🍃 #عکس_نوشته 🍃
✳️ هر انسانى مىتواند به آن قلّه و اوجى برسد كه عالىترين انسانها رسيدند...
💻 طراح: از حاضرینِ در طرح مطالعاتی چشمه
#عین_صاد l #حرکت
🌿 @GeraFekr
🔸 #طرح_مطالعاتی_چشمه 🔸
#روز ۳۴
✅ #مقرری [پنجشنبه، ۱ خرداد ۹۹]
📚 کتاب حرکت
#شروع [صفحه ۴۱]
👈 از ابتدای مبحثِ «نیازهای حرکت»؛
🍃 «نيازهاى حركت
سخن اين است اگر حركت را پذيرفتيم به چه سمت و سويى مىخواهيم برويم؟ مقصدمان چيست؟ آيا مقصد، محدود در خودمان، يا در جمعمان است يا تمامى نسلها را در بر مىگيرد؟
مرحلۀ بعد اينكه اين مقصد چه عمقى دارد؟ در حد آزادى و عدالت و رفاه است يا با امتداد و ادامۀ انسان ادامه دارد؟
و مرحلۀ سوم اينكه چه روشى دارد؟ غلطاندن و به دوش كشيدن است يا زمينهساز است براى آنهايى كه مىخواهند انتخاب كنند؟
وسعت اين رسالت و عمق آن و روش آن چيست؟»
#پایان [صفحه ۵۰]
👈 تا پایانِ مبحثِ «مراحل تأمین نیاز»
🍃 «بنابر اين در يك مرحله بايد از انسان چيزهايى را بگيريم كه همان زنجيرها و بارهاى سنگين او هستند و در مرحلۀ بعد هم در او نيروهايى را تقويت كنيم و به او آگاهىهايى داده شود تا محرك او باشند.»
🔸 سخنرانی نویسنده؛
۸ فایل صوتی از استاد علی صفایی حائری
🔹 کتاب صوتی؛
۱- حجتالاسلام داود مرادی
۲- آقای علی وحیدی شکیب
🔸 شرح کتاب؛
۱- دکتر هاشم صابریان
۲- آقای محسن رحیمیمقدم
🔹 خرید نسخه چاپی و الکترونیکی کتاب؛
۱- انتشارات لیلةالقدر
۲- نرمافزار کتابخوان همراه نور
۳- نرمافزار طاقچه
❇️ با کلیک بر بخشهای آبی رنگ، مطالبِ مرتبطِ آنها قابل مشاهده هستند.
🌿 @GeraFekr
🌐 gerafekr.ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔸 #لیقوم_الناس_بالقسط 🔸
✅ ما در شرایط فوقالعاده هستیم!! 🧐
🍃 امیرالمومنین علیهالسلام:
آن روزی فساد در جامعه رخنه میکند
و زمامداران به صورت بت درمیآیند که ...
#شهید_بهشتی
#تفکر_انتقادی
🌿 @GeraFekr
🌐 GeraFekr.ir
🔸 #لیقوم_الناس_بالقسط 🔸
🍃 امیرالمومنین علیهالسلام:
بهترین عدالت، یاری مظلوم است.
#فلسطین l #قدس l #مرگ_بر_ظلم
🌿 @GeraFekr
🌐 GeraFekr.ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔸 #لیقوم_الناس_بالقسط 🔸
✅ بخوانیم یا بخوابیم؟!
بخوان از آهِ شکستگان
بخوان از فریادِ خستگان
#فلسطین l #کارگر
#مرگ_بر_داعش l #مرگ_بر_اسرائیل
#مرگ_بر_مستکبران l #شهید_حججی
🌿 @GeraFekr
🌐 GeraFekr.ir
🔸 #طرح_مطالعاتی_چشمه 🔸
#روز ۳۶
✅ #مقرری [شنبه، ۳ خرداد ۹۹]
📚 کتاب حرکت
🔸 مبحثِ «نیازهای حرکت»
#شروع [صفحه ۵۰]
👈 از ابتدای مبحثِ «موانع»؛
🍃 «الف: موانع
١. زنجيرها
در ميان جمعى از رفقا به آنها گفتم: من نيامدهام چيزى به شما بدهم؛ كه مىخواهم چند چيز را از شما بگيرم؛ زيرا معتقدم با وجود نيرو و شوق و اشتياق، اگر زنجيرها از دست و پاى كسانى كه مىخواهيم با آنها كارى را شروع كنيم باز شود، همين براى شكستن ديوارها و حصارها و رساندن آنها كافى است.»
