eitaa logo
گزیده‌ها gozideha1404@
1.2هزار دنبال‌کننده
12.2هزار عکس
11.7هزار ویدیو
115 فایل
کانال گزیده‌ها جهت انعکاس مطالب قابل توجه می باشد. قدیری ابیانه مدیر کانال و افراد متعددی به عنوان ادمین تعیین خواهند شد
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
اگه اونا ماهواره بفرستن فضا ، اینا نق میزنن میگن ببینید چقدر پیشرفت کردن! 🙄 اگه خودمونم بفرستیم بازم اینا نق میزنن میگن ماهواره که نون و آب نمیشه!! 🤦‍♂ دردشون چیه به نظرتون؟!
❌از مهمترین افتخارات زمان پهلوی اینه که میگن ورزشگاه آزادی رو که پهلوی ساخت، شما چی ساختین؟! این چند تا رو ببینید، بقیه‌اش رو هم خودتون در اینترنت جستجو کنید، ببینید.
🌹 با سلام و وقت بخیر ❌🟠💐🟠❌ قابل توجه دوستان هوادار فوتبال 🌹 💢تسویه حساب سیاسی شاهزادگان عربستان در ایران 🔴 تیم الاتحاد متعلق به خاندان ملک عبدالله از مخالفان سلمان پادشاه فعلی عربستان است و از آنجایی که بن سلمان حاضر به سازش و تنش زدایی با ایران شده ، 👈"این تیم در دستوری سفارشی با بازی نکردن تیم الاتحاد در مقابل سپاهان به دنبال ایجاد تنش بین صلح ایران و عربستان بود " .👉 🟠 در پادشاهی ملک عبدالله پس از مرگ بن عبدالعزیز ( ولیعهد ) طبق وصیت به‌ترتیب عبدالرحمن ، طلال و ترکی برادران بزرگ‌تر بودند که در نوبت ولیعهدی قرار داشتند ، علی‌رغم این وصیت ، پس از مرگ سلطان ، نایف بن عبدالعزیز ولیعهد شد ، و پس از مرگ او نیز سلمان بن عبدالعزیز ولیعهد شد و اختلاف در بین شاهزادگان ایجاد شد . 🔴 ملک سلمان نیز در پادشاهی خود به ترتیب با عزل مقرن بن عبدالعزیز و سپس محمد بن نایف در نهایت فرزند خود محمد بن سلمان را به ولیعهدی برگزید . ❌ در ایران اصلاح طلبان و حامیان حمله به سفارت عربستان و در عربستان خاندان ملک عبدالله به دنبال ایجاد تنش بین ایران و عربستان هستند .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴چرا آمریکا بهترین کشور دنیاست ؟ 🔹زد تو برجکش ! این ویدیو رو باید هر چند ماه یک بار یادآوری کرد 📌 🎙️ @zaghsiah
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
سلسله مباحث👇 💥سرنوشت ایران بدون حجاب💥 👨‍🏫سخنران؛مهندس امیدرضاستاری 💥قسمت هفتم💥 🔹️ماهیت واقعی جریان چیست؟ 🔸️از ادعای داشتن دغدغه کرامت زنان تا بهره جنسی ارزان و متنوع 🔹️دم خروسی که از آهنگ شرم آور شروین حاجی پور بیرون زد و این جریان را رسوا کرد 🔸️به جای ازدواج و دادن مهریه و نفقه و تامین زندگی، با یک چیپس و پفک و کافی شاپ، به نیازت برس!!! 🔹️هدف نهایی اینها؛برهنگی علنی! مشروب خوری علنی! و رابطه جنسی علنی است 👈لطفا این کار بسیار مهم را منتشر بفرمایید🙏 📢قسمت اول https://eitaa.com/omidreza_sattari/452 📢قسمت دوم https://eitaa.com/omidreza_sattari/454 📢قسمت سوم https://eitaa.com/omidreza_sattari/466 📢قسمت چهارم https://eitaa.com/omidreza_sattari/481 📢قسمت پنجم https://eitaa.com/omidreza_sattari/485 📢قسمت ششم https://eitaa.com/omidreza_sattari/507 🇮🇷 کانال اساتید انقلابی و نخبگان علمی @asatid_enghelabi ایتا و سروش
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💢کولاک ملیحه محمدی در واکنش به لفاظی‌های کارشناس بی‌بی‌سی؛ قاسم سلیمانی قهرمان ملی است، این را در تاریخ خواهند نوشت. ملیحه محمدی، فعال و تحلیلگر سیاسی: 🔸مردم منطقه همگی مدیون قاسم سلیمانی هستند چرا که او خلافت داعش را از بین برد؛ در استادیوم‌های عربستان هم تصاویر افراد سیاسی وجود دارد. 🔸آقای خامنه‌ای کاملا درست می‌گوید، دولتهایی که به سراغ قمار عادی‌سازی با اسرائیل رفته‌اند روی اسب بازنده شرط‌بندی می‌کنند. ✅ کانال خبری 👇 https://eitaa.com/joinchat/232980563C19ce5274b6
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
روسریش داخلِ کیفش بود😏 امر به معروف دختری با لباس نیم تنه و کشف حجاب توسط در بازار تهران در مقابل موکب های عزاداری محرم..... 📌انقدر قوانین بازدارنده اثرگذار و عالیه که به راحتی گذاشته تو کیفش روسری و با نیم تنه اومده 🏴
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🇮🇷 🎥 حذف کمک به اوکراین در لایحه بودجه آمریکا 🍃🌹🍃 🔹مجلس نمایندگان آمریکا، لایحه‌ای را برای بودجه موقت دولت پیشنهاد کرد که در آن کمک به اوکراین پیش بینی نشده است. 🔸چند عضو کنگره آمریکا اعلام کرده‌اند که به هر سندی که در آن تامین مالی اوکراین وجود داشته باشد، رای منفی خواهند داد.
