eitaa logo
📚 اخبار و منابع استخدامی
12.1هزار دنبال‌کننده
3.7هزار عکس
971 ویدیو
2.1هزار فایل
📻منبع و اخبار مربوط به آ.پ ارتباط با مـــــــدیـــــــر و تبلیغات👇 https://eitaa.com/joinchat/505544998C7ed14f20db ارتباط با مدیر @Mahdiabasi_niya
مشاهده در ایتا
دانلود
سرپرست آموزش و پرورش در گردهمایی مشترک اعضای شورای معاونان و مدیران کل آموزش و پرورش؛   بازگشایی مدارس در هر منطقه، به میزان رعایت پروتکل های بهداشتی بستگی دارد سرپرست آموزش و پرورش در گردهمایی مشترک اعضای شورای معاونان و مدیران کل آموزش و پرورش سراسر کشور، گفت:  هرچند واکسیناسیون دانش آموزان ۱۲ تا ۱۸ سال در دستور کار است اما واکسیناسیون دانش آموزان شرط بازگشایی مدارس نیست، بلکه به هر میزان که بشود پروتکل ها را رعایت کرد، می توان مدارس را بازگشایی کرد. به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، عصر امروز علیرضا کاظمی در گردهمایی مشترک اعضای شورای معاونان و مدیران کل آموزش و پرورش سراسر کشور، که با موضوع پروژه مهر و بازگشایی مدارس در سال تحصیلی جدید، در اردوگاه فرهنگی تربیتی شهید باهنر، برگزارشد، اظهار کرد:  علیرغم تلاش های فراوان، همچنان چالش های آموزش و پرورش بسیار زیاد است؛ لذا زمانی می‌توانیم به توفیقات و اهداف تعلیم و تربیت دست پیدا کنیم که مشکلات حل شود و این موضوع نیازمند حمایت ملی و تمام قد دارد. کاظمی با تشریح برخی مشکلات  آموزش و پرورش ادامه داد: تا زمانی که سلامت جسمی و روانی دانش‌آموزان را تامین نکنیم در حوزه دستیابی به اهداف تعلیم و تربیت مشکل اساسی داریم. سرپرست وزارت آموزش و پرورش گفت: زمانی می‌توانیم به توفیقات و اهداف تعلیم و تربیت دست پیدا کنیم که این مشکلات تامین و حل شود این موضوع نیازمند حمایت ملی و تمام قد دارد. وی افزود: کفایت در کمیت و صلاحیت در نیروی انسانی بزرگ ترین چالش آموزش و پرورش است عدم کفایت منابع مالی یکی دیگر از چالش های این دستگاه عریض و طویل است. کاظمی با اشاره به برنامه درسی، تصریح کرد: ساختار برنامه درسی ما حافظه محور و دانش محور است و  نیازمند تحول عمیق و بنیادین در این حوزه هستیم تا تربیت محور باشد. وی گفت: بی ثباتی درمدیریت یکی از چالش های بزرگ آموزش و پرورش است چنان که طی  ۸ سال،  ۵ وزیر تغییر می کند و تغییر یک مدیر تا کف مدرسه پیش می رود این یکی از عوامل عدم موفقیت آموزش و پرورش در تحقق اهداف است. سرپرست وزارت آموزش و پرورش ثبوت مدیریت را عامل موفقیت آموزش و پرورش دانست و اضافه کرد: نبود نظام ارزشیابی تربیتی مطلوب، توزیع نامتعادل تجهیزات و فضاهای آموزشی، از دیگر چالش های آموزش و پرورش است. کاظمی با تأکید بر تمرکز بر موضوعات بازگشایی مدارس خاطرنشان کرد: مسائل در سه بخش تقسیم بندی می‌شود؛ در حوزه نیروهای انسانی، بحث تامین از