#پایان [صفحه ۶۰]
👈 تا پایانِ مبحثِ «إصر و بارهای سنگین»
🍃 «ما در هر صورت حركت داريم، ولى به سمت هيچ و پوچ و براى هيچها مىدويم.براى چند هزار تومان سر و دست مىشكنيم. پس آدمى احتياج به انگيزش و تحريك ندارد و فقط موانعى جلوگير اوست كه اگر برداشته شوند، جريان پيدا مىكند.»
🔹 سخنرانی نویسنده؛
۸ فایلِ صوتی از استاد علی صفایی حائری
🔸 صوت کوتاه نویسنده؛
۱- هدف انبیاء علیهمالسلام این نبود که آدمها خوب بشوند!
۲- جهت حرکت/ داستان چوپان و پلنگ/ زهد/ رشد/ سوار دنیا شدن
🔹 کتاب صوتی؛
۱- حجتالاسلام داود مرادی
۲- آقای علی وحیدی شکیب
🔸 شرح کتاب؛
۱- دکتر هاشم صابریان
۲- آقای محسن رحیمیمقدم
🔹 خرید نسخه چاپی و الکترونیکی کتاب؛
۱- انتشارات لیلةالقدر
۲- نرمافزار کتابخوان همراه نور
۳- نرمافزار طاقچه
❇️ با کلیک بر بخشهای آبی رنگ، مطالبِ مرتبطِ آنها قابل مشاهده هستند.
🌿 @GeraFekr
🌐 gerafekr.ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✅ #خرمشهرها در پیش است...
🍃 با دستهای خالی هم میتوان کارهای بزرگی انجام داد.
🌿 @GeraFekr
🌐 GeraFekr.ir
🔸 #طرح_مطالعاتی_چشمه 🔸
#روز ۳۷
✅ #مقرری [یکشنبه، ۴ خرداد ۹۹]
📚 کتاب حرکت
🔸 مبحثِ «نیازهای حرکت»
#شروع [صفحه ۶۱]
👈 از ابتدای مبحثِ «زمینهها»؛
🍃 «ب: زمينهها
آموزش و آگاهى
گفته شد: براى دگرگون كردن يك جامعه، بايد بنيادهاى فكرى آن به هم زده شود. وقتى دردها شناسايى و تنظيم شدند و حتّى در حدّ فقر و روابط سرمايهدارى و مسائل مالكيت و نظام توليدى پيش رفتند، بايد به دنبال راه حلّى باشيم؛ راه حلّى براى انقلاب و دگرگونى، بايد ثورهها و انقلابهايى كه به وجود آمدهاند و مراحلى را كه گذراندهاند، بررسى شوند.»
#پایان [صفحه ۶۴]
👈 تا پایانِ مبحثِ «آموزش و آگاهی»؛
🍃 «اگر گام برداشت و موافقت كرد، اگر از محيطى كه در آن بود به خاطر اينكه نمىتوانست رشدى داشته باشد هجرت كرد، اينجاست كه رابطهها محكمتر مىشود و ولايت و سرپرستى مطرح مىشود، اينجاست كه تو نمىتوانى آرام بگيرى؛ در حالى كه او در طوفان دست و پا مىزند و اين ناآرامى در رابطه با او تا جايى است كه براى نجات خود، دست و پايى زده و اقدامى كرده باشد و الاّ وقتى خودش در آن سطح راحت است و هر چه مىگويى: بيا، مىگويد: «سَآوِى الى جَبَلٍ»؛ به كوهى پناه مىبرم، بايد پيوندهاى پدرى را هم با او بِبُرى؛ چون «لا عَاصِمَ الْيَوْمَ مِنْ أَمْرِ اللّهِ»؛ در آن لحظه، هيچ چيزى جلوگير فرمان خدا نيست.»
