eitaa logo
gera
394 دنبال‌کننده
998 عکس
120 ویدیو
2 فایل
دشمن همینجاست... #گرا ی دقیق شهیدبهشتی a.d.m gera : @gera106
مشاهده در ایتا
دانلود
⭕️قرارگاه بازی! انقلابی نماهای ولایت معاش! و بازهم زیر پا گذاشتن "نهی" رهبری! ▪️مثل سالهای گذشته منتظر جوشش و بارش واژه دانش بنیان از زمین و آسمان بر سر هر چیز و ناچیزی باشید! چند روز دیگه هم قرارگاه حرکت به سوی دانش بنیان با چند صد میلیارد پول مفت و بی زبان بیت المال محرومان و مستضعفان کارتن خواب اعلام موجودیت می کند! آنهم علیرغم نهی رهبری! (فلاخن) 🔸از در و دیوار مملکت ‎ می‌بارد. چندبار نوشتم تنها مشکل آن نوجوان بی کس و کار این بود که قدری زودتر از سایرین به رمز و راز ترقی در ساختار ریاکارپسند و چاپلوس پرور پی برد! ‎ ♦️اینجور که ‎ ها دوباره در حال افتتاح قرارگاه و پاره کردن روبان یک معاونت جدید و اعلام آمادگی برای تحقق شعار سال هستند معلوم است سال جاری ان شاا... قرار است با کلید واژه ‎ زخم بشویم (و.اشتری) 🔘پ.ن gera: امان از خطر دوستان جاهل خودانقلابی پندار و دشمنی که همینجاست نه آنسوی مرزها..! 🔘gera... @geranegar
⭕️عرف‌ستیزی (چرا مردم را می‌آزارند؟!) ▪️بخش قابل توجهی از جامعه، می‌خواهد زنان بتوانند به ورزشگاه بروند. می‌خواهند هم رمضان‌شان را داشته‌باشند و هم روز کوروش‌شان را. اکثریت جامعه می‌خواهد نوع پوشیدن لباسش را خودش انتخاب کند. می‌خواهد هم معین و مستیش را گوش کند و هم مؤذن‌زاده اردبیلی و هلالی‌اش را. می‌خواهد هم استقلال‌اش را داشته‌باشد و هم رابطه‌ی خوب با دنیا را. هم دنیایش را داشته‌باشد و هم آخرتش را. این صدای «عُرف» است. اما از آن می‌گریزند و با آن می‌ستیزند. ▪️من اسم این ویژگی را «عرف‌ستیزی» گذاشته‌ام: عرف‌ستیزی، از نظر من، شاید مهم‌ترین ویژگی نوع مدیریت کشور در حوزه اجتماعی در چهل سال اخبر باشد. عرف‌ستیزی، هر روز شکل جدیدی پیدا کرده‌است: یک روز در مشهد، گاز اشک‌آور می‌شود و به چشم زنان ِ پشت در ِ ورزشگاه می‌رود. یک روز پیامک تذکر حجاب و گشت ارشاد می‌شود و آزادی پوشش را هدف می‌گیرد. یک روز طرح محدود کردن اینترنت و فیلتر کردن می‌شود. یک روز نان و سلامتی و زندگی یک ملت را برای تصمیم‌های خودسرانه به بازی می‌گیرد و بیکاری و مرگ‌های خاموش می‌شود. اما همه یک چیز است: عُرف‌ستیزی. ▪️در حوزه دینداری هم همین است: وقتی پژوهشگرانی چون برادرم محسن‌حسام مظاهری، از فاصله ذهنی نجومی بخش قابل توجهی از مرجعیت از جامعه می‌گوید، وقتی سال‌هاست فریاد می‌زند که تکثر الگوهای دینداری و عزاداری و مناسک را باید به رسمیت شناخت، وقتی از دگرگونی‌های دینداری و تناقض‌های طبیعی و تاریخی آن می‌گوید، در واقع دارد از منطق همین «عرف» در حوزه دینداری دفاع می‌کند. چیزی که حضرات آن را هم نمی‌بینند و نمی‌خواهند. ▪️عرف‌ستیزی از کجا می‌آید؟ از خودم می‌پرسم: این مهم‌ترین ویژگی شیوه حکمرانی این چهل سال از کجا آمد؟ این پدیده‌ی عجیب، چطور ساخته‌شد؟ به نظرم این معجون عجیب، حداقل محصول ترکیب ِ سه ماده‌ی اساسی است: ▫️اول. نگاه فقهی در حوزه اجتماعی: فقه، یک جور نگاه به دنیاست. یک خط‌‌کش از خط‌کش‌های ممکن. فقه، می‌خواهد برای همه‌چیز، بر اساس منطق خودش، متر و معیار بدهد. درست و نادرست کند. برای نادرست‌ها تنبیه بگذارد و برای درست‌ها، جایزه (ثواب). تا وقتی که این خط‌کش، فقط برای باورمندان‌اش استفاده می‌شد، مشکلی نبود. اما «فقه ِ اجباری» خطرناک است: فقهی که بخواهد جای فرهنگ بنشیند. اشتباه جایی بود که فقه خواست برای «همه»، نه فقط باورمندانش تکلیف معلوم کند. ▫️دوم. آرمان‌خواهی: آرمان‌خواهی، زیباست. بدون ِ آرمان‌طلبی، بدون آرزوی جایی که نیست و باید باشد، زندگی کم‌نمک است و خالی. انقلاب، آرمان‌گراست. سودای ساخت مدینه‌ی فاضله دارد. یک آرمانشهر. جایی که نیست. اما مردم، اکثریت ِ جامعه، انقلابی نیستند. آرمان‌گرا نیستند. هیچ‌وقت هم نبوده‌اند. هیچ وقت هم نخواهند بود. شاید در مقطعی، دوره‌ای، اما بعد، دوباره، ثبات می‌خواهند. آرامش. قدرت ِ انتخاب. اشتباه جایی بود که بعد از 57، فکر کردیم همه باید «انقلابی» باشند و بمانند. ▫️سوم. منافع: اگر آن دوتای اول، ذهنی هستند، این یکی کاملاً واقعی و عینی است: جایی در بیرون. قدرت، لذتبخش است. اعمال ِ قدرت، شیرین است. عُرف‌ستیزی، مدت‌هاست که «منافع» یک اقلیت را تأمین می‌کند. اصلاً دیگر سرقفلی پیدا کرده‌است. بودجه و پست و سازمان و مقام. این دیگر فقط بحث نظری نیست؛ ستیز با عرف، و تداوم‌اش، یک دکان است. نان و آب دارد. آنجا دیگر بحث استدلال و فکر نیست. بحث جیب است. اشتباه، جایی بود که عُرف‌ستیزی، پس از چهار دهه، دیگر فقط از جنس اعتقاد و باور و خیرخواهی ِ نابجا نیست: سودای سود است. ▪️اما «عرف‌ستیزی»، فقط جامعه را درب و داغان نمی‌کند. هیچ‌چیزی مثل عرف‌ستیزی، به عرف‌ستیز لطمه نمی‌زند. عُرف، خیلی قوی است. همه جا هست. جنسش هم از جنس ِ زندگی روزمره است: از جنس خوردن و پوشیدن و شنیدن و دوست داشتن. کسی می‌تواند با «ذائقه»ی یک جامعه بجنگد؟ مثلاً از فردا قرمه‌سبزی و دیزی را ممنوع کند؟ عرف‌ستیزی، عین ِ ممنوع کردن دیزی و قرمه‌سبزی برای یک جامعه است. شاید چند صباحی با زور و بگیر و ببند، دیزی ممنوع شود اما هم هزینه‌اش برای عرف‌ستیز فراوان است و هم به جایی نمی‌رسد. ▪️دود ِ اسپری فلفل مشهد، چشم همه را می‌سوزاند: حتی چشم ِ عُرف‌ستیز را (م.سلیمانیه) 🔘gera... @geranegar
🔘جمهوری اسلامی و قرائت وعده داده شده از اسلام! 🔸امروز روز جمهوری اسلامی است. روزی که تقریبا 99 درصد به استقرار رای مثبت دادند. اما سوالی که چند مدت است ذهن مرا درگیر کرده این است که آیا این 99 درصد (با اغماض می توان 100% آنها را در نظر گرفت) که به حکومت اسلامی رای دادند، همه مذهبی بودند؟ یعنی نزدیک به صد درصد جامعه ایران پیش از انقلاب، متشرع بوده اند؟ 🔸قطعا خیر. این هم از عقل به دور است و هم از پدرانمان بسیار نقضش شنیده ایم و هم از وفور زنان بی حجاب و مردانی که ظاهر کامل غربی دارند و در صف رای ایستاده اند می شود دریافت و حتی از رای اقلیت ها می شود خواند. 🔹قاعدتا از این 99 درصد، عده کثیری سکولارند، عده ای کمونیست، عده ای لیبرال، عده ای توده ای، عده ای مدافع آزادی پوشش زن و... خلاصه مذهبی مصطلح نیستند. 🔸حال سوال پیش می آید، چرا آنها به اسلام رای دادند؟ برای آنها چه قرائتی از اسلام تبلیغ شده بود که مشتاقانه آن را پذیرفتند؟ 