33.99M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🟢🤍🔴. پروفسور عسکر خانی استاد علوم سیاسی و روابط بین الملل دانشکاه تهران که غالبا در کنفرانسهای بین المللی دعوت میشدند و سالها در دادگاه لاهه کار کردند. با نامیدن ظریف و روحانی و دارو دسته اش بعنوان «باند نیویورکی ها ». و مخالف سرسخت با سیاست خا رجی دولت روحانی. سال ۱۴۰۰. بصورت مشکوکی وفات نمود!
"ایران مقتدر "🇮🇷✌🏻
https://eitaa.com/hAIRAN.
ایتا
https://t.me/+bI0ianlAU1xjNjE0.
تلگرام
🔺یگان موشکی ارتش سوریه در حال هدف قرار دادن باقی مانده مزدوران قسد در حومه شمالی دیرالزور است.
✍ با مقاومت نیروهای سوری، هیچگونه نفوذی به مناطق تحت سیطره ارتش سوریه صورت نگرفته است.
"ایران مقتدر "🇮🇷✌🏻
https://eitaa.com/hAIRAN.
ایتا
https://t.me/+bI0ianlAU1xjNjE0.
تلگرام
🔺پیشروی ارتش سوریه به عمق حومه حلب سرعت گرفته است
🔹️بمباران مواضع تروریستها توسط جنگنده های سوخو ۳۴ سوریه و هدف قراردادن تسلیحات در اختیار تکفیری ها با موشکهای زمین به زمین
"ایران مقتدر "🇮🇷✌🏻
https://eitaa.com/hAIRAN.
ایتا
https://t.me/+bI0ianlAU1xjNjE0.
تلگرام
200 حمله سایبری به تلفنهای همراه شخصیتهای اسرