🚨 #اطلاعیه
باسلام
🔰 مدت برگزاری کلاسهای #حضوری_رفع_اشکال به پایان رسیده است.
انشاالله از #شنبه ۳خرداد ماه تا امتحانات پایانی ، کلاسها فقط به صورت #آنلاین برگزار خواهد شد و دیگر کلاس #حضوری نخواهیم داشت.
🆔 @ghodsiansch
قدرت والدین.m4a
8.27M
⭕️ #اطلاعیه
💠 #جلسه_خانواده_مجازی
🔹با موضوع:
#تربیت_نوجوان
🔸توسط سرکار خانم #دکتر_جبار_زارع
📢 #صوت_هشتم
♨️با توجه به نبود امکان دسترسی حضوری، شناسه سرکار خانم زارع جهت پرسش و پاسخ
🆔 @jabarzareh
😊منتظر دیدارتان هستیم...
@ghodsiansch
👈 ادامه دارد ....
🏆 #جشنواره_رمضانی_عید_تا_عید
📍راه سرنوشت...
#آرامش #تقوا #گناه #راحت_طلبی
_________________
@zoha313_ir
@ghodsiansch
AUD-20200521-WA0009.mp3
8.38M
🏆 #جشنواره_رمضانی_عید_تا_عید
🎙 #صوت_دوازدهم
راه سرنوشت...
♦️#یک_قطره_از_اقیانوس
هر روز یک نکته از آیات قرآن کریم
🔷 سنَّت مهربانانه الهی اینه...
📍ویژه ماه مبارک رمضان ۱۴۴۱
#آرامش #تقوا #گناه #راحت_طلبی
__________________
@zoha313_ir
@ghodsiansch
🏆 #جشنواره_رمضانی_عید_تا_عید
📖 #یک_قطره_از_اقیانوس
#دومین_مرحله_مسابقه از صوت های قرآنی پنجم تا دوازدهم حجة الاسلام کشاورز #جمعه ۲ خرداد ماه ساعت ۱۷
🥇 نفرات #اول ۱۰۰ هزار تومان
🥈نفرات #دوم ۷۰ هزار تومان
🥉نفرات #سوم ۵۰ هزار تومان
🆔 @ghodsiansch
هدایت شده از KHAMENEI.IR
🔰 پیام تصویری رهبر انقلاب به مناسبت روز جهانی قدس:
👈 پیروزی فلسطین تضمین شده است
مبارزه برای آزادی فلسطین، جهاد فی سبیل اللّه و فریضه و مطلوب اسلامی است. پیروزی در چنین مبارزهای تضمین شده است، زیرا فرد مبارز حتّی در صورت کشته شدن هم به اِحدی الحُسنیین دست یافته است.
💻 @Khamenei_ir
🚨 #اطلاعیه_دایاموز
💠 والدین و دانش آموزان گرامی
برای بهره مندی بهتر از نرم افزار و رفع اشکالات احتمالی قسمت آزمون های آنلاین حتما نرم افزار را #بروزرسانی بفرمائید.
📱«دایاموز - نسخه والدین» را در بازار اندروید ببین:
👉 http://cafebazaar.ir/app/?id=co.dayamooz.parent&ref=share
🌱 #بیست_مهم_نیست
🔰 توی این مدرسه #زندگی کنید!
🔹رویکردی متفاوت در نظام آموزش و پرورش
🔆پیش ثبت نام #پایه_هفتم دبیرستان غیر دولتی قدسیان وابسته به موسسه شهید بهشتی(ره) آغاز شد.
🔰ثبت نام از طریق سایت مدرسه:
🌐 www.ghodsiansch.ir
✅ خ اردیبهشت جنوبی، کوی فرشادی(۳۱)
☎️ ۰۳۱۳۲۳۴۹۶۰۰
کانال دبیرستان:
🆔 @ghodsiansch
#مدارس_تحول_خواه
#مدرسه_زندکی
#تربیت_محور
#رویکرد_اسلامی
5.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 #فیلم
🔻رزمایش #همدلی_مومنانه موسسه فرهنگی شهید مظلوم آیت الله دکتر بهشتی(ره)
🔹تهیه و توزیع بیش از دوهزار بسته ارزاق در دو مرحله:
۱_نیمه شعبان
۲_بیست و یکم ماه رمضان
🔸به همت جمعی از اعضای موسسه شهید بهشتی(ره)، مرکز دانش آموزی، خیرین و همراهان بهشتیان
🔰موسسه فرهنگی شهید مظلوم آیت الله دکتر بهشتی(ره)
@Beheshtyian
@ghodsiansch
رشد نوجوان1.m4a
5.89M
⭕️ #اطلاعیه
💠 #جلسه_خانواده_مجازی
🔹با موضوع:
#تربیت_نوجوان
🔸توسط سرکار خانم #دکتر_جبار_زارع
📢 #صوت_نهم
♨️با توجه به نبود امکان دسترسی حضوری، شناسه سرکار خانم زارع جهت پرسش و پاسخ
🆔 @jabarzareh
😊منتظر دیدارتان هستیم...
@ghodsiansch
👈 ادامه دارد ....
#نوپاهای_آموزشی
و
#تربیت_محور
را بهتر بشناسیم ؟
‼️ محلی برای زندگی و یادگیری ...
1. مدرسه تحول خواه ماموریت های خود را باز می شناسد و از انتقال سواد (به جای انتقال داده های علمی صرف و سواد اندوزی) به عنوان دست مایه ای برای رسیدن به اهداف خود بهره می برد.
