eitaa logo
گریزهای مداحی و گریز های مناجاتی
5.4هزار دنبال‌کننده
1.8هزار عکس
604 ویدیو
834 فایل
گریز زیارت عاشورا ، دعای کمیل و دعای توسل و جوشن کبیر https://eitaa.com/gorizhaayemaddahi
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
. ✨﷽✨ ✳ برخلاف همه‌ی دنیا تابع اعتقادمان هستیم، نه اقتصادمان! ✍استکبار جهانی می‌خواهد با تحمیل فشارهای تحمل‌ناپذیر اقتصادی، ما را وادار کند که از اعتقاداتمان صرف نظر کنیم. آن‌ها می‌خواهند با بر ما غلبه کنند، و انصافاً در دنیای امروز، اگر هم راهی برای غلبه بر ایمان و اعتقاد وجود داشته باشد، همین است و لاغیر. هر یک از این ترفندهایی که آمریکا از آغاز پیروزی انقلاب اسلامی در برابر ما به‌کار برده است و هنوز هم به‌کار می‌برد کافی است که انقلاب یا رژیمی را سرنگون کند، اما در برابر جمهوری اسلامی ایران از همه‌ی این مکرها جز تثبیت بیشتر ما و صدور انقلاب اسلامی به همه‌ی جهان کار دیگری بر نیامده است. چرا اینچنین است؟ آنچه که به ما اینچنین قدرتی بخشیده این است که ما برخلاف همه‌ی دنیا تابع اعتقادمان هستیم نه اقتصادمان. 👤 📚 از کتاب ┅┅┅┅┅┅┅┅┅┅┅ #پ.ن: حرفش ، حرف حال و هوای امروز ماست. توی آمریکا شاید یه وعده غذای گرم بِدن، ولی عزت نفس طرف در صف و در سالن غذاخوری شکسته میشود ، ولی ما در ایران براساس سیره ی اهلبیت، شبانه و مخفیانه، کمک های مومنانه را درب خانه ی فقرا میدهیم ... این ملت، تا بر مدار اسلام و قرآن و سیره ی اهلبیت باشد، شکست نخواهد خورد و همچنان از امدادهای غیبی حضرت ولی عصر عج ، بهره مند خواهد بود. ان شاالله .
