🔷یاالله یا زهرا سلام الله علیها🔷
🔆بخـــــوان 🍀فراز ۹۰ #جوشن_کبیر🍀 به نیت رفع موانع ظهورمولاصاحب عصر
🌹وَقُلْ جَاءَ الْحَقُّ وَزَهَقَ الْبَاطِلُ ۚ إِنَّ الْبَاطِلَ كَانَ زَهُوقًا
و بگو: «حق آمد، و باطل نابود شد؛ یقیناً باطل نابود شدنی است!»
🌐
🇮🇷
#پوستر
چشمشون روشن ان شاءاللّه..
دیروز بچه های تیم ملی ما، چشم ملت مارو روشن کردند؛
ان شاءاللّه چشمشون روشن باشه..
دیدار با بسیجیان - ۱۴۰۱/۰۹/۰۵
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 بخاطر این ویدئو رئیس یک شعبه بانک را در قم برکنار کردند!
🔹مدیر یک بانک که به یک خانم بدون حجاب خدمات ارائه کرده بود، برکنار شد
معاون استاندار قم:
🔹مدیر متخلف یکی از بانکهای استان قم که بی توجه به تذکر شهروندان نسبت به یک خانم بیحجاب، خدمات بانکی به وی ارائه شده بود با دستور استاندار قم برکنار شد.
🔹مسئولیت اجرای قانونی ابلاغی عفاف و حجاب در دستگاههای دولتی متوجه مدیر آن دستگاه است و در صورت بروز چنین تخلفی ابتدا با مدیر خاطی برخورد جدی میشود و در ادامه نیز کارمندانی که نقشی داشته اند با آنها برخورد خواهد شد.
8.57M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔸سرزمین شکست ناپذیر
🔹ما میراث دار اشک و لبخندهای مردمان سرزمینی هستیم که در گوشه گوشه تاریخش میشود مادران نترس و پدران شجاعی را پیدا کرد که روزی به جای عزیزانشان، سلاحهایشان را در آغوش گرفتند
🔹زنان و مردانی که نگاههای امیدوارشان در روزهای جنگ و ناآرامی فقط خیره به یکجاست.. آن هم اینکه پرچم این خانه همیشه پابرجاست..
📡
فرمانده امیر 🖤🖤 مسافر شام🖤🖤
🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷 ⭕️⭕️⭕️⭕️⭕️⭕️⭕️⭕️🌷 ⭕️ 🛑⭕️🛑🌷 ⭕️ ⭕️🛑⭕️🌷 ⭕️
⭕️⭕️⭕️⭕️⭕️⭕️⭕️⭕️🌷
⭕️ ⭕️🛑⭕️🌷
⭕️ ⭕️🛑⭕️🌷
⭕️ 🛑⭕️🛑🌷
⭕️ ⭕️🛑⭕️🌷 🌷
🛑⭕️🛑🌷 🌷🛑
⭕️🛑⭕️🌷 🌷⭕️🛑
🌷🌷🌷🌷 🌷⭕️⭕️🛑
بخش سوم 👉 👇
➖ ادامه زندگی نامه و خاطرات
#شهید قاسم{مهدی} غریب🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑
#خادم_مسجدجمکران
#ازلسان_همسرمعزز
#شهیدمدافع_حرم
#قاسم_غریب
#قاسم برای اولین بار در شب 21 بهمن 83 با دو نفر از دوستانش به خواستگاری آمد. خوب به یاد دارم ساعت 9 شب بود.
در #سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی غریو اللهاکبر مردم به گوش میرسید. از آن موقع به بعد هر وقت غریو اللهاکبر را میشنوم، یاد شب #خواستگاری #قاسم میافتم و خاطره شیرین آن شب برایم زنده میشود.
#وصلت خیلی اتفاقی رخ داد و ماجرای جالبی دارد.
#همسرم شهید قاسم غریب متولد 1361 در روستای #سیدمیران گرگان بود اما محل خدمتش در یگان #صابرین تهران بود.
یکبار که برای #زیارت به #قم میآید، دوستش که در قم سکونت داشت به ایشان گفته بود شما قصد #ازدواج ندارید؟ #قاسم هم گفته بود اگر #خانم سید و مؤمنی باشد تمایل به ازدواج دارم. دوست شان از همسرش میخواهد تا کسی را به قاسم معرفی کند که ایشان هم از دوستانش که #خادم مسجد جمکران بود سؤال میکند و در نهایت #من به #قاسم معرفی میشوم.
#روزهای_خوش_آشنایی
#همسرم پاسدار بود و دوره #خلبانی را میگذراند. عاشق #پرواز بود و عاقبت سیمرغ آسمان شهادت شد.
