eitaa logo
📌قنوت خمار
1.2هزار دنبال‌کننده
301 عکس
455 ویدیو
11 فایل
🌱بستری برای انتخاب، تکرار و تغییر🌱 حکّاکی های روح الله متوسل؛ طلبه ای با عبای خاکستری ارتباط با مدیر کانال @r_motavassel
مشاهده در ایتا
دانلود
چرا احساس می کنیم همه چیز را می دانیم؟+راهکار ( قسمت دوم) 🔹به همین خاطر است که اخبار درست و غلط و شایعه و حقیقت در فضای مجازی تقریبا هم ارزش‌اند. چرا؟ چون ما فرصت نمی کنیم که درستی آنچه را که دریافت می کنیم، بررسی کنیم. بلافاصله آن را می خوانیم و احتمالا آن را برای دیگران ارسال می کنیم و در گفتگوهای خانوادگی یا دوستانه یا کاری مان از آن اطلاعات استفاده می کنیم که نشان دهیم از زمانه عقب نیستیم. کانال رسمی پاسخ به شبهات و شایعات 👇👇👇👇👇 @mobahesegroup
چرا احساس می کنیم همه چیز را می دانیم؟+راهکار ( قسمت سوم) ⁉️ چه می توان کرد؟ 1️⃣تعلیق قضاوت. نه باور کنید و نه رد کنید. زمانی که استدلال به نفع یا علیه آن گفته یا نوشته ندارید نه ردش کنید، قضاوت خود را معلق کنید تا زمان دریافت اطلاعات کافی برای قضاوت. 2️⃣در حالت مستی قضاوت نکنید!! دو روانشناس آمریکایی در مطالعات خود نشان دادند زمانی که افراد از آرامش فکری بیشتری برخورداند، کیفیت قضاوتهای حرفه ای شان افزایش پیدا می کند. مطالعات نشان داده زمانی که شتابزده، هیجانی، خسته و پریشان هستیم، کیفیت قضاوت های ما افت می کند و قضاوتی که در زمان شتابزدگی می کنیم به اندازه قضاوت یک فرد مست، غیرقابل اتکاست. کانال رسمی پاسخ به شبهات و شایعات 👇👇👇👇👇 @mobahesegroup
چرا احساس می کنیم همه چیز را می دانیم؟+راهکار ( قسمت چهارم) 3️⃣به ساختارهای مشکوک، حساس باشید. جملاتی که با فعل مجهول و بدون فاعل ساخته شده‌اند مانند «گفته می‌شود» یا «شنیده‌ها حاکی از آن است که» و «یا بر اساس اخبار منتشر شده» روشی برای پیچاندن شما هستند. در این ساختارها خبر وجود دارد. اما منبع خبر وجود ندارد. 4️⃣برای هرچه می خوانید یا می شنوید از خودتان بپرسید: الف) آیا از منبع خبر/گزارش مطمئن هستم؟ ب) آیا شواهد تاییدکننده یا استدلال های قانع کننده آورده شده یا اینکه یک حرف به زبان های مختلف تکرار شده؟ ج) آیا بین مقدمه و اطلاعات ارایه شده و نتایج رابطه منطقی وجود دارد؟ د) آیا تمام واقعیت بیان شده یا بخشی از واقعیت؟ کانال رسمی پاسخ به شبهات و شایعات 👇👇👇👇👇 @mobahesegroup
هدایت شده از کرامت
7.85M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔰 مصون کردن بچه ها در فضای مجازی 🔻 اگر می‌خواهید بچه‌های شما در فضای مجازی مصونیت داشته باشند، بچه‌ها را کنشگر بار بیاورید. ما در کشوری زندگی می‌کنیم که اطلاعات زیادی می‌گیریم اما اطلاعات کم می‌دهیم! دانلود در ایران به نسبت آپلود چقدر است؟! اگر می‌خواهید بچه‌هایتان مصونیت داشته باشند در هر موضوعی که علاقه دارند، در ارسال پیام تقویتشان کنید. مثلاً اگر به بحث‌های دینی علاقه دارند آنها را موظف کنید یک گروه تشکیل دهند و هر روز یک حدیث، یک درس اخلاقی یا قسمتی از تفسیر را بگذارند. اگر علمی هستند، یک گروه داشته باشند و جدیدترین اخبار علمی را بگذارد. در هر موضوعی فرقی نمی‌کند، فقط بچه ها