eitaa logo
فرمانده امیر 🖤🖤 مسافر شام🖤🖤
449 دنبال‌کننده
36.3هزار عکس
11.9هزار ویدیو
188 فایل
ڪانال رسمے شهید مدافـع حـرم مداح سردار خلبان جانباز اهل بيت فرمانده قاسـم{مهدی}غریـب مسافر شام برگرفته از وصيت نامه باحضور همرزمان و خانواده شهيد ارتباط با خادم 👇 @khademshahidanam 2
مشاهده در ایتا
دانلود
📸 ‏دستگاه مکان یاب و شنود در وسائل اهدایی امارات به مردم لبنان! صحنه هر لحظه بیشتر شفاف تر میشود و الحمدلله سمت درست تاریخ هستیم
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ نماد کشورا با طراحی هوش مصنوعی، فقط آخرش نماد ایران خوب بود... 🇮🇷
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
فرار سربازان اسرائیلی ،از پس حمله ی حزب الله ببینید قدرت اسرائیل تنها درسایه ی بمب های اهدایی آمریکائی است .. درمیدان جنگ رو در رو اسرائیل هیچ قدرتی ندارد ..
12.39M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
خانم‌ در محلِ شکنجه شهید آرمان علی وردی... 🙏حتماً حتماً تا آخــر ببینید ⚠️
⁉️از دوران چه می‌دانیم؟! دوران برانگیختگی احساسات و از بین رفتن مرز میان واقعیت و دروغ... 📡 «رسانه‌های خارجی احساسات عمومی را بر می‌انگیزند و از همین طریق است که دیگر حقیقت دیده نمی‌شود! همین امر باعث شده به گفته اندیشمندان ارتباطات، وارد عصر پساحقیقت شویم...» 📌«پسا حقیقت»، عصری که به‌دلیل تکثر مبادی اخبار و اطلاعات و نیز، توانایی افراد در تولید خبر، «مرزهای بین حقیقت و دروغ از بین رفته است.» ❗️در این عصر مطابق تعاریف، احساسات نسبت به واقعیت‌های عینی در بین مردم برتری پیدا می‌کند، تا جایی‌که هرچقدر میزان احساسی‌بودن خبر بیشتر باشد، میزان مصرف آن افزایش می‌یابد. 🔺رسانه‌های خارجی هم از همین حربه استفاده و سعی می‌کنند احساسات عمومی را برانگیزند و از همین طریق است که دیگر حقیقت دیده نمی‌شود؛ مثل همین چیزی که در رویدادهای اخیر می‌بینیم... 📌 در عصر پساحقیقت، هرچقدر میزان «نفوذ در رسانه‌های اجتماعی» بیشتر باشد، میزان موفقیت هم بیشتر است. یعنی هر چه بیشتر در افکارعمومی نفوذ می‌کنند و روایت آن‌ها نیز موثرتر است. به‌همین دلیل است که اینجا با تعداد دنبال‌کنندگان بالا، نقش تعیین‌کننده‌ای پیدا می‌کنند!! ♨️ در این عصر جوامع، درحال حرکت از یک چرخش خبری تحت سلطه‌ی روزنامه‌نگاران، به یک چرخش خبری پیچیده هستند که در آن مردم عادی هم در تولید خبر نقش دارند. الگوهای پایداری که در حوزه مصرف خبر داشتیم، درحال تبدیل به الگوهای پراکنده و گذرا است. ♨️ هم اکنون خبر، لحظه‌به‌لحظه تولید می‌شود، انبوهی از خبر که عمق چندانی هم ندارد... از طرف دیگر، ذائقه مخاطب هم در حال تغییر است. از جمله اینکه فقط تصویر و تیتر خبر را می‌بیند و رد می‌شود. این مصرف خبر ناپایدار، گذرا و تصادفی باعث می‌شود امکان تولید خبرهای جعلی افزایش یابد. چون مخاطب دقت نمی‌کند که ببیند یک خبر از چه صفحه‌ای و با چه الگوریتمی تولید می‌شود... 🚫 به این ترتیب هم بنابر ویژگی‌های رسانه و هم بنابر ویژگی‌های مخاطب، این دوران به (عصر خبرهای احساسی همراه با دروغ)، تنزل یافته و را از ضروریات زندگی در این عصر ساخته است...   📳 سواد رسانه‌ای حوزه عاشورا