2. یادگیری مبتنی بر تلاش دانش آموز (نه معلم) است. دانش آموز به دنبال کشف پاسخ سوالات خویش است و می تواند در صورت لزوم بهترین راهنمایی را از معلم بگیرد. طبعا در این تلاش فردی توام با کشف و مباحثه، عمق یادگیری بیشتر است و یادداری مطالب هم بسیار بلندمدت است. در این روش، مهارت ها و روحیه پرسشگری، پژوهشگری و تفکر تحلیلی از کودکی تقویت می شود.
3. در این مدارس، تفاوت های فردی دانش آموزان بسیار جدی گرفته می شود. طرح درس ها، متنوع و مبتنی بر نحوه مشارکت هر دانش آموز در بحث است. و برای پیشرفت دانش آموز در امور درسی و غیردرسی محدودیتی وجود ندارد.
4. ارزشیابی در روش این مدارس ؛ تدریجی، توصیفی و معمولا مبتنی بر پرسش و پاسخ شفاهی یا پروژه عملی است. این ارزشیابی در مقایسه با خود اتفاق می افتد و نه دیگران.
5. فرآیندهای مدرسه گروهی و مشارکتی است و کمتر رنگ و بوی فردی دارد.
6. شادابی و نشاط دانش آموزان امری اصیل و بستر کار تربیتی و علمی تلقی می شود.
7. کلاس و مدرسه محل هماهنگی فعالیت ها است و زیر نظر معلم راهنما در هر فضا یا زمانی (واقعی یا مجازی) یادگیری می تواند صورت گیرد. چراکه یادگیری فرآیندی مستمر است که از طریق خانواده، رسانه، مسجد، مدرسه و ... اتفاق می افتد.
8. زمینه سازی برای استفاده صحیح از اختیار جهت رسیدن به بهترین انتخاب ها (به گزینی) وجود دارد. به همین منظور در انتخاب برنامه ها آزادی عمل حداکثری وجود دارد. این روش به تقویت مهارت برنامه ریزی، خودکنترلی و مدیریت زمان و منابع از سنین کودکی توجه دارد.
9. به متربی به عنوان موجودی سرشار از قابلیت ها نگریسته می شود که وظیفه مربی و مدرسه، ایجاد شرایط مساعد و کمک به اوست تا استعدادهای او به فعلیت برسد. سرزنش و شماتت وجود ندارد و تذکر به حداقل خود رسیده است. چرا که متربی در قانونگذاری دخیل است و عقوبت عمل خود که همان جبران خسارت و زیان است را می داند. در این مدارس به دانش آموز معمولا اعتماد می شود و او فردی وظیفه شناس و صادق شناخته می شود. لذا حرف او خوب شنیده می شود و گفتگو در مسائل مختلف موضوعیت دارد.
10. در این مدارس فعالیت ها با کشف نیاز، هدف گذاری مناسب و تلاش فرد آغاز می شود. کسب نتیجه کار، بهترین مشوق و انگیزه درونی برای ادامه مسیر متربیان است. نمره وجود ندارد. جایزه به ندرت و در موارد خاص داده می شود (دارویی برای بیماری است). فرد با استعداد و توان خود سنجیده می شود. عموم دانش آموزان از تلاش خود در کشف مطالب و نزدیک شدن به هدف لذت می برند.
11. در نوپاهای آموزشی تربیت محور ، نقش اصلی یاددهی – یادگیری را دانش آموز بازی می کند. از طرف دیگر معلم باید چندین طرح درس برای پوشش استعدادها و قابلیت های مختلف داشته باشد. و همواره نیز در حال رصد دانش آموزان، ثبت و کنترل مسیر پیشرفت آن ها باشد.
@ghodsiansch
@hamta_link
یا حکیم
بیانیه مقاصد آرمانی شبکه همـــــتا
(همجوشی مدارس تحول خواه اسلامی)
🍃ماموریت: ایجاد شبکه ای ارزش آفرین از مدیران و موثران مدارس تحول خواه با نگرش اسلامی در راستای پاسخ به نیازهای مشترک در مسیر بهبود و ارتقای بافت تعلیم و تربیت در شهر اصفهان با اولویت های :
1. ایجاد هم آگاهی، هم دلی، هم آهنگی و هم اندیشی در موضوعات مشترک.
2. انجام مستندسازی (تجربه نگاری)، بروز رسانی و به اشتراک گذاری (تجربه گردانی) مبانی فکری ، روش ها و مدل های مدارس همتا.
3. آگاهی بخشی و تعامل متناسب با نیاز و ظرفیت های شبکه با مدیران، متخصصان، فعالان، مربیان و خانواده ها.
4. تدوین اشتراکات، تمایزات و تولید محتواهای نظری، شاخص ها، استانداردها و الگوهای مفهومی_عملیاتی تحول خواهانه برای مدارس همتا و سایر مدارس و مجموعه های داوطلب.
5. ایجاد مطالبه گری منطقی بر اساس پروتکل های تعریف شده شبکه.
🍃چشم انداز: کمک به تحول در نظام تعلیم و تربیت شهر اصفهان
🍃ارزش ها:
1. تکیه بر تبیین نقاط قوت و مشترک و دوری از تاکید بر نقاط ضعف و افتراقات یکدیگر.
2. سعی در ایجاد هم دلی، هم آهنگی و هم گرایی بین اعضای شبکه.
3. تکاپوی مشترک در حوزه تحول خواهی در تعلیم و تربیت شهر اصفهان.
[شبکه #همتا ... 🌀]
#همجوشی
#مدارس_تحول_خواه
#اسلامی (با نگرش اسلامی)
@ghodsiansch
@hamta_link