eitaa logo
📌قنوت خمار
1.1هزار دنبال‌کننده
299 عکس
451 ویدیو
11 فایل
🌱بستری برای انتخاب، تکرار و تغییر🌱 حکّاکی های روح الله متوسل؛ طلبه ای با عبای خاکستری ارتباط با مدیر کانال @r_motavassel
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از کرامت
🔰 چگونه بچه ها را به نماز علاقه مند کنیم؟ 🔻 نمازتان را قشنگ بخوانید. یک محل خاصی برای نمازتان داشته که معطر باشد. وقتی نماز باحالِ شیرینِ می‌خوانید، همینطور که خدا خوشش می‌آید، بچه هم خوشش می‌آید، چون فطرت الهی دارد. اگر یک حرف تندی، اشتباهی به بچه‌ات زدی، صدایش کن و بگو من این رفتار را با شما کردم، متوجه شدم که اشتباه بود. من را حلال کن. طبیعتاً می‌گوید حلال کردم. شما بگویید نه. خدا هم باید من را حلال کند. دو رکعت نماز بخوان و از خدا بخواه که خدا من را ببخشد. میدانی بچه چه می‌گوید؟ پیش خودش می‌گوید: «زنده باد نماز». اما اگر نکردی، شیطان می‌رود در ذهنش می‌گوید، ببین بابایت ۵۰ سال نماز می‌خواند اما حق تو را ضایع کرده. حالا هم که فهمیده، به روی خودش نمی‌آورد! تو هم ۵۰ سال نماز بخوانی بعدش می‌شوی مثل این بابا !! برگرفته از کانال آیت الله حائری شیرازی #تربیت_فرزند #آیت_الله_حائری_شیرازی ✅ @keraamat_ir
9.47M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
💠 تا تن تعب نبیند، جان در طرب نیاید در اینستاگرام👇 🌐 http://instagram.com/r.motavassel در تلگرام👇 💠 http://t.me/ghonootekhomar در ایتا👇 🆔 http://eitaa.com/ghonootekhomar
هدایت شده از لالایی خدا
معصومه متوسل.mp3
1.2M
🎧 پویش متن خوانی 🍃 معصومه متوسل ، ۸ ساله 🌀 شیراز 🔻با تشکر از شما بچه های کربلایی 😍 🔻إن شا الله در پناه امام حسین باشید🙏
هدایت شده از کرامت
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔰 راهکار اثرگذاری بر فرزند در دوره نوجوانی 🔻 رفتارهای بچه‌ها در سه منطقه سبز، زرد و قرمز است، یعنی رفتارهای خوشایند، رفتارهای ناخوشایند که هنوز به انحراف نرسیده و انحرافات رفتاری. اگر پدر و مادر در کودکی گفتمان مشترکی با بچه ایجاد نکرده باشند در دوره انحرافات، فرزند ارزشی برای آنها قائل نمی‌شود. بهترین کسی که می‌تواند در دوره انحرافات به نوجوان کمک کند، پدر و مادر هستند. متاسفانه خیلی از پدر و مادرها در منطقه زرد، اقتدار خود را از بین می‌برند. مثلا اگر فرزند لیوانی را شکسته است، برخوردهای خشن با او می‌شود! در صورتی که می‌توان با کمک خود او جارو و خاک انداز را آورد و خرده شیشه ها را جمع کرد. این رفتار موجب حفظ اقتدار پدر و مادر می‌شود. در غیر این صورت در هنگام انحرافات، بچه دیگر طاقت شنیدن نصیحت‌های پدر و مادر را ندارد. اگر در دوران کودکی به کودک محبت شود، ممکن است در دوره نوجوانی بچه‌ها به خطا بروند، اما با یک تشر پدری که همواره از او محبت دیده بر می‌گردد. خانم دکتر عسلی. دوره تربیت مشاور و پشتیبان تربیتی . ترم۱ @keraamat_ir
هدایت شده از کرامت
8.08M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔰 راهکار کاهش اثر شخصیتهای کارتونی بر بچه ها 🔻 امروزه شخصیتها در فیلم ها و انیمیشن ها به قهرمان و ابرقهرمان تغییر کرده است. تاثیر شخصیت های قهرمان بر کودکان بیشتر است، چون اثرپذیری کودکان در این سن بالاست. به وسیله ایجاد رابطه خوب با فرزندان و گفتگو راجع به فیلم ها و انیمیشن ها میتوان علاوه بر مدیریت اثر آنها بر بچه ها، فضای انتقادی نسبت رسانه ها را در فرزندان ایجاد کرد. استاد عبداللهی. دوره مجازی سبک مصرف فیلم و بازی در خانه. 🌐 ثبت نام در دوره از طریق https://www.keraamat.ir/product/film-va-bazi-dar-khane/ @keraamat_ir
👇👇👇 https://www.instagram.com/p/CTfW4YpokPp/?utm_medium=copy_link سختی‌های شیرین! 👆👆👆
هدایت شده از کرامت