. قول لیّن _ مراعات احوال الناس 🌼 ✍ ﺭﻭﺯﯼ ﺷﯿﺦ ﺍﺑﻮﺳﻌﯿﺪ ﺍﺑﻮﺍﻟﺨﯿﺮ ﺑﺎ ﯾﺎﺭﺍﻥ ﺧﻮﺩﺵ ﺍﺯ ﮐﻨﺎﺭ ﺁﺳﯿﺎﯾﯽ ﻣﯽ‌ﮔﺬﺷﺖ. ﻧﺎﮔﻬﺎﻥ ﺍﯾﺴﺘﺎﺩ ﻭ ﺑﺪﻭﻥ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﺣﺮﻓﯽ ﺑﻪ ﯾﺎﺭﺍﻧﺶ ﺑﺰﻧﺪ، لحظه ای ﺑﻪ ﺻﺪﺍﯼ ﮔﺮﺩﺵ ﺳﻨﮓ‌ﻫﺎﯼ ﺁﺳﯿﺎب ﻭ ﮐﺎﺭ ﮐﺮﺩﻥ ﺁﻥ، ﮔﻮﺵ ﮐﺮﺩ. ﭘﺲ ﺍﺯ ﺁﻥ، ﺭﻭ ﺑﻪ ﺍﻃﺮﺍﻓﯿﺎﻧﺶ ﮐﺮﺩ ﻭ ﮔﻔﺖ: «ﻣﯽ‌ﺷﻨﻮﯾﺪ؟ ﻣﯽ‌ﺩﺍﻧﯿﺪ ﮐﻪ ﺍﯾﻦ ﺁﺳﯿﺎﺏ ﭼﻪ ﻣﯽ‌ﮔﻮﯾﺪ؟» ﺍﻃﺮﺍﻓﯿﺎﻧﺶ ﮐﻪ ﭼﯿﺰﯼ ﺟﺰ ﺻﺪﺍﯼ ﮐﺎﺭ ﮐﺮﺩﻥ ﺁﺳﯿﺎﺏ ﻧﻤﯽ‌ﺷﻨﯿﺪﻧﺪ، ﺑﺎ ﺗﻌﺠﺐ ﮔﻔﺘﻨﺪ: «ﻧﻪ، ﻣﺎ ﭼﯿﺰ ﺧﺎﺻﯽ ﻧﻤﯽ‌ﺷﻨﻮﯾﻢ.» ﺍﺑﻮﺳﻌﯿﺪ ﮔﻔﺖ: «ﺍﯾﻦ ﺁﺳﯿﺎﺏ ﻣﯽ ﮔﻮﯾﺪ ﮐﻪ ﻣﻦ ﺍﺯ ﺷﻤﺎ ﺑﻬﺘﺮﻡ، ﺯﯾﺮﺍ ﺩﺭﺷﺖ ﻣﯽ‌ﺳﺘﺎﻧﻢ ﻭ ﻧﺮﻡ ﺑﺎﺯ ﻣﯽ‌ﺩﻫﻢ.» درشت می ستاند و نرم باز می دهد، یعنی اگر شما هم سخن درشت و تلخ و تند از کسی شنیدید، به او نرم و نازک پاسخ دهید؛ مانند آسیاب. 📚 اسرارالتوحید، محمد بن منور ┄┄┅┅┅❅❁❅┅┅┅┄┄
. 📌مفاد امام حسن(ع) چه بود؟ آیا این درست است که امام بر سر مسائل هم کرد؟ آیا امام دنبال اموال و بود؟ در بررسی اسناد تاریخی و در پاسخ به پرسش اول می توان گفت، موارد ذیل جزو مفاد صلح نامه است: ◀️جلوگیری از موروثی شدن خلافت بنی امیه، ◀️نگه داشتن حرمت اهل بیت(ع)، ◀️حفظ خون به ویژه ، ◀️عدم ناسزاگویی به امیرمؤمنان علی(ع) حتی در قنوت نماز؛ بنابر گزارش بَلاذُری(م279ق) مفاد صلح نامه این بود: «حسن بن على(ع) با صلح می كند و خلافت را به وى وامیگذارد، به اين شرط كه معاویه به كتاب خدا و رسول الله(ص)عمل كند. ◀️معاويه، نبايد جانشين براى خود مشخص كند و انتخاب خليفه باید به شورا باشد و مردم بر جان و مال و خانواده خود در امان هستند. معاويه، نبايد در نهان و آشكارا، شورش و براى حسن بن على(ع) برپا كند و حتی ياران او را نيازارد.» درباره مسائل مالی نیز باید گفت: ◀️چنین شرطی در مفاد صلح نامه نیامده است. بلکه این تهمتی است که منابع عامه