eitaa logo
بسوی گام دوم
182 دنبال‌کننده
2.4هزار عکس
1.4هزار ویدیو
42 فایل
باتوسل به انوارمعصومین(ع) درسربازی آتش به اختیارِسپهسالارمهدی(ع)، امام خامنه ای عزیز(مد)موظفیم به #مطالبه_گری و‌حرکت بسوی ایجاد #تمدن_مهدوی برای تحقق توصیه های #گام_دوم لازمست با: #جهاد_کبیر #سواد_رسانه #جهاد_تبیین تا #شهادت در سنگر بمانیم. @khkhhosein
مشاهده در ایتا
دانلود
آنچه از دست اندازی به اطلاعات خصوصی مان توسط ‼ 👇👇👇 🔹 گوگل موقعیت‌های قبلی شما را می‌داند: اگر قابلیت مکان‌یابی را در گوشی هوشمند خود روشن کرده باشید، گوگل با هربار روشن شدن گوشی موقعیت شما را تشخیص می‌دهد. هر کاربری می‌تواند به‌صورت خط زمانی، تمامی مکان‌هایی را مشاهده کند که پس از استفاده از سرویس‌های گوگل بازدید کرده است. می‌توانید با ورود به حساب کاربری گوگل و مراجعه به این لینک (https://www.google.com/maps/timeline?pb) اطلاعات شخصی خود را درصورت وجود مشاهده کنید. 🔹 گوگل همه‌ی تاریخچه‌ی جستجوی شما را می‌داند: با مراجعه‌به این لینک (https://myactivity.google.com/myactivity) و ورود به اکانت گوگل می‌توانید تاریخچه‌ی فعالیت‌های خود (حتی فعالیت‌ها در مرورگر گوگل) را مشاهده کنید. 🔹 گوگل پروفایل تبلیغاتی از شما می‌سازد: مشاهده‌ی پروفایل تبلیغاتی نیز برای همه‌ی کاربران در این لینک (https://www.google.com/settings/ads/) امکان‌پذیر است. 🔹 گوگل همه‌ی اپلیکیشن‌های شما را می‌داند: https://security.google.com/settings/security/permissions 🔹 گوگل همه‌ی تاریخچه‌ی شما در یوتیوب را می‌داند: https://www.youtube.com/feed/history/search_history 🔹 شما می‌توانید بامراجعه‌به این آدرس، تمامی اطلاعات خود را از گوگل دریافت کنید. اطلاعاتی که شامل وب‌سایت‌های نشان‌شده در کروم، ایمیل‌ها، اطلاعات تماس، فایل‌های گوگل درایو و همه‌ی داده‌های بالا می‌شود. به‌علاوه ویدئوهایی که در یوتیوب بارگذاری کرده‌اید، عکس‌های گرفته‌شده با گوشی هوشمند، اطلاعات کسب‌وکارهای فروشنده‌ی خدمات و کالا و کالاهای خریداری‌شده از گوگل هم در آرشیو تولیدی دیده می‌شوند. علاوه‌بر اطلاعات فوق، داده‌هایی همچون تقویم گوگل، اطلاعات پیام‌رسانی‌ها در Hangout، تاریخچه‌ی موقعیت، موسیقی شنیده‌شده در سرویس گوگل موزیک، کتاب‌های خریداری‌شده از گوگل، گروه‌های گوگل، وب‌سایت‌های ساخته‌شده به‌کمک سرویس‌های گوگل، اطلاعات گوشی‌های هوشمند قبلی و حتی تعداد قدم‌های کاربران نیز در آرشیو وجود دارد. 🔹 برای مشاهده‌ی داده‌ی ذخیره‌‌شده در فیسبوک به این آدرس (https://www.facebook.com/help/131112897028467) مراجعه کنید. فیسبوک علاوه‌بر ذخیره‌سازی حجم عظیمی از داده‌ها، پروفایلی براساس حدس خود از رفتارها و علایق شما نیز می‌سازد. آن‌ها به پیام‌ها و رفتار شما در شبکه‌ی اجتماعی دقت می‌کنند و علایق را حدس می‌زنند. غول شبکه‌های اجتماعی حتی استیکرهای ارسال‌شده را هم ذخیره می‌کند که چرایی آن مشخص نیست. به‌علاوه هربار که وارد حساب کاربری فیسبوک می‌شوید، اطلاعات زمان، ابزار و مکانی که از آن وارد شده‌اید، ذخیره خواهد شد. همه‌ی اپلیکیشن‌هایی که به حساب کاربری فیسبوک متصل هستند، در آرشیو شخصی کاربر ذخیره می‌شود. شاید داده‌های خام دریافت‌شده در نگاه اول ارزش چندانی نداشته باشند، اما با تلفیق آن‌ها می‌توان حتی وضعیت ازدواج یا علایق سیاسی افراد را نیز حدس زد. قابلیت‌های جمع‌آوری اطلاعات کاربران در اکثر سرویس‌های کنونی دنیای فناوری به‌صورت پیش‌فرض فعال هستند که شاید نقض حریم خصوصی افراد باشد. به‌عنوان نمونه می‌توان ویندوز ۱۰ را نیز به فهرست سرویس‌ها اضافه کرد که همه‌ی قابلیت‌های ردیابی و جمع‌آوری داده‌ی آن از ابتدا فعال هستند. فیسبوک هم مانند گوگل به اطلاعات زیادی از هر کاربر دسترسی دارد. از میان آن‌ها می‌توان به اپلیکیشن‌ها و دوره‌ی استفاده، دسترسی به دوربین و میکروفون دستگاه‌ها، مخاطبان، تقویم، ایمیل‌ها، تاریخچه‌ی تماس‌ها و پیام‌ها، فایل‌های دریافت‌شده، بازی‌ها، عکس و فیلم و موسیقی، تاریخچه‌ی جست‌وجو، تاریخچه‌ی مرور پلتفرم و موارد دیگر اشاره کرد. البته فراموش نکنید که دسترسی به چنین اطلاعاتی را خودتان به‌صورت پیش‌فرض به سرویس‌ها و اپلیکیشن‌های فیسبوک می‌دهید. https://www.zoomit.ir/2019/5/6/335691/all-data-facebook-google-has-privacy/ @gamedovoom