🔹وقتی ما آثار رهبران انقلاب از جمله مطهری، بهشتی، مفتح، خامنه ای و حضرت امام را پیش از پیروزی می خوانیم دقیق در می یابیم که اسلامی که تبلیغ میشود ویژگی های زیر را دارد: *⬅️اول اینکه الگوی خود را حکومت امیرالمؤمنین و مانیفست خودش را "نهج البلاغه" میداند. این را از فروش بسیار زیاد نهج البلاغه در سال های منتهی به انقلاب نیز می توان دریافت.* *⬅️دوم این اسلام، اسلامی عدالتخواه و ضد ستم است.* ⬅️سوم این اسلام، عمیقا سیاسی است. حمل تصاویر انبوه دکتر شریعتی در تظاهرات ها نشان دهنده این امر است. *⬅️چهارم، ضد طبقات اشراف است* ⬅️پنجم، مدافع عمیق آزادی عقیده و نظر و حتی عمل است. آزادی چه سیاسی و چه دینی، مهمترین محور شعار اسلام تبلیغی است. رهبران پیوسته از آزادی احزاب، حتی کمونیست ها می گویند. ⬅️ششم این اسلام در برابر مردم و عقاید آنها شدیدا اهل مدارا است. تاکید می کند که به هیچ وجه اهل تحمیل عقایدش به مردمش نیست. 🔹و خب همین ویژگی هاست که حتی غیرمذهبی ها را برای برگزیدن این قرائت از اسلام تحریص می کند. 🔸اما چرا هماکنون به انحاء گوناگون، با این گروه های مختلف غیر مذهبی، دچار شکاف شده ایم؟ پاسخ باز همان است که اسلامی که پس از پیروزی انقلاب حاکم شد و تبلیغ گشت، کمتر آن ویژگیهای وعده داده شده را در خود داشت و هرچه گذشت، به و اسلام اهالی شریعت نزدیک و نزدیکتر گشت به نحوی که امروز، ایجاد شکاف و گسل میان گروه های مختلف مردم با حاکمیت، به یک بحران تبدیل شده است (فلاخن) 🔘gera... @geranegar
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔸قابل توجه دوستان جاهل و تریبون داران و آخوندهای حکومتی عدالت ستیز و شرکای وضع موجود که به اسم ولایتمداری و هزینه کردن آیت الله خامنه ای تقدم ولایت بر عدالت را تحمیل میکنند! و هیچگاه اصل آرمانهای انقلاب ۵۷ را برای ملت نمیگویند! ⭕️منبع خوبی برای مچ گیری! 🔹رهبر معظم انقلاب درباره مطالب کتاب طرح کلی اندیشه اسلامی در قرآن (که رمضان سال۵۳ ایراد کرده اند) فرمودند: "الان هم آنها را تٲیید میکنم" "این سخنرانی ها منبع خوبی برای ماست" (۸۱/۴/۴) 🔸آدمها و نهادهای زیادی با این کتاب بین نیروهای حزب اللهی معروف شدند؛ اما در دوره ها، کمتر از این کتاب بعنوان منبعی خوب برای [مچ گیری به تعبیر ایشان] استفاده میشود! از مطالب این کتاب که به گفته خود رهبری: «پایه های فکری ایجاد یک نظام اسلامی بود» میتوان در نظام اسلامی موجودمان سراغ گرفت! از دلیل فاصله ها پرسید! 🔹تقریبا هیچ کس، مثل این کتاب، "عدالت و قسط را با توحید معنا نکرده و نظام طبقاتی را شرک نخوانده!" 🔹هیچ کس نشنیده این سالها، جامعه فاقد آزادی را بردگی و پذیرش عبودیت غیر خدا تعریف کنند! آزادی [بخصوص در فکر و سرنوشت] را با توحید و فقدانش را با شرک هم آغوش کنند! 🔸هیچکس نشنیده نبوت و ولایت را آنقدر که کتاب ایشان به عدالت و قسط ربط داده؛ بر منابر این دهه ها به عدالت و قسط ربط دهند! 🔹به جوانان حزب اللهی توصیه میکنم این رمضان، آن را با دقت بخوانند و ببینند که: 1️⃣چگونه شعارهای اصلی نهضت ۵۷ (استقلال، آزادی، عدالت و...) با توحید تبیین میشود و نبود آنها شرک تلقی میشود!؟ 2️⃣و سراغ آن پایه های توحیدی را در جامعه کنونی بگیرند و از "مچ گیری" وضع اسفبار موجود با آن بیانات نترسند! 🔸جلسات و دوره ها و مباحثه ها با اساتید بنظر بنده پس از طی این دو قدم خوب و کارگشاست؛ نه قبل از آن. حجت الاسلام 🔘gera... @geranegar
