مینویسم که یادم نره، ما تونستیم آتش بس باشیم ولی حمله بشه بهمون و حمله رو جبران کنیم،
این یعنی توافق و مذاکره دلیلی بر سکوت نظامی نیست 🤷🏻♀️...
#لبنان
مهدی رسولینماهنگ ما که نمردیم 320.mp3
زمان:
حجم:
6.7M
- محرم زنده کننده است ای مَردم...
#محرم
#غم_شیرینم
اگر سنگِ مسی را کوه زَر کردم ضرر کردم
اگر اینگونه خود را معتبر کردم ضرر کردم
من از "اِلّا جمیلا"یی که زینب گفت دانستم
به غیر از پرچمت هر جا نظر کردم ضرر کردم
منم آن تاجرِ یوسف فروشی که نفهمیدم
در این بازار سودی هم اگر کردم ضرر کردم
مرا جز بیقراری در هوای تو، قراری نیست
بجز خاک تو هر خاکی به سر کردم، ضرر کردم
دَرِ این خانه همواره به روی این و آن باز است
اگر یک عمر خود را دربهدر کردم ضرر کردم
به غیر از خاطراتِ راه تو، ورد زبانم نیست
به غیر از کربلا، هر جا سفر کردم ضرر کردم
نکیر و منکر از من هر چه پرسیدند یادم رفت
بجز نام تو هر نامی ز بر کردم ضرر کردم