eitaa logo
عزیز غضنفری*
3.5هزار دنبال‌کننده
24.4هزار عکس
18.2هزار ویدیو
271 فایل
 خط اغفال به خصوص خواص و نخبگان از تاثیر دشمن ، یکی از خطوط القائی و تبلیغاتی دشمن است.امام خامنه ایی دامت برکاته 🕛 مدیریت کانال @ghazanfariaziz
مشاهده در ایتا
دانلود
12.98M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📹 اظهارات بسیار جالب و شنیدنی کارشناس ترکیه‌ای: 🔺"بعد از انقلاب ایران، قلعه آمریکا در منطقه فرو ریخت و ایران تنها کشوری است که آمریکا نتوانسته در آن وارد شود!" 💢 کارشناس ترکیه ای در برنامه زنده سیاسی، مسئله این است: 🔺"وجود پایگاه های آمریکا در کشورهای مسلمان نشین اطراف ایران مایه ننگ و ذلت آنهاست؛ ایران بعد از انقلاب کنسولگری اسرائیل را تعطیل و آن را تبدیل به کنسولگری فلسطین کرده و تنها کشور نمونه ای است که اسرائیل را به رسمیت نمی شناسد؛ من به عنوان یک مسلمان از این اقدامات احساس غرور می کنم. https://eitaa.com/joinchat/1676804212C6788504d95
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📹 جایگاه تمدن ایران در تاریخ امپراطوری عثمانی از زبان یک تاریخ‌دان مشهور ترکیه‌ای؛ الفبای زبان ترکی در دوره عثمانی از الفبای فارسی ایرانی گرفته شده است! ⭕️ دکتر بارداکچی، تاریخ‌دان و چهره مشهور ترکیه ای در شبکه "خبر ترک" در رابطه با قدرت و نفوذ تمدن ایران در بین مردم منطقه گفت: 🔺" الفبای زبان ترکی در دوره امپراطوری عثمانی که به غلط الفبای عثمانی گفته می شود، ربطی به زبان عربی ندارد؛ الفبای زبان ترکی در دوره عثمانی از الفبای فارسی ایرانی گرفته شده است. زیرا مردم آناتولی اسلام را از اساتید ایرانی یاد گرفتند." https://eitaa.com/joinchat/1676804212C6788504d95
7.43M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📹 رضا منتظری، دبیر تحریریه خبرگزاری سینما پرس پس از دیدن فیلم عنکبوت مقدس: 🔹این فیلم یک تصویر مخربانه و سیاه و کاملا غیرواقعی از ایران نمایش می‌دهد 🔹در این فیلم اصلا آدم خوب وجود ندارد، مردها همه جانی و واپس گرا و خونریز نشان داده شده است 🔹در این فیلم خبری از فرهنگ و تمدن ایرانی نیست. https://eitaa.com/joinchat/1676804212C6788504d95
6.85M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📹 پاسخ قاطع کارشناس مسائل خاورمیانه به ادعای شبکه i24 اسرائیل از توان رویارویی و مقابله این رژیم با ایران؛ اسرائیل توان حمله و مقابله با ایران را ندارد! 🔶 دکتر «حسن مرهج» تحلیلگر مسائل خاورمیانه در پاسخ به اظهارات مجری شبکه i24 اسرائیل که برگزاری مانورهای این رژیم را اعلان خطری برای ایران به حساب می آورد گفت: 🔺" آنچه طی بمباران تأسیسات هسته‌ای عراق و سوریه روی داد کاملا با وضعیت موجود در ایران متفاوت است؛ تمام جنگنده‌های اسرائیلی قادر به اجرای چنین حمله‌ای نیستند و اگر هر عملیات نظامی از این دست را اجرا کند، آن وقت یک جنگ منطقه‌ای تمام عیار روی می‌دهد!" https://eitaa.com/joinchat/1676804212C6788504d95