🎯 استفاده از شبکه‌های اجتماعی باید برای زیر ۱۶ ساله‌ها ممنوع شود — آیا چنین راه‌حل‌هایی می‌تواند حال نوجوانان را بهتر کند؟ 🔴  جاناتان هایت، روان‌شناس مشهور آمریکایی، در آخرین کتابش که نسل مضطرب نام دارد، پیامی هشدارآمیز به خواننده می‌دهد: نرخ اضطراب و مشکلات روانی دیگر در نوجوانان امروزی به شکل نگران‌کننده‌ای رو به افزایش است. هایت معتقد است مشکل اصلی ظهور رسانه‌های اجتماعی و کم‌شدن بازی‌های اکتشافی در میان نوجوانان است و می‌گوید احتمالاً تنها راه‌حلی پیش رویمان است، قدغن‌کردن گوشی‌های هوشمند برای افراد زیر ۱۴ سال و ممنوعیت عضویت در شبکه‌های اجتماعی برای زیر نوجوانان ۱۶ سال است. 🔴 راه‌حل‌های هایت به‌شدت مورد استقبال خانواده‌ها، مشاوران و حتی رهبران سیاسی قرار گرفته است. همه می‌خواهند کاری برای نوجوانان بکنند و آن‌ها را از گرداب شبکه‌های اجتماعی نجات دهند. بااین‌حال لوسی فوکس، روان‌شناس متخصص نوجوانان در دانشگاه آکسفورد چندان با این موج همراه نیست. 🔴 فوکس می‌گوید: نتایج علم روان‌شناسی (و خودِ زندگی) ندرتاً به راه‌حل‌هایی منجر می‌شود که این‌‌قدر شسته‌رفته و دقیق باشند. افزایش گزارش‌هایی که حاکی از مشکلات سلامت روانی در میان نوجوانان است، با تغییرات فراوان دیگری نیز هم‌زمان بوده: مثلاً افزایش چاقی، افزایش فشار تحصیلی و همه‌گیری کرونا با وضعیت بدتر سلامت روانی بی‌ارتباط نیستند. فرضیۀ هایت دربارۀ رسانه‌های اجتماعی غلط نیست، ولی احتمالاً یک قطعه از پازلی بزرگ و پیچیده باشد. و جدا از همۀ این‌ها یک اصل را نباید فراموش کنیم: نوجوانی دورۀ «بسیار بسیار سختی» بوده و هست. 🔴 در هر دورۀ تاریخی، گذران دورۀ نوجوانی، به‌دلیل تحول بزرگی که باید رخ دهد، گیج‌کننده است. آدم‌ها در آغاز نوجوانی هنوز کودک‌اند  و در پایان نوجوانی به بزرگ‌سالی مستقل تبدیل می‌شوند. این تحول بسیار عظیم است و تغییراتی که در مغز و بدن ما رخ می‌دهد احتمالاً همان چیزهایی هستند که نوجوانی را بسیار مشکل می‌کنند. 🔴 بلوغ جنسی که فرامی‌رسد، انگار در مغز چراغ چشمک‌زن قرمزی روشن می‌شود و به نوجوانان می‌گوید به یک چیز بیشتر توجه کنند: هم‌سالانشان. همیشه می‌شنویم که نوجوانان تسلیم فشار دوستانشان می‌شوند و به شکل دیوانه‌واری از آن‌ها تقلید می‌کنند، ولی پشت این پدیده هدفی تکاملی نهفته است. برای آنکه نوجوان خارج از خانه و خانواده موفق عمل کند و در گروه‌های اجتماعی ادغام شود و شریک جنسی پیدا کنند، باید وقت زیادی را به فکرکردن به نظر هم‌سالانشان دربارۀ خودش و میزان هماهنگی‌اش با آن‌ها صرف کند. 🔴 درست در همین دوره است که نوجوانان وارد دبیرستان می‌شوند و می‌خواهند همۀ قابلیت‌ها و انگیزه‌های جدیدشان را به نمایش بگذارند. این دیگ زودپز عوامل زیستی و اجتماعی، تجربۀ نوجوانی را برای بعضی از افراد فوق‌العاده و برای خیلی‌ها هم مزخرف و دردناک می‌کند. 🔴 در نوجوانی بیش از هر دورۀ دیگری از زندگی به «ارتباط با دیگران» اهمیت می‌دهیم. نوجوانان مدام خودشان را با دیگران مقایسه می‌کنند، از پذیرفته‌شدن از سوی دیگران لذت بیش‌ازحدی می‌برند، و از طردشدن شدیداً آسیب می‌بینند. شبکه‌های اجتماعی دقیقاً به همین دلیل «ممکن است» برای آن‌ها مضر باشد، اما درعین‌حال می‌تواند تجاربی بسیار ارزشمند هم برای آن‌ها رقم بزند. برای مثال، می‌دانیم که شبکه‌های اجتماعی برای نوجوانانی که در اقلیت هستند یا به حاشیه رانده شده‌اند، جهان تازه‌ای را به ارمغان می‌آورد که به آن‌ها کمک می‌کند به جهان اجتماعی بازگردند. 