🔹 سخنرانی نویسنده؛
۸ فایلِ صوتی از استاد علی صفایی حائری در رابطه با حرکت
🔸 صوت کوتاه نویسنده؛
۱- عامل حرکت، هنوز دلم تنگه
۲- ضرورت حرکت
۳- جهت حرکت، داستان چوپان و پلنگ، زهد، رشد، سوار دنیا شدن
۴- هدف انبیاء علیهمالسلام این نبود که آدمها خوب بشوند!
🔹 کتاب صوتی؛
۱- حجتالاسلام داود مرادی
۲- آقای علی وحیدی شکیب
🔸 شرح کتاب؛
۱- دکتر هاشم صابریان
۲- آقای محسن رحیمیمقدم
🔹 خرید نسخه چاپی و الکترونیکی کتاب؛
۱- انتشارات لیلةالقدر
۲- نرمافزار کتابخوان همراه نور
۳- نرمافزار طاقچه
❇️ با کلیک بر بخشهای آبی رنگ، مطالبِ مرتبطِ آنها قابل مشاهده هستند.
🌿 @GeraFekr
🌐 GeraFekr.ir
تفاوت جزء و کل با جزئی و کلی.mp3
1.05M
💠 #شرح_موضوعی 💠
✅ تفاوت «جزء و کل(کلیت)» با «جزئی و کلی»
🎙 شرحِ آقای #محسن_رحیمی_مقدم
⏳ ۲ دقیقه / ۱ مگ
📚 کتاب #حرکت، صفحه ۶۲
✍️ اثرِ استاد #علی_صفایی_حائری
☘️ «انسان، كلّيتى است كه جبر تاريخ و جامعه و محيط يكى از عوامل مؤثر در اوست. انسان جزئى نيست كه در كلّيت جامعهاش حلّ شود. اشتباه ما دربارۀ انسان از همين جاست كه او را يك جزء از كلّ و اصالت را با كُلّ؛ يعنى نظام حاكم بر جامعه مىدانيم.»
🌿 @GeraFekr
🌐 GeraFekr.ir
🍃 #عکس_نوشته 🍃
✳️ انقلابِ انبیاء علیهمالسلام
💻 طراح: [از حاضرینِ در طرح مطالعاتی چشمه]
#عین_صاد l #حرکت
🌿 @GeraFekr l 🌐 GeraFekr.ir
هدایت شده از چشمه جاری آسمان
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔸 آیا با این شرایط، جایی برای عید داشتن وجود دارد؟!
چه باید کرد؟ مسئولیت ما چیست؟
🔻 درد و دل اهالی غيزانيه خوزستان مردمي كه ٧٥٠حلقه چاه نفتی دارند اما آب خوردن ندارند و خیلی وقت هست که فراموش شدهاند
این فیلم مالِ چهار سال پیش هست ...
🌿 @CheshmeJari
🔸 #طرح_مطالعاتی_چشمه 🔸
#روز ۳۸
✅ #مقرری [دوشنبه، ۵ خرداد ۹۹]
📚 کتاب حرکت
🔸 مبحثِ «نیازهای حرکت»
#شروع [صفحه ۶۵]
👈 از ابتدای مبحثِ «نیازها و کمبودها در انسان»؛
🍃 «نيازها و كمبودها در رابطه با انسان؛
الف: بينش و بنياد فكرى
با توجه به اينكه انسان كمبودها و نيازهايى داشت و اين نيازها در سطحى گسترده؛ چه در «رابطه با خود او» و چه «در رابطه با ديگران» و چه «در رابطه با محيط كار او» مطرح بود و با توجه به اينكه براى شروع هر حركت و آغاز هر انقلابى اگر مىخواستيم داستان را از تضاد طبقاتى شروع كنيم و نيروى محرّك تاريخ را تضاد بدانيم و حركت انسان را نيز بر اساس همان تحليل كنيم، با سؤال بنيادىترى روبرو مىشديم كه چرا انسان به توليد رو آورد؟»
#پایان [صفحه ۷۸]
👈 تا پایانِ مبحثِ «شناخت»؛
[تا ابتدای مبحثِ «تقدیر»]
🍃 «اين انسانى كه ساخت و تركيب او به گونهاى است كه مجبور است انتخاب كننده باشد،براى انتخاب احتياج به سنجش دارد و براى سنجش، شناخت مىخواهد و شناخت بلاواسطه، منبع نتيجهگيرىهاى فلسفى اوست. با اين درك بلاواسطه، او تقدير و تركيب و وضعيت خود را مىيابد. او «قدر» و اندازۀ نيروهاى خود را احساس مىكند. «تركيب» و چگونگى خود را احساس مىكند. «وضعيت» و محكوم بودن خود را احساس مىكند. و اين تقدير و تركيب و وضعيت، كليدهايى براى شناخت جهان و نقش انسان و ادامۀ او هستند.»