💢 اگر کمی دقت کنیم تمام‌مسائل اجتماعی واقتصادی کشور هم مثل همین مسئله قرنطینه یا فاصله گزاری اجتماعی در خصوص 💯 ⭕ی عده ای باعث احتکار کالا هستند اما سفره نذری مردم متدین مورد ایرادشان!! ⭕ی عده ای باعث نابود کردن‌جنگل و دریا و.. اما جشن مولودی وسفره مومنانه انداختن برای اعیاد از جمله مورد ایرادشان!! ⭕ی عده ای باعث حمله به بازار دلار و طلا هستند وسخت مشغول منفعت طلبی اند اما فلان مبلغ ناچیز یک موسسه مورد ایرادشان!! ⭕همان عده وهم کیشانشان مدام به مسافرت شمال وکیش و... مشغولند اما تجمع تعدادی معدود نمازگزار و سینه زن آنهم با رعایت پروتکل بهداشتی مورد ایرادشان!! و.... ♨اما این جماعت قلیل همیشه مقصر مفتخر است که سرباز ولایت است و اکنون ولی مان امر کرده است به اطاعت از ستاد که به حتم در پیروی از ستاد می کنیم ولاغیر انشااله قاسمی .ذ @gamedovoom
باسلام گاهی دوستان ارجمند عضو‌کانال و یا عزیزانی که مجاهد عرصه امر به معروف ونهی از منکر هستند از این حقیر درخواست دارند که پیگیری تخلف یک اکانت، کانال ویا پیجی را داشته باشم و این در حالیست که این حقیر بازنشسته پلیس خدوم فتا هستم و عملا دسترسی به شکل دهی پرونده قضایی وبه تبع آن، امکان اجرای برخی اقدامات میسر نمی باشد اینجانب فعلا به عنوان مدرس در خدمت عزیزان هستم لذا استدعا دارم که این مجاهدان که واقعا باید به آنها خداقوت گفت به سایت پلیس محترم فتا به نشانی زیر👇👇 https://www.cyberpolice.ir مراجعه فرموده و ضمن عضویت در قسمت گزارشهای مردمی گزارش خود را به همراه محتوای مجرمانه: اکانت کانال یا... ارسال نمایند واطمینان داشته باشید فرزندان انقلاب در جبهه پلیس سایبری کشور اقدام عاجل را معمول خواهند داشت. خدمتگزار شما قاسمی @gamedovoom
هدایت شده از ذبیح اله قاسمی
💢 کاش باور داشتیم‌که بفرموده مقام‌معظم رهبری(مد)؛ 👈 «فضای مجازی میدان واقعی جنگ است مسلح وآماده باشید»!!! کسی که عالم روشن ضمیری چون مرحوم آیت الله قندهاری(ره) ایشان را سپهسالار امام زمان علیه السلام دانسته اند... ⭕️البته انقلابیون هم داریم که در زمین دشمن به فکر مبارزه با دشمن با ابزار تحت حاکمیت خودش هستند‼️ و چه رنج ها وخسران ها که اسلام ناب از کج فهم ها نکشیده است!!! ✅ در انقلاب؛ گاه محاکمه کسانی است که در این مبارزه مبناها را به عامه مردم تعمدا به گونه غیر انقلابی آموزش دادند 💯 قاسمی ذبیح اله کوچکترین سرباز انقلاب در فضای مجازی @gamedovoom
که با شعار من سرهنگ نیستم وحقوقدانم!! آراء ۲۴میلیون غافل را جذب کرد والان حکومت هشت ساله سراسر ننگ وخیانتش رو به پایان است طی اعلام کرد که: به مدارس ودانش آموزان در فضای مجازی نظم پادگانی می دهد!؟ ✍حال چند سوال از حامیان این قصه سراسر غم‼ 👈آیا نمی بیند که برخی مدیران و معلمان مدارس کودکانی که باچنگ ودندان پاک نگه داشته ایم را به فضای مجازی ولنگار و می کشانند!؟ 👈در کدام نظم پادگانی سراغ دارید که این بی نظمی حاکم باشد که از طرفی شاد تعریف شده اما معلم وگاهی هم اولیاء دانش آموز را مجبور به حضور در واتساپ‌ می کند!؟ 👈گیرم که منفعت مدارس تان کمتراز هرسال شد آیا رواست کودکان معصوم را به محیط مدرسه بکشانید 💢 اما غصه من این‌جمله آخرست که خداکند 🤲 دروغ باشد ⚠شنیدم که یکی از مدیران مدارس اعلام داشته وزیر آ.پ افاضه کردند!! که میخواهیم ببینیم آیا مرگ ومیر دانش آموزان به علت کرونا رشد میکند یاخیر!؟😨 👈و سخن گفتن از این موضع خود سراسر مصیبت است پس همچنان دعا کنیم‌که دروغ باشد.... @gamedovoom
