-
اونجـایی ک حامدعسکری میگ :
قالی ِکرمـان کِ بـاشی میخـوری پا بیشتر ،
اره همون .
-
-
من خراباتیم از من سخن یار مخواه ؛
گُنگم از گُنگِ پریشان شده گفتار مخواه ...🙂
-
-
نوشته بود ک :
صدای رفتار آدما انقدر بلنده که دیگه نیازی نیست به حرفاشون گوش کنی : )
-
-
فعلا به اونی که الان میدون انقلابه دارم حسادت میکنم ، بقیه کارا باشه برای بعد . چون کهههه
-
قرار ِبـی قرار:)
-
شکر ، شکرت الله جـان برای وجود آدمایی ک این چند سال جلو راهم گذاشتی تا معنی ِواقعی حال خوب و بفهمم :)
کسایی که همه جا به یادمن .. قربون وجودتون .
-