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📭 غارتگران پاریسی قاره سیاه! 🇫🇷 در نزد اذهان عمومي جهانیان به عنوان معرفی شده است، این در حالی است که هنوز یک قرن نیز از جنایات فرانسوی ها در قاره آفریقا نگذشته است! 🇫🇷 جنایات و نسل‌کشی‌هایی که فرانسه در کشورهای تحت مستعمره‌اش به ویژه در قاره آفریقا انجام داده، وجدان جامعه جهانی را جریحه دار کرده است. 🇫🇷 با آغاز استعمارگری فرانسه در سال 1524، این کشور بیش از 20 کشور آفریقایی در غرب و شمال این قاره را اشغال کرد. 🇫🇷 35 درصد آفریقا نزدیک به 300 سال تحت استعمار فرانسه قرار داشته است. 🇫🇷 در آن سال ها کشورهایی مانند ، و به مرکز توسط فرانسه تبدیل شده و تمام منابع این مناطق از سوی این کشور به تاراج رفته است. 🇫🇷 در طول حدود 5 قرن استعمار فرانسه بر آفریقا و به ویژه پس از جنگ استقلال این کشورها در دوره بعد از جنگ جهانی دوم، آنان با سرکوب شدیدی مواجه شدند که در مجموع بیش از دو میلیون آفریقایی کشته شدند. 🔴 آشنایی با چهره واقعی و بدون روتوش غرب در ✅کانال https://eitaa.com/joinchat/1676804212C6788504d95
کنکبوت مقدس؛ چند پرسش ایرانی -۱ 🔹بیایید درباره فیلم "عنکبوت مقدس" و کارگردانش، یا دیگرانی مانند جعفر پناهی و اصغر فرهادی (داوره این دوره جشنواره کن )، ایدئولوژیک و دینی قضاوت نکنیم و چند سوالی صرفا ملی و ایرانی بپرسیم. ♦️غربی ها، همواره از گروه های تروریست و تجزیه طلب برای بی ثبات کردن ایران حمایت کرده اند. آنها صدام را برای اشغال و نابودی ایران مورد حمایت قرار دادند و هیچ خط قرمزی برای این جنایت جنگی (حتی تجهیز به بمب های شیمایی) قائل نشدند. 🔹اصلا تاریخ را رها کنید. آمریکا و برخی دولت های اروپایی، سالهاست ملت ایران را مورد آزار تحریم قرار داده و اینجا هم، خط قرمزی قائل نشده اند. اگر ذخائر سوخت 20 درصد کشور برای تولید رادیو دارو تمام شده، بلافاصله تحریم کرده و زندگی 850 هزار بیمار را به خطر انداخته اند؛ ♦️اگر نیازمند واردات بنزین شده ایم، بی معطلی تحریم کرده اند. اگر با خوش خیالی، امتیازات هنگفت هسته ای را داده ایم تا برجام را به دست آوریم، در دولت اوباما، تحریم های ویزا و آیسا و سیسادا، و در دوره ترامپ تحریم "کاتسا" را با حمایت دموکرات های گنگره، به اجرا گذاشته اند. 🔹با وجود انجام همه تعهدات برجامی از سوی ایران تا اواخر سال 99، حتی عذا و دارو را هم تحریم کردند؛ فرانسه (میزبان جشنواره کن)، و انگلیس و آلمان وعده دروغ دادند، اما تماما با آمریکا حتی در تحریم دارو و واکسن کرونا همراهی کردند. ♦️هدف این جنگ ترکیبی (تحریم و تبلیغات)، همچنان که اکبر گنجی (اصلاح طلب فراری) نوشت، "وحشت افکنی، فرو پاشاندن سازمان اجتماعی، کشاندن مردم به خشونت جمعی و نابودی ایران و ایرانی" بود. 🔹سوال مهم: شمر و یزید های روزگار که ملت ایران را در همه چیز تحریم کرده اند، چرا فلان فیلم یا کارگردان و بازیگر ایرانی را، نه تحریم، بلکه تکریم و تحسین می کنند؟ برای کدام ویژگی؟ آیا جز برای این که در روند تحریم و تحریف و ترور، به عنوان پیاده نظام ناتوی فرهنگی، شناسایی و تعریف شده اند؟ ♦️هیچ فیلم و کارگردانی در جشنواره های غربی تحویل گرفته نمی شود، مگر این که فضایی سیاه و عقب مانده را از ایران به تصویر بکشد. چنین فیلمساز و بازیگری، حق ندارد موفقیت یا نقطه قوتی از ایران را تصویر کند. ایران باید دافعه محض نشان داده شود و نه جذاب و الهام بخش. این، رکن ایدئولوژی غرب درباره ایران است! 💢ادامه دارد💢 https://eitaa.com/joinchat/1676804212C6788504d95
