اکثر آدم هایی که ما را رنج می دهند، رنج کشیده هایی هستند که نتوانسته اند از زخم های خودشان عبور کنند.
@ghazaleh_shabani
گاهی سکوت میکنی؛
چون اینقدر رنجیدی که نمیخوای حرف بزنی ...
گاهی سکوت میکنی ،
چون واقعا هیچ حرفی برای گفتن نداری ...
سکوت گاهی یک انتظاره و گاهی هم یک اعتراض!
اما بیشتر وقت ها سکوت برای اینه که هیچ کلمه خاصی
نمیتونه غمی رو که تو وجودت داری توصیف کنه
و این یعنی همون حس تنهایی ...
@ghazaleh_shabani
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
در این ناتمامیِ زندگی
تنها چیزی که منجی آدمی است
عشق است...❣
#چاووشی
@ghazaleh_shabani
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
حوالیِ تو دلتنگی چگونه است؟؟
اینجا که باران میزند!🌧🌱
#السلام_علیک_یا_اباعبدالله #شب_زیارتی #حاج_قاسم #غزاله_شعبانی_سرخنی
@ghazaleh_shabani
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
مراد ما وصال توست از دنیا و از عقبی
وگرنه بی شما قدری نباشد دین و دنیا را ای دوست...
#غزاله_شعبانی_سرخنی #مراد
@ghazaleh_shabani
چقدر فکر میکنی هزینه ۱ شب پیتزا خوردنته؟
۲۰۰ تومن ؟
۵۰۰ تومن؟
۱ میلیون تومن؟
نه اشتباه نکن
فکر کن تو ماهانه ۱۰ میلیون حقوق بگیری
وآخر این هفته یک پیتزا بخوای بخری که با مخلفاتش در بهترین حالت بشه دست کم ۳۰۰ هزار تومن… تا اینجا اوکی ؟
الان فکر میکنی کارت رو کشیدی و ۳۰۰ پول دادی و …
در اصل تو ۳۰۰ هزار تومن پول ندادی
تو ۱ روز کاریتو یعنی ۸ ساعت از عمرت رو دادی
و یک پیتزا خوردی
فهمیدی چی شد زندگی ما قابل تبدیله
پول به زمان
زمان به پول
حالا از این به بعد خواستی برای کسی وقت بزاری ببین معادل چه مقدار ریالی داری هزینه میکنی
یا اگر خواستی هزینه ای کنی ببین معادل چه مقدار از عمر و زندگیته
اونجا میفهمی که ارزشش رو داره یا نه …
#عمر #زندگی
@ghazaleh_shabani
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
«تودرپناه خدایی و خدا هرگز دیرنمی کند..»
@ghazaleh_shabani
❇️ در شرایط فعلی«کنشگران فعال » برنده ی جنگ شناختی _ ادراکی هستند .
🛑فتنه ۱۴۰۱ به ما فهماند که شیوه جنگها عوض شده و فقط با نگاه امنیتی نمیتوان آنرا خنثی کرد.. جنگ های جدید همگی هیبریدی_ترکیبی است .... یعنی همزمان چندین نوع جنگ بصورت همزمان و ترکیبی انجام میشود مانند :
۱_جنگ سخت، نبرد نظامی سنگین
۲_حملات به مرزها و اقدامات گروهک ها
۳_اقدامات مخل امنیت و بمب گزاری
۴_جنگ اقتصادی و تحریم
۵_جنگ سیاسی، انتخاباتی،براندازی نرم ، نافرمانی مدنی وانقلاب های رنگین
۶_جنگ روانی
۷_جنگ سایبری
۸_جنگ شناختی، ادراکی
🔹اکنون با نوع جدیدی از جنگ های شهری،«نافرمانی مدنی ناشی از تغییر و تقابل شناخت ها فرهنگ (تغییر نسل)» مواجهیم .
🔹 بخش مهم این پروژه، جنگ شناختی_ ادراکی است و دست بر تر با راوی خبر اول است...جنگ، جنگ روایت هاست...«زمان» عاملی حیاتی است،، آنکه از موضع آفندی سریعتر روایت کند میبَرد و طرف مقابل در موضع پدافندی هر چقدر هم خوب دفاع کند تلفات می دهد چون اعصاب و روانی که بهم ریخته به سختی آرام خواهد شد اینجاست که رهبری می فرمایند: بدنبال پرت کردن حواس نظام از مسیر اصلی هستند...
🔹جنگ شناختی غیرطبیعی نیست؛ آنچه غیرطبیعی است غَفلت مسئولان و رسانههاست که به هشدارهای رهبری انقلاب در این زمینه خوب توجه نمیشود.
همیشه با هزینه های سنگین در کف میدان، به اهمیت تدابیر رهبری پی بردیم و خدا کند که این هزینه های اخیر، ما را کفایت کند برای درک شیوه جنگ های آینده...
🔹از موارد مهمی که جنگ شناختی از آن اثر میپذیرد و باعث میشود که این نوع جنگ در اولویت قرار گیرد، «تغییر در آرایش رسانهای» است.