طریق نیروهای خرید خدمات و حق التدریس مهم است. بحث خدمتگزاران و نیروهای قرآنی، به کارگیری نیروهای دانشگاه فرهنگیان نیز باید بررسی شود. وی افزود: در بخش مالی و تجهیزاتی نیز بخش پاداش، حق التدریسی ها و فوق العاده ویژه، باید اولویت بندی شود. در حوزه تجهیزات نیز توزیع تبلت در مدارس باید در اولویت باشد. سرپرست وزارت آموزش و پرورش از تامین منابع مالی تهیه تبلت دانش‌آموزی و ابلاغ آن تا هفته آینده به استان‌ها خبر داد و افزود: در سال جدید تحصیلی نسخه جدید شبکه شاد راه اندازی  می شود.  وی با اشاره به تاکید رئیس جمهور در خصوص اینترنت شاد، گفت:  اینترنت مورد استفاده معلمان و دانش آموزان در شبکه شاد رایگان خواهد بود. کاظمی بر تک صدایی بودن خبرهای مربوط به بازگشایی مدارس تاکید کرد و عنوان کرد: در فرصت باقیمانده تا مهرماه، با تدوین بسته بازگشایی مدارس و اقناع سازی افکار عمومی تلاش کنیم این تک صدایی را ایجاد کنیم. وی تقدم ذاتی سلامت در بازگشایی مدارس را یک اصل مهم دانست و تصریح کرد: کفایت اقناع جامعه و خانواده‌ها نیز یک اصل مهم دیگر است، اصل عدالت در تامین فرصت‌های آموزشی با رویکردهای اقتضایی نیز باید مدنظر باشد. اصل انعطاف و تفاوت‌های جغرافیایی متناسب با کرونا، اصل تدریجی بودن حضور دانش‌آموزان در فضای آموزش و پرورش و اصل نظارت نزدیک و میدانی در قالب ایجاد یک شبکه بزرگ و مویرگی تا دل مدرسه نیز از دیگر اصول مهم قابل توجه است. سرپرست وزارت آموزش و پرورش، اصل تمرکززدایی را یک اصل مهم دانست و افزود: استان‌ها باید مانور بازگشایی را تدوین کنند. آغاز سال تحصیلی از اول مهرماه و بازگشایی در قالب الگوی تدوین شده خواهد بود. توجه به واکسیناسیون مخاطبان آموزش و پرورش نیز باید دردستور کار باشد. وی خاطرنشان کرد: برنامه ریزی برای زنگ آغاز سال تحصیلی بسیار مهم است که باید در لایه‌های استانی، منطقه ای و مدرسه ای اتفاق بیافتد. در کنار نواختن  زنگ آغاز سال تحصیلی، نواختن زنگ نماز و ایثار و مقاومت نیز باید در دستور کار باشد. کاظمی همچنین نهضت تکریم‌ معلمان در گفتار و رفتار را مهم برشمرد و تصریح کرد: بسته سیاستی آسیب‌های اجتماعی از سوی معاونت پرورشی و فرهنگی را تدوین و به استان‌ها ابلاغ کردیم. دوره آموزشی برای آیین نامه اجرایی مدارس نیز باید تدوین شود که نیازمند برگزاری
دوره های مختلف است. وی درباره الگوی بازگشایی مدارس گفت: در این الگو سه مسیر را دنبال خواهیم کرد؛ مدرسه تلویزیونی ایران به عنوان مکمل، فضای مجازی و شبکه شاد به عنوان مهم ترین ریل با پوشش حداکثری که سال تحصیلی با آن آغاز می‌شود، آموزش حضوری آرام و تدریجی که به عنوان گام سوم مطرح است. سرپرست وزارت آموزش و پرورش، اضافه کرد: آموزش در مدارس کم جمعیت روستایی و عشایری که سال گذشته نیز حضوری بوده اند و دسترسی به