را فرستنده بار آورید. در فرستندگی چند ویژگی است و یکی از آن این است که خداوند متعال کسی که اهل عمل هست را یاری می‌کند. همچنین از بچه‌هایتان بخواهید یک وعده غذا در تاریخی مشخص را خودشان تولید کنند نه اینکه بپزند، تولید کنند! مثلاً چند ماه جلوتر لوبیا را خودشان بکارند، برداشت کنند و غذا تهیه کنند. «تولید» شرافت و بزرگی ایجاد می‌کند. شما بچه‌ها را «بزرگ» کنید خودشان از فضای مجازیِ بد، فاصله می‌گیرند. استاد اسماعیلی. دانش افزایی والدین @keraamat_ir
هدایت شده از KHAMENEI.IR
14000306_40588_1281k.mp3
11.59M
🎙بشنوید | صوت کامل بیانات امروز رهبر انقلاب در ارتباط تصویری با نمایندگان مجلس شورای اسلامی. ۱۴۰۰/۰۳/۰۶ 💻 @Khamenei_ir
هدایت شده از KHAMENEI.IR
9.51M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📹 | رهبر انقلاب، صبح امروز: من شنیدم گفته شده که نامزدها در مناظرات و در گفتگوها نظر خودشان را در باب فضای مجازی بگویند یا در باب سیاست خارجی بگویند؛ نه آقا، مسئله‌ی اصلی مردم و سیاست خارجی و ارتباط با این دولت و آن دولت نیست؛ مسئله‌ی اصلی مردم چیزهای دیگر است؛ مسئله‌ی اصلی مردم است، مسئله‌ی اصلی مردم طبقات ضعیف جامعه است، مسئله‌ی اصلی مردم است که کمر تولید داخلی را میشکند، مسئله‌ی اصلی مردم سیاستهای غلطی است که فلان را که میتواند کار انجام بدهد مأیوس میکند. ۱۴۰۰/۳/۶ 🗳 📥 دسترسی به مجموعه فیلم‌نوشت‌ها از بیانات امروز رهبرانقلاب👇 https://farsi.khamenei.ir/video-content?id=47929
هدایت شده از KHAMENEI.IR
🔻 انتشار برای اولین بار 🔰شرح‌حدیث | از جدل بیهوده و و عیب‌جویی و طعنه‌زنی پرهیز کنیم 🔹يا اَباذَرٍّ! لا تَكُن‏ عَيّاباً وَ لا مَدّاحاً وَ لا طَعّاناً وَ لا مُمارياً. 🔸پیامبر (ص) به اباذر فرمود: ای اباذر! عیب‌جوی این و آن نباش! که مدام انسان این و آن را تعییب کند، عیب این را بگیرد، عیب آن را بگیرد، عیب آن [دیگری] را بگیرد عیّاب یعنی کثیرالتّعییب؛ بعضی‌ها این جور هستند دیگر؛ مرتّباً در فکر این هستند که یک عیبی از کسی پیدا کنند و آن را ذکر کنند... 🔸نقطه‌ی مقابلش هم این است: مدّاحِ این و آن نباش! همین طور مدام تعریفهای زیادی، بیش ‌از حد؛ این هم مَنهی (نهش شده) است در این روایت. مدح زیادی هم همین جور است، حالا یک وقت انسان منصفانه در مقامی که لازم است تمجیدی از کسی میکند امّا اینکه همین طور مدام مدح یکی را بکند یا مدح همه را بکند یا مبالغه‌آمیز درباره‌ی کسی حرف بزند و مدح بکند، ممنوع است؛ بخصوص مدح صاحبان قدرت و ثروت که عیب آن و زشتی آن خیلی بیشتر هم هست. 🔸طعنه‌زن به این و آن [نباش]. طعنه‌زنی غیر از عیب‌جویی است. کارهای افراد را طعنه میزند، یک چیزی را در یک کسی مستمسک قرار میدهد. می‌بینیم دیگر این روزها طعنه زدن به این و آن متأسّفانه رایج است بخصوص در این مطبوعات و روزنامه‌ها و مانند اینها. یک کسی یک حرفی زده که مثلاً یک‌ خرده‌ای به نظر مبالغه‌آمیز می‌آید؛ این را به یک شکلی، [مثلاً] مسخره‌آمیز تیتر کنند در روزنامه و بزرگ کنند. 