کنکبوت مقدس؛ چند پرسش ایرانی -۲ ♦️جشنواره های غربی به ویژه درباره ایران، ارزیابی کننده حرفه ای فیلم پس از تولید نیستند، بلکه علنا یا عملا، تهیه کننده و سفارش دهنده هستند. تار تَن های واقعی، آنها هستند که افراد شهرت طلب و شهوت طلب را شکار، و سپس، همان ها را طعمه ای برای شکارهای بزرگ تر می کنند. 🔹عنکبوت های واقعی، "کن" و نظایر آن هستند نگاه کاملا ایدئولوژیک و مقدس به مواجهه غرب با حریفانش دارند. ما با "کنکبوت" ها مواجهیم. این روایت بهروز افخمی کارگردان کار کشته سینما را مرور کنید: ♦️"جشنواره کن، پروتکل های خودش را دارد که کارگردان حتما باید توافق کند. روی حمایت از انواع انحرافات جنسی حساسیت دارد و اگر فیلمی در این باره ساخته شود، امتیاز ویژه دارد و جلو می افتد . در مورد ایران، فیلم‌سازان باید خوب بدانند که چه تصویری باید عرضه کنند و نباید تصویر خوبی نشان بدهند. جعفر پناهی فیلمی ساخته بود، به او گفتند این صحنه‌ها که خانه های شیک را از ایران نشان می دهد، باید از فیلم خارج کنی! فیلم درباره یک "پیتزا بر" بدبخت بود که قرار است بدبختی را نشان دهد، ولی گفتند این تصاویر را از فیلم حذف کن!". 🔹دو نفر از سه تهیه‌کننده "عنکبوت مقدس" (سول باندی و جیکوب جارک)، یهودی صهیونیست هستند. حامی مالی فیلم، ساموئل حدیدا مدیر یهودی کمپانی متر‌وپولیتن است. ♦️کارگردان همچنین، 240 هزار یورو از آژانس تأمین مالی فیلم آلمان، 250 هزار یورو از مدین بورد برلین، 410 هزار یورو از یورایمجرز، 90 هزار یورو از صندوق تأمین مالی فیلم ‌هامبورگ و 174 هزار یورو از صندوق فیلم آلمان گرفته است. 🔹علی عباسی، به سفارش تهیه کنندگان، تاکید بسیاری روی تصاویر حرم و ضریح امام رضا (ع) می کند و اصرار دارد جنایت یک قاتل زنجیره ای را دستاویزی برای زدن کل جامعه و هویت ایرانی قرار دهد؛ چنان که اعتراف می کند "فیلم در مورد یک قاتل زنجیره‌ای نیست بلکه در مورد یک جامعه قاتل زنجیره‌ای‌ است". ♦️آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان (و زائیده نا مشروع آنها، اسرائیل)، بانیان بزرگترین جنگ ها و نسل کشی ها و جنایات در طول تاریخ هستند، اما هیچ فیلمسازی که لیبرالیسم و کاپیتالیسم را بانی جنگ و تجاوز و بدبختی و کل جامعه غربی را قاتل نشان دهد، نمی تواند راهی به جشنواره ها پیدا کند. 🔹در مقابل، مافیای ناتوی فرهنگی از طریق همین جشنواره ها، به خود اجازه می دهد با دستاویز رفتار یک قاتل، به یک جامعه و باورهای پایدار کننده اش در برابر جنگ و تحریم و ترور، اهانت کند و برچسب جنایتکار بزند. ♦️عقده گشایی از این روشن تر؟! جنایتکاران تحریم کننده ملت ایران، چند فیلم و کارگردان و بازیگر را مستثنای تحریم، بلکه سزاوار حمایت و تحسین قلمداد می کنند، چون حمایت شوندگان، پای سند وطن فروشی و خیانت را امضا کرده اند. 🔹کلاه مان را بالاتر بگذاریم. غربی ها، پدر جد رویکرد ایدئولوژیک، و سیاسی دیدن همه چیز هستند. چنان که رفتار متناقض آنها با ایران و فلسطین، و سپس اوکراین و روسیه را در حوزه ورزش و سینما و هنر دیدیم. ♦️عنکبوت مقدس، یک فرافکنی تمام عیار از سوی صهیونیسم مسیحی است؛ مافیایی که نگرشی کاملا تحقیر آمیز و غارتگرانه به جهان پیرامون دارد و مقاومت ملت ایران را پاره کننده تور و تار خود می داند. ✍ https://eitaa.com/joinchat/1676804212C6788504d95
💢 پوستر | با آل علی هر که درافتاد ، ورافتاد . . . ـــــــــــــــــــــــ https://eitaa.com/joinchat/1676804212C6788504d95
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🚨دقایقی پیش، منزل حسین عبدالباقی مالک و سازنده متروپل در آتش سوخت ـــــــــــــــــــــــ https://eitaa.com/joinchat/1676804212C6788504d95
ابلاغ پیام رهبر معظم انقلاب به پاپ فرانسیس 🔹مدیر حوزه‌های علمیه در دیدار با رهبر مسیحیان کاتولیک پیام شفاهی رهبر معظم انقلاب را منتقل کرد. آیت‌الله اعرافی به پاپ گفت: پس از اینکه رهبر معظم انقلاب از سفر من مطلع شدند به شما سلام رساندند و پیشینه شما و ارتباطتان با آمریکای لاتین را ستوده و برخی از مواضعی که در تلطیف روابط بین اسلام و مسیحیت و دفاع از مظلومان گرفته‌اید را تحسین و تأکید نمودند ما انتظار داریم که شما همچنان در دفاع از مظلومان عالم و به‌ویژه فلسطین و یمن تلاش کنید و مواضع روشن و شفافی داشته باشید. 🔸پاپ در پاسخ گفته: سلام مرا به رهبر، مراجع و بزرگان دینی ایران برسانید. ما هم مطالبی را که رهبر انقلاب اسلامی می‌گویند قبول داریم. https://eitaa.com/joinchat/1676804212C6788504d95
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 نماینده مجلس: در دوران رزیدنتی اگر مادر می‌شدیم مورد هجمه اساتید قرار می‌گرفتیم 🔹چند روز پیش طی یادداشتی از طرف یک دانشجوی پزشکی به مشکلات زنانی که دوران ریزیدنتی خود را می‌گذرانند پرداختیم. در آن یادداشت که توسط یکی از دانشجویان پزشکی منتشر شده بود صراحتا از این موضوع پرده‌بردای کرده بود که مادر نشدن شرط عجیب دوران رزیدنتی یک خانم است و حالا در برنامه‌ای حول محور زنان موفق و خانواده، دکتر محمدبیگی نماینده مردم قزوین از این مشکلات که خودش هم با آن دست و پنجه نرم کرده می‌گوید. ‎https://eitaa.com/joinchat/1676804212C6788504d95
استاد فرشچیان: چهره امام رضا(ع) را دیدم و نقاشی کردم! استاد فرشچیان می‌گوید: سال ۵۹ برای عمل قلب به آمریکا رفته بودم... آنجا برای طولانی مدت در هتل بودم و تصمیم گرفتم تابلوی «ضامن آهو» را بکشم. وقتی به قسمت‌های چهره مبارک امام رضا(ع) که رسیدم، به دلم افتاد که تمثال حضرت را بکشم. خبرگزاری فارس، گروه هنر ـ محمد کلهر: تابلوی «ضامن آهو» در سال ۱۳۵۸ توسط استاد فرشچیان خلق شده و تکنیک مورد استفاده در آن اکریلیک است. در این اثر همه خطوط و نقوش تابلو و عناصر آن متوجه حضرت ثامن الحجج (ع) است که در سمت راست بالای تابلو در هاله‌ای از نور قرار دارد و با وجود اینکه نقاشان بزرگ نور را در صورت قدسیان ترسیم می‌کنند، در این اثر علاوه بر صورت، نور در تمام بدن امام رضا (ع) ساری و جاری است. تمام منحنی‌های تابلوی «ضامن آهو» به سوی امام هشتم(ع) ختم می‌شوند و پرسوناژ امام از لحاظ رنگ و فرم طوری قرار گرفته که در فراز بوده و باقی عناصر در فرود است. اما ماجرای خلق این تابلوی چشم‌نواز چیست؟ سیدعلیرضا ذاکری، طراح گرافیک و نقاش پیشکسوت در این باره خاطره‌اش از حضور استاد محمود فرشچیان (سال ۱۳۷۵ در مشهد) را چنین نقل است: اواخر خردادماه سال ۱۳۷۵، یک روز آقای مرحوم مهدیزاده، که از دوستان و رییس انجمن خوشنویسان استان خراسان بود، به من گفتند عصر پنچشنبه در مراسمی تقریبا خصوصی استاد فرشچیان به همراه الهی قمشه‌ای حضور دارند، شما هم خواستید تشریف بیاورید! من آن ایام که ۲۸ سن داشتم، می‌دانستم دیدار با استاد فرشچیان چقدر مغتنم است و لذا بعدازظهر آن پنجشنبه با اشتیاق کامل برای دیدن استاد فرشچیان به ساختمانی در بلوار مدرس مشهد رفتم که مراسم در آنجا برگزار می‌شد. وی ادامه داد: آنجا با آقای مهدیزاده همراه بودم. در سالنی تعداد صندلی چیده شده بود و استاد فرشچیان رفتند پشت تریبون! من از همان ابتدا در ذهنم بود دو پرسش از استاد فرشچیان داشته باشم. روی کاغذی کوچک دو سوالم را نوشتم و دادم که بدهند به استاد. آقای مهدیزاد آرام از من پرسیدند چیز بدی که ننوشتی؟! به ایشان اطمینان دادم که نگران نباشند. استاد وقتی کاغذ را گرفتند عینکشان را زدند و کاغذ را خواندند. بلافاصله پرسیدند این سوالات را چه کسی پرسیده؟ من که اواسط جمعیت بودم، گفتم من پرسیدم استاد. ایشان گفتند بیا اینجا! از جا بلند شدم. نگاه نگران آقای مهدیزاده را دیدم و لبخندی زدم و رفتم پشت تریبون نزد استاد. استاد سلام کردند و گفتند خودت را معرفی کن، چه کسی هستی و سوالات را خودت بخوان. ذاکری یادآوری کرد: من آرامش کامل داشتم و نگران نبودم. گفتم فلانی هستم  طراح و نقاش و دبیر هنری روزنامه قدس و سوالاتم را خواندم. سوالاتم این بود: استاد فرشچیان، همیشه مرسوم بوده که میناتوریست‌ها در آثار خود چهره اهل بیت را با نور یا پوشیه نشان می‌دادند. شما چهره حضرت رضا علیه‌السلام را از کجا دیدید و در تابلوی ضامن آهو ترسیم کردید؟ سوال دوم هم این بود که چرا در آثار شما از موضوعات روز مثل دفاع مقدس کمتر دیده می‌شود؟ او ادامه داد: استاد تشکر کردند و گفتند شما بفرمایید بنشینید. سپس گفتند: ببینید ایشان روزنامه‌نگار است و سوالی پرسیده و پاسخشان را می‌دهم و خدای ناکرده قصد تعریف از خود ندارم. استاد با حالی خاص که کم‌کم می‌شد قطرات درشت اشک را دید که از گوشه چشم‌شان جاری می‌شود، شروع کردند و گفتند که سال ۵۸ برای عمل قلب به آمریکا رفته بودم. دکترها اصرار داشتند که حتماً عمل قلب انجام دهم و چندین نوبت آزمایش گرفتند و من در این فواصل متوسل بودم به امام هشتم که «آقا کمکم بفرمایین». در آخرین آزمایش قبل از عمل که باید انجام می‌شد، دکترها شگفت‌زده من را خواستند و گفتند که شما طی این مدت نزد کدام دکتر دیگر رفته‌ای و خود را مداوا کردی؟! هر چه به دکترها گفتم من جایی نرفتم، شما چه می‌گویید؟ آنها باور نمی‌کردند و به من گفتند که قلب شما کامل سالم است و نیازی به عمل ندارد. شما درمان شده‌اید! استاد با حال خاصی گفتند که به دکترها گفتم من نزد دکتر اصلی رفته‌ام! استاد با حال منقلب ادامه دادند که پس از این اتفاق در همانجا که برای طولانی مدت در هتل بودم، تصمیم گرفتم تابلوی «ضامن آهو» را بکشم. تابلو ۶ ماه طول کشید. وقتی به قسمت‌های چهره مبارک حضرت امام رضا علیه السلام که رسید، به دلم افتاد که تمثال حضرت را بکشم. لذا متوسل شدم و همان شب در خواب صورت مبارک حضرت را دیدم و ایشان با مهربانی فرم