تغییر در آرایش رسانهای که محصول پیشرفت تکنولوژیهای ارتباطی است، باعث شده جنگ شناختی در کانون توجه کنشگران قرار گیرد.
🔻 محدودیت رسانههای سنتی در تولید و توزیع اخبار و بدنبال آن توجه به این پدیده که هر فردی میتواند در «هر مکانی»، «هر زمانی» و با «هر زبان» و «ابزاری» پیام تولید و منتشر کند باعث شده که نقش رسانههای جمعی و مطبوعات کمرنگ شده است.
🔹اکنون مانند گذشته نیست که یک نفر تولید کننده و بقیه استفاده کننده باشند. بلکه همه افراد در عینحال که مصرفکننده هستند، تولیدکننده و توزیعکننده هم هستند، بنابراین در جنگ شناختی کسانی پیروز و اثرگذار هستند که مدیریت سوژهها، جملات و واژهها، چینش تصاویر را بدست گیرند.
چیزی شبیه اتاق طرح ریزی عملیات در دفاع مقدس ولی در حوزه «خبر»
🔹در جنگ شناختی با شلیک «خبر داغ» یا «سوژه»به ذهن مخاطب میتوان در او فعل و انفعال ایجاد کرد او را وادار به عمل یا عکس العمل نمود...اتاق جنگ باید بداند مهمات خبری را چگونه مدیریت کند...تشکیل "مرکز هماهنگی پشتیبانی آتش" در سطوح کشوری ، استانی و شهرستانی یک امر ضروری است...اتاق جنگ باید بداند کدام خبر برای کدام مخاطب است ، آنچنان اخبار(مهمات) باید به خوبی طراحی، بارگزاری و شلیک شوند که آماج ذهنی را مورد هدف قرار داده و اثر شبهات ذهنی و اخبار کذب را در جامعه خنثی نماید.
🔹در اتاق های طرحریزی که شبیه اتاق جنگ عمل میکند باید افرادی حضور یابند که به شگردهای خبرسازی، خبر پروری، ترفندهای عملیات روانی، جنگ شناختی، جنگ های هیبریدی _ ترکیبی مسلط باشند ... افرادی حضور یابند که بدانند در آن مقطع در فضای ذهنی نیروهای خودی،بیطرف و مخالف در آن حوزه ی جغرافیایی چه میگذرد...در فضای مجازی آن چه می گذرد... روی کدام خبر کار شود و از کنار کدام خبر رد شد...جنگ، جنگ اخبار و روایت هاست ...برد با کسی است که زودتر، دقیق تر، حرفه ای تر بر ذهن دیگران اثر بگذارد ...
🔹در آرایش جدید رسانهای، «کنشگران فعال» برنده جنگ شناختی هستند و کنشگران الزاما در کف خیابان یا در موقعیت مکانی یا بازه زمانی خاص حضور ندارند ، حتی میتوان از لشکریان رباتیک یا فیک برای این امر استفاده نمود... برجسته سازی خبر و ضریب دادن به آن یک شیوه مرسوم است، پروژه ی تکرار را به آن اضافه نموده بعد ببینید چه خواهد شد ...
✅درجنگ شناختی کسانی پیروز هستند که:
🔻۱_ آرایش جدید رسانهای را بشناسند .
🔻۲_ بتوانند از سلاح ها ، مهمات و ابزارهای جدید استفاده حداکثری کنند.
🔻۳_ بپذیرند که مدل تولید، توزیع و دریافت اخبار عوض شده است .
🔹اکنون میتوان به اهمیت «مرحله پیشرفته تر جنگ روانی» پی برد که چگونه انسان را تبدیل به نیروی جنگی کف خیابان می کند
علی رغم تاکیدات مقام معظم رهبری، هنوز هم به اهمیت رسانههای اجتماعی پی نبرده ایم و بخشهای مختلف در «کنشگری در این حوزه» تردید دارند و همین مسئله آسیبپذیری در جنگ شناختی را موجب شده است.
#جنگ_شناختی
@ghazaleh_shabani
مومن واقعی چگونه است؟؟؟
ببین برای آدم های اطرافت چقدر آدم امنی هستی ... اون موقع اسمتو بزار مومن وگرنه مثل بقیه انسان هستی...
#مومن #غزاله_شعبانی_سرخنی
@ghazaleh_shabani
11.76M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
تو آه منی اشتباه منی...
تو همسفر نیمه راه منی...
پناه منی تکیه گاه منی...
که زمزمه ات مانده در گوشم...
#موسیقی #غزاله_شعبانی_سرخنی
@ghazaleh_shabani
12.15M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ذات خوب چیزیه که هرکسی ندارش
و خیلی جاها ما چوب همین ذات درستمونو خوردیم ،
ولی حداقلش وجدانمون راحته
این یه دنیا می ارزه
#ذات #مرام #غزاله_شعبانی_سرخنی
@ghazaleh_shabani