#همسرم ابتدا از اعتقادات و ایمانشان و بعد هم از شغلش برایم صحبت کرد. قاسم از سختی راهی که در پیش داریم حرف زد، از #مأموریتهای پیش رو و از زندگیای که امکان دارد شهر به شهر بچرخیم.
اصرار داشت تا من با اطلاع از همه این شرایط، مسائل و سختیها تصمیم خودم را بگیرم.
من هیچ شناختی در مورد شغلش نداشتم. دوست داشتم شرط هر دوی مان صداقت باشد و هرگز در هیچ شرایطی به هم دروغ نگوییم. #قاسم در همان جلسه از احتمال #شهادتش برایم گفت. میگفت : که #عاشق شهادت است و من در جواب گفتم من دوست دارم #عرض زندگیام قشنگ باشد. #طولش مهم نیست.
پایان بخش سوم .. 👉
ادامه دارد ...👉
🛑⭕️🛑🌷
🛑⭕️🛑🌷
🛑⭕️🛑🌷
🇮🇷🇮🇷
#کانالهای_شهید_قاسم_غریب_
🇮🇷 😷
تلگرام ⬅️
@gharibshahid
ایتا ⬅️
https://eitaa.com/gharibshahid
سروش
sapp.ir/gharibshahidg
اینستاگرام
https://www.instagram.com/p/Cdx1pLbqyaV/?igshid=YmMyMTA2M2Y=
توییتر👇
javad gharib (@javadgharib71) را بررسی کنید: https://twitter.com/javadgharib71?t=c3-XKWmmp2AeDzXgGw7S5A&s=09
#فرمانده_مستشاری
نام جهادی : #فرمانده_امیر
#سوریه_تدمر_کوههای_پالمیرا
#شهادت_شب_قدر
#عمه_سادات
#ذاکر_اهل_بیت ع
#خلبان_
#صابرین
#جانباز
21/4/1394 ت ش
محلرفاقت
مسجدمحلرفقات مومنین است.
کسۍکہاهلمسجدمۍشود
بادریافتانرژۍمثبتازدوستانش،
زندگۍبهترۍخواهدداشت.!
"معمولاغیرمسجدۍهامنفۍبافترند" -استادپناهیان
[شهیدان میروند نوبت به نوبت]
🔎 پسااغتشاشات و ضرورت ترمیم و بازخوانی #سیزده_محور راهبردی و موثر
🔸شرایط ناآرام و نامتعادل باعث می شود که ضعفها، گسلها و پاشنهآشیل ها را شناسایی کنیم و نظم و انسجام مجدد را با قدرت و تامل بیشتری بازسازی و #ریکاوری نماییم.
🔸اما در پس این اغتشاشات از نقطه شروع تا فرایند تشدید و مدل مدیریت بحران، نقاط آسیب زایی شناسایی شد که البته #سهم_هرکدام_متفاوت_بود. برخی زیاد و برخی کمتر موثر بودند.
🔸برخی عوامل بودند و برخی ظواهر، برخی ساختار بودند و برخی عامل و برخی نماد و اسطوره بودند و برخی خط مشی و از جنس سیاستگذاری. شرح اجمالی این نقاط آسیب جهت ترمیم و بازخوانی ضروری است.
1️⃣ زنان که محور جنگ های روانی و شناختی امروز علیه ایران قرار گرفته اند را بایستی از نو شناخت و شناساند. مسائل، حقوق، نقشآفرینی ها و حضور اجتماعی شان را درست روایت کرد و دقیق و عادلانه #بازنمایی نمود.
2️⃣ نوجوانان، مساله هویت و نسل کمترآشنا با مبانی و آرمان های انقلاب که البته بیشتر تحت تاثیر بوم دیجیتال و فضای وب، #نسل_نت و z خوانده میشوند. از این نسل البته خوانش دقیق تری باید داشت چرا که با کمترین فعالیت فرهنگی، عاشق فرمانده میشوند و یک نسخه اعلا از دین، فرهنگ و ارزش های انقلابی را در سطح جهانی تکثیر میکنند.
3️⃣خواص، اِلیت ها و روشنفکرانی که یا عجولانه و بد موضع گرفتند و یا دیر و با تاخیر، تئوریزه و تحلیل کردند و در انتها نیز جبران مآفات صریح نداشتند که مورد انتقاد دلسوزان نظام هم قرار گرفتند. خواصی که در زمان کاندیداتوری برای مناصب اجرایی و قانونگذاری، گوی سبقت را با هزینه های میلیاردی از رقیبانشان میستانند و بلحاظ تئوریک هم از انقلاب و مسائل و آینده اش، یا #تصویر_بدبینانه و ناامیدکننده ای دارند، یا در ترسیم دقیق و فنی مسائل دچار ضعف و #بحران_نظری هستند.