🔹 سخنرانی نویسنده؛
۸ فایلِ صوتی از استاد علی صفایی حائری [کتاب حرکت]
🔹 کتاب صوتی؛
۱- حجتالاسلام داود مرادی
۲- آقای علی وحیدی شکیب
🔸 شرح کتاب؛
۱- دکتر هاشم صابریان
۲- آقای محسن رحیمیمقدم
❇️ با کلیک بر بخشهای آبی رنگ، مطالبِ مرتبطِ آنها قابل مشاهده هستند.
🌿 @GeraFekr l 🌐 GeraFekr.ir
🍃 #عکس_نوشته 🍃
✳️ کلیدها!
💻 طراح: خانم #منصوره_پورکریمی
[از حاضرینِ در طرح مطالعاتی چشمه]
#عین_صاد l #حرکت
🌿 @GeraFekr l 🌐 GeraFekr.ir
🔸 #طرح_مطالعاتی_چشمه 🔸
#روز ۳۹
✅ #مقرری [سهشنبه، ۶ خرداد ۹۹]
📚 کتاب حرکت
🔸 مبحثِ «نیازهای حرکت»
#شروع [صفحه ۷۹]
👈 از ابتدای مبحثِ «تقدیر»؛
🍃 «تقدير؛ يعنى تو اندازۀ استعدادها و مقدار نيروهايت را كشف كنى و از اندازۀ آنها، ادامه و امتداد خود را بيابى. اندازۀ استعدادها، نمايانگر ادامۀ توست. اينجاست كه معاد مطرح مىشود و بينش قرآن نسبت به معاد همين گونه است.»
#پایان [صفحه ۹۱]
👈 تا پایانِ مبحثِ «امامت»؛
🍃 «در نظامى كه هماهنگ است، مسلمان هم بايد سالم و «صالح»باشد: «اَلْمُسْلِمُ مَنْ سَلِمَ المُسْلِمُونَ مِنْ يَدِهِ وَ لِسَانِهِ»؛ مسلم كسى است كه مردم از دست و زبانش در امان باشند. و هم بايد تنها به خوب بودن خود قناعت نكند و «مصلح» هم باشد: «مَنْ لَمْ يَهْتَمَّ بِاُمُورِ المُسْلِميِنَ فَلَيْسَ بِمُسْلِمٍ».
اهتمام بالاتر از كار كردن و كارگشايى كردن است. اهتمام، اين است كه تو تمام وجودت را براى آنها به جريان بيندازى.»
🔹 سخنرانی نویسنده؛
۸ فایلِ صوتی از استاد علی صفایی حائری [کتاب حرکت]
🔹 کتاب صوتی؛
۱- حجتالاسلام داود مرادی
۲- آقای علی وحیدی شکیب
🔸 شرح کتاب؛
۱- دکتر هاشم صابریان
۲- آقای محسن رحیمیمقدم
❇️ با کلیک بر بخشهای آبی رنگ، مطالبِ مرتبطِ آنها قابل مشاهده هستند.
🌿 @GeraFekr l 🌐 GeraFekr.ir
🍃 #عکس_نوشته 🍃
✳️ ملاکِ انتخابِ رسول،
نه ثروتِ اوست، نه قدرتِ او، و نه...
#عین_صاد l #حرکت
🌿 @GeraFekr l 🌐 GeraFekr.ir
🔸 #طرح_مطالعاتی_چشمه 🔸
#روز ۴۰
✅ #مقرری [چهارشنبه، ۷ خرداد ۹۹]
📚 کتاب حرکت
🔸 مبحثِ «نیازهای حرکت»
#شروع [صفحه ۹۲]
👈 از ابتدای مبحثِ «ضرورت طرح کلی مذهب»؛
🍃 «ضرورت طرح كلى مذهب
در گذشتۀ دور احتياجى نبود كه از طرح كلى مذهب گفتگو شود. هنگامى كه رسول اللّه «توحيد» را مطرح كرد، مجموعۀ اسلام مطرح نشده بود. احكام به تدريج آمدند و نظامها به تدريج استوار شدند.»
