eitaa logo
رصد
419 دنبال‌کننده
2.9هزار عکس
2.2هزار ویدیو
19 فایل
هویت مجازی برای تبیین،ترویج وتحقق بیانیه گام دوم انقلاب @Qwert123456
مشاهده در ایتا
دانلود
🌼 🌼 🗓 یکشنبه ۹۸/۴/۱۶ 🌸 قال الإمام عليّ عليه السلام: 💠 إنّ لِلجِسمِ سِتَّةَ أحوالٍ: الصِّحّةُ ، والمَرضُ ، والمَوتُ ، والحَياةُ ، والنَّومُ ، واليَقَظَةُ ، وكذلكَ الرُّوحُ ، فحياتُها عِلمُها ، ومَوتُها جَهلُها ، ومَرَضُها شَكُّها ، وصِحَّتُها يَقِينُها ، ونَومُها غَفلَتُها ، ويَقَظَتُها حِفظُها . 🌸 حضرت علی علیه السلام می فرمایند: 💠 بدن را شش حالت دست مى دهد : سلامت ، بيمارى ، مرگ ، زندگى ، خواب و بيدارى . روح نيز چنين است . زندگىِ آن ، دانش اوست و مرگش ، نادانى او و بيمارى اش ، شكِّ او و سلامتش ، يقين او و خوابش ، غفلت او و بيدارى اش ، هشيارى او . 📚 بحار الأنوار : 61/40/10 👉 @gamedovomvhv 👈
⚠️ ▫️وقتی نفتکش گریس متعلق به شرکت روسی است، از دبی بارگیری کرده، پرچمش کشور پاناما است و مدارک فروشنده عراقی،چطور فهمیده اند که نفت ایرانی دارد ؟ ▫️روشن است که خبر چنین محموله ای را یک باند نفوذی داخلی به سرویس انگلیس داده است! "حامد رحیم ‌پور" @gamedovomvhv
☠رضا پهلوی و عملگی ترامپ برای ترساندن مردم ایران #اختصاصی 🔻 آقا اصلا جمهوری اسلامی بد آخوندا بد سپاه و بسیج و همه حزب اللهی ها هم بد❗️ . . . 🔰 ولی وجدانا، پسر شاه چرا شده تریبون ترامپ علیه مردم ایران❓ 🔰 رضاپهلوی در کانالش دائما از سلاح های آمریکا و تهدید ایران پست میزاره تا هموطنانش وحشت کنن و به مقام پابوسی ترامپ نائل بشن. همچنان که پدرش به پابوسی کندی و کارتر و .. رسید⚠️ 🔻 هیچ آریایی باغیرتی روی دیوار این مزدور امریکا و عربستان یادگاری بنویسه. @gamedovomvhv
📌 خوب، بد، زشت ✅ خوب: مسیری که ایران می تواند باز کند از مسیر #چین، #هند، #ترکیه و شرکای مختلف اقتصادی ایران است. وزارت خارجه به همه دستگاه‌های اقتصادی کشور اعلام کرده هیچکس به #اینستکس امید نبندد. هیچ کس نباید معطل اینستکس در کشور شود و براساس #اقتصاد_مقاومتی و اتکا به خود باید عمل کنیم. 🔻 بد: هنوز دنبال حفظ #برجام هستیم 🔻🔻 زشت: آمریکایی ها می توانند به میز مذاکره ما با 1+4 برگردند!!! 👈 بخشی از مصاحبه امروز مقامات دولتی @gamedovomvhv
💠: 🔸ما به انواع روحانيون در سطوح گوناگون و با تخصّصها و توانايي هاى مختلف نياز داريم. استعدادها مختلف است. بايد استعدادها شناخته شود، درس ها خوانده شود، دوره ها از هم تفكيك شوند و فضلاى جوان در حوزه به كار گرفته شوند؛ چون بركات زيادى از اين گروه عايد خواهد شد. حوزه ى علميّه بايد مثل يك كارخانه‌ى تأمين كننده‌ى نيازهاى جامعه، مرتّب كار كند و محصول خود را كه همان محقّقان و مبلّغان و مدرّسان و مؤلّفان و انواع قشرهاى روحانى هستند، بيرون دهد. حوزه بايد برنامه‌ريزى كند و مشخص باشد كه مثلًا پنج سال ديگر چه تعداد مبلّغِ مناسب براى مناطق گوناگون دنيا و داخل كشور تربيت مى شود. همچنين در زمينه‌ى مسائل قرآنى و تفسير و ديگر علوم حوزوى و نيز تربيت مدرّس براى دانشگاه ها و دروس معارف اسلامى و نيز تربيت محقّق و مؤلّف براى پاسخگويى و مقابله با شبهات، برنامه‌ريزىِ منظّم و مرتّبى داشته باشد. حوزه و روحانيت، ص: 640 ❇️ از اساسی ترین اقدامات