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔹در اولویت بودن مدیر خوب یادآوری امری مهم و حیاتی برای زمانه تحمیل کیف کشهای جوان انقلابی نما در پستها و مناصب...! بخشي از گفتگوي مجله آگاهي نو با دكتر احمد توكلي: "حالا که به بهشتی رسیدیم اجازه بدهید دو خاطره از او تعریف کنم تا تفاوت بهشتی و بنی صدر معلوم شود. من عضو اولین شورای سرپرستی صداوسیما بودم. حسن روحانی نفر اول و من نفر دوم از مجلس بودیم. قرار بود مدیرعامل را تعیین کنیم. خیلی از گزینه‌ها را غربال کردیم و به ۱۱ نفر رسیدیم. آقای زورق که با آقای موسوی خیلی رفیق بود، علی لاریجانی، آلادپوش و بقیه. به دفتر شورای عالی قضایی رفتیم تا این جمع بندی اولیه را به سران قوا گزارش دهیم، من سخنگو بودم و گزارش دادم. بهشتی گفت بهترینشان آلادپوش است. مدیر مسلمان خوبی است. گفتم ما هم این صفت را قبول داریم ولی یک اشکالی دارد که احتیاط می‌کنیم. گفت چه اشکالی دارد. گفتم ایشان در لانه جاسوسی دنبال سند علیه شما میگشته است. گفت: «چه اشکالی دارد. جوان انقلابی می‌خواهد بداند من با ژنرال هایزر آمریکایی چه گفته ام. حقش است مدیر است، مسلمان است. من خیلی متاثر شدم. این آزادگی اش خیلی برایم قابل توجه بود. 🔹روزی هم اعضای نهضت آزادی، مرحوم بازرگان و مرحوم یدالله سحابی، صباغیان و یزدی میتینگ داشتند در استادیوم امجدیه. شورای سرپرستی صداوسیما به اتفاق آرا تصمیم گرفتند که نطق آقای بازرگان وسحابی از تلویزیون پخش شود. چون آنها را از پیشگامان نهضت میدانستند ولی امثال آقایان یزدی و صباغیان بسیارند. همان شب با سران سه قوه در اتاق آقای هاشمی در مجلس جلسه داشتیم. در اتاق منشی آقای هاشمی، تلویزیون در حال پخش نطق مرحوم بازرگان بود. آقای رجایی آخرین نفری بود که آمد. هنوز سلام نکرده، گفت کی به شما اجازه داده میتینگ اینها را که حرف‌های ضدانقلابی می‌زنند پخش کنید؟ بحث درگرفت. لاریجانی گفت من مخالف بودم، شورا به اتفاق تصویب کرد و مجبور شدیم پخش کنیم. همه اظهارنظر کردند به جز من و شهید بهشتی. آقای بهشتی قبل از من نشسته بود و در نوبت خود چنین گفت: 🔹بسیار کار خوبی کردید، ما انقلاب کردیم که آدم تربیت کنیم، نه اینکه مثل آجر، قالب بزنیم. اگر خانم شما برود بازار و از سر بازار تا ته آن یک جور پارچه باشد، می‌تواند بگوید انتخاب کردم؟ انسان به انتخاب آدم می‌شود. تازه وقتی مخالفان ما حرفشان را به مردم برسانند، زبان ما باز می‌شود و از حقی که به آن معتقد هستیم به خوبی دفاع می‌کنیم. من یاد جلسه گزارش به شورای عالی قضایی افتادم که خیلی منقلب شدم. چون بهشتی در آن جلسه می‌خواست کار در دست کسی باشد که علیه او سند جمع می‌کرد. فقط به این دلیل که مدیر مسلمان خوبی است." 🔘gera... @geranegar