امان از تحریف سخنان آقا وبه نفع فعالیت خود مصادره کردن‼ هزار پاسخ برایتان هست اما چه بگویم که در یک فضای فیتلرشده مدیریت نرم افزار(فیلترینگ حبابی) توهم مفید بودن پیدا کرده اید وحرف هیچ کارشناسی راهم قبول ندارید چرا !؟ چون خودتان چندین لایک وکامنت ومنشن زده اید پس کارشناسید چه نیاز به کارشناس!!!!! اما فقط سه نکته 👈کی گفته فضای مجازی فقط گروههای واتساپی وپیج های اینستاگرام است؟ 👈دوم اینکه خداکند بالادستی های شما بفهمند اشتباه میکنند چون شما آتش به اختیار نیستید وصرفا تکرارکننده حرف بالادستی ها تان هستید که از قضا لجاجت غیرقابل وصفی با دلسوزان این حوزه تخصصی دارند💯 سوم این جمله حضرت آقا را چرا سانسور کردید هرچند جملات فوق هم خطاب به عامه جامعه نیست!!! 👇👇👇👇 ایشان میفرمایند در زمین طراحی شده دشمن بازی نکنید چون چه ببرید چه ببازید باز بازنده شمایید!! 💢قاعده نفی سبیل 💢عدم اعانه به ظالم 💢فتوای حضرت آقا در خصوص عدم استفاده از کالا ونرم افزار خارجی هم که قبلا عرض شد وتوجه نکردید!!!! کوچکترین سرباز جبهه انقلاب اسلامی در فضای مجازی الاحقر ذبیح اله قاسمی رییس پلیس سابق فتا دارای پایان نامه کارشناسی ارشد باموضوع بررسی جرائم فضای مجازی مدرس وآسیب شناس فضای مجازی @gamedovoom
🚩 سوالات لازم برای پیام: 👌یک کاربر فعال با دیدن هر پیام باید این سوالات را از خود بپرسد 🔸1. این پیام از سوی چه کسی است؟ چه کسی آن را تولید کرده یا برای آن پول پرداخت کرده است؟ سازنده، چه هدفی از تولید این پیام داشته است؟ 🔸2. «مخاطب و جامعه هدف» چه کسانی هستند؟ سن، قومیت، طبقه، تخصص، علایق و ویژگی های دیگر آن ها چیست؟ 🔸3. «متن پیام» چیست؟ (آنچه ما می بینیم و یا می شنویم: کلمات نوشته شده یا بیان شده، عکس ها، نقاشی ها، لوگوها، طراحی ها، موسیقی، صدا ها و...) 🔸4. «زیرمتن پیام» چیست؟ (آنچه فکر می کنید معنای پنهان یا بیان نشده است) 🔸5. چه نوعی از سبک زندگی ارائه شده است؟ 🔸6. چه ارزش هایی بیان شده است؟ 🔸7. از چه تکنیک ها و ابزارهای اقناعی برای تاثیرگذاری برمخاطب استفاده شده است؟ 🔸8. این پیام به چه گروه هایی قدرت می دهد؟ از چه گروه هایی قدرت را سلب می کند؟ چگونه در خدمت علایق سازندگان رسانه در می آید؟ 🔸9. چه بخشی از داستان گفته نشده است؟ چگونه و کجا می توانید اطلاعات بیشتری درباره داستان های گفته نشده به دست آورید؟ @gamedovoom
زمزمه کلام وحی؛ 🌴🌴🌴🌴🌴🌴🌴🌴🌴 وَقَطَّعْنَاهُمُ اثْنَتَيْ عَشْرَةَ أَسْبَاطاً أُمَماً وَأَوْحَيْنَا إِلَي مُوسَي إِذِ اسْتَسْقَاهُ قَوْمُهُ أَنِ اضْرِب بِّعَصَاكَ الْحَجَرَ فَانبَجَسَتْ مِنْهُ اثْنَتَا عَشْرَةَ عَيْناً قَدْ عَلِمَ كُلُّ أُنَاسٍ مَّشْرَبَهُمْ وَظَلَّلْنَا عَلَيْهِمُ الْغَمَامَ وَأَنزَلْنَا عَلَيْهِمُ الْمَنَّ وَالسَّلْوَي كُلُواْ مِن طَيِّبَاتِ مَا رَزَقْنَاكُمْ وَمَا ظَلَمُونَا وَلَـكِن كَانُواْ أَنفُسَهُمْ يَظْلِمُونَ (160) و آنان (قوم موسى) را به دوازده گروه تقسيم كرديم كه هر يك شاخه اى از دودمان بنى اسرائيل و اُمّتى بودند، و به موسى آنگاه كه قومش از او آب طلبيدند، وحى كرديم كه عصاى خود را بر آن سنگ بزن، پس از آن سنگ، دوازده چشمه جوشيد (و به اطراف سرازير شد، آن گونه كه) هر گروه آبشخور (سهم آب) خود را به خوبى شناختند. و ابر را بر فراز آنان سايه بان ساختيم و «مَنّ» و «سَلوى » (دو نوع خوراكى) بر آنان نازل كرديم (و به آنان گفتيم:) از پاكيزه هايى كه روزى شما كرده ايم، بخوريد. آنان (با ناسپاسى خود) بر ما ستم نكردند، بلكه بر خويشتن ستم كردند. 🌺🍃🌺🍃🌺🍃🌺🍃🌺🍃🌺 @gamedovoom
💢کتاب یا اینترنت!؟؟ 👈بدون شک هر کاربری که حداقل های حضور در فضای مجازی را دارد هم به خوبی درک کرده است که یکی از کارکردهای اینترنت دسترسی سریع وآسان به منابع علمی،کتابخانه ای، پژوهشی و... است. 💮اما در بعد از ایجاد پیام رسان ها وشبکه های اجتماعی آنقدر این سهولت به منابع (غالبا خبری البته!!) در جوامع ترویج یافته است که گاهی تمام دانسته هایمان منبع علمی وکتابخانه ای ندارد‼وصرفا از کانال ها یا صفحات فعال مجازی برداشت کرده ایم وچون به شیوه های علمی پرداختن به موضوع واقف نبوده ایم همین آسان ترین برداشت را پایه واساس تفکراتمان قرار می دهیم💯 🅾 شاید در برخی موضوعات خیلی لطمه حائز توجهی به خود وجامعه مان نزنیم اما گاهی هم همین اساس های سست میشود: ✴ مبنای دینداری ✴ مبنای ملی گرایی و...‌ واینجاست که خطرناک است📛 ♨اگر دقت کرده باشید بیشترین شبهات جوانان کم مطالعه ما در خصوص انقلاب ومقایسه آن با پهلوی است 👌کافیست از این جوانان سوال کنیم اینهمه اطلاعات غلط (به زعم خودشان درست!!) را از کدام منبع علمی و تاریخی معتبر برداشت کرده اند واغلب پاسخ خواهید شنید که از فلان کانال ‼ @gamedovoom