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔰 اثر کارهایی که مربی، پنهایی انجام میدهد 🔻 ارتباط معلم و شاگرد ارتباطی مشافهی است. یعنی معلم باید در کلاس حضور یابد و درس دهد. اما در رابطه ولایی اینطور نیست. مربی در خانه و متربی در خانه خود است و مربی از همین فاصله اثرگذار است. رابطه، رابطه‌ی کابلی نیست، بلکه رابطه‌ای مغناطیسی است. یعنی اگر مربی در خلوت خود خطا کند، از ولایت ساقط می‌شود و اگر در خلوت خود رشد کند متربیش را نیز رشد می‌دهد. نمازی که مربی در خلوت خود می‌خواند، احسانی که می‌کند و نیت خیری که دارد متربی را رشد می‌دهد. حجت الاسلام دسمی. تربیت اسلامی بر اساس رویکرد ولایی @keraamat_ir
☑️ نقدی بر جمله‌ی "نگو که سرت می‌آید! " 🔹عیب‌جو، کسی است که فقط عیوب را می‌بیند، آن‌هم نه به خاطر آنکه اصلاحی صورت بدهد و نه برای اینکه توجیه و دلیل عیب را برای اصلاح پیدا کند بلکه برای آنکه بتواند فرد را تحقیر کند 🔸اما نکته اینجاست دنبال تحقیر و ایراد گشتن از دیگران و ... فرق دارد با انتقاد دلسوزانه، نصیحت برادرانه، آموزش و رهنمایی و یا اصل جامعه‌ساز امر به معروف و نهی از منکر که هر کدام تعاریف و احکام دقیق خودشان را دارند 🔹و البته آنان که در مقابل هر کدام از این واجبات حیات‌بخشِ جمع و جامعه که هیچ ارتباطی با عیب‌جویی ندارد، می‌گویند: نگو که سرت می‌آید! گویا خواسته یا ناخواسته می‌خواهند با سوء استفاده از این جملات و جملات مشابه، بدون هیچ مخالفت و نقد و تذکری، در آرامش کاذب و امنیت کامل، در فضای مجازی و واقعی به خطاهایشان ادامه دهند! در اینستاگرام👇 🌐 http://instagram.com/r.motavassel در تلگرام👇 💠 http://t.me/ghonootekhomar در ایتا👇 🆔 http://eitaa.com/ghonootekhomar
هدایت شده از کرامت
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔰 سه روش اثرگذاری بر فرزندان 🔻 چطور می توانیم روی فرزندانمان بیشتر اثر بگذاریم؟ آیا خوب بودن پدر و مادر کافی است؟ برای اثرگذاری لازم است علاوه بر الگو بودن و محبوبیت، فرزندان، ما را انسانهای موفقی بدانند. مثلاً مادری که اهل نماز است اما به فرزند خود می‌گوید درسهایت را خوب بخوان تا مانند من بدبخت نشوی! فرزند برای چنین مادری ارزشی قائل نخواهد شد که از او الگو بگیرد. چون خود مادر برای خودش ارزش قائل نیست. مادرها باید توجه کنند که نباید خودشان را جلوی بچه‌ها تخریب کنند. در مورد پدر هم به همین صورت است. مثلاً پدری که سر سفره غذا آهی می‌کشد و از قیمتهای بالا اظهار ناراحتی می‌کند، در این حالت بچه نسبت به پدر احساس بی عرضگی خواهد کرد. در این صورت این پدر و مادر نمی‌توانند بر روی فرزند خود اثر گذار باشند. حجت الاسلام تراشیون @keraamat_ir
♨️ یک دقیقه! 👇👇👇 https://www.instagram.com/p/CTwnJE6owZe/?utm_medium=copy_link 🎞 "تا خطِ پایان" رو ببینید👆👆👆 📌قنوت خمار @ghonootekhomar
هدایت شده از کرامت
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔰 چه هدفی رو برای بچه هاتون ساختید؟ 🔻 مصداق خدمت به جامعه چیست؟ مثلاً اگر خداوند به من هوشی داده و الان جامعه نیاز به دانشمند هسته‌ای دارد، و من به چیز دیگری هم علاقه دارم که جامعه به آن نیاز ندارد، بگویم خدایا من بنده تو هستم، تو دوست داری به جامعه اسلامی خدمت شود، پس من هم به دنبال همین کار می‌روم. یا مثلاً اگر من یک زن هستم و رهبرم نگران فرزندآوری است، الان در حال انجام کاری هستم که اگر من انجام ندهم ۱۰ نفر دیگر آن را انجام می‌دهند. اما فرزندآوری را من می‌توانم انجام دهم و آنها نمی‌توانند. چون قصدم از کاری که انجام می‌دادم نیز بندگی بود، الان مصداق بندگی من تغییر کرده، کار قبلی را رها می کنم و وظیفه الانم را انجام می‌دهم. حجت الاسلام عباسی ولدی. کرامت۳ @keraamat_ir