Tajvidجلسه 17.mp3
زمان:
حجم:
6.12M
⭕️آموزش تجوید سطح ۱
❣توسط استاد: سید محسن موسوی بلده
👌جلسه ۱۷ انواع قرائات (تحدید یا حدر)
🔶⚡️🔶⚡️🔶⚡️🔶⚡️🔶
Tajvidجلسه 18.mp3
زمان:
حجم:
6.1M
36.29M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
چطور انقدر معروف شدی ؟
☑️ زندگینامه استاد عبدالباسط از زبان خودش
📺 مصاحبه و گفتگو (دیده نشده) با استاد عبدالباسط | برنامه « با مشاهیر » تلویزیون کشور عربستان / 1970میلادی
🕌 جشن ولادت حضرت زینب (س) آغازِ شهرت
🔹 پخش اختصاصی کانال صدای بهشت استاد عبدالباسط | مترجم : امیرمحمد
۳۶مین سالگرد وفات استاد عبدالباسط
🕊https://eitaa.com/gooorrrran
20.31M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
👤استاد شیخ خلیل الحصری
📖سوره مبارکه توبه
🕊https://eitaa.com/gooorrrran
61.56M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
⚡️فرازهای زیبای آسمانی⚡
🌸استاد مرحوم شحات محمد انور
[📖] : سوره #آل_عمران
💽 : دانلود تلاوت کامل👇👇👇
زمان:
حجم:
66.98M
🌸مرحوم شحات محمد انور
[📖] : سوره آل عمران (76…53)
[📆] : بتاریخ (سال 1988)
[🔊] : کیفیت صدا (عالی)
[🎶] : مقامات بکار رفته در این تلاوت بترتیب :
از ابتدا تا دقیقه 04:00 (بیات)
از دقیقه 04:13 تا 10:50 (رست)
از دقیقه 10:59 تا 15:29(چهارگاه)
از دقیقه 15:36 تا 28:30 (سگاه)
از دقیقه 28:43 تا 30:05 (حجاز)
از دقیقه 30:15 تا 31:02 (سگاه)
از دقیقه 31:10 تا 39:10 (رست)
از دقیقه 39:22 تا 44:09 (بیات)
از دقیقه 44:10 تا آخر (صبا)
📲 کانال بین المللی آموزش قرآن کریم
🆔👉 https://eitaa.com/gooorrrran
4.02M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
فرازی از استاد مرحوم #محمد_صدیق_منشاوی شامل آیاتی از سوره های مبارکه #حجرات #ق اجرا شده در #مسجد_الاقصی
هدایت شده از کانال بین المللی آموزش قرآن کریم علیرضازارع 🕊
منشاوی - کانال محمد سلیمی4_5796613181237366186.mp3
زمان:
حجم:
6.13M
#منشاوی
تلاوت سوره های مبارکه #حجرات #ق را با صدای استاد مرحوم محمد صدیق منشاوی داشتند .
این تلاوت در #مسجدالاقصی انجام شده است.
☘☘☘
🕊https://eitaa.com/gooorrrran
🔴🔰🔴🔰🔴🔰🔴🔰🔴🔰🔴🔰🔴🔰
✏️مطالبی پیرامون تقلید در تلاوت قرآن، در سنین قبل و بعد از بلوغ
🔗 از دروس استاد جهانبخش فرجی
🔷بخش اوّل
تقليد يكی از مهمترين پايه های هنر تلاوت است.
بدون تقليد نمی توان به اوج هنر تلاوت رسيد.
تقليد در قبل از بلوغ با توجه به اينكه صدا صدای نوجوانی است و صد در صد وابسته به استعداد، لذا مقوله ايست متافیزیکی و ميزان استعداد قاری را نشان می دهد.
نوجوانی كه با علاقه و عشق به يك استاد و بدون هيچ اطلاع علمی از سبك و صدای استاد، از او تقليد ميكند، این از ميزان استعداد اوست.
✳️چند خصوصيت مهم نوجوان مقلّد، از اين تقليد به دست می آيد كه عبارتند از :
١- ميزان استعداد او
٢- شناسایی تحریرهای ذاتی او
٣- انعطاف صدای او
٤- مبنای تلاوتش در آينده
در اين مرحله، نوجوان بايد با صداسازی مراقبت كند كه صدا به فشار و تكلّف نيفتد، بالا نرود و تنفّس درست صورت گیرد.
اما مهمترين مرحله در تقليد، تقليد در دوران بعد از بلوغ است.
قاری نوجوان، بعد از بلوغ هم از استادی باید تقليد كند كه در نوجوانی از او تقليد می كرده.
اين مطلب بسيار مهم است ،
بايد به حسّ تقليد قبل از بلوغ اعتماد داشت و نه تنها آن را رها نكرد بلكه تقويتش نمود.
دیده می شود كه قاريان بعد از بلوغ تحت تأثير مسابقات و قاريان ديگر قرار می گيرند و از سبك قبل از بلوغ خود فاصله می گيرند و اين شروع سردرگمی قاری است. قاری نباید بعد از بلوغ سبكش را تغيير دهد.
بايد ضمن تقويت طنين منحصربفرد صدا و تثبيت آن، در تقليد كردن از استاد قبل از بلوغ، به اوج کار رسید.
یعنی قاری باید بعد از بلوغ به راه خود ادامه بدهد اما با طنين خودش.
👈🏻ادامه دارد ...
؛*┄┄┄┅═✧❁💠🌹💠❁✧═┅┄┄┄*