زمزمه کلام وحی؛ 🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃 وَإِذْ قِيلَ لَهُمُ اسْكُنُواْ هَـذِهِ الْقَرْيَةَ وَكُلُواْ مِنْهَا حَيْثُ شِئْتُمْ وَقُولُواْ حِطَّةٌ وَادْخُلُواْ الْبَابَ سُجَّداً نَّغْفِرْ لَكُمْ خَطِيئَاتِكُمْ سَنَزِيدُ الْمُحْسِنِينَ (161) و (به ياد آوريد) آن هنگام كه به آنان (بنى اسرائيل) گفته شد در اين آبادى (بيت المقدّس) ساكن شويد و از (نعمت هاى) آن در هر نقطه و هرگونه كه مى خواهيد بخوريد (و به عنوان استغفار از آن همه بهانه جويى و آزار موسى) بگوييد: «حطّة» (خدايا! گناهان ما را فرو گذار) و سجده كنان از درب (بيت المقدّس) وارد شويد تا خطاهاى شما را ببخشاييم، ما به زودى (پاداشِ) نيكوكاران را مى افزاييم. 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹 @gamedovoom
💢 عرض خداقوت و یک از مدیران مدارس باسلام وعرض ادب ویژه خدمت مدیر محترم مدرسه... با زبان الکن خداقوت میگم به جنابعالی وهمکاران زحمت کشتان که دلسوزانه چراغ دانش را حتی در شرایط سخت روشن نگه داشته وبا جان ودل از شمع وجود خویش برای تعالی نسل آینده این میهن اسلامی مایه میگزارند 👌بی شک این تلاش واین کوشش که انشااله با نیت الهی توام است در لوح محفوظ خداوند رحمان ثبت وضبط خواهد بود. 👈 مایلم مطلبی رابه شرط آنکه جسارت نباشد معروض بدارم امید که مقبول نظر مبارکتان بیافتد ⚠ تبلیغات کاسبان اینترنت در کشور (از صدر انقلاب تا کنون!!!) به همراه سابوتاژ تعمدی برای ارائه دهندگان خدمات پیام رسانی بومی و عدم مدیریت صحیح اینترنت در کشور که نه به زعم این حقیر؛ بلکه به باور اغلب کارشناسان دلسوز انقلابی، این ذهنیت غلط را برای برخی والدین دانش آموزان القاء کرده است که فعالیت در پلتفرم های داخلی: دارای تبعات امنیتی است❗ فاقد امنیت کاربران است❗ خدمات مطلوب لازم را ارائه نمی دهد❗ و... ادامه در پست بعد👇👇👇
بسوی گام دوم
💢 عرض خداقوت و یک #درخواست از مدیران مدارس باسلام وعرض ادب ویژه خدمت مدیر محترم مدرسه... با زبان ال
✳ فلذا گاها این عزیزان که خود در زمین ناشناخته دشمن از واتساپ وتلگرام واینستا و..‌ با سماجت وصف ناشدنی فعالیت شدید دارند ( هرکس به بهانه ای!!! از توهم تاثیر گزار بودن برخی جماعت دلسوز انقلاب گرفته تا داشتن پیج ها و گروههای مسئله دار جماعت بدبین به انقلاب!؟) به دلائل متعدد معلمان دلسوز را مجبور میکنند ♨ که برخلاف مقررات آموزش وپرورش کلاس های خود را در واتساپ وسایر نرم افزارهای تحت مدیریت دشمن صهیونیستی دایر کنند درحالی که هم به لحاظ هزینه کرد و هم به لحاظ حجم قابل قبول فایلها برای ارسال و دریافت یا اینکه دارای قابلیت استفاده از نام کاربری است نه شماره همراه ویا به لحاظ تنوع خدمات برنامه «شاد» علی رغم نامهربانی های دولتی و کارشکنی تعمدی وزارت ارتباطات قابلیت خیلی بهتری نسبت به واتساپ داراست. حالیه از آنجاکه قصدم نیست مصدع وقت گران بهای شما مدیر محترم شوم توجه مبارکتان را جلب میکنم به این درخواست؛ با نظر به قاعده نفی سبیل قرآن کریم همچنین حکم فقهی عدم اعانه ی ظالم و فتوای مقام معظم رهبری(مد) و غالب مراجع عظام در حرمت استفاده از کالای خارجی وقتی مشابه ایرانی دارد حتی نرم افزار!! از یک سو و بنابه صدها دلیل فنی و امنیتی از طرف دیگر این حقیر استدعا عاجزانه وبرادرانه دارم که با درایت لازمه از فعالیت معلمان گرامی در امر آموزشی وتربیتی (اغلب به درخواست اولیاء دانش آموزان) با احترام ممانعت به عمل آورده تا زمینه پرورش نسل نو در زمین سراسر خطر دشمن نباشد وبا پیگیر وجدی از مسئولان امر بخواهیم مشکلات کلان مدیریت اینترنت وهمچنین مشکلات نرم افزار شاد را برطرف نمایند با کمال امتنان از حوصله و وقتی که صرف مطالعه این مرقومه فرمودید همچنین دعوت میکنم جهت تنویر ابهاماتی که احیانا برای جنابعالی وهمکاران خدوم ایجاد شده است مطالب سراسر علمی _فنی والبته دلسوزانه جبهه انقلاب اسلامی در فضای مجازی را با شناسه ی @jebheh در پیام رسان های داخلی دنبال نمایید الاحقر ذبیح اله قاسمی کوچکترین سرباز جبهه انقلاب اسلامی در فضای مجازی رییس پلیس بازنشسته فتا در حوزه غرب استان تهران دارای کارشناسی ارشد حقوق جزا وجرمشناسی با پایان نامه «بررسی جرائم فضای مجازی» مدرس وآسیب شناس فضای مجازی 👈👈✅ کپی /انتشار/بازنشر و...جهت تقدیم به معلمان ومدیران محترم مدارس به هرنحو بلامانع است @gamedovoom