🔴 فوکس می‌گوید: عوض آنکه فرض کنیم رسانه‌های اجتماعی برای همه مضرند، باید سؤالات جزئی‌تری بپرسیم و ببینیم دقیقاً چه‌کسانی در برابر این فناوری آسیب‌پذیرند و در هر وضعیت خاص کدام سائقِ دیرینِ نوجوانان بیدار می‌شود؟ 📌 آنچه خواندید مروری کوتاه است بر مطلب «آیا همۀ مشکلات روانی نوجوانان تقصیر گوشی‌های‌ هوشمند است؟» که در سی‌ودومین شمارۀ مجلۀ ترجمان علوم انسانی منتشر شده است. این مطلب در تاریخ ۱۲ مهر ۱۴۰۳ در وب‌سایت ترجمان نیز بارگذاری شده است. این مطلب نوشتۀ لوسی فوکس است و عرفان قادری آن را ترجمه کرده است. 📌 ادامۀ مطلب را در لینک زیر بخوانید: B2n.ir/t40970 📳 سواد رسانه‌ای حوزه عاشورا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
اعتماد کردن به فضای مجازی امروز خود فریبه ... 📳 سواد رسانه‌ای حوزه عاشورا
♨️یهودیانی که در ایران هستن در امنیت و آرامش زندگی میکنن حتی اعیادشونو آزادانه جشن میگیرن اما یهودیان در اسرائیل چی؟! ما ایرانی‌ها نه تنها جنگ‌طلب نبودیم بزرگترین مدعی برقراری صلح در جهان هم هستیم
انیمیشن 🔸 شجاعان مجموعه انیمیشنی به کارگردانی سیاوش زرین آبادی درباره یك تیم هوانیروز ارتش است كه در ماموریت ها و عملیات های مختلف دوران دفاع مقدس حضور داشته است . این مجموعه علاوه بر به تصویر كشیدن شجاعت ها و جان فشانی های خلبانان هوانیروز در جنگ تحمیلی، حاوی نكات اخلاقی و تربیتی فراوانی برای مخاطبان كودك و نوجوان است . انیمیشن شجاعان | آپارات سرویس اشتراک ویدیو https://www.aparat.com/result/%D8%A7%D9%86%DB%8C%D9%85%DB%8C%D8%B4%D9%86_%D8%B4%D8%AC%D8%A7%D8%B9%D8%A7%D9%86 📳 سواد رسانه‌ای حوزه عاشورا
🔘 شگردهای جاسوسی موساد ▪️موساد چگونه از فعالیت‌های آنلاین، اطلاعات جمع می‌کند؟ ▫️سرویس امنیتی ترکیه (میت) اخیراً عملیات‎هایی را برای دستگیری جاسوسان موساد انجام داده است که جزئیات بیشتری از آن منتشر شده. ▫️اسناد میت نشان می‌دهد که جاسوسان موساد، اطلاعات بیوگرافی اتباع خارجی موردنظرشان را از طریق نرم‌افزارهای مسیریابی آنلاین، ردیابی خودرو از طریق جی‌پی‌اس، هک کردن دستگاه‌های Wi-Fi و جستجوی فیزیکی مکان‌های رفت و آمد سوژه، جمع‌آوری می‌کنند. ▫️مأموران اطلاعاتی هم‌چنین اهداف مشخصی را که موساد تعیین کرده به طور فیزیکی دنبال می‌کنند. هسته‌‌های جاسوسی کشف شده که عمدتاً متشکل از شهروندان کشورهای مختلف خاورمیانه بود، از چندین وب‌سایت جعلی به زبان‌های مختلف و عمدتاً عربی، برای به دست آوردن  آدرس‌هایIP و مکان واقعی افراد استفاده می‌کرد. ▫️این وب‌سایت‌ها، مقالات دقیقی را برای جذب سوژه ارائه می‌کردند که بعد از کلیک کردن روی پیوندهای ویروسی آن، شبکه‌ی جاسوسی قادر به نفوذ در دستگاه تلفن همراه می‌شد. ▫️هم‌چنین تمامی ارتباطات بین عوامل موساد در ترکیه و خارج از کشور از طریق خطوط تلفن همراه یکبار مصرف متعلق به افراد با هویت جعلی در کشورهای اسپانیا، انگلیس، آلمان، سوئد، مالزی، اندونزی، بلژیک و ... انجام می‌شد. 📳 سواد رسانه‌ای حوزه عاشورا