#پایان [صفحه ۱۰۳]
👈 تا پایانِ مبحثِ «نقدِ طرح»؛
🍃 «پس نقد طرحهايى كه به عنوان طرحهاى اسلامى مطرح مىشوند، در رابطه با هدفى است كه براى كلّيت اسلام قائل هستيم. اين هدف را از قرآن شناختيم، نه از خودمان كه بگوييم اسلام آمده تا برادرى بدهد،برابرى بدهد، رفاه بدهد، تكامل بدهد. مسأله اين نيست كه اينها را نمىدهد. مسأله اين است كه تنها همينها را يا بالاتر از اينها را هم براى آدمى سراغ دارد و به او مىدهد؟!»
🔹 سخنرانی نویسنده؛
۸ فایلِ صوتی از استاد علی صفایی حائری [کتاب حرکت]
🔹 کتاب صوتی؛
۱- حجتالاسلام داود مرادی
🔸 شرح کتاب؛
۱- دکتر هاشم صابریان
۲- آقای محسن رحیمیمقدم
❇️ با کلیک بر بخشهای آبی رنگ، مطالبِ مرتبطِ آنها قابل مشاهده هستند.
🌿 @GeraFekr l 🌐 GeraFekr.ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔸 #لیقوم_الناس_بالقسط 🔸
✅ بترسید از آن روزی که...
[یک دقیقهی پایانی را از دست ندهید.]
#مسئول_فاسد l #ایام_الله l #قسط!
🌿 @GeraFekr l 🌐 GeraFekr.ir
🍃 #عکس_نوشته 🍃
✳️ آنچه امروز ضرورت طرح را مطرح میکند، این نکته است که...
#عین_صاد l #حرکت
🌿 @GeraFekr l 🌐 GeraFekr.ir
🔸 #طرح_مطالعاتی_چشمه 🔸
#روز ۴۱
✅ #مقرری [پنجشنبه، ۸ خرداد ۹۹]
📚 کتاب حرکت
🔸 مبحثِ «نیازهای حرکت»
#شروع [صفحه ۱۰۳]
👈 از ابتدای مبحثِ «طرح کلًی مذهب»؛
🍃 «طرح كلّى مذهب
در مجموعۀ اسلام، معارف(شناختها)، عقايد، احكام و نظامها مطرح هستند و تو مىبينى چقدر مصالح وجود دارد و بايد آنها را تنظيم كرد.»
#پایان [صفحه ۱۱۳]
👈 تا پایانِ مبحثِ «گام سوم؛ تفکر»؛
🍃 «در اين بينش، قدر و نقش و شغل پشت سر هم قرار مىگيرند.
پس اين بينش و اين نگرش كلى كه از اين مواد بهره گرفته، در اين مواد محصور نمىشود؛ تا گفته شود انسان با جهان بيرون تماس ندارد و مدفون و بسته در خويش است، بلكه از اينجا آغاز كرده است.»
🔹 سخنرانی نویسنده؛
۸ فایلِ صوتی از استاد علی صفایی حائری [کتاب حرکت]
🔹 کتاب صوتی؛
۱- حجتالاسلام داود مرادی
🔸 شرح کتاب؛
۱- دکتر هاشم صابریان
۲- آقای محسن رحیمیمقدم
❇️ با کلیک بر بخشهای آبی رنگ، مطالبِ مرتبطِ آنها قابل مشاهده هستند.
🌿 @GeraFekr l 🌐 GeraFekr.ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔸 #لیقوم_الناس_بالقسط 🔸
✅ خیلی سیرها و خیلی گرسنهها
شهید بهشتی: «پوستکنده و صریح میگویم، انقلاب اسلامی ما با روند و مناسباتِ اقتصادی موجود در جامعه، در معرض خطر و آسیبِ قطعی است؛ چون...»
👈 و امروز نیز چنین است؟!