🔸️ و اهل جدل هم نباش. «ممارات» یعنی مجادله کردن، مباحثه‌های بیخودی؛ سر یک چیزی کوچکی یا بحث علمی یا بحث غیر علمی مدام سر و کله زدن و مدام بحث کردن و مدام استدلال کردن و مانند اینها. خب همه‌ی حرفهای دنیا را میشود یک دلیلی برایش ذکر کرد، و بر همه‌ی دلیلهای دنیا هم میشود یک اشکالی ــ وارد یا ناوارد ــ وارد کرد؛ این [یکی] به آن اشکال کند، آن به این اشکال کند؛ تمام‌شدنی نیست. ۱۳۸۵/۵/۱۵ ▪️شرح حدیث اخلاق توسط رهبر انقلاب در جلسه درس خارج فقه 🔍 مطالعه شماره جدید نشریه خط حزب الله👇 https://farsi.khamenei.ir/news-content?id=47940
سه دقیقه در قیامت.mp3
43.03M
🎙 بشنوید | کتاب صوتی و جذاب سه دقیقه در قیامت 📌در قنوتِ خمار عضو شوید👇 @ghonootekhomar
سلام🌸 عزیزانی که احتمال میدید استعدادش رو دارند دعوت به ثبت نام کنید و در گروه‌ها ارسال بفرمایید 👇 📣 تمدید مهلت ثبت نام در تیرماه 🔹۵ تیر لغایت ١٨ تیرماه ١۴٠٠🔹 ✅ ثبت نام حوزه های علمیه به مدت دو هفته از ۵ تیرماه لغایت ١٨ تیرماه تمدید شد. 🔰 با توجه به درخواست برخی مدیریت های استانی، مدارس علمیه و داوطلبان ورود به حوزه های علمیه مبنی بر تمدید ثبت نام و با توجه به اهمیت ویژه انتخابات ریاست جمهوری و لزوم مشارکت حداکثری اقشار مختلف جامعه در این انتخابات، ثبت نام پذیرش حوزه های علمیه بعد از اتمام انتخابات و از تاریخ 🔺پنجم تا هجدهم تیر ماه🔻 به مدت دو هفته تمدید گردد. ♻️ متقاضیانی که موفق به ثبت نام نشده اند، تا شروع نام نویسی مجدد در سایت پذیرش، با مراجعه یا تماس با مدیریت حوزه علمیه استان فارس یا مدارس علمیه استان به صورت دستی نام نویسی کنند و در مهلت تمدید شده، ثبت نام خود را در سامانه مذکور تکمیل نمایند. ☎️ تلفن تماس : ٠٧١٣٢٢٣٢٢٨١ داخلی ١٢٢ 🔹عزیزانی که قبلا ثبت نام نموده اما ثبت نامشان ناقص مانده است، امکان ویرایش و تکمیل ثبت نام برای ایشان وجود دارد. 🔸 زمان دقیق آزمون و شیوه برگزاری آن اطلاع رسانی خواهد شد. 💻 لینک ثبت نام: https://paziresh.ismc.ir 🌺 معاونت آموزش و امور واحدهای حوزوی فارس ━━━💠🍃🌸🍃💠━━━ کانال پذیرش حوزه علمیه فارس https://eitaa.com/joinchat/3706519661Cd28c481f28
. صدها بی ریشه نمی توانند یک ریشه دار رو از جا بکنند حالا هی زور بزنند تازه ماشین هم دارند يُرِيدُونَ لِيُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ كَرِهَ الْكَافِرُونَ ﻣﻰ ﺧﻮﺍﻫﻨﺪ ﻧﻮﺭ ﺧﺪﺍ ﺭﺍ ﺑﺎ ﺩﻫﺎﻥ ﻫﺎﻳﺸﺎﻥ ﺧﺎﻣﻮﺵ ﻛﻨﻨﺪ ﺩﺭ ﺣﺎﻟﻲ ﻛﻪ ﺧﺪﺍ ﻛﺎﻣﻞ ﻛﻨﻨﺪﻩ ﻧﻮﺭ ﺧﻮﺩ ﺍﺳﺖ ، ﮔﺮﭼﻪ ﻛﺎﻓﺮﺍﻥ ﺧﻮﺵ ﻧﺪﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﻨﺪ .(صف/‌٨) 📌قنوت خمار @ghonootekhomar
25.48M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
👆مسابقه کشتی بین ابراهیم هادی و محمود کلهر قهرمان ارتش‌های جهان! مسابقات قهرمانی باشگاه‌ها در سال ١٣۵۵ بود. مقام اول مسابقات هم جایزه نقدی می‌گرفت و هم به انتخابی کشور می‌رفت ... در اینستاگرام👇 🌐 http://instagram.com/r.motavassel در تلگرام👇 💠 http://t.me/ghonootekhomar در ایتا👇 🆔 http://eitaa.com/ghonootekhomar 📌قنوت خمار @ghonootekhomar
هدایت شده از KHAMENEI.IR
-1542643965_-210148.mp3
14.05M
بشنوید | صوت کامل سخنرانی تلویزیونی رهبر انقلاب به مناسبت سی‌ودومین سالگرد رحلت امام خمینی (رحمه‌الله)