eitaa logo
گزیده‌ها gozideha1404@
1.2هزار دنبال‌کننده
12.2هزار عکس
11.6هزار ویدیو
115 فایل
کانال گزیده‌ها جهت انعکاس مطالب قابل توجه می باشد. قدیری ابیانه مدیر کانال و افراد متعددی به عنوان ادمین تعیین خواهند شد
مشاهده در ایتا
دانلود
📸 آیه معنادار بالای سر رهبر انقلاب در دیدار با مسئولین؛ به عهد خود وفادار باشید که از عهد سوال می‌شود.
چین: آمریکا راهزن جهان است 🔹سخنگوی وزارت خارجه چین: مسدود کردن ذخایر ارزی ایران، تصرف دارایی‌های افغانستان و مسدود کردن ۳۰۰ میلیارد دلار از ذخایر طلا و ارز روسیه برای تبدیل شدن آمریکا به راهزن اقتصادی شماره یکِ جهان کافی است؟
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 مردانه زنانه شدن پارکها دروغ دیوار کشی جدید قسمتی از چند پارک در تهران رو مختص زنان درست کردند، بعد یک عده خودفروخته، تیتر زدند که پارک‌ها زنانه مردانه شد!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
رهبر انقلاب: منابع ارزی صرف واردات بی رویه نشود 🔹امام‌خامنه‌ای در دیدار رمضانی مسئولان نظام: این پول‌ها باید صرف کارهای زیربنایی مثل حمل‌ونقل ریلی، حل مشکل آب کشور، شرکت‌های دانش‌بنیان، راه‌های ارتباطی با کشورهای همسایه و نوسازی صنایع شود. نه اینکه تا پولی گیرمان آمد دوباره راه واردات کالاهای لوکس آغاز شود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📹 ببینید | رهبر انقلاب: در مذاکرات هسته‌ای کار به گونه خوبی پیش میرود / آمریکا در بدعهدی کرده و حالا هم در بن‌بست گیر کرده است / در برنامه‌ریزی‌ها مطلقاً معطل نشوید
پوتین: تحریم‌ها باعث پیشرفت‌مان شده است رئیس‌جمهور روسیه: 🔹روسیه قصد ندارد درهای خود را به روی کسی ببندد، منزوی ساختن کشور بزرگی مانند روسیه قطعاً غیرممکن است. 🔹روسیه تاکنون در سایه تحریم‌های غربی به پشرفت‌های قابل توجهی دست یافته است. 🔹تحمل نسل‌کشی که ۸ سال در دونباس ادامه داشت، به سادگی غیرممکن بود و ما چاره‎ای جز اقدام نظامی نداشت.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ ‌واکنش پناهیان به جمله معروف اسلام در غرب است و مسلمان در شرق! 🔻غربی ها خوشی و خرمی را برای همه خواستند یا ملت‌ها را چپاول کردند؟
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💢 صحبت‌های نائب رئیس مجلس در خصوص مافیای دارو 🔻 با اسناد و سند رسمی به شما اعلام میکنم، یکی از مدیران وزارت بهداشت و سازمان غذا و دارو؛ خودش ۱۶ شرکت دارویی دارد؛ خودش همزمان وارد کننده است! 🔻 خودش مدیرعامل یک شرکت دولتی است همزمان دارو را توسط شرکت خصوصی اش از خارج وارد کرده و آن را ۱۰۵۰ برابر قیمت به شرکت دولتی که مدیرعامل آن است می فروشد! از این نمونه ها زیاد دارم!
‏چندبار صوت سخنان امروز رهبر معظم انقلاب را گوش دادم؛ ایشان هیچ جا جمله "در مذاکرات هسته ای کار به خوبی پیش می رود" را بیان نمی کنند و انتشار این جمله به نقل از ایشان مصداق دروغ و تحریف است. ایشان با اشاره به سخنان رئیس جمهور که کشور را معطل برجام نمیکنیم، میفرمایند: "دیپلماسی کشور درجهت خوبی حرکت میکند." ✍
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
❌🎥 از تجمع اتباع افغانستانی در میدان آزادی تا ربودن و کشتن دختربچهٔ ایرانی توسط افغانستانی‌ها | روایت دشمنی‌افکنی میان دو ملت دوست و هم‌زبان 🔺این حکایت تصاویری است که برای تفرقه‌افکنی میان ایرانی‌ها و افغانستانی‌ها در فضای مجازی منتشر می‌شود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
گلباران درب سفارت ایران توسط شهروندان کابل پس از اتفاقات اخیر
راز اصرار بر روایت ناقص و تحریف شده از شرایط اقتصاد کشور توسط نشریات و رسانه‌های طیف اصلاح‌طلب روزنامه های زنجیره ای هماهنگ با هم مینویسند چرا بازار رنگ ثبات به خود نمی‌بیند و قیمت‌ها هر روز بالاتر می‌رود؟ در پاسخ این تحلیل‌های از روی هم کپی شده گفتنی است: رسانه‌های زنجیره‌ای نه‌تنها دست به تحریف می‌زنند بلکه ماجرا را از میانه و آخر آن روایت می‌کنند. آنها تعمد دارند به روی خود نیاورند که نسخه مدعایی‌شان ظرف 8 سال به اجرا درآمد و «دولت برجام و دیگر هیچ»، 450 هزار میلیارد تومان کسری بودجه به علاوه 1500 هزار میلیارد تومانی (با سررسید آنی حدود 100 هزار میلیارد تومان)، صادرات نفتی زیر چندصد هزار بشکه، تورم نزدیک 49 درصد، مطالبات و معوقات انباشته، و رکود تورمی سنگین را برجا گذاشت. تاخت و تاز تورم در این روند کاهنده، طبیعی‌ترین اتفاق است که اگر ظرف 8 سال نهادینه شده، طبیعتا ظرف 8 ماه، قابل رفع مطلق نیست. هرچند که دولت ظرف همین 8-7 ماه موفق شده از سرعت رشد نرخ تورم بکاهد و تورم را به 42 درصد کاهش دهد. دولت در عین حال با وجود تحویل گرفتن خزانه خالی و 450 هزار میلیارد تومان موفق شد روند استقراض و افزایش بودجه را که یکی از موتورهای مهم افزایش تورم بود، متوقف کند و ضمنا صادرات و درآمدهای نفتی را احیا کند. در حقیقت افزایش مجدد صادرات نفت در کنار برخی تمهیدات اقتصادی دیگر - نظیر افزایش صادرات غیرنفتی و... - توانست بحران کسری بودجه را که می‌توانست تورم را به بالای 60 درصد هم برساند، مهار کند. آنچه امروز از فشارهای معیشتی بر مردم دیده می‌شود، در واقع میوه تلخ درختی است که در قالب معطل کردن مدیریت اقتصاد کشور و به امید غرب نشستن، به بار آمد. اما در موضوع مذاکرات، چند مسئله مطرح است که اتفاقا رسانه‌های طیف مذکور باید پاسخگو باشند و نه طلبکار. نخست اینکه توافق برجام را - با همه اهمیتی که برای آن قائل می‌شوند - چرا آن‌قدر نامتوازن، نامعتبر و فاقد ضمانت و قابل زیر پا گذاشته شدن بستند؟ ثانیا چرا حال که عبرت‌های آن برملا شده، باز هم به احیای همان توافق (بدون تعیین تکلیف موضوع لغو تحریم و راستی‌آزمایی و تضمین معتبر) اصرار می‌ورزند؟ آیا با این رویکرد، آنها طرفدار حقوق ملت ایران هستند، یا ماموریت دارند حالا که حق به جانب ایران است، ماجرا را به نفع آمریکا تمام کنند؟! نوع تحلیل‌های این رسانه‌ها به نحوی است که در واقع ناچاری و گزینه نداشتن طرف ایرانی را به غلط و دروغ القا می‌کنند و طبیعتا خروجی آن، تسلیم شدن دوباره در مقابل زورگویی آمریکا به روال سال 94 است؛ و حال آنکه اکنون کشور به لحاظ اقتصادی و منطقه‌ای، در موقعیت به مراتب بهتری نسبت به 8 سال قبل قرار دارد و آمریکا در موضع بسیار ضعیف‌تری است. نهایتا اینکه حامیان دولت سابق و بانیان برجام بهتر از هر کسی می‌دانند که چه بلایی به سر زیرساخت‌های اقتصاد کشور آورده‌اند و آباد کردن آن خرابی‌ها چقدر زحمت می‌برد و زمان لازم دارد؛ بنابراین تعمدا شانتاژ می‌کنند که اولا سوءمدیریت خود را بپوشانند، ثانیا موفقیت‌های 8 ماه دولت جدید را وارونه نشان دهند و ثالثا گویا برخی از آنها، ماموریت هم دارند که عصا زیر بغل آمریکای محکوم در مذاکرات بگذارند
🔹 بلند و بالا !