🛑 بعد از انتشار پست روز گذشته عده ای از عزیزان فرهنگی بازخوردهایی را اعلام داشتند که لازم دیدم ضمن تشکر از ایشان جهت قابل دانستن رویت، به استحضار برسانم که؛ 👇👇👇👇 هرچند این نوع دغدغه را قبل از بیان دوستان هم میدانستم اما مجددا معروض میدارم؛ 👈غیر از اینست که آموزش وپرورش تحت مدیریت وزیر همین دولت است؟ 👈 درپاسخ به اشاره یکی از دوستان؛ بله بنده بازنشسته پلیس فتاهستم و آجری کوچک از پیکره تنومند ومقتدر نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایرانم اما مدیریت اینترنت برخلاف آمریکا وخیلی از کشورهای دنیا در اختیار نیروهای مسلح نیست❗❌ بلکه در اختیار وزارت ارتباطات است که سودش در مصرف اینترنت وارداتی بین الملل است 💯 @gamedovoom ادامه در پست بعد👇👇👇👇
بسوی گام دوم
🛑 بعد از انتشار پست روز گذشته عده ای از عزیزان فرهنگی بازخوردهایی را اعلام داشتند که لازم دیدم ضمن ت
🛑 فکر نمی کردم جملاتی همچون ⚠️ تبلیغات کاسبان اینترنت ... ⚠️ عدم مدیریت صحیح اینترنت در کشور و...» لازم به تشریح باشد چراکه به خوبی میدانیم این عدم مدیریت صحیح اینترنت هست که متاسفانه بر مبنای اصالت سود وزیان تعریف شده(تفکر نئولیبرالی) فقط به افزایش درآمد با فروش اینترنت بین الملل (با واتساپ،اینستاوتلگرام و.) زمینه ساز حضور اجباری معلم دلسوز ما در زمین سراسر خطر دشمن است(۶۰٪پهنای باند کشور در اختیار اینستا است) ⭕️ نکته؛ نیتانیاهو در وصف مدیر فیسبوک، اینستا وواتساپ یعنی زاکربرگ اعلام داشت این شخص تاثیر گذارترین صهیونیست جهان است» حال راهکار چیست؟ بنده جسارت به ساحت شما عزیزان فرهنگی هرگز نمی کنم💯 اما چون گه گاهی تدریس میکنم اجازه بدید خودم را شاگردِشاگردِ معلمان بدانم واینگونه طرح موضوع کنم؛ 👌 اگر منابع تدریس من معلم مورد ایراد است باید صرفا از آن منبع تدریس کنم و آثار تبعی آن را گوشزد نکنم؟ 👌آیا نمیشود بایک طومار اینترنتی دغدغه مشکلاتمان در شاد را به گوش وزیر آ.پ و وزیر ارتباطات برسانیم⁉️ 👈مگر آن مسئولی که با فروش اینترنت بین الملل آنهم با چند برابر قیمت دخل درآمدی دستگاهش را ثروتمندترین دستگاه اجرایی کرده است وهرگز هم تفحصی از آن توسط مجلس ونمایندگان مردم نشده که این درآمد کجا هزینه میشود!!! به راحتی از موضعش که سراسر انتفاع مادی است (اگر نگوییم آغشته به ..ٔ) عقب می نشیند طبیعی است که نه!!💯 💢مگر قرار است دغدغه فرهنگ وانحطاط روح نوجوان ما را کسی غیر از مسئولان پرورش دریابند!!! طبیعی است که نه💯 ⭕️لازم به تشریح نیست اگر وضعیت قربانی شدن فکری نوجوانان مان دراینستا ولایکی و... را جستجو کنیم در پاسخ به اینکه گوشی دستمان هم محصول خارج است باید گفت اولا میشود با حمایت آ حاد جامعه از تولید کنده داخلی همچون جی ال ایکس وسایر تولید کنندگان حمایت کرد وخود بنده تماما از محصولات اسیتفاده میکنم ونسبت به قیمت بحمداله گوشی های خوبی هم دارد ضمن اینکه اگر به فرض محال نمی توانیم گوشی تولید کنیم باید نرم افزارهم که میتوانیم مثل گپ وسروش وایتا و....راهم تحریم داخلی کنیم!!!! ✅ پس باور کنیم (اگر باور داریم انقلاب تحت زعامت سپهسالار امام زمان علیه السلام باید تمدن مهدوی را ایجاد کند اگرنه که ....) که در انقلاب نهادهایی که در چارچوب تفکر انقلابی اسباب عدول از تفکر حسینی را بیش از چهل سال فراهم کرده اند باید اصلاح شوند یا بهتر بگوییم حجامت شوند واولین گام هم در شرح وظایف من معلم ودغدغه مند فرهنگی همین ساماندهی یک برنامه آموزشی است💯 ♨️ اگر قرار است دانش آموزمان در بستری صرفا علمی والبته سالم آموزش و پرورش بگیرد باید این بستر ایمن سازی شودگاصلا خطاب به جماعت غربگدا مگر نه اینکه همان آمریکا خود ۲۳۵قانون برای استفاده از اینترنت دارد( کم کاری قوه مقننه که باید مطالبه شود وتغیر ساختار مدیریت اینترنت) پس از همان مهد آزادی (به زعم آن جماعت!) یادبگیریم که کودک زیر ۱۳ سال اجازه دسترسی به اینترنت آزاد را ندارد نه اینکه ... در یک کلام مطالبه شما دلسوزان پرورش میتواند وزرا مربوطه را مجبور به ساماندهی مطلوب تر وخدمت متعالی تر کند @gamedovoom