4️⃣ روایت دیر، ضعیف، خطی و فقدان شبکه روایی با سکوهای هماهنگ، متنوع و توجیه شده و باورپذیر در سطح افکارعمومی که دست #رسانه_ملی را بعنوان جریان اصلی انتقال و تبیین اطلاعات و اخبار میبوسد و میفشارد.
5️⃣ سلبریتیها و شخصیت های مشهور هنری و ورزشی که تحت تاثیر #حباب_اطلاعاتی، تله فضای مجازی و بیاطلاعی از واقعیت های موجود، موضعی تنش زا اختیار کردند. این صنف نیز نیازمند توجیه و تغییر رویه و بازخوانی جدی در نقش و جایگاه و محدوده اثرگذاری فرهنگی و قانونی هستند.
6️⃣ فضای مجازی رها و مبتذل و مملو از اطلاعات گمراه کننده که محل جولان فیک نیوزها بود و لشگر سایبری که ماموریت براندازی با تصویرسازی مبتنی بر ترندینگ های مهندسی شده را در برنامه داشت. #شبکه_ملی_اطلاعات در لایه بنیادین، حمایت از پلتفرم های ایرانی در لایه متوسط و سوادرسانه ای در سطح سوم، از ملزومات مدیریتی این فضاست که در تقریبا در غالب کشورهای موثر جهان، امری جاافتاده است.
7️⃣نیروی انتظامی و قانونی که احترام و قدرتش لگدمال شد. کشوری که نیروی امنیتی آن حرمت و اُبهت و اُتوریته کافی نداشته باشد، محکوم به تحمل اغتشاش و ناآرامیها خواهد بود. بایستی قدرت و جایگاه پلیس را از نو بازآفرینی نمود و قدرت را حامی فرهنگ سازی و آموزش در جامعه نهادینه کرد.
8️⃣شبکه خانگی و سریال هایی که شاهرگ شناختی جامعه را تهدید کردند و با تصویرسازی و تولید باورهای غلط، بخشی از افکار عمومی را دچار مسمومیت ذهنی و #یاغی_گری نسبت به کلان روایت های نظام نمودند.
9️⃣دانشگاهها هرچند بطور لوکال و جزیی و فقط در برخی از کلان شهرها، از کرسیهای آزاداندیشی خالی شده بود و بوی عقلانیت و انصاف نمیداد.
🔟مدارسی که هرچند مهندسی شده، و با دوپینگ مجازی، در برخی شهرها و مناطق، شلوغ کاری شد و مدیران و معلمانی که در انتقال و درونی سازی دین و انقلاب و دانش ناب، کم گذاشته بودند و ردپای تصویری نامطلوبی را بر جای نهادند.
1️⃣1️⃣حوزه علمیه بعنوان نهادمقدسی که انتظار میرفت، پیشرو در تبیین، تعامل فرهنگی و حمایت از نظام و طرد اغتشاشات باشد که با تاسف در برخی موارد، یا تاخیر در موضع گیری داشت و یا از طرفی شخصیت هایی دیده شد که مرجعیت خودخوانده شان و یا روشنفکری سکولار خود را در تایید و حمایت از نقطه شروع مبهم و مردد اعتراضات هزینه کردند.
2️⃣1️⃣ مدلسازی اعتراض و نقد مواضع و ساختارهای نظام هم محوری است که بایستی مورد تامل و تبیین و شفافیت قرار بگیرد تا هر تحرکی به اعتراض بدل نشده و هر اعتراضی به اغتشاش و ناآرامی ختم نشود و انتقادات در مسیری سازنده و گویا به گوش نظام برسد.
3️⃣1️⃣نهادها و سازمانهای دولتی چون ارشاد و تبلیغات و شورای عالی انقلاب فرهنگی و...نیز بایستی بازخوانی ماموریتی و میدانی داشته باشند که شاید توقع ما از نقشآفرینیشان حداقل در حد سیاستگذاری و تعیین خط مشی را در موقعیت های بحرانطور، تنظیم و توجیه نمایند.
#پایان_مماشات
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎬 #برش_دیدار | وَ لا تَهِنوا وَ لا تَحزَنوا وَ اَنتُمُ الاَعلَونَ اِن کُنتُم مُؤمِنین*
*سورهی آلعمران، آیهی ۱۳۹؛ «و اگر مؤمنید، سستى مکنید و غمگین مشوید، که شما برترید.»
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🚨🔥 دوبله طنز!
این شما و این کتاااااایون 😉
پیشگویی دستگیری زلیخا از زبان یوزارسیف 😃
صداپیشگان : #علی_زکریایی ، #محسن_پیروی
#گونی در انتظار شماست ...
