اصول انقلاب كم بگذارند! اين نمى شود؛ اين نمى شود. اين نشانۀ بى صبرى و نشانۀ خسته شدن است. گاهى اين خسته شدن را ـ كه خودشان خسته شده اند ـ به مردم نسبت مى دهند: مردم خسته شده اند! نه، نخير. مردم آن وقتى كه احساس كنند مسئولين كشور با سربلندى مسلمانى و عبوديت خودشان را اعلام مى كنند، خوشوقت مى شوند؛ خوشحال مى شوند. اين مردم، مسلمانند. حركت مردم هم به خاطر همين بود.» (19/6/1387)
💠 در تیرماه سال 94 پس از تذکرات مکرر خطر تحریف مکتب امام در یک جلسۀ دانشجویی فرمودند:
💠 «یک واقعیّت این است که در این کشور از بعد از رحلت امام، سعی یک مجموعۀ مصمّمی بر این شد که آرمانهای انقلاب را بهکلّ بشویند بگذارند کنار.
بعضیشان اشتباه کردند و همان اوّل، همین را اعلان هم کردند. در روزنامه مقاله نوشتند، حرف زدند. اینجا یک خطای راهبردی کردند یا خطای تاکتیکی کردند و مشت خودشان را باز کردند که میخواهند آرمانها را بهکل، کنار بگذارند.
💠 پنهانکاری
البتّه حالا پختهتر شدهاند، حالا نمیگویند، میخواهند بعضیها آرمانها را کنار بگذارند امّا صریح نمیگویند، به جای اینکه بگویند عمل میکنند. آنوقت، بیعقلها قبل از اینکه عمل بکنند بنا کردند گفتن. خب کسانی را هم که حدس نمیزدند که چنین چیزی وجود داشته باشد، بیدار کردند. از آن روز شروع شده.
بیوقفه هم کار کردند.
فقط هم در داخل کار نکردند؛
• هم در داخل کار کردند، هم در خارج کار کردند،
• هم از عنصر فکری استفاده کردند،
• هم از عنصر علمی استفاده کردند،
• هم از عنصر هنری استفاده کردند،
• هم از عنصر سیاسی استفاده کردند،
برای اینکه آرمانها را در کشور از بین ببرند، یعنی نسل جدید آرمانها را بهکلّ فراموش کند.» (دیدار با جمعی از دانشجویان، 20/4/94)
💠 در ادامه نیز فرمودند:
«حالا شما نگاه كنيد، ببينيد كه نشاط و حيات آرمانها در كشور علىرغم آنها در چه حد است. قبل از غروب گفتم، بيشتر پيشرفتهاى علمى برجستۀ ما به وسيلۀ جوانان ارزشى به وجود آمده؛ بيشترين جلسات مذهبى و معنوى و دينى از جوانها تشكيل ميشود؛ بيشترين عناصر شركت كنندۀ در مظاهر مربوط به جمهورى اسلامى و انقلاب، جوانهايند؛ اين جوانهايى كه نه جنگ را ديدند، نه امام را ديدند، نه انقلاب را ديدند، نه درست برايشان تشريح شده.» (20/4/94)
#تحلیل_نخبگان_گام_دومی
#تحلیل_بیانیه
#نهضت_فراگیر_روشنگری
🌾🌼🌾🌼🌾🌼🌾
☄ به گام دومی ها بپیوندید👇
✅ @gamedovomenghelab
💠دنبال #فهم_عمیق #تبیین_قوی بیانیه هستی👆
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📹 ببینید| ماجرای بعد از جنگ اُحد که دشمن سعی در ناامید کردن مسلمانان داشت
🔰 بیانیه گام دوم انقلاب
در خود و دیگران #نهال_امید به آینده را پرورش دهید. ترس و نومیدی را از خود و دیگران برانید. این #نخستین و #ریشهایترین_جهاد شما است.
