مکاشفه ای شنیدنی از زبان آیت الله حسن زاده(ره) دربارۀ حضرت زهرا سلام الله علیه
👇👇👇👇
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
هشدار!! خطر نفوذ انجمن حجتیه در تمام لایههای مردمی و حتی دولتی جدی است. باید فکری کرد.
دیدن این فیلم را توصیه میکنم.نکنه خدای ناکرده در غفلت باشیم
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🏴🏴🏴 در ایام فاطمیه و روزها و شب های غم بار شهادت جانسوز وجود مقدس حضرت فاطمه زهرا صلوات الله علیها، در صورت تمایل و اقبال روحی، ببینید و نشر دهید.
✳️ با انتشارش در ثواب اشک شریک شویم.... .
⭕️ ذکر مصیبت حضرت زهرا سلام الله علیها و گریز به مصائب کربلا توسط جناب حجه الاسلام عالی؛
#روضه
#شب_جمعه_کربلا
#فاطمیه
#مدیون_مادر_این_خانواده_ایم
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
#کلیپ 🎬
واکنشهای عجیب و غیرمنتظرهی مردم،
وقتی میفهمیدن، پشت ماجرا،
دست مامانشون توی کار بوده ❗️
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
📽 #ببینید | آیا نمیشود #تاریخ_دقیق شهادت #حضرت_فاطمه سلام الله علیها را مشخص کرد؟!
♨️ چرا تحقیق شیخ جعفر کاشف الغطاء پیرامون پیدا کردن تاریخ دقیق #شهادت_حضرت_فاطمه (س) به سرانجام نرسید؟!
♨️ شهادت #حضرت_فاطمه (س) به روایت 75 روز درست است یا 95 روز؟
🔶 برشی از سخنرانی #حجت_الاسلام_راجی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
بانو مجتهد نجفی محقق و پژوهشگر و اندیشمند اسلامی ومؤلف کتاب اقتصاد مقاوم تر محیط سالم تر با کاشت درختان میوه
بعد از حملات بسیار از جانب جریان نفوذ در محیط زیست و تهدید بقتل !!!
در اثر بیماری ناشناخته سحر ۱۴ دی در ایام فاطمیه دار فانی را وداع گفت
ترور بیولوژیکی یک توهم توطئه نیست ‼️
شادی روح مطهرشان و علو درجاتشان صلوات محمدی
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
3⃣. #وسوسه_فکری
🔰 پیامبر صلی الله علیه وآله وسلم در حدیث رفع فرمودند:
خدا نه چیز را برداشته است. یکی ازآن ها وسوسه فکری بود. «و التفکر فی الؤسوسه فی الخلوه ما لم ینطق بشفه؛(1)
و تفکر وسوسه آمیز در آفرینش، تا زمانی که به زبان آورده نشود.»❌
✍خدا برای وسوسه فکری گناه نمی نویسد❌.
✍پس این دغدغه را از ذهنمان دور کنیم.
✍برای ما گناه نیست. منتهی باید تدریجا آن وسوسه را از خودمان دور کنیم.
1- الخصال، ص 417، ح 9؛ بحار الأنوار، ج 5،ص 303، ح 14.