[ Video ] https://t.me/geranegar/7434 ⭕️ مطالبه‌گران هم شهید می‌شوند! 🔹 کار جهادی بدون مطالبه‌گری ابتر است؛ چاله‌های پرشده باز تولید می‌شود! 🔸 پیامبر(ص) فرمود: نیازمندی و درخواست کسی که توان رساندش به من را ندارد به من برسانید. هرکس درخواست ناتوان‌ها را به حاکم برساند قدم‌هایش بر پل صراط ثابت می‌ماند و نمی‌لغزد"(تحف العقول ج۱ ص۵۹) 🔹 ماجرای روحانی جهادی برای ناتوان حاشیه مشهد جزییاتی بیش از این هم دارد... 🔺 مهر شهادت، مطالبه‌گری‌اش را امضاء کرد و اللا در چشم برخیها مطالبه‌گری‌های بسیاری ضدیت با نظام و کمک به براندازان و بازی در پازل دشمن و موجب عاقبت به شری است! 🔹پیامبر(ص) ولی این کار را موجب ثبات قدم شمرد! حجت الاسلام قنبریان 🔘gera... @geranegar
🔸جهل مقدس و اسلامی که مطلوب اشراف و ستمگران است! انحراف و فساد دو وجه دارد. وجه نخست آن عینی است. یعنی کامل قابل لمس و شهود و رد گیری است، اما وجه دومش ذهنی است و جنسش جنس عقیده و فکر است. 🔹ما غالبا با وجه اول درگیر می شویم و از وجه دوم که نرم افزار فساد است، غافلیم. و این نرم افزار در ذهن آحاد اجتماع نصب می شود و بنظر من مهمترین این نرم افزار، در امروز جمهوری اسلامی، است. آفتی که خود را در لفافه هایی از امور قدسی و الفاظ دینی می پیچد، چهره و زبان و ظاهر منزه و ظاهر صلاحی دارد، اما نتیجه و خروجی اش، انحراف و تباهی جامعه است. 🔷امروز مبازه با جهل مقدس، سخت تر از درگیری با مصادیق عینی فساد در ساحت جامعه است. جهلی که خاصیت الهام بخشی، تحرک و نوآوری و پیشروی را از تفکر اسلامی سلب کرده و به جمود و سکون و سکوت رسانده است. 🔸رمضان می آید و میرود، محرم و فاطمیه و... و رسانه ها و منابر و دستگاه های تبلیغی صبح و شام مشغول گفتن از علی و فاطمه.س. و حسن و حسین اند، بدون اینکه این تبلیغ و تشریح سبب حرکت اجتماعی، تحول فکری و اصلاح شود.بدون اینکه خون تازه به شریان جامعه تزریق کند. می بینی یک دور کامل سیره اميرالمؤمنين را هم پای منبر گوش کرده ای، اما ذهن و فکر تو نسبت به ستمگری و فساد و تباهی و انحراف نه تنها ساکن است که حتی توجیه هم می کند. این چه قرائتی است از علی؟ مگر می شود تو بر حسین اشک بریزی اما بر ظلم نشوری؟ مگر می شود قرآن بخوانی و بی تفاوت باشی؟ این چه اسلام مریض و افلیجی است؟ تشیعی که خادمان و والیان قبور بزرگانش، محترم تر از رهروان راه آنان است. تزئین و تکریم حرم ها مهمتر از حراست از سنت و سیره صاحبان حرم است. تشیع مرده، تشیع اخته. تشیع حافظ وضع موجود. 🔷جامعه مرده، اسلام مناسکی، بی تحرک و ساکن، حاصل جهل مقدس است. جامعه وقتی مرده باشد، ساکتان و بی تحرکان و منزه طلبان حرمت بیشتری دارند و آنان که اهل حرکت و اصلاح باشند را پس می زنند. 🔷وقتی جایی از بدن عفونت می کند، تمام بدن از سر تا پا تب می کند. بی قرار می شود، شعله می گیرد، اما جهل مقدس کاری می کند که وقتی تمام اجزا اجتماع که به مثابه جسم است را فساد گرفته، تو بی تحرک و خوش و منزه، به تهذیب و تزکیه ات می رسی، بدون اینکه کمترین واکنشی به عفونت نشان دهی. و در ازای این سکون، بهشت را نیز طلب می نمایی. و این است بت جهل مقدس که باید با تبر احیای فکر دینی، متلاشی اش کرد که جز سنگ و چوب و پیکر هیچ نیست. اسلامی که مطلوب اشراف و ستمگران است! س.کدیور 🔘gera... @geranegar