#تبیین_مساله_امید
#تبیین_نظام_مسائل_بیانیه
#گام_دوم_انقلاب
🍃🍂🍃🍂🍃🍂
👉eitaa.com/joinchat/4048814097C98a7538217
🍀🌺🍀🌺🍀🌺
☄کانالی متفاوت برای #جوانان
🔥کانال #گام_دوم_انقلاب 🔥
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📹 نماهنگ | قدس، خرمشهر دیگر میشود
🔻 حضرت آیتالله خامنهای: «ما میگوییم مبارزات همهجانبهی ملّت فلسطین -مبارزات سیاسی، مبارزات نظامی، مبارزات اخلاقی و فرهنگی- باید ادامه پیدا کند تا کسانی که غاصب فلسطین هستند، تسلیم رأی ملّت فلسطین بشوند. از همهی مردم فلسطین اعمّ از مسلمان و مسیحی و یهودی فلسطینی و آن کسانی که در خارج فلسطین تبعیدشدهی از فلسطین هستند، نظرخواهی بشود، و اینها معیّن کنند که چه نظامی در فلسطین حاکم باشد و همه تسلیم آن باشند؛ مبارزه تا این زمان باید ادامه پیدا کند و ادامه پیدا خواهد کرد.» ۱۳۹۸/۰۳/۱۵
#covid1948
#جهاد_درعرصه_بین_الملل
#نهضت_فراگیر_روشنگری
🌾🌼🌾🌼🌾🌼🌾
☄ به گام دومی ها بپیوندید👇
✅ @gamedovomenghelab
💠دنبال #فهم_عمیق #تبیین_قوی بیانیه هستی👆
📺 پخش تلویزیونی مجله تصویری نگار | ۱۲
🔰 ویژه بیانات رهبر انقلاب در ارتباط تصویری با تشکلهای دانشجویی
🔻 #روایت_متن | دکتر علی غلامی، استاد دانشگاه
🔸 تبیین ضرورت تقویت مبانی معرفتی دانشجویان
🔸 پیشگیری از انفعال و انحراف در محیطهای جوان
🔸 الزامات جذب نیرو و جبههسازی در انقلاب اسلامی
👈 #روایت_فرامتن | مهدی محمدی، کارشناس و تحلیلگر سیاسی
🔸 زاویه دید رهبر انقلاب و نگاه امیدوارانه به وضعیت کشور
🔸 دولت جوان حزباللهی، نسبت آن با حضور جوانان در سطوح مدیریتی
🔻 امشب. چهارشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹
🔸 حوالی ساعت ۲۲:۴۰ . شبکه سه سیما
گام دوم انقلاب
📺 پخش تلویزیونی مجله تصویری نگار | ۱۲ 🔰 ویژه بیانات رهبر انقلاب در ارتباط تصویری با تشکلهای دانشجوی
♨️حتما ببینید
دکتر علی غلامی همان استادی هست که حسابی برای سیرمطالعاتی و نظان فکری شهید مطهری زحمت کشیده...
🌀تقویت مبانی فکری رو جدی بگیرید... تا دچار تردید و حیرت در لغزشگاه ها بشویم
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💐 جمعِ انقلابی
🎙 گفتگو با بانوان تشکلهای دانشجویی به بهانه بیانات اخیر رهبر انقلاب در ارتباط تصویری با تشکلهای دانشجویی
🔰 رهبر انقلاب: «تشکلها میتوانند مصونیتبخش باشند؛ میتوانند دانشجو را از افتادن در گردابهای مختلف و منجلابهای مختلف نجات بدهند و حفظ کنند.» ۱۳۸۷/۰۹/۲۴
🎥 نحوه و کیفیت حضور دانشجویان دختر در تشکلهای دانشجویی، همواره یکی از مسائلی بوده که پیرامون آن صبحتهای گوناگونی مطرح شده است. در این مصاحبه کوتاه، نظر برخی از بانوان دانشجو و فارغالتحصیل تشکلهای انقلابی را جویا شدهایم.
📥 دریافت کیفیت اصلی aparat.com/reyhaneh
#دیدار_دانشجویی
#جهاد_تمدنی
#نهضت_فراگیر_روشنگری
🌾🌼🌾🌼🌾🌼🌾
☄ به گام دومی ها بپیوندید👇
✅ @gamedovomenghelab
💠دنبال #فهم_عمیق #تبیین_قوی بیانیه هستی👆