🇮🇷 🖼 از چشم‌هایش می‌هراسند 🍃🌹🍃 🌺 دیشب خیابان‌ها و معابر تهران با تصاویر قهرمان ملی ایران مزین شد.
🇮🇷 🖼 استادیوم دیرالزور سوریه هنگام حمله داعش در سال۲۰۱۷ 🍃🌹🍃 ❌ بلکه یه سری‌ها بفهمن حاج قاسم چیکار کرد |
🇮🇷 🖼 سراغ عادی سازی با رژیم غاصب نرید! هرکس به رهنمود های این حکیم فرزانه گوش کرد پشیمون نشد، میتونید از اسد و پوتین و... بپرسید
🇮🇷 📝 نکات مهم بیانات رهبر انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه‌ای مدظله‌العالی درباره رژیم غاصب اسراییل در جشن میلاد پیامبر اکرم 🍃🌹🍃 1⃣ اگر کشورهای اسلامی متحد شوند امریکا نمی‌تواند در امور آنها دخالت کند. 2⃣ رژیم صهیونیستی به دلیل عدم تحقق رویای نیل تا فرات از همه کشورهای اسلامی کینه دارد. 3⃣ دولت‌هایی که قمار عادّی‌سازی با رژیم صهیونیستی را انجام داده‌اند ضرر خواهند کرد. 4⃣ امروز نهضت فلسطینی از همیشه‌ سرحال‌تر است و اسراییل به دست مقاومت و مردم فلسطین ریشه کن خواهد شد.
🇮🇷 📝 توافق ایران و جمهوری‌ آذربایجان برای برگزاری رزمایش مشترک در دریای خزر 🍃🌹🍃 🔻«خلف خلف‌اف» دستیار ویژهٔ رئیس‌جمهور جمهوری آذربایجان که به تهران سفر کرده ظهر امروز با امیرعبداللهیان دیدار و گفت‌وگو کرد. 🔺وزارت دفاع جمهوری آذربایجان در بیانیه‌ای از توافق جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان برای برگزاری رزمایش مشترک در دریای خزر خبر داد.
🇮🇷 📝 صدور حکم ممنوعیت رسانه‌ای برای ترامپ 🍃🌹🍃 🔹پس از آنکه دونالد ترامپ رئیس جمهوری سابق آمریکا در شبکه اجتماعی خود موسوم به تروث سوشیال، به یکی از کارکنان عالی رتبه دادگاه توهین کرد، قاضی پرونده حکم ممنوعیت اظهارنظر رسانه‌ای و پخش اخبار مربوط به جلسات دادگاه را برای وی و دیگر متهمان پرونده صادر کرد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🇮🇷 🎥 پشت پردهٔ دروغ شناسنامهٔ افغانستانی‌ها 🍃🌹🍃 🔹چند روزی است که یک دروغ شاخ‌دار در شبکه‌های اجتماعی و برخی رسانه‌ها تبدیل به پروژه شده. درحالی ادعا می‌شود که قرار است به مهاجران افغانستانی شناسنامه داده شود که حتی افغانستانی‌های متولد ایران یا با مادر ایرانی هم شناسنامه ندارند. به‌نظر می‌رسد آنها بیشتر نگران ساماندهی مهاجران هستند تا شناسنامهٔ ایرانی و .