بیان کرده اند که امام حسن(ع) به دنبال تصاحب خراج ، و اموال موجود در بيت المال بوده است‏. ◀️لازم به ذکر است که مسائل مالی معاویه بود و امام آن را نپذیرفت و فرمود: ◀️ نمیتواند در بيت المال مسلمانان تعهدى را براى من بپذيرد. ◀️شاهد دیگر آنکه حتی کسانی به امام اعتراض کردند که چرا برای خود سهمی از اموال بیت المال قرار نداده است. 📚بلاذری، انساب الاشراف، ج 3، ص29، 41. 📚اربلّی، کشف الغمه في معرفة الأئمه، ج1، ص547. 📚ابن شهرآشوب، مناقب آل ابی طالب، ج‏4، ص۳۳. 📚ابن شُعبه حرّانى، تحف العقول عن آل الرسول، ص233. 📚ابن اثیر، الکامل فی التاریخ، ج3، ص406. 👇
📌 طعنه ... عده ای از اصحاب امام علیه السلام مانند سفیان بن لیلی، ابن بشیر، سلیمان بن صرد و.... از امام با احساس می کردند و به همین دلیل به آن حضرت کردند. علی بن محمد بن بشیر همدانی می گوید: پس از امضای ، من و سفیان بن از علمای اهل تسنن به آمده و بر امام حسن(ع) وارد شدیم. ما به ایشان گفتیم: "السلام علیک یا "یعنی "سلام بر تو ای ذلیل کننده مومنان" امام حسن علیه السلام در پاسخ فرمود: سلام بر تو! بنشین. من مذل المومنین نیستم؛ بلکه (عزیز کننده مومنان) هستم. هدف من از ، چیزی جز حفظ جان شما نبود. در زمانی که من را بر علیه دشمن یاری نکردید و کردید، من مجبور شدم صلح را بپذیرم. 📚ابن اعثم، الفتوح، ج۴، ص۲۹۵، 📚دینوری، اخبارالطوال، ص۲۲۱، 📚بلاذری، انساب الاشراف، ج۳، ص۱۵۰، 📚تحف العقول، ص۳۰۸ .