💢لطفا افرادی که گمان میکنند در ابزار تحت میتوانند موثر واقع شوند عمیق تر بخوانند 👇👇👇👇👇 🔻خوش‌خدمتی جدید فیس‌بوک به اسرائیل این پیام‌رسان امریکایی در اقدامی جانبدارانه و کاملا غیرقانونی، حساب‌های کاربری ایرانیانی را که اعتراضات سراسری در سرزمین‌های اشغالی علیه نتانیاهو را پوشش داده بودند، حذف کرد!!! @gamedovoom
زمزمه کلام وحی؛ 🍁🌿🍁🌿🍁🌿🍁🌿🍁🌿🍁🌿 فَخَلَفَ مِن بَعْدِهِمْ خَلْفٌ وَرِثُواْ الْكِتَابَ يَأْخُذُونَ عَرَضَ هَـذَا الأدْنَي وَيَقُولُونَ سَيُغْفَرُ لَنَا وَإِن يَأْتِهِمْ عَرَضٌ مِّثْلُهُ يَأْخُذُوهُ أَلَمْ يُؤْخَذْ عَلَيْهِم مِّيثَاقُ الْكِتَابِ أَن لاَّ يِقُولُواْ عَلَي اللّهِ إِلاَّ الْحَقَّ وَدَرَسُواْ مَا فِيهِ وَالدَّارُ الآخِرَةُ خَيْرٌ لِّلَّذِينَ يَتَّقُونَ أَفَلاَ تَعْقِلُونَ (169) پس از آنان، فرزندانى (ناصالح) جانشينان آنها شدند كه كتاب آسمانى (تورات) را به ارث بردند (ولى قدر آن را ندانستند)، متاع ناپايدار اين دنيا را مى گرفتند (و با رها كردن قانون خدا) مى گفتند: به زودى ما بخشوده خواهيم شد. و اگر بار ديگر همان منافع مادّى پيش آيد، باز هم آن را مى گيرند (و قانون خدا را رها مى كنند). آيا از آنان در كتاب آسمانى، پيمان گرفته نشده كه جز حقّ، نسبتى به خدا ندهند؟ با اينكه مطالب آن كتاب وپيمان را بارها (به صورت درس) خوانده اند، (ولى در عمل، دنيا پرستند) در حالى كه خانه آخرت براى اهل تقوا بهتر است. آيا تعقّل نمى كنيد؟ 🌹🍃🌹🍃🌹🍃🌹🍃🌹🍃 @gamedovoom
نکته آیه شریفه؛ 🌳🍂🌳🍂🌳🍂🌳🍂🌳🍂 «خَلْف»، اغلب به فرزند ناصالح گفته مى شود و «خَلَف» به فرزند صالح. (323) «عَرَض»، به معناى هرگونه سرمايه است، ولى «عَرْض»، تنها پول نقد مى باشد، همچنين به موجود عارضى و كم دوام وناپايدار «عَرَض» مى گويند، لذا چون دنيا ناپايدار است، به آن عرض گفته مى شود. فيض كاشانى مى گويد: مراد از «عَرَض» در آيه، رشوه است. «درس»، به معناى تكرار است و از آنجا كه به هنگام مطالعه و فراگرفتن چيزى از استاد، مطالب تكرار مى شود به آن درس گفته شده و به چيزهايى كه مكرّر استفاده شده و كهنه شده اند نيز مندرس مى گويند. (324) امام صادق عليه السلام فرمود: خداوند سفارش نموده است مردم چيزى را كه نمى دانند نگويند، سپس آن حضرت اين آيه را تلاوت فرمودند: «ألم يؤخذ عليهم ميثاق الكتاب ان لايقولوا على اللّه الا الحقّ» (325) امام حسن عليه السلام فرمود: «عجب لمن يتفكّر فى مأكوله كيف لا يتفكّر فى معقوله فيجنب بطنه ما يوذيه و يودع صدره ما يرويه»، تعجّب از كسى است كه در غذا و خوراك جسمى خود تفكّر و تأمّل مى كند، امّا در انتخاب غذاى فكرى خود هيچ انديشه اى ندارد و هرچيزى را در دل و عقيده ى خود جاى مى دهد. (326) ----- 323) تفسير نمونه 324) تفسير نمونه 325) تفسير نورالثقلين و كافى، ج 1، ص 43 326) تفسير فرقان؛ بحار، ج 1، ص 218 💐🌱💐🌱💐🌱💐🌱💐🌱 @gamedovoom
پیام آیه شریفه؛ 🌺🌺🌻🌻🌺🌺🌻🌻🌺🌺🌻🌻 1⃣ تاريخ، شاهد نسل هايى دنياگرا و گناهكار از يهود بوده است. «فخلف من بعدهم خلف...» 2⃣- دنياگرايى، از آفات دين است. «من بعدهم خلف... يأخذوا عرَض هذا الاَدنى» 3⃣- يهوديان هم دسترسى به تورات داشتند، هم آگاهى كامل به آن. «ورثوا الكتاب» 4⃣- كسى كه از تعاليمِ كتاب آسمانى آگاه شد، شايسته نيست دنياگرايى و حرام خوارى را پيشه خود كند. «ورثوا الكتاب يأخذون...» 