⚫️خانواده قالیباف رییس مجلس باصطلاح انقلابی برای خرید سیسمونی به استانبول رفته اند!؟! ▪️آقای حاجی دکتر خلبان قالیباف اگر این افتضاح و خبر شرم آور واقعیت دارد که ظاهرا مو لای درزش نمیرود! و اگر یک جو ارادت به انقلاب و شهدا در وجودت باقی مانده، همین امروز استعفا داده و مثل دیگر انقلابی نماهای بدتر از منافقین و ضدانقلاب بیشتر ازین با آبروی انقلاب و نظام حاصل خون صدها هزار شهید و خون دل میلیونها انسان آزاده و زجر کشیده بازی نکنید... 🔸نمی‌شود آن بالا نشست و با چفیه برای مردم غرق نداری و گرانی و فساد و تحت شدیدترین فشارها از مبارزه با استکبار جهانی و تحریم و تولیدملی و اشتغال و ممنوعیت ورود لوازم خانگی و خودروی ملی سخنرانی کرد و خانواده را برای خرید سیسمونی راهی ترکیه کرد..! ⭕️شرمتان باد ازین همه تناقض و نفاق... 🔘پ.ن gera : خداوند متعال بر درجات امام راحل بیفزاید که چهل و چند سال پیش فرمودند بدتر از کافرست، ما امروز از دوستان بیشتر میترسیم، دوستان جاهل انقلاب را که هیچ مکتب را به باد میدهند و شهید والامقام آقای بهشتی که دقیق هشدار داد و gera : ما را ازان سوی مرزها نترسانید... 🔘gera... @geranegar
⭕️برخورد امیرالمومنین با رییس مجلس باصطلاح انقلابی... ▪️رسوایی مفتضحانه یکی از لیدرهای انقلابی نماهای بدتر از منافقین ضدانقلاب! آنهم در شب ضربت خوردن شهید عدالت که خشم و قاطعیت بی مانندش علیه اشرافیگری کارگزاران و آخوندهای حکومتی تا ابد باقیست، *حاوی gera و نشانه های بسیاری است برای آنانکه از سر کج فهمی و ساده لوحی نمیخواهند بفهمند، سالهاست برخی "باب" نهج البلاغه علی را بر چشم و دل و عقل و عمل بستند و به جایش گوشه نشینی و گریه را بر زخم پهلو و بازو و سرو دست علی و فاطمه و اولادشان گشوده اند...!* 🔹همان علی که کارگزارش را فقط برای نشستن سر سفره اشراف و آن یکی را برای خرید امارتی لاکچری و آن دیگری را برای فسادش بسرعت و بر الاغ نشانده در بازار گردانده و بی اعتبارشان کرد... 🔸اقدام و عملی انقلابی از شهید عدالت که جایش را به ماله کشی و ماستمالی و عذرهای بدتر از گناه انقلابی نماهای منافق صفت و مدعیان شیعه علی داده که حاصلش چیزی نبوده و نیست جز بی اعتمادی و فاصله روزافزون ملت از انقلاب و آرمانهای علوی و شهدایی آن و اینکه این جماعت تزویر و نفاق شیعه هرکه باشند شیعه علی نیستند مثل انقلابی انقلاب خمینی و یاران شهیدش که اصلا نبوده اند... 🔘gera... @geranegar
📌 تمسک به محبت امیرالمومنین(ع) اصلًا معنا هم ندارد! امام خمینی: 🔹 تمسک به ولایت امیرالمومنین چی هست؟ آن هم تمسک به ولایت امیرالمومنین در روزی که ولایت به همان معنای واقعی خودش بوده است، نه تمسک به محبت امیرالمومنین، تمسک به محبت اصلًا معنا هم ندارد. 🔹 تمسک به مقام ولایت معنایش این است که چنانچه تشکیل شد، آن که امیرالمومنین اجرا می‌کرد، این هم به اندازه قدرت خودش اجرا کند. 🔹 به مجرد اینکه ما بگوییم ما متمسک هستیم به امیرالمومنین، این کافی نیست. چنانچه امیرالمومنین الگو نباشد، هزار مرتبه هم روزی بگوید «خدا ما را از متمسکین قرار داده است»، جز یک کذبی چیزی نیست. 🔘gera... @geranegar