. علیه السلام 👈🏼 ﺩﺭ ﻛﺘﺎﺏ «ﺍﻟﻤﻨﺎﻗﺐ» ﺑﻪ ﺳﻨﺪ ﺧﻮﺩ ﺭﻭﺍﻳﺖ ﻛﺮﺩﻩ ﻛﻪ ﮔﻔﺖ: ﭘﻴﺎﻣﺒﺮ ﺻﻠﻰ ﺍﻟﻠﻪ ﻋﻠﻴﻪ ﻭ ﺁﻟﻪ ﻭ ﺳﻠﻢ ﺑﻪ ﻋﻠﻰ (ﻋﻠﻴﻪ‌ﺍﻟﺴﻠﺎﻡ) ﻓﺮﻣﻮﺩ: «ﺍﻧﻚ ﻗﺴﻴﻢ ﺍﻟﺠﻨﺔ ﻭﺍﻟﻨﺎﺭ ﻭاﻧﻚ ﺗﻘﺮﻉ ﺑﺎﺏ ﺍﻟﺠﻨﺔ ﻭﺗﺪﺧﻠﻬﺎ ﺑﻐﻴﺮ ﺣﺴﺎﺏ»[۱]. ﺗﻮ ﻗﺴﻤﺖ ﻛﻨﻨﺪﻩ ﺑﻬﺸﺖ ﻭ ﺟﻬﻨﻤﻰ ﻭ ﺗﻮ ﺩﺭ ﺑﻬﺸﺖ ﺭﺍ ﻣﻰ ﻛﻮﺑﻰ ﻭ ﺑﺪﻭﻥ ﺣﺴﺎﺏ ﺩﺍﺧﻞ ﺁﻥ ﻣﻰ ﺷﻮﻯ. 👈🏼 ﺍﺑﻦ ﻣﻐﺎﺯﻟﻰ ﺩﺭ ﻛﺘﺎﺏ ﺧﻮﺩ ﺍﺯ ﺍﻧﺲ ﻭ ﻏﻴﺮﻩ ﺭﻭﺍﻳﺖ ﻛﺮﺩﻩ ﻛﻪ ﮔﻔﺖ: ﺧﺪﻣﺖ ﭘﻴﺎﻣﺒﺮ ﺻﻠﻰ ﺍﻟﻠﻪ ﻋﻠﻴﻪ ﻭ ﺁﻟﻪ ﻭ ﺳﻠﻢ ﺑﻮﺩﻡ ﻛﻪ ﻋﻠﻰ (ﻋﻠﻴﻪ‌اﻟﺴﻠﺎﻡ) ﺁﻣﺪ ﭘﻴﺎﻣﺒﺮ ﻓﺮﻣﻮﺩ: «ﺍﻧﺎ ﻭ ﻫﺬﺍ ﺣﺠﺔ ﻋﻠﻰ ﺍﻣﺘﻰ ﻳﻮﻡ ﺍﻟﻘﻴﺎﻣﺔ»[۲]. ﻣﻦ ﻭ ﻋﻠﻰ ﺑﺮ ﺍﻣﺖ ﺧﻮﺩ ﺭﻭﺯ ﻗﻴﺎﻣﺖ ﺣﺠﺖ ﻫﺴﺘﻴﻢ. 👈🏼 ﺩﺭ ﻛﺘﺎﺏ «ﺻﻮﺍﻋﻖ ﺍﻟﻤﺤﺮﻗﺔ» ﻣﻰﻧﻮﻳﺴﺪ: «ﺩﺍﺭﻗﻄﻨﻰ» ﺑﻪ ﺳﻨﺪ ﺧﻮﺩ ﺭﻭﺍﻳﺖ ﻛﺮﺩﻩ ﻛﻪ ﻋﻠﻰ (ﻋﻠﻴﻪﺍﻟﺴﻠﺎﻡ) ﺑﻪ ﺁﻥ ﺷﺶ ﻧﻔﺮﻯ ﻛﻪ ﻋﻤﺮ ﺍﻣﺮ ﺷﻮﺭﻯ ﺭﺍ ﺑﻪ ﺁﻧﺎﻥ ﻭﺍﮔﺬﺍﺭ ﻛﺮﺩﻩ ﺑﻮﺩ، ﺻﺤﺒﺘﻬﺎﻯ ﻃﻮﻟﺎﻧﻰ ﻛﺮﺩ ﺍﺯ ﺁﻥ ﺟﻤﻠﻪ ﻓﺮﻣﻮﺩ: ﺷﻤﺎ ﺭﺍ ﺑﻪ ﺧﺪﺍ ﺳﻮﮔﻨﺪ ﻣﻰ ﺩﻫﻢ، ﺁﻳﺎ ﺩﺭ ﺷﻤﺎ ﻛﺴﻰ ﻫﺴﺖ ﻛﻪ ﺭﺳﻮﻝ ﺧﺪﺍ ﺩﺭﺑﺎﺭﻩ ﺍﻭ ﻓﺮﻣﻮﺩﻩ ﺑﺎﺷﺪکه ﺗﻮ ﺩﺭ ﺭﻭﺯ ﻗﻴﺎﻣﺖ ﺗﻘﺴﻴﻢ ﻛﻨﻨﺪﻩ ﺑﻬﺸﺖ ﻭ ﺩﻭﺯﺧﻰ، ﻧﻪ ﻣﻦ؟ ﻫﻤﻪ ﺁﻧﺎﻥ ﮔﻔﺘﻨﺪ: ﺧﻮﺩ ﻭ ﺧﺪﺍ، ﻧﻪ. ﻭ ﺭﻭﺍﻳﺎﺕ ﺩﻳﮕﺮﻯ ﺍﺯ ﺣﻀﺮﺕ ﺭﺿﺎ (ﻋﻠﻴﻪ ﺍﻟﺴﻠﺎﻡ) ﺭﻭﺍﻳﺖ ﻛﺮﺩﻩ ﺍﻧﺪ ﻛﻪ ﻓﺮﻣﻮﺩ: «ﻳﺎ ﻋﻠﻰ ﺗﻮﺋﻰ ﺗﻘﺴﻴﻢ ﻛﻨﻨﺪﻩ ﺁﺗﺶ ﻭ ﺑﻬﺸﺖ ﺩﺭ ﺭﻭﺯ ﻗﻴﺎﻣﺖ ﻭ ﺗﻮﺋﻰ ﻛﻪ ﺑﻪ ﺁﺗﺶ ﻣﻰ ﮔﻮﺋﻰ ﺍﻳﻦ ﺳﻬﻢ ﻣﻦ ﻭ ﺁﻥ ﺳﻬﻢ ﺗﻮ[۳]. 👈🏼 ﺩﺭ ﻛﺘﺎﺏ «ﻛﻨﺰ ﺍﻟﻌﻤﺎﻝ» ﺍﺯ ﻋﻠﻰ (ﻋﻠﻴﻪﺍﻟﺴﻠﺎﻡ) ﺭﻭﺍﻳﺖ ﻛﺮﺩﻩ ﻛﻪ ﻓﺮﻣﻮﺩ: «ﻣﻦ ﺗﻘﺴﻴﻢ ﻛﻨﻨﺪﻩ ﺁﺗﺸﻢ» ﻭ ﺍﻳﻦ ﺣﺪﻳﺚ ﺭﺍ «ﺷﺎﺫﺍﻥ ﻓﻀﻴﻠﻰ» ﺩﺭ «ﺭﺩ ﺍﻟﺸﻤﺲ» ﺁﻭﺭﺩﻩ[۴]. 📚 منابع: ۱. ﺍﺑﻦ ﻣﻐﺎﺯﻟﻰ، ﺍﻟﻤﻨﺎﻗﺐ، ﺹ۶۷ ۲. ﺍﺑﻦ ﻣﻐﺎﺯﻟﻰ، ﺍﻟﻤﻨﺎﻗﺐ، ﺹ۴۵ ، ۱۹۷ ۳. ﻫﻴﺜﻤﻰ، ﺻﻮﺍﻋﻖ ﺍﻟﻤﺤﺮﻗﺔ، ﺹ۷۵ ۴. ﻣﺘﻘﻰ ﻫﻨﺪﻯ، ﻛﻨﺰ ﺍﻟﻌﻤﺎﻝ، ﺝ۶، ﺹ۴۰۲ 🔆
. ای از مقام حضرت عبدالعظیم الحسنی علیه السلام در کلام حجت الاسلام آقا حضرتِ عبدالعظیم الحسنی، محدثِ کبیری که سه امام رو درک کرده، محضر سه امام رسیده .. بعضی ها میفرماییند: امام رضا علیه السلام، جواد الائمه علیه السلام و امام هادی علیه السلام !.. بعضی هام میگن نه جوادالائمه، امام هادی بلکه امام عسکری علیهم السلام رو هم درک فرمودند .. ولی مسئله که هست قطعاً