5⃣- رشوه و حرام خوارى در اديان ديگر نيز مورد انتقاد و توبيخ بوده است. «يأخذون عرض هذا الادنى» 6⃣- يهوديان به گناه خود اعتراف داشتند، ولى مى گفتند بخشيده خواهيم شد. «سيغفر لنا» 7⃣- يهوديان چنان خودخواه بودند كه خيال مى كردند بدون توبه بخشيده مى شوند. «سيغفر لنا» آرى، كسى كه مغفرت را براى خود تضمين شده مى داند، قابل توبيخ است. 8⃣- اميد بى جا، مثل خوف نابجا مخرّب است. «سيغفرلنا» اميد به رحمت الهى على رغم اصرار برگناه نابجاست. 9⃣- حرام خواران يهود به گناه خود اصرار داشتند. «و ان يأتهم عرض مثله يأخذوه» 🔟- نشان توبه ى واقعى آن است كه اگر صحنه ى خلاف دوباره پيش آيد، مرتكب آن نشود. «اِن يأتهم عرض مثله يأخذوه» 1⃣1⃣- هركس با وجود گناه، مغفرت الهى را براى خود حتمى بپندارد، نسبت ناحقّ به خدا داده است. «أن لا يقولوا على اللّه الاّ الحقّ» 2⃣1⃣- دانستن تعاليم كتاب آسمانى و مطالعه ى آن به طور مكرّر كافى نيست، عمل لازم است. «ورثو الكتاب... درسوا» 3⃣1⃣- جهان آخرت، جهانى برتر و داراى نعمت هايى جاودانه و پايدار است. «و الدّار الآخرة خير» 4⃣1⃣- دورى از حرام خوارى، نشانه ى تقواست. (جمله «يتّقون»، در برابر جمله «يأخذون عرض» قرار گرفته است.) 5⃣1⃣- بهره گيرى از حيات سراسر خير اخروى، در گرو تقوا و پرهيزگارى است. «و الدّار الآخرة خير للّذين يتّقون» 6⃣1⃣- هركس دنبال دنيا رفته و آخرت را رها كند، خردمند نيست. «أفلا تعقلون» 7⃣1⃣- از روشهاى تبليغى و تربيتى، سؤال و پرسش از مخاطبان است كه وجدان ها را بيدار مى كند. «أفلا تعقلون» 🌿🦋🌿🦋🌿🦋🌿🦋🌿🦋🌿 @gamedovoom
💢 زمین را به خانواده‌های ۷‌ نفره یا بیشتر می‌دادند؛ کسانی که حداقل ۵ فرزند داشتند و اگر پدربزرگ و مادربزرگ هم همراه خانواده زندگی می‌کردند، آن‌ها را هم می‌شماردند! 🔻چقدر زمین می‌دادند؟ به هر خانواده ۱۶۰ متر مربع. چند بود؟ ارزان‌تر از قیمت بازار، خیلی ارزان تر. 🌀چه سالی بوده؟ سال ۱۳۵۹ درست در اوایل جنگ و ۲ سال پس از پیروزی انقلاب. 🔻مصالح ساخت خانه از کجا می‌آمد؟ آن را هم به قیمت دولتی می‌دادند تا خانه‌ای یک طبقه ساخته شود و خانواده کم‌درآمدی خانه‌دار شود. 🔻این کمکی بود که دولت به خانوارهای پُرفرزند ارائه می‌داد؛ برای حمایت از اقتصاد و معیشت و جامعه و فرهنگ و جمعیت. شاید خیلی‌ها باورشان نشود که اصلا چنین اتفاقی در تهران افتاده باشد، اما حقیقت دارد پ.ن: ✅ در انقلاب؛ ضمن مطالبه گری امید به آینده داریم وباید با روحیه جهادی و انقلابی، همچون صدر انقلاب به پرداخت @gamedovoom
زمزمه کلام وحی؛ 🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋 وَالَّذِينَ يُمَسَّكُونَ بِالْكِتَابِ وَأَقَامُواْ الصَّلاَةَ إِنَّا لاَ نُضِيعُ أَجْرَ الْمُصْلِحِينَ (170) و كسانى كه به كتاب (آسمانى) تمسّك مى جويند و نماز را به پا داشته اند (بدانند كه ما) قطعاً پاداش اصلاحگران را تباه نخواهيم كرد. 🌺🍃🌺🍃🌺🍃🌺🍃🌺🍃 @gamedovoom
نکته آیه شریفه؛ 💐💐💐💐🍀🍀🍀🍀💐💐💐💐 در روايات آمده است كه اين آيه بيانگر ويژگى هاى اهل بيت عليهم السلام وشيعيان آنان مى باشد. (327) قرآن، همواره در كنار اكثريّت مفسد، اقليّت صالح را هم مطرح مى كند. (آيه ى قبل انتقاد و اين آيه ستايش است) «الكتاب»، شامل همه ى كتب آسمانى مى شود و مفهوم آيه اختصاص به پيروان دين خاص و يا كتاب خاصّى ندارد، ولى با توجّه به آيات گذشته، شايد مراد تورات باشد. در اين آيه از گروهى كه به كتاب آسمانى تمسّك مى كنند تقدير شده، امّا در جاى ديگر كسانى را كه كتاب در اختيارشان است، ولى به آن تمسّك نمى كنند، به الاغى تشبيه كرده كه بار كتاب حمل مى كند. «مَثَل الّذين حمّلوا التورات ثمّ لم يحملوها كمثل الحمار يحمل اسفاراً» (328) «مُصلِح»، هم به كسى كه در صدد اصلاح خويش است و هم به كسى كه در تلاش براى اصلاح جامعه است، گفته مى شود. با اينكه نماز، جزو محتواى كتاب آسمانى است، ولى به دليل اهميّت آن، به طور جداگانه ذكر شده است، زيرا نماز ستون دين است و اقامه ى دين بستگى به آن دارد. چنانكه پيامبر صلى الله عليه وآله فرمودند: «الصلاة عمود الدّين» (329) و يا در جاى ديگر فرمودند: هر چيزى داراى وجه و صورتى است و سيماى دين شما نماز است، پس نبايد سيماى دين خودتان را خراب كنيد. «و وجه دينكم الصلاة فلايشيننّ احدكم وجه دينه» (330) ----- 327) تفسير اثنى عشرى 328) جمعه، 5 329) تفسير اثنى عشرى؛ التهذيب، ج 2، ص 237 330) تفسير فرقان؛ كافى، ج 3، ص 270 🌹🍃🥀🍃🥀🍃🥀🍃🥀🍃🥀🍃 @gamedovoom