پیشرفت هر نهاد و سازمان ، مدیریت دقیق جذب و به کار گیری منابع نیروی انسانی آن می باشد . اگر با بانک اطلاعاتی دقیق منابع انسانی خود را جذب و با مدیریت دقیق کادر سازی را بر مبنای تخصص گرایی انجام دهد ، حتما به اهداف خود خواهد رسید ؛ در مقابل هم باید گفت که برای فروپاشی یک مجموعه منسجم با امکانات لازم ، فقط کافی است که تخصص گرایی صورت نگیرد و افراد غیر متخصص در راس امور آن قرار گیرند همین موضوع برای انحراف و فروپاشی شاکله اصلی مجموعه کافی است. حوزه های انقلابی باید با شناخت و جذب قوی نیروی انسانی کارخانه تامین کننده نیازمندی جامعه را به خوبی تامین کند. باید از تخصص ها و توانایی های طلاب و روحانیون آگاهی کامل داشته و استعداد ها را در مکان خود به کار بگیرد . این یکی از ضروریات می باشد که حوزه های انقلابی باید به شکلی عمیق و دقیق به آن بپردازد. در سال های اخیر شاهد آن بوده ایم که حوزه های سکولار با ارایه الگوهای غیر متخصص به مبانی دین قصد منحرف نمودن حوزه های علمیه را در انظار جامعه داشته اند. لذا با موضوعات غیر ضروری مردم وطلاب را سرگرم می کنند و در آن طرف با همکاری دشمنان وسرویس های جاسوسی آنان خود را به هدف مورد انتظار نزدیک می کنند. 🖋️ @gamedovomvhv
💢امروز وظايف حوزه‌هاى علميه با گذشته تفاوت‌هاى زيادى كرده است. حوزه‌ى علميه فقط براى اقامه‌ى جماعت نيست. منبر رفتن به صورت سنتى هم اگر محتواى عالى و پُر مغزى نداشته باشد، كافى نيست. امروز شما ببينيد وسايل تبليغ در دنيا چقدر متنوع شده؛ اين طرفِ دنيا يك نفر جوان پاى يك دستگاه كوچك مى‌نشيند و افكار، تصورات، تخيلات، پيشنهادهاى فكرى و پيشنهادهاى عملى را از سوى هركسى- بلكه هر ناكسى- از آن طرفِ دنيا دريافت مى‌كند. امروز اينترنت و ماهواره و وسايل ارتباطىِ بسيار متنوع وجود دارد و حرف، آسان به همه جاى دنيا مى‌رسد. ميدان افكار مردم و مؤمنين، عرصه‌ى كارزار تفكرات گوناگون است. امروز ما در يك ميدان جنگ و كارزار حقيقىِ فكرى قرار داريم. اين كارزار فكرى به‌ هيچ‌وجه به زيان ما نيست؛ به سود ماست. اگر وارد اين ميدان بشويم و آنچه را كه نياز ماست- از مهمات تفكر اسلامى و انبارهاى معارف الهى و اسلامى- بيرون بكشيم و صرف كنيم، قطعاً بُرد با ماست؛ ليكن مسئله اين است كه ما بايد اين كار را بكنيم. حوزه و روحانيت، ص: 1163 ❇️ همواره طریقه‌ی بیان یکی از اصلی ترین گذاره های موفقیت در هر زمینه ای می باشد ، حال آنکه امروزه فضای مجازی و تکنولوژی روز دنیا مهمترین ابزار در نحوه ارائه‌ی بیان مطالب می باشد، اگر حوزه های علمیه انقلابی برای ارائه‌ی مطالب درراستای پیشبرد اهداف خود تسلط کافی در استفاده‌ی از این ابزار ها را نداشته باشد به اهداف والای خود نخواهد رسید و یا نمی تواند جلوی انحرافات موجود را بگیرد. امروزه که ما در یک میدان جنگ و کارزار حقیقی فکری قرار داریم اگر هرچقدر از لحاظ مبانی و مفاهیم علمی دقیق و عمیق باشیم لکن نتوانیم از ابزارهای ارتباط گیری به خوبی استفاده کنیم در این کارزار شکست خواهیم خورد و اگر بتوانیم از این مهم در میدان افکار مردم به خوبی استفاده کنیم پیروز نهایی ما هستیم. چرا که دشمن با تمام وجود در صحنه است و به فرمایش رهبری آرایش جنگی گرفته است. 🖋️ @gamedovomvhv