فضای مجازی ندارند امسال نیز حضوری خواهد بود. وی ادامه داد:  آموزش در مدارس با جمعیت متوسطه به صورت ترکیبی خواهد بود و ساعات آموزشی نصف حضوری و نصف مجازی خواهد بود. البته این موضوع ۱۵ روز بعد از اتمام واکسیناسیون پیگیری می‌شود. کاظمی تصریح کرد: در گام سوم مدارس با تراکم بالا و پرجمعیت است که در صورت مهیا بودن زیرساخت ها با گروه بندی دانش آموزان و حضور یک روز در میان، و حضور حداقلی آموزش ها حضوری خواهد شد.  وی افزود:  هرچند واکسیناسیون دانش آموزان ۱۲ تا ۱۸ سال در دستور کار است اما واکسیناسیون دانش آموزان شرط بازگشایی مدارس نیست بلکه به هر میزان که بشود پروتکل ها را رعایت کرد، می توان مدارس را بازگشایی کرد، لذا  به طور کلی بازگشایی مدارس در سال جدید تحصیلی با توجه به تراکم جمعیت و زیرساخت های بهداشتی در هر منطقه متفاوت خواهد بود و در این زمینه نیز تفویض اختیار خو اهد شد. ─┅═ঊ🍂🥀🍂ঈ═┅─ 🆔 @gozenesh ─┅═ঊ🍂🥀🍂ঈ═┅─ ‍‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌
عناوین گفته شده در لایو امروز 👇👇👇 🔴دیروز اسامی قبولی شدگان دو گروه اول و دوم به وزارت اعلام شده. 🔴در مورد آزمونهای جبرانی دکتر رحیمی فرمودند آمادگی برگزاری آزمون را دارند اما منتظر اعلام نظر دکتر کچوییان هستند. 🔴پودمان دوم گروه سوم از شنبه آغاز میشود و پایان پودمان دوم به پایان ابان موکول شده. 🔴آزمون دروس فرهنگی که روز سه شنبه برگزار می شود برای دو گروه ماده ۲۸ و گروه حق التدریس در دو نوبت صبح و ظهر برگزار می گردد. 🔴آزمون دروس فرهنگی که روز سه شنبه برگزار می شود برای دو گروه ماده ۲۸ و گروه حق التدریس در دو نوبت صبح و ظهر برگزار می گردد. 🔴 شروع دوره گروه چهارم از اول مهر
منابع پیشنهادی مرکز تربیت معلم مبلغ حوزه علمیه.pdf
حجم: 439K
🛑 آزمون استخدامی آموزش و پرورش 🔹منابع پیشنهادی "عمومی" و "تخصصی" آزمون استخدامی آموزش و پرورش مربوط به ۵ رشته از ۸ رشته ای که امکان شرکت در آن ها برای طلاب وجود دارد به همت مرکز تربیت مبلغ حوزه های علمیه تقدیم می شود. ➖➖➖➖➖➖➖ ─┅═ঊ🍂🥀🍂ঈ═┅─ 🆔 @gozenesh ─┅═ঊ🍂🥀🍂ঈ═┅─ ‍‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌
🛑 مراحل استخدام در سازمان های دولتی 🔹مراحل استخدامی در سازمانهای دولتی و یا شرکتهای نیمه دولتی بیش از شرکتهای خصوصی است. مطالبی که در ادامه خواهیم آورد بیش از هر چیزی مربوط به شرح مراحل بعد از قبولی در آزمون علمی استخدامی سازمانهای دولتی و یا شرکتهای نیمه دولتی است. 