محضر امام هادی رو درک کرده اند .. به محض اینکه میگه آمدم خدمت امام هادی علیه السلام دینم رو به امام هادی عرضه کنم" آقا نگاهش به من افتاد فرمود: «مَرْحَباً بِكَ يَا أَبَا ابا الحسِن أَنْتَ وَلِيُّنَا حَقّاً» خوش آمدی تو واقعاً دوست مایی (بعضی ها چقد قشنگ امضا میگیرن) تو واقعاً دوست مایی ..." آقا اومدم دینم رو به شما عرضه بکنم .. حضرت فرمود ما تو رو پذیرفتیم" آقا اجازه بدید دینم رو عرضه بکنم" سیدالکریم؛ بی جهت نیست این همه اولیاء خدا سر بر این آستان گذاشتن دینش رو به امام هادی عرضه کرد" امام هادی براش دعا کرد : ثَبَّتَكَ اللَّهُ بِالْقَوْلِ الثَّابِتِ فِي الْحَياةِ الدُّنْيا وَ فِي الْآخِرَة .. 👇
باب الحرم _ حجت الاسلام مومنی.mp3
649.2K
گوشه ای از مقام حضرت عبدالعظیم الحسنی علیه السلام
. علیه السلام اَلسَّلامُ عَلی آدَمَ صِفْوَة اللهِ اَلسَّلامُ عَلی نُوحٍ نَبِیِّ اللهِ اَلسَّلامُ عَلی اِبْراهیمَ خَلیلِ اللهِ اَلسَّلامُ عَلی مُوسی كَلیمِ اللهِ اَلسَّلامُ عَلی عیسی رُوحِ اللهِ اَلسَّلام عَلیكَ یا رَسولَ اللهِ اَلسَّلامُ عَلیكَ یا خیرَ خَلْقِِ اللهِ اَلسَّلامُ عَلیكَ یا صَفِیَّ اللهِ اَلسَّلامُ عَلیكَ یا مُحَمَّدَ بْنَ عَبْدِاللهِ خاتَمَ النَّبیّینَ اَلسَّلامُ عَلیكَ یا اَمیرَالْمُؤمِنینَ عَلِیَّ بْنَ اَبیطالِبٍ وَصِیَّ رَسُول اللهِ اَلسَّلامُ عَلیکِ یا فاطِمَة سیِّدَة نِسآءِ الْعالَمینَ اَلسَّلامُ عَلیْكُما یا سِبْطَیِ الرَّحْمَة وَ سیِّدیْ شَبابِ اَهْلِ الْجَنَّة اَلسَّلامُ عَلیْكَ یا عَلیَّ بْنَ الْحُسیْنِ سیِّدَ الْعابِدینَ وَ قُرَّة عیْنِ النّاظِرینَ اَلسَّلامُ عَلیْكَ یا مُحَمَّدَ بْنَ عَلیٍّ باقِرَالْعِلْمِ بَعْدَالنَّبی اَلسَّلامُ عَلیْكَ یا جَعْفَرَبْنَ مُحَمَّدٍ الصّادِقَ الْبـآرَّ الْـاَمینَ اّلسَّلامُ عَلیْكَ یا مُوسی بْنَ جَعْفَرِ الطّاهِرَالطُّهْرَ اَلسَّلامُ عَلیْكَ یا عَلیَّ بْنَ مُوسَی الرِّضَا الْمُرْتَضی اَلسًّلامُ عَلیْكَ یا مُحَمَّدَ بْنَ عَلیٍّ التَّقیّ اَلسَّلامُ عَلیْكَ یا عَلی بْنَ مُحَمَّدٍ النَّقِیَّ النّاصِحَ الْـاَمینَ اَلسَّلامُ عَلیْكَ یا حَسَنَ بْنَ عَلیّ اَلسَّلامُ عَلی الْوَصیِّ مِنْ بَعْدِهِ اَللّهُمَّ صَلِّ عَلی نُورِكَ وَ سِراجِكَ وَ وَلِیِّ وَلیِّكَ وَ وَصِیِّ وَصیِّكَ وَحُجَّتِكَ عَلی خَلْقِكَ اَلسَّلامُ عَلیْكَ ایُّهَا السّیِّدُ الزَّكِیُّ وَ الطّاهِرُ الصَّفِیُّ اَلسَّلامُ عَلیْكَ یَا بْنَ السّادَة الْاَطْهارِ اَلسَّلامُ عَلیْكَ یَا بْنَ الْمُصْطَفیْنِ الْـاَخیارِ اَلسَّلامُ عَلی رَسُولِ اللهِ وَ عَلی ذُریَّةِ رَسُولِ اللهِ وَ رَحْمَة اللهِ وَ بَرَكاتُهُ اَلسَّلامُ عَلی الْعَبْدِ الصّالِحِ الْمُطیعِ لِلّهِ رَبِّ الْعالَمینَ وَ لِرَسُولِهِ وَ لِاَمیرِ الْمُؤمِنینَ اَلسَّلامُ عَلیْكَ یا اَبَاالْقاسِمِ ابْنَ السِّبْطِ الْمُنْتَجَبِ الْمُجْتَبی اَلسَّلامُ عَلیْكَ یا مَنْ بِِزِیارَتِهِ ثَوابُ زِیارَة سَیِّدِ الشُّهَداءِ یُرْتَجی اَلسَّلامُ عَلیْكَ عَرَّفَ اللهُ بیْنَنا وَ بیْنَكُمْ فی الْجَنَّة وَ حَشَرَنا فی زُمْرَتِكُمْ وَ اَوْرَدَنا حَوْضَ نَبیِّكُمْ وَ سَقانا بِكَاْسِ جَدِّكُمْ مِنْ یَدِ عَلِیِّ بْنِ اَبیطالِبٍ صَلَوات اللهِ عَلیْكُمْ اَسْئَلُ اللهَ اَنْ یُرِیَنا فیكُمُ السُّرُورَ وَ الْفَرَجَ وَ اَنْ یَجْمَعَنا وَ ایّاكُمْ فی زُمْرَةِ جَدِّكُمْ مُحَمَّدٍ صَلی اللهُ عَلیْهِ وَ آلِهِ وَ اَنْ لایَسْلُبَنا مَعْرِفَتكُمْ اِنَّهُ وَلیٌّ قَدیرٌ اَتَقَرَّبُ اِلی الله بِحُبِّكُمْ وَ الْبَرائَةِ مِنْ اَعْدائِكُمْ وَ التَّسْلیمِ اِلی اللهِ راضیاً بِهِ غیْرَ مُنْكِرٍ وَ لامُسْتَكْبِرٍ وَ عَلی یَقینِ ما اَتی بِهِ مُحَمَّدٌ نَطْلُبُ بِذلِكَ وجهک یا سیِّدی اَللّهُمَّ و رِضَاکَ وَالدّارَ الاخِرَةَ یا سَیِّدی وَ ابنَ سَیِّدی اِشفَع لِی فِی الجَنَّةِ فَاِنَّ لَکَ عِندَاللهِ شَأناً مِنَ الشَّأنِ اَللّهُمَّ اِنّی اَسئَلُکَ اَن تَختِمَ لی بِالسَّعادَةِ فَلا تَسلُب مِنّی ما اَنَا فیهِ وَ لا حَولَ وَ لا قُوَّةَ اِلّا بِاللهِ الْعَلیِّ الْعَظیمِ اَللّهُمَّ اسْتَجِبْ لَنا وَتَقَبَّلْهُ بِكَرَمِكَ وَ عِزَّتِكَ وَ بِرَحْمَتِكَ وَ عافیَتِكَ وَ صَلّی اللهُ عَلی مُحَمَّدٍ وَ آلِهِ اَجْمَعینَ وَ سَلَّمَ تَسْلیماً یا اَرْحَمَ الّراحِمینَ . .👇
babolharam morteza Taheri.mp3
2.62M
حضرتِ عبدالعظیم حسنی علیه السلام اهل تهران ؛ تا قیامت در پناه صحنِ تو ای کریم ابن کریم ابن کریم، پورِ حسن
38.08M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
هیئت آل یاسین قم استاد اسلام بر پنج پایه استوار است الإمامُ الباقرُ عليه السلام :بُنِيَ الإسلامُ على خَمْسٍ : عَلى الصَّلاةِ ، و الزَّكاةِ ، و الصَّومِ ، و الحَجِّ ، و الوَلايةِ ، و لَمْ يُنادَ بِشَيْءٍ كَما نُودِيَ بالوَلايةِ . امام باقر عليه السلام :اسلام بر پنج پايه استوار است: نماز، زكات، روزه، حج و ولايت؛ و بر هيچ چيز به اندازه تأكيد نشده است.
. یا ثارالله و بن الثاره عمریست که شب ها به خدا خواب ندارم دیگر هوس دیدن مهتاب ندارم ای خون خدا به خون پاکت سوگند من نوکرم و غیر تو ارباب ندارم .