💠 #امام_خامنه_ای: ✅ "علم" و "تقوا" و " آگاهی سیاسی و اجتماعی" که این آگاهی، سلاحی است که در اختیار شما قرار دارد. با این سه خصوصیت، #باید_سربازان_خط_مقدم_هم_باشید. ✅ اگر طلبه ای با این خصوصیات واقعا سرباز خط مقدم انقلاب و اسلام بود، ارزشش خیلی بالا می رود و خیلی شیوایی پیدا می کند. ۳۷۰/۱۱/۳۰ 🔸 اگر طلاب با این خصوصیاتی که رهبری فرمودند عمل بنمایند باعث می شود که روند جامعه رو به اسلام ناب برود و طلبه توانسته به رسالت خود در این راستا عمل کند؛ اما اگر غیر از این باشد حاصل روند موجود، انزوای حوزه‌های علمیه می شود و وقتی که حوزه علمیه نتواند با جامعه ارتباط برقرار کند و دردی از درهای آن را دوا کند، جدای از احساس بی‌هویتی و سرخوردگی طلاب جوان، ناخودآگاه هر روز بیشتر در فقه فردی فرو می‌رود و میادین بسیار وسیع و مهمتر فقه سیاسی اجتماعی را به غرب گرایان و دانش آموختگان غربی واگذار می‌کند و این روند به سکولار شدن حوزه منتهی می شود. #رسالت_حوزه_انقلابی #اسلام_ناب #حوزه_انقلابي #حوزه_سکولار #فقه_فردی #فقه_اجتماعی @gamedovomvhv
💠: 🔸ما به انواع روحانيون در سطوح گوناگون و با تخصّصها و توانايي هاى مختلف نياز داريم. 👇👇👇 @gamedovomvhv
💠امام خامنه ای: 🔸 جمهوری‌ اسلامی‌ امروز نیازمندی‌‌هایی‌ دارد که این نیازمندی‌‌ها را ما باید تأمین کنیم. به اعتقاد بنده برترینِ این نیازمندی‌‌ها، #نیازهای‌_تبیینی‌ و #بصیرت‌افزایی‌ و #تحکیم_معارف_انقلاب_و_اسلام [است]؛ اینها در رأس همه‌ی‌ این نیازها است. ۱۳۹۵/۰۴/۲۴ 🔷 باید توجه داشت که روحانیت شیعه در طول تاریخ تشیع در مسیر رسالت خودش که تبلیغ دین و شناخت و تبیین مذهب است، گام‌های بسیار بزرگ و مهمی برداشته است. انقلاب اسلامی هم با پیروزیش وظیفه روحانیت را سنگین‌تر کرد. لذا وضعیت امروز در جهان و مطالبات فکری از روحانیت فراوان است، روحانیت باید پاسخگو به این نیازهای جهان باشند و در خصوص شناخت و آشنایی مردم جهان با مذهب اهل‌بیت بیشتر تلاش کنند هم بصیرت خود را افزایش دهد وهم باعث بصیرت افزایی دیگران شود واینجاست که می تواند رسالت خود را به خوبی انجام داده و سربلند بیرون بیاید. #رسالت_حوزه_انقلابی #حوزه_انقلابی #حوزه_سکولار #مطالبات_فکری #پاسخگوی_نیازها @gamedovomvhv
🔶 آیت الله اعرافی: حوزه باید پاسخگوی نیازهای نسل جوان باشد. ۱۳۹۸،۰۴،۱۴ 🔹 شغل اصلی روحانیت ترویج و تبلیغ دین در سراسر جهان است و برای این مهم باید مجهز به تجزیه و تحلیل دقیق و کاربردی باشد. حوزه‌های علمیه با شناخت موقعیت‌ها و تهاجمات باید با احساس مسئولیت و وظیفه به حوزه‌ای پاسخگو تبدیل شود، نسل جوان بسیار در معرض خطر بوده و اگر نیازهای آنان به درستی پاسخ داده نشود معلوم نیست گرفتار چه پاسخ‌هایی خواهند شد. 🔸 پاسخگویی به نیازهای جوانان نیازمند مجاهدت طلاب انقلابی است. باید دستاوردهای انقلاب اسلامی برای جوانان بیان شود تا آنان بدانند که این انقلاب با چه بهایی به دست آمده است. طلبه تراز انقلاب اسلامی باید پاسخگوی نیازهای امروز جامعه به ویژه نسل جوان باشد لذا باید با تحصیل علوم قدیم و جدید در ارتباط مداوم با مردم باشد.نسل جوان امیدهای آینده کشور هستند. 🔹 از این رو طلاب انقلابی ضمن تقويت بنيه حوزوي، شرايط لازم براي اداره امت اسلامي در دنياي امروز و آنچه که به عهده حوزه‌ها است را در نظر بگيرند و خود را براي پاسخگويي به مسائلی که در اذهان جوانان به وجود آمده است، آماده کنند. 🖊 #علی_ابراهیمی #رسالت_حوزه_انقلابی #حوزه_علمیه_انقلابی #ارتباط_با_نسل_جوان #طلاب_جهادی #حوزه_انقلابی #حوزه_سکولار @gamedovomvhv