پیام آیه شریفه؛ 🌼🌸🌼🌸🌼🌸🌼🌸🌼🌸🌼 1⃣- تلاوت، حفظ، چاپ و نشر كتاب آسمانى، كافى نيست، بلكه بايد به آن عمل كرد تا نجات بخش باشد. «يمسّكون» (چنانكه عمل به نسخه ى پزشك، تنها راه درمان است.) 2⃣- در اديان و كتاب هاى آسمانى گذشته نيز نماز بوده است. «اقاموا الصلاة» 3⃣- افراد بى نماز و جاهل به كتاب خدا، نمى توانند مصلح كامل باشند. «يمسّكون بالكتاب... اقاموا الصلاة... المصلحين» 4⃣- دين علاوه بر آثار اخروى، در اصلاح زندگى دنيوى نيز نقش دارد. «المصلحين» 5⃣- اقامه ى نماز، وسيله اصلاح جامعه است. «اقاموا الصلاة، المصلحين» (اقامه يعنى اهتمام كامل به برپايى نماز در تمام شئون زندگى، نه صرف خواندن نماز) 6⃣- اصلاح واقعى دو شرط و محور دارد: تمسّك به قانون الهى و رابطه ى استوار با خدا از طريق اقامه ى نماز. (تمام آيه) 🌷🌱🌷🌱🌷🌱🌷🌱🌷🌱🌷🌱 @gamedovoom
💥 بازخوانی فرمایشات مقام معظم رهبری امام خامنه ای (مد) در خصوص ♨ حال که سخنان رهبر معظم انقلاب پیرامون کرونا، که مورد توجه قرار نگرفت و مهجور شد بیاییم به عنوان یک شیعه سخنان ولی امرمان را یکبار صرفا مرور کنیم 👇👇👇👇 🎙آقا فرمودند این «ویروس متقلب»! 🎙آقا فرمودند بیماری کرونا یک بهانه ست 🎙آقا فرمودند «کرونا رو بزرگنمایی نکنید»! 🎙آقا فرمودند «زودتر کلک این ویروس منحوس کنده میشود»! 🎙آقا فرمودند «این بلا آنچنان بزرگ نیست و بزرگ‌تر از آن نیز وجود داشته است»! 🎙آقا فرمودند «مسئله کرونا را خیلی بزرگ هم نکنیم، این مسئله مدتی نه چندان طولانی برای کشور وجود خواهد داشت و سپس رخت برمی‌بندد»! 🎙آقا فرمودند «همانگونه که نقش سیستم ایمنی بدن در مقابله با ویروسها بسیار مهم است،... می‌تواند در مقابل ویروسهای طبیعی و ویروسهای دست‌ساز... مختلف محافظت کند.»! 🎙آقا فرمودند «توصیه‌ام این است که بررسی این مورد را به کسانی بدهید که اهمّیّت حضور دعا و توسّل و مسائل معنوی را به معنای واقعی کلمه درک کرده باشند، اینها بررسی کنند مسئله را و تصمیم‌گیری کنند» ادامه در پست بعد👇👇👇👇
🎙آقا فرمودند: «این اقدام(ایجاد قرارگاه) با توجه به قرائنی که احتمال «حمله‌ی بیولوژیکی» بودن این رویداد(کرونا) را مطرح کرده می‌تواند جنبه‌ی رزمایش دفاع بیولوژیک نیز داشته و بر اقتدار و توان ملّی بیفزاید»! 🎙آقا فرمودند «من امیدوارم...جوانهای ما بتوانند واقعاً این ویروس را هر چه زودتر بشناسند و...، داروی درمان‌کننده‌ی بیماری را به دست بیاورند»! 🎙آقا فرمودند «شما آمریکایی ها متهم به این هستید که این ویروس را خودتان تولید کردید...با این اتهام کدام عاقلی اعتماد می کند شما دارو بیاورید، شاید داروی شما وسیله ای برای گسترش بیشتر این بیماری باشد، ممکن است دارویی را وارد کشور کنید که این ویروس را ماندگار کند.  اگر این تهمت درست باشد و شما بوجود آورده باشید که اینکارها از شما برمی آید یا اگر کسی را به عنوان درمان کننده بفرستید ممکن است بخواهد اثر عملی سمی که تولید کرده است را از نزدیک ببینید. که گفته می‌شود بخشی از این سم برای ایران تولید شده است. بنابراین این چیزی نیست که کسی از ملت ایران قبول کند»! و... @gamedovoom
وقتی و راجدی نگرفته ایم؟؟؟ 💢مگر میشود مبحث مهم دشمن شناسی را نادیده گرفت‼ 👈 باهر سلوکی درجامعه ایرانی هستیم باید ابتدا بدانیم دشمن از نامش پیداست که باید دشمنی کند ابتدا مبنای انقلابمان را نمی دانیم ومسئولانی بر می گزینیم که نه تنها دشمن شناس نیستند بلکه دست دوستی ومذاکره به سمتش دراز میکنند😳 علی رغم اینکه امام جامعه هم هشدار مکرر میدهد که در آستین مخمل مشت آهنین دارند!؟! سپس👇 🅾 این مسئول که دیگر نمیشود آنرا ساده اندیش نامید (چرا که بیشتر رفتار او وهم قطارانش خائنانه است تا احمقانه)⏪ آنقدر با دروغ افکنی وسابوتاژ در میدان رقابت مهمترین ابزارهای ارتباطی امروزه یعنی پیام رسانی بر بستر اینترنت،⚠ ابزار خودی را تحدید وتحقیر میکند که عامه مردم هم باور میکنند که یک در این حوزه مهم پیش رو داریم... ♨ شاید بتوان این قبولاندن باور غلط را مهمترین اثرجنگ نرم دانست ادامه درپست بعد🔽🔽🔽