❌ هفت برنامه و بازی موبایلی مفید مخصوص کودکان و نوجوانان ✖️این پست را ۱- قصه های قرآنی (شامل ۳۰ داستان با طراحی جالب و قابلیت بازی حین پخش داستان) cafebazaar.ir/app/com.mehad.quran_stories ۲- دختران ایران (۵ قصه دخترانه در فضایی جالب و کودکانه به همراه بازی) cafebazaar.ir/app/com.Mehad.Dokhtaran_Iran ۳- از زبان رقیه (داستان مصور برای آشنایی با شهدای کربلا) cafebazaar.ir/app/com.Soshiant.Ruqayyah ۴- کودکان اربعین (بازی با موضوع سفر پیاده روی اربعین برای کودکان ۴ تا ۹ سال) cafebazaar.ir/app/com.mehadgamesstudio.arbaeen_kids3 ۵- محمد (ص) کیست؟ (برنامه انیمیشنی داستان زندگی پیامبر اکرم (ص)) cafebazaar.ir/app/com.Mehad.Who_is_Muhammad_Pbuh ۶- نبرد هور (بازی جنگی دوبعدی، در محیط مناطق هورالعظیم و جزیره مجنون، با ماموریت شناسایی و تخریب) cafebazaar.ir/app/com.Soshiant.NabardeHoor ۷- فرماندهان (کمیک موشن، روایت ۷ فرمانده بزرگ دفاع مقدس - تهرانی مقدم، دوران، کاظمی ،چمران، صیاد،متوسلیان، آبشناسان) cafebazaar.ir/app/com.mehad.farmandehan_stories 🆘 @Roshangari_ir 🆘 Instagram.com/Roshangari04
✳️ سالانه ۴۰،۰۰۰ نفر به وسیله در آمریکا کشته می‌شوند! 🔹به گزارش نیویورک تایمز آمریکا، در سال گذشته نزدیک به ۴۰،۰۰۰ نفر با اسلحه در آمریکا کشته شدند که بالاترین میزان مرگ و میر با اسلحه در ۵۰ سال گذشته است. 🔸براساس گزارش مرکز آمار بهداشتی، بیش از یک دهه است که در حال افزایش است و یکی از عامل اصلی مرگ در ایالات‌متحده است. 🔹در میان دیگر مشکلات سلامت عمومی، مرگ‌های ناشی از مصرف بیش از حد نیز در سال ۲۰۱۷ افزایش یافت. مرکز آمار بهداشتی گزارش داد که در حدود ۷۰،۰۰۰ نفر در اثر مصرف بیش از حد مواد مخدر در سال گذشته جان خود را از دست داده‌اند. 🗯 به نظرتان اگر این آمارها متعلق به ایران بود، تیتر راجع به سلامت روانی مردم ایران چه بود؟
🔴 در کدام دانشگاه دنیا، برای پوشش قانونی وجود ندارد؟ 🔸دانشگاه هاروارد: دانشجویان موظفند در محیط خوابگاه و رستوران، یا ژاکت یقه دار یا بدون یقه بپوشند. شلوار آنها بایستی بدون پارگی و ضخیم باشد. شلوار جین درمحوطه دانشگاه ممنوع است. 🔹دانشگاه تگزاس آمریکا: پوشیدن شلوارک و هرگونه پوشش تنگ و چسبان برای مردان و زنان ممنوع است. دامن و پیراهن چاک دار ممنوع است. پاشنه کفش برای زنان نبایستی بلند تر از 7 سانتی متر باشد. هر گونه استفاده از عینک آفتابی در مکان های مسقف برای تمامی دانشجویان تنها با مجوز پزشک مجاز است.خالکوبی به هیچ عنوان نباید دیده شود 🔸دانشگاه ایالتی آرکانزاس: استفاده از لباس های کوتا، سوراخ دار، خمره ای و بدن نما ممنوع است. هیچ نوع سبک مو یا استفاده از زینت آلاتی که جلب توجه می کنند مجاز نیست. 🔹دانشگاه اکسفورد: هیچ دانشجویی اجازه پوشیدن لباس تنگ خارج از عرف را ندارد. دختران اجازه پوشیدن لباس کوتاه بالای زانو، باز و بدون آستین ندارند. 🔸دانشگاه بریستول انگلستان: لباس باید حداقل بدن را از شانه تا زانو بپوشاند، عریان کردن بخش بالای سینه ممنوع بوده و پوشیدن شلوار های جین و شلوارک مجاز نیست.
----سیاست چرچیلی از زبان خود چرچیل می‌گویند یک زمانی، عده‌ای به‌اصرار، از چرچیل خواستند که سیاست انگلیسی را تعریف کند، چرچیل دایره‌ای روی زمین کشید و خروسی در آن انداخت و گفت: خروس را بدون آن‌که از دایره خارج شود، بگیرید!! این‌عده هرچه تلاش کردند نتوانستند و خروس از دایره بیرون می‌رفت. آخر از چرچیل خواستند که این‌کار را خود، انجام دهد، چرچیل خروسی دیگر کنار خروس اولی گذاشت و این دو شروع به جنگیدن کردند، آن گاه چرچیل دو خروس را از گردن گرفت و بلند کرد و گفت: این سیاست انگلیسی است؛ تفرقه بینداز و حکومت کن..!!!!! -- از وقایع اخیر ایران و افغانستان و پاکستان و ترکیه و عراق و آذربایجان و .....بوی گند سیاست نجس انگلیسی، به‌مشام می‌رسد..!!!!!
*⭕️آیا این اسامی را تا به حال شنیده اید!؟* ▪️لسوتو، بابادوس، کومور، موریس، نائورو، پالائو، پاپوآ گینه نو، سان مارینو، سنت کیتس و نویس، ساموآ، سائوتومه، سیشل، سوازیلند، تونگا، تووالو، وانواتو، مالاوی، کیپ ورد، جیبوتی، بنین، بلیز، آنتیگوا باربادو، جزایر سلیمان، جزایر فارور، جزایر مارشال، موریتانی *توجه و بسیاری دیگراز این نوع* ▪️اینها اسامی بخشی از کشورهایی هستند که زیر ۱۰۰ سال عمر داشته و کاملا برنامه ریزی شده و با سیاست های آمریکا تشکیل شده اند و اینک عضو سازمان ملل هستند و *هر کدام یک حق رای دارند!* ▪️از سال ۱۹۴۵ که سازمان ملل با حضور ۵۱ کشور تشکیل یافته است و تا کنون کشورهای زیادی با هدایت آمریکایی ها، به اصطلاح حقوقی مستقل شده اند و اعضای سازمان ملل را به چیزی در حدود دویست عضو رسانده اند ▪️جالب اینجاست که به یکباره شما می شنوید که بالای ۱۵۰ کشور در سازمان ملل ایران را به نقض حقوق بشر متهم کرده اند! یا می گویند جامعه جهانی نگران برنامه های هسته ای ایران است! ▪️اما کسی نمی گوید این جامعه جهانی چیست و چگونه تشکیل شده است!؟ کسی نمی گوید که اکثر این کشورها جمعیتشان به ۳۰۰ هزار نفر هم نمیرسد!