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 برخی خمینی(ره) را جوری معرفی می‌کنند که همه خوششان بیاید! 🔻استاد #رحیم‌پور_ازغدی: 🔹برخی گفتمان ساختارشکن امام را به گفتمانی محافظه ‌‌کار تبدیل کردند تا برایشان تکلیف‌ساز نباشد. 🔹امام را به گونه‌ای معرفی کردند که خوب و بد، #ظلم و عدل و حق و باطل بگویند خدا رحمتش کند. @gamedovomvhv
20 🔅🔅🔅 📚در احتجاج آمده امام عسکری فرمود : و مانند اين گونه گوشهزنى و توريه براى حزقیل مؤمن آل فرعون هم رخ داد چون به فرعون درباره او سخن چينى كردند حزقیل آنها را به يگانگى خدا و نبوت موسى و تفضيل محمد (ص) رسول الله بر همه رسولان خدا و همه خلق و برترى على بن ابى طالب (ع) از امامان بر اوصياء ديگر پيغمبران و بر بيزارى از خدائى فرعون دعوت مي¬كرد و سخنچينها نزد فرعون از او سخنچينى كردند و گفتند حزقیل بر خلاف تو دعوت مي¬كند و به دشمنانت يارى مي¬كند كه ضد تو باشند فرعون با آنها گفت: او پسر عم و جانشين من است و ولى عهدم بر كشورم اگر آنچه شما گفتيد كرده بر كفران نعمتم سزاوار عذابست و اگر بر او دروغ بستيد شما سزاوار سختترين عذابيد كه در بدى او وارد شديد و حزقیل را با آنها آورد و آنها به حزقیل گفتند: تو خدائى فرعون پادشاه را انكار كردى و نعمتهايش را ناسپاسى كردى . حزقیل گفت: پادشاها آيا هرگز دروغى از من ديدى؟ گفت: نه گفت: از اينها بپرس كيست پروردگارشان؟ گفتند: فرعون بآنها گفت :كيست آفرينندهشان؟ گفتند : فرعون حاضر،گفت: كيست روزي¬ بخش و سرپرست زندگى شما و جلوگير بديها از شما؟ گفتند: همين فرعون، حزقیل گفت: پادشاها من تو را و همه حاضران را گواه گيرم كه پروردگارشان پروردگار من است و آفرينندهشان همان آفريدگار من است و روزى دهشان همان روزى ده من است و بهساز زندگيشان همان بهساز زندگى من است و پروردگار و آفريننده و روزى ده و زندگى سازى جز پروردگار و آفريننده و روزى ده آنها ندارم و من بيزارم از جزا و از خدائى او و كافرم به معبوديت او . و مقصود حزقیل اين بود كه پروردگار آنها هم همان خدا پروردگار من است نه اينكه پروردگارى كه آنها پروردگار خود دانند پروردگار من است و اين مقصود او بر فرعون و حاضران نهان بود، و پنداشتند كه ميگويد: فرعون پروردگار و آفريننده و روزى ده منست. فرعون بآنها گفت: اى مردان بد و مفسده جويان در كشورم و فتنهانگيزان من، من و پسر عمم كه بازوى من است سزاواران عذابيم براى قصد فسادِ كارم و نابودى پسر عمم و شكستن بازويم، سپس فرمود، ميخها را حاضر كردند و در ساق هر كدام ميخى فرو كرد و در سينهاش ميخى و بشانهكشان آهنين فرمان داد تا گوشت تن آنها را جدا كردند و اينست كه خدا فرموده پس خدا او را ، يعنى حزقیل را دور داشت از بدى نيرنگهاشان " كه نزد فرعون سخن چينى كردند تا او را نابود كنند" و به آل فرعون عذاب بدى گرد آمد و آنها كسانى بودند كه براى حزقیل سخنچينى كردند چون كه ميخكوب شدند و گوشت تنشان با شانه آهنى كنده شد. @gamedovomvhv