eitaa logo
گل نرگس
1.7هزار دنبال‌کننده
6.2هزار عکس
33هزار ویدیو
138 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴باورهای غلط خوردن آب ‌در این ویدیو با حضور دکتر عسگرفراشاه در مورد باورهای غلط مقدار و زمان آب خوردن صحبت می کنیم.
📚 بیان عیب کالا هنگام فروش 💠 سؤال: آیا فروشنده هنگام فروش کالا باید عیب آن را بگوید؟ ✅ جواب: اگر قصد فریب نداشته باشد، گفتن عیب واجب نیست ولی نباید عیب آن را مخفی کند یا اگر از او سؤال شد، دروغ بگوید. البته اگر خریدار پس از خرید بفهمد که کالا معیوب است، می‌تواند معامله را فسخ کند یا تفاوت قیمت را از فروشنده بگیرد.
انسان شناسی ۲۶۶.mp3
11.71M
۲۶۶ 💢 انسانها ممکن نیست به بالاترین قیمت و مرتبه‌ی واقعی‌شان دست پیدا کنند: حتی اگر با ریاضت، به پیمودن راه آسمان و انواع تسلطها و قدرتهای روحی عجیب و غریب دست پیدا کنند! تنها یک قیمت و مرتبه‌ هست که ارزشِ حقیقی انسان است... و تمام✘ عابدترین آدمها اگر به اینجا نرسند، اهل شقاوتند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
از شوخی‌هاش بیزارم! انگار شوخی‌هاش هم نیش داره! تیغ داره! تیزه! عیب از منه یا اون؟
انسان شناسی ۲۶۷.mp3
12.47M
۲۶۷ من با خدا قهرم! دیگه هیچ کاری باهاش ندارم! انگار نه انگار منم هستم! ✘ دیگه نه من ـ نه خدا ✘ چرا ما یه وقتایی به اینجا می‌رسیم
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎬 ✘ این انقلاب را باور ندارید؟ ✘ از قربانیان آسیبهای اقتصادی هستید!؟ ✘ از خیانتها و انحرافات مسئولان بعد از انقلاب به تنگ آمده‌اید؟ ✘ افول اخلاق، و وضعیت فرهنگی نابسامان امروز، آزارتان می‌دهد؟ کتاب انقلاب اسلامی و آینده جهان به قلم محمد شجاعی را به شما پیشنهاد می‌کنیم. ※ حقایق پشت پرده‌ای که جایگاه شخص شما را در آینده‌ی نزدیک جهان، مشخص می‌کند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎬  أگر این روزها بیش از همیشه مضطربید، احساسات و افکار منفی آزارتان می‌دهد، فشارهای روحی عجیب و سنگینی را بر خود حس می‌کنید؛ این ویدئو را پیشنهاد می‌کنیم!
225-SaraKochoolo&KarhayeKhoob-www.MaryamNashiba.Com.mp3
2.08M
💠 سارا کوچولو و کارهای خوب و شیرین 🎼 با صدای بانو مریم نشیبا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⏳۲۸ روز مانده تا عید سعید غدیر ❤️فرازی از خطبه غدیر
هدایت شده از زهرا رمضانی
🔸️شهيد حجت الاسلام مهدي شاه آبادي درباره پدر بزرگوارشان مي فرمايد: 🔶️«موضوعي كه مرحوم والد به آن عنايت ويژه اي داشتند و آن را در قرب به حق مؤثر مي دانستند، و 🌙 بود. ايشان مي فرمودند: 🔹️«اگر براي نافله شب بيدار شديد و ديديد براي نافله خواندن آمادگي روحي نداريد، بيدار بمانيد. بنشينيد حتي چاي بخوريد. انسان بر اثر همين بيداري، آمادگي براي عبادت را پيدا مي كند». 🔹️همچنين فرمود: «بيداري سحر هم براي مزاج مادي مفيد است و هم براي مزاج معنوي.» 🔹️بارها در منبرهايشان مي فرمود: «براي دنيايتان هم كه شده، سحرها بيدار شويد. چون بيداري سحر، ، و مي آورد».
‍‏🏙 اذان صبح 🏙 به افق تهران (استان تهران) شنبه 1402/03/20 ‏——————————————— اوقات شرعی امروز هدیه 🏙 اذان صبح 03/02 🌅 طلوع آفتاب 04/48 ☀️ اذان ظهر 12/04 🌄 غروب افتاب 19/19 🌃 اذان مغرب 19/40 🌘 نیمه شب 23/11 ‏———————————— ⚙️ تنظیمات 💡راهنما۷
هدایت شده از زهرا رمضانی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
❤️ آخرین نماز عاشقانه 🌹 باید ای دل اندکی بهتر شویم 🌹 یا نه اصلا آدمی دیگر شویم 🌹 از همین امروز هنگام 🌹 با خدا قدری صمیمی تر شویم!
آیت الله فاطمی نیا(ره): "مسأله والدین شوخی نیست! خدا می داند یک پرخاش به مادر، صد سال انسان را عقب می اندازد! اگر کوتاهی کرده اید تا دیر نشده جبران کنید."
✍ امام محمد باقر علیه‌السلام: گرامی‌ترین شما نزد خداوند کسی است که بیشتر به همسر خود احترام بگذارد. 📚وسائل الشیعه
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💠باطن انجام واجبات 🔸 استاد عالی ‌ ┈┄┅═✾•••✾═┅┄┈
سلام و عرض ارادت 🌹🌺 فایل های دوره های رایگان «خانواده دینی» را در کانال زیر ملاحظه بفرمایید. https://eitaa.com/joinchat/3632136450Cd43c49507d 🌹🌹🌹🌹🌹🌹 1- شروع لینک دوره « فرزندپروری، کنترل خشم» دکتر سعید عزیزی https://eitaa.com/khanevadehdini/758 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹 2- شروع لینک دوره «رابطه صحیح زن و شوهر» دکتر حبشی https://eitaa.com/khanevadehdini/768 🌹🌹🌹🌹🌹🌹 3- شروع لینک دوره «روش درست برخورد با خطای همسر» دکتر بورقانی https://eitaa.com/khanevadehdini/752 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹 4- شروع لینک دوره «20 نکته ناگفته تربیتی در مورد فرزندآوری» حجة الاسلام و المسلمین وافی(صاحب 13 و شاید بیشتر فرزند صالح) https://eitaa.com/khanevadehdini/805 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹 5- شروع لینک دوره رایگان «مدیریت مومنانه خانواده» دکتر حبشی https://eitaa.com/khanevadehdini/840 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹 این دوره های رایگان در حال تکمیل هست. لطفا نشر دهید. ان شاءالله برایتان باقیات الصالحات باشد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
انتشار این کلیپ یک واجب شرعی هست که به گردن تک تک کسانیست که بدستشان میرسد 👌مدیون امام زمان عج و خون شهدا هستید، اگر منتشر نکنید جمهوری آذربایجان با ۸۵ درصد مردم شیعه چه بلایی سرشون اومد چرا با اینکه اکثریت شیعه بودن و بعد از ایران دومین کشور شیعه جهان هستند ولی نتوانستند هیچ کاری بکنند؟؟؟؟؟🤔 حجابشون به زور از سرشون برداشته شد مساجدشون را تخریب کردن شبکه های تلویزیون ممنوع شد که مطالب مذهبی پخش کنند برگزاری مراسم ها و هیئت ها ممنوع شد همجنسگرایی آزاد و علنی شد کاباره ها و مجالس لهو و لعب علنی شد حتی صدور شناسنامه با حجاب را ممنوع کردن هم نابودشان کردن دقیقا همان خوابی که برای ایران و ایرانی دیده اند تمام مردم باید جهت احیای تذکر لسانی با برخورد شایسته و مناسب به میدان بیان و بی‌تفاوت ازکنار بی‌حجابی ها نگذرند...... کوتاهی که این چندساله شده است را الان باید با زحمت زیادی رفع کرد و اگر الان هم مردم کوتاه بیان و عقب بایستند، قطعا ضربه خواهیم خورد تذکر لسانی را هم محدود به حجاب نکنید و در تمام زمینه ها هرکجا منکری را(کم کاری، گران فروشی، تقلب، حق و ناحقی و......) مشاهده کردین تذکر دهید از جمع های فامیلی و دوست و آشنا شروع کنید و در جامعه هم هر بی‌حجابی را دیدین، حتما تذکر دهید البته محترمانه و دوستانه و دلسوزانه ❣❣❣ بر همه ما واجب است
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
"برای خوشایند هیچ کس جهنم نروید " 🎙 الکی الکی خودتون و جهنمی نکنید، حتی با کلیک روی یک عکس، یه حرف بردن ، یه ضبط صدای ساده،... می‌بینی از چشم خدا و اهل بیت افتادی
🍄🍁🍂🍄🍁🍂🍄🍁🍂🍄🍁🍂🍄🍁🍂 ♨️ برخاسته از شیطان می باشد و خدای ناکرده اگر شخص شود از عبادت ها نیز باز می ماند. علاوه بر این، عدم فهم درست احکام دین سبب می شود که شخص نظر خود را بر احکام الهی ترجیح دهد و نظر خود را ملاک رفتاری خود قرار دهد. ♨️شخص نظر خود را در مقابل نظر دین قرار می دهد به چه صورت؟ به این صورت که دین بنایش بر آسان گیری و توجه نکردن به شک در این امور است اما شخص عقیده دارد که با شک در نجاست، حتما آن را تطهیر کند، یا وضو و غسل را طولانی کند! این روحیه  شخص وسواسی که نظر خود را بر دین ترجیح دهد معصیتی بزرگ است لذا حتما توصیه می کنیم ملاک را در طهارت و انجام غسل و وضو مانند عرف متشرعین قرار دهید و نیاز نیست که اینقدر با دقت وارسی نماید!. ‼️جالب اینجاست که اشخاص  هیچگاه در امور مالی دچار وسواس نیستند! برای همین خوبست که هر گاه دچار وسواس شدند، با خود عهد کنند که مقداری را به عنوان جریمه به فقرا بپردازند، از آثار این کار اینست که شخص در مبارزه با وسواس شیطان جدی می شود