#مسئولین_فاسد l #شهید_بهشتی
#فاصلهی_جهنمی
🌿 @GeraFekr l 🌐 GeraFekr.ir
🔸 #طرح_مطالعاتی_چشمه 🔸
#روز ۴۳
✅ #مقرری [شنبه، ۱۰ خرداد ۹۹]
📚 کتاب حرکت
#شروع [صفحه ۱۱۳]
👈 از ابتدای مبحثِ «گام چهارم؛ تذکر»؛
🍃 «گام چهارم: تذكّر
نتيجهگيرىِ اين تفكر، «آموزش» مىخواهد. اين نتيجهگيرى، «تذكر و يادآورى» مىخواهد. با بررسى در آيات ذكر مىتوانيم بفهميم كه ذكر در قرآن به چه معناست و به چه چيزهايى تعلّق گرفته است؟
با اين بينش مىفهميم كه تفكر، شناخت را ايجاد مىكند و شناخت، ذكر و يادآورى مىخواهد وگرنه عالىترين بذرها كه هيچ، رستم دستان را هم زير خاك كنيم، سر از خاك بيرون نمىآورد تا چه رسد به بذرى كه ضعيف و فرسوده است و جز نيرويى محدود ندارد.»
#پایان [صفحه ۱۲۰]
👈 تا ابتدای مبحثِ «نظام تربیتی»؛
🍃 «نظامها
انسان از «آزادى» با كيفيتى كه مطرح شد و از «تفكر» به گونهاى كه صحبت شد، به اين شناختها مىرسد و اين شناختها، عقيدهها را به وجود مىآورند. اين دو زمينه، مبنايى براى نظامها و احكام هستند.
هر حكمى در نظام معنا مىدهد. يك حكم اخلاقى مثل «غيبت نكن.» «حجابت را حفظ كن.» و «زبانت را نگهدار.» و امثال اينها، در جايى مطرح مىشود كه نظام اخلاقى طرح شده باشد و اين نظام، هنگامى مطرح مىشود كه آن مبانىِ معرفتى و عقيدتى طرح شده باشند، در غير اين صورت، احكام سقفهاى بلندى هستند كه پايههاى آن آماده نشدهاند و جز آوارى بر سر تو نخواهند بود.
پس نظامها و احكام اسلامى بعد از آن مبانى شروع مىشود.»
🔹 سخنرانی نویسنده؛
۸ فایلِ صوتی از استاد علی صفایی حائری [کتاب حرکت]
🔹 کتاب صوتی؛
۱- حجتالاسلام داود مرادی
🔸 شرح کتاب؛
۱- دکتر هاشم صابریان
۲- آقای محسن رحیمیمقدم
❇️ با کلیک بر بخشهای آبی رنگ، مطالبِ مرتبطِ آنها قابل مشاهده هستند.
🌿 @GeraFekr l 🌐 GeraFekr.ir
🔸 #طرح_مطالعاتی_چشمه 🔸
#روز ۴۴
✅ #مقرری [یکشنبه، ۱۱ خرداد ۹۹]
📚 کتاب حرکت
#شروع
👈 از ابتدای مبحثِ «نظام تربیتی»؛ [صفحه۱۲۰]
🍃 «نظام تربيتى
اولين نظامى كه در حد عمل شروع مىشود، نظام تربيتى اسلام است.
براى تربيت انسان، انبياء از منبع جوشان آگاهى او؛ يعنى تفكر و ادراكات بلاواسطۀ او آغاز مىكردند.»
#پایان
👈 تا پایانِ مبحثِ «نظام اجتماعی»؛ [صفحه۱۲۸]
🍃 «نظام اجتماعى اسلام، اين چنين شكل مىگيرد. در اين نظام، عواملى عوامل رشد و عواملى، عوامل پاسدار و عواملى هم، عوامل سازندۀ اين جامعه هستند.»
🔹 سخنرانی نویسنده؛
۸ فایلِ صوتی از استاد علی صفایی حائری [کتاب حرکت]
🔹 کتاب صوتی؛
۱- حجتالاسلام داود مرادی
🔸 شرح کتاب؛
۱- دکتر هاشم صابریان
۲- آقای محسن رحیمیمقدم
❇️ با کلیک بر بخشهای آبی رنگ، مطالبِ مرتبطِ آنها قابل مشاهده هستند.
🌿 @GeraFekr l 🌐 GeraFekr.ir