#حجاب
#اعتراض
#بیناشو
#تحلیل
بالاخره «صدای ملت» کدام است؟
🔺رهبری گفت صدای مردم صدای سیزده آبان است، صدای تشییع سردار است. چرا نگفت «صدای همه را باید شنید،هم سیزده آبانی ها هم معترضین مخالف نظام»؟
🔺رهبری گفت این حرفهای شکاف نسلی و امثالهم چرندیات روشنفکری است. چرا؟ بین نوجوانان اغتشاشگر یا مخاطبین «هیچ کس» و «ساسی» با نسل قبل، شکاف نیست؟ چرا رهبری فقط به بسیجی ها استناد میکند؟
🔺بیایید به این پرسش فکر کنیم که اساسا سخن و رفتار یک عده از مردم چه زمانی نمایندگی کل جامعه را میکند؟ و الا سخن و رفتار همان عده است نه همه.
🔺اگر زاویه نگاه خود را کلان کنیم و کل جامعه را از بالا ببینیم. صداهای مختلف و متنوعی در یک جامعه شنیده میشود، رفتارهای کلان اجتماعی مختلفی توسط گروهها و جمعیتها در یک جامعه دیده میشود؟ سخن جامعه «در مجموع» کدام است؟ آیا اساسا میشود جمع بندی کرد؟
اینجا جمع و تفریقهای عددی و کمی دیگر نمیتواند موثر باشد، نیاز به روشی داریم به نام «معنا» یابی.
🔺معنایابی یعنی چی؟ یک انسان را در نظر بگیرید، انسانی که رفتارهای مختلفی انجام میدهد، بسته به انواع و تعداد و کمیت این افعال و کیفیت و شدت آنها در مجموع شما درباره آن شخص یک جمع بندی میکنید. میگویید سخن اصلی و محوری او این است. ذات او چنین است. رسیدن به آن نتیجه حاصل «معنا»یابی همه رفتارها است. اگر ظاهربین باشیم فقط انواع و اقسام رفتارها را نام میبریم. قدرت جمع بندی او را نداریم. میگوییم این هست آن هم هست. اما واقعیت آن است که یک شخصیت واحد را میتوان به صورت واحد نیز معرفی کرد. اگر آن معنای واقعی را پیدا کنیم آن وقت معلوم میشود کدام رفتارها و گفتارهایش او را حقیقتا نمایندگی میکند. درباره مومنین دیده اید میگویند خطاها یا گناههایش نمایندگی هویت او را نمیکند. درباره منافقین یا بیماردلان قرآن میگوید از روی جزییات رفتار و سخنشان میشود آنها را شناخت و جمع بندی کرد. این معنایابی یک انسان است. همین درباره جامعه واحد هم هست.
🔺تجمعها و گفتمانها هم باید معنایابی شوند اینجا دیگر جمعیت ها و قرائن زمانه ای و زمینه ای و هزار و یک نکته را در مجموع ملاحظه میکنیم و میگوییم این هویت چنین است و فلان تجمع یا گفتمان نمایندگی کننده حقیقی آن جامعه است.
🔺بیایید از روی رفتارهای کلان اجتماعی و گفتمانهای مردم معنایابی کنیم. رفتارهای خودجوش مردمی را ببینیم، هم جمعیت ده ملیونی تشییع سردار را هم جمعیت کمتر از یک ملیونی اغتشاشگرها را، شعارها را هم ببینیم هم فحاشی دانشجویان شریف را هم شعارهای انقلابی تشییع شهدای امنیت را. قرائن را هم ببینیم مثلا رسانه های تحت سیطره دشمن را، دروغگویی ها، پول خرج کردنها و امثالهم یا مثلا رای حدود پنجاه درصدی مردم را ببینیم و ریزش کمتر از بیست درصدی آرا آنهم با فشار همه بلندگوهای داخلی و خارجی را.
🔺از خود بپرسیم اگر سخن و هویت مردم مقاومت نیست، کلا این همه فشار دشمن روی مردم و زندگی آنها دلیلش چه بود. فشار اقتصادی حداکثری و جنگ ترکیبی دشمن مخاطبش مگر مردم نبود مگر فشارش روی مردم نبود، خوب اینها با این فشارها میخواستند کدام اراده را عوض کنند؟مگر اراده مردم چگونه بود که باید عوض میشد؟ چه شد که علنا اذعان به شکست فشار حداکثری کردند؟ حالا کدام یک نمایندگی کننده سخن مردم است جمعیت خودجوش ملیونی مردم که شعار مقاومت میدهند (ولو هزار اعتراض هم داشته باشند اما تصمیم میگیرند این سخن را فریاد بزنند و روی دست بگیرند) یا شعار دیگرانی که دم از فروپاشی یا تسلیم یا بن بست و یاس یا هر سخن دیگری میزنند.