🔹به صورت کلی مراحلی که کارجو جهت استخدام شدن در سازمانهای دولتی باید طی نماید به شرح زیر است: (1) شرکت در آزمون علمی استخدامی (2) اعلام نتایج چند برابر و یا یک برابر آزمون علمی استخدامی (3) تحویل مدارک معرفی شدگان مرحله آزمون علمی (با توجه به اطلاعیه سازمان مربوطه که پس از اعلام نتایج منتشر میشود) (4) مصاحبه تخصصی و عمومی (5) اعلام نتایج مصاحبه تخصصی و عمومی به میزان 1 برابر ظرفیت (6) تحویل مدارک گزینش (7) گزینش (شامل مصاحبه عقیدتی و سیاسی و تحقیقات محلی و گاهاً استعلام) (8) اعلام نتایج گزینش (9) معاینات پزشکی (بسته به اولویت سازمان ممکن است در مراحل قبل تر برگزار شود) (10) دوره آموزشی (ضمن خدمت و یا قبل از شروع به کار رسمی به عنوان کار آموز) (11) شروع به کار ➖➖➖➖➖➖➖ ─┅═ঊ🍂🥀🍂ঈ═┅─ 🆔 @gozenesh ─┅═ঊ🍂🥀🍂ঈ═┅─ ‍‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌
🛑 هنوز زمان قطعی ثبت نام آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش اعلام نشده است 🔹طلاب واجد شرایط و متقاضی سراسر کشور پس از قبولی در آزمون استخدامی که توسط سازمان سنجش برگزارمی‌شود دوره یک‌ساله مهارت‌آموزی ماده 28 اساسنامه فرهنگیان را در این مرکز گذرانده و بعد از پایان دوره به عنوان معلم در آموزش و پرورش استخدام می‌شوند. 🔹 ▫️دبیری عربی ▫️دبیری تاریخ ▫️دبیری فلسفه ▫️مربی امور تربیتی ▫️آموزگاری ابتدایی ▫️دبیری ادبیات فارسی ▫️دبیری علوم اجتماعی ▫️دبیری معارف اسلامی زمان فراخوان استخدامی سال ۱۴۰۰ و انتشار دفترچه استخدامی هنوز اعلام نشده. 🔹 (1) شرکت در سراسری و ورود به دانشگاه فرهنگیان که پس از طی دوره چهارساله به عنوان معلم مشغول تدریس می‌شوند. (2) دومین راه بر اساس ماده 28 اساسنامه دانشگاه فرهنگیان و جذب از طریق آزمون‌ استخدامی است که طلاب و دانشجویانی که مدرک سطح 2 یا کارشناسی دارند و خدمت سربازی خود را گذرانده‌اند می‌توانند جذب آموزش و پرورش شوند. روشی که شامل طلاب می شود. ─┅═ঊ🍂🥀🍂ঈ═┅─ 🆔 @gozenesh ─┅═ঊ🍂🥀🍂ঈ═┅─ ‍‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌
12.61M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📌خیلی مهم ✅ اتخاذ آخرین تصمیم در رابطه با افراد پذیرفته شده در آزمون ۱مردادماه ۱۴۰۰ 👇🌱 ─┅═ঊ🍂🥀🍂ঈ═┅─ 🆔 @gozenesh ─┅═ঊ🍂🥀🍂ঈ═┅─ ‍‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‎
📚 اخبار و منابع استخدامی
📌خیلی مهم ✅ اتخاذ آخرین تصمیم در رابطه با افراد پذیرفته شده در آزمون ۱مردادماه ۱۴۰۰ #گزینش_آ_پ_ای
🍁🍃🍁🍃🍁🍃🍁🍃🍁🍃🍁🍃 ✅ در رابطه با این کلیپ به اطلاع مبلغین و میرساند اقدامی عجولانه انجام ندهند، صبرکنید کارها به روال قانونی و عادی در حال انجام است. 💠این نوید را به شما خواهم داد به امید خدا به زودی کد ورود به دانشگاه فرهنگیان قبولی های ۱مرداد۱۴۰۰ صادر وجواز ورود به دانشگاه فرهنگیان را خواهید گرفت. موفق و سربلند باشید. 💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠
🍁🍃🍁🍃🍁🍃🍁🍃🍁🍃🍁🍃🍁🍃 📌خیلی ها تو پی وی سوال کردن تفاوت استخدام پیمانی با رسمی در چیست؟ در پست بعدی به تفاوت ها و شباهت های این دو نوع استخدام خواهیم پرداخت.. 💠💠💠💠💠💠💠💠💠