eitaa logo
🇵🇸🇮🇷 قرارگاه ولایت 🇮🇷🇵🇸
875 دنبال‌کننده
9.7هزار عکس
8.4هزار ویدیو
209 فایل
﷽ 🇮🇷🇵🇸قرارگاه ولایت🇵🇸🇮🇷. قضيه فلسطين كليد رمز آلود گشوده شدن درهاي فرج به روي امت اسلام است. امام خامنه ای @garargahevelayat ارسال مطالب @khakrizevelayat
مشاهده در ایتا
دانلود
رمزعظمت_خانه_کعبه_درتاریخ_حق_دحوالارض_ومناسبتهای_مهم_آن .mp3
8.32M
🌸💫بسم الله الرحمن الرحیم 💫🌸 🕋🕋🕋🕋🕋🕋🕋🕋 🕋رمزعظمت خانه کعبه در تاریخ حق 🔔چرایی تلاش تاریخی یهود از قبل از بعثت رسول الله تا الان برای تسلط بر مکه و مدینه 🇸🇦آل سعود گماشتگان یهود در حجاز 🇸🇦ریشه یابی یهودی سعودی ها 🕊براساس قرآن و روایات حرم امن الهی باید برای ترویج حق و ولایت آزاد باشد 💡رمز عظمت کعبه ولایت اهل بیت علیهم السلام است 🕋کعبه یک سنگ است که ره گم نشود... ⚫️ماجرای فاجعه منا 👌دحو الارض و مناسبتهای مهم آن تولد حضرت ابراهیم علیه السلام تولد حضرت عیسی گسترده شدن زمین تجدید بنای خانه کعبه حرکت امام رضا علیه السلام به سمت خراسان روز موعود ظهور 👌فضلیت بسیار بزرگ اعمال عبادی و احیای شب دحوالارض و روزه این روز 🌸اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم الشریف و اهلک اعدائهم اجمعین🌸🌸 استاد احمد نعمتی
⭕️ اصلاح نحوه تخصیص یارانه‌ها تنها یکی از عوامل گرانی کالاهای اساسی بود/ یکی از عوامل آن جنگ اوکراین است 👤 سید ابراهیم رئیسی در نشست با جمعی از نخبگان استان خراسان شمالی: 🔹(در مورد گران شدن اقلام و کالاهای اساسی) اصلاح نحوه تخصیص یارانه‌ها تنها یکی از عوامل گرانی این نوع محصولات بود و همزمان قیمت‌های جهانی نیز افزایش پیدا کرد که یکی از عوامل آن جنگ اوکراین است. 🔹برخی از کشورهای اروپایی نیز به دلیل گرانی کالاهای اساسی روش تخصیص کوپن را برای توزیع کالا در پیش گرفتند و برخی کالاها را بدین شکل در کشورشان توزیع می‌کنند. 🔹زمانی که دولت را تحویل گرفتیم، تقریبا تمام مبلغ ۸ میلیارد ارز ۴۲۰۰ تومانی که برای تامین کالاهای اساسی در سال ۱۴۰۰ اختصاص یافته بود، در همان ۵ ماهه اول سال توسط دولت قبل هزینه شده بود و دیگر پولی برای ما نمانده بود، اما با این وصف ۷ ماه کشور را مدیریت کردیم. 🔹باید کالاهای اساسی مورد نیاز کشور را در داخل تولید کنیم و برای تحقق این هدف باید کشاورزی را برای کشاورزان قابل‌ پیش‌بینی کنیم. در بسیاری از روستاها تمامی امکانات زندگی وجود دارد، اما به دلیل اینکه اقتصاد روستا برای روستائیان صرفه اقتصادی ندارد، این عزیزان روستاها را ترک می‌کنند. 🔹باید کاری کنیم که اقتصاد روستا برای روستائیان صرفه داشته باشد و یکی از برنامه‌های دولت مردمی فعال کردن اقتصاد روستا است. 🔹باید کاری کنیم که اقتصاد روستا برای روستائیان صرفه داشته باشد و یکی از برنامه‌های دولت مردمی فعال کردن اقتصاد روستا است./ پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری
🌀 آمادگی وزارت بهداشت برای گفت وگو با منتقدان نظام سلامت کشور ▫️یک منبع آگاه در وزارت بهداشت خبر داد این وزارتخانه آمادگی گفت و گو با منتقدان نظام سلامت کشور را دارد و جلسات با منتقدان را برنامه ریزی و در دستور کار قرار خواهیم داد ▫️ انتقادات سازنده به وزارت بهداشت برای بررسی با قوت دنبال خواهد شد و هدف همه باید کمک به موفقیت دولت مردمی و انقلابی باشد 🌹 حوزه انقلابی ✍ قرارگاه خیلی عالیه! همان چیزیست که در اوج کرونا دهها بار پیشنهادش را به دولت قبلی دادیم ولی ... الحمدلله در این دولت داره عملی میشه!
تامل👆👆👆 تبعیت از سبک زندگی اسلامی👆👆👆 و عدم تبعیت از سبک غربی👆👆👆
recording-20220624-200010.mp3
626.8K
⭕️ هر کار فرهنگی اگه در زمان و شرایط مناسب انجام نشه ناقص خواهد شد 🎙حاج آقا حسینی
چه جوریه که میخوان ما بزنیم مریض نشیم ، ولی از اون طرف دوست ندارن جمعیت ما زیاد بشه 😆😆😆😆
قلمت بشکند ای تاریخ اگر ننویسی بیش از ۱۵۰۰ نفر در زلزله افغانستان کشته شدند اما صدا و ناله‌ای از اصلاح‌طلبان بلند نشد..!
~id➜|•@mola113•|↰_۲۰۲۲_۰۴_۲۷_۱۹_۱۴_۲۹_۳۷۲.mp3
10.57M
🔊مناجات _بی‌تُو‌مَن‌هیچ‌ام‌،سیاه‌چاهِ‌ غُرُورَم‌سیدی‌..؛💔😭•~ حاج مهدی رسولی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
امام خامنه‌ای: بر سر دشمن اصلی فریاد بکشید؛ نه بر سر یکدیگر....
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
نسخه فوق العاده زیبای لبنانی .. فعلا در مرحله اولیه است...... نسخه ویدیویی پس از اتمام تجمع گروهی، تدوین و منتشر خواهد شد.
🖼 روزی که زمین خلق شد
31.53M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 مردِ خستگی‌ناپذیرِ اسلام | نماهنگ 👈 مروری بر حیاتِ سراسر مبارزه‌ی حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای (مدّظلّه‌العالی)
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 ماجرای ترور ریاضیدان برجسته ایرانی در سن چهل‌سالگی 🔺«غیاث‌الدین جمشید کاشانی» ریاضیدان و اخترشناس مشهور ایرانی در رصدخانه سمرقند بود که پس از درخشش در حوزه‌های مختلف علمی، توسط افرادی ناشناس به قتل رسید. 🔸بسیاری از کشفیات و اختراعاتی که به نام دانشمندان غربی ثبت شده، در واقع بازاختراعِ اختراعات غیاث‌الدین ماست! ✍ قرارگاه اینا همیشه با دانش و دانشمند مشکل داشتند و دارند!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 خبر خوب برای عاشقان زیارت البته ان شاء الله بدون واکسن باشه
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
| دو میهمان، دو لبخند 🔹 گپی صمیمانه با دو مجری طنزپرداز که این روزها طرفداران پر و پا قرصی پیدا کرده‌اند.
از بچه های سایبر هکر دهه نودی دارم اسرائیل رو هک می کنم
🔻 چه کسانی از عملکرد رییسی ناراحتند؟ ۱. تجّار بی‌ضابطه رییسی با حذف ارز ۴۲۰۰ تومنی، راه سوءاستفاده از این ارز را بست و یارانه‌ای که باید به تجار میداد، امروز به خود مردم میده ۲. قاچاقچیان رییسی با واقعی سازی قیمتها، راه خروج اجناس از راه قاچاق را بست. به گونه‌ای که برای قاچاقچی صرف نمیکنه جنس به خارج از کشور ببرد و سود ببرد. ۳. اصلاح طلبان دارای قدرت رییسی بر خلاف روحانی، در بدو ورودش به پاستور، هیچ مسئولی را تغییر نداد و با همان افراد دوران روحانی کار را آغاز کرد تا به مردم ثابت کند اینها عرضه انجام خدمت ندارند و زمانی که بی عرضگی مسئولی برای مردم ثابت شد آنوقت تغییر در سیستم اداری صورت می گرفت. ۴. بانک ها رییسی از ورود بانک ها به بخش بنگاه داری و ساخت و‌ ساز جلوگیری کرد تا تورم اقتصادی توسط بانکها به وجود نیاید. ۵. زمین خواران رییسی با آزاد کردن سواحل و حریم دریا و رودخانه‌ها، دستان مفسدین اقتصادی و رانت خواران و رشوه دهندگان و رشوه گیرندگان را از منابع طبیعی قطع کرد. ۶. افرادی (هموطن یا غیر هموطن) که موافق تحریم ایران بودند رییسی ارتباط گسترده تجاری با کشورهای همسایه آغاز کرد به گونه‌ای که کشورهای همسایه در کمترین فاصله زمانی بتوانند اجناس خود را از راه تجاری ایران نقل و انتقال دهند و این زمینه دور زدن تحریم‌ها و بی ثمر بودن تحریم‌ها شد. ۷- دلال‌ها برخی از دلال‌ها دنبال ورشکستگی و یا تعطیلی کارخانه‌جات بودند که خودشان جنس از خارج بیاورند و با قیمت گزاف به مردم بفروشن اما رییسی با احیای کارخانه‌های ورشکسته، چرخه تولید را بازگرداند و دست افراد طماع را قطع کرد. ۸- برخی از نانواها رییسی با قطع یارانه ارد و جلوگیری از فروش آرد، جلوی فساد فروش ارد یارانه‌ای را گرفت و یارانه آرد را به خود مردم داد. امروزه همین افراد از دولت سیاه‌نمایی میکنند تا مردم زبان به گلایه و شکایت باز کنند تا دوباره به منافع خودشان برسند. ان‌شاءاللّه در همین دوره چهارساله اول آقای رییسی، مردم طعم رفاه را خواهند چشید.
نامه هزار استاد دانشگاه و حوزه به روسای قوا برای حاکمیت فضای مجازی 🔹در این نامه آمده: «ایران در حوزه‌های گوناگون فناوری پیشرفت کرده اما در عرصه فضای مجازی به یک مصرف‌کننده تبدیل شده است. این وضعیت آسیب‌های جدی اقتصادی، علمی، امنیتی و فرهنگی در پی دارد. 🔹از مدیران انقلابی سران قوا انتظار داریم تحقق حکمرانی فضای مجازی و پیشرفت حقیقی در این حوزه مورد توجه مسئولان قرار بگیرد و اقدامات لازم برای خارج کردن این فضا از سیطره دشمن صورت بپذیرد».
🔴آمـار عـجیـب از یک طـرح بر زمیــن مــانده دولــت قبــل براساس برنامه دولت سیزدهم؛ درآمد ترانزیتی در سال جاری 20میلیارد دلار خواهد بود که این عدد 16 برابر فروش نفت درسال 1399 است. طبق آمارهای رسمی در سال 1399 فروش نفت خام ایران 2/ 1 میلیارد دلار بوده است. ✅برنامه دولت سیزدهم برای سال 1401 ترانزیت 20 میلیون تنی است که 20 میلیارد دلار برای ایران ارزآوری دارد. کارشناسان معتقدند که این موضوع ایجاد یک میلیون شغل مستقیم و غیرمستقیم را به دنبال دارد. متاسفانه در دولت قبل استفاده از ظرفیت کریدوری ایران مغفول ماند و باعث شد که ترانزیت از ایران از 13 میلیون تن به حدود ۹ میلیون تن برسد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
⭕️هشت دلیل برای امیدواری به آینده اقتصاد ایران - رشد ۴۰ درصدی صادرات - آزاد سازی منابع ارزی بلوکه شده - افزایش قابل توجه فروش نفت - رشد سرمایه‌گذاری در صنعت - اختصاص بودجه عمرانی مناسب - عدم استقراض از بانک مرکزی - افزایش ورودی صندوق توسعه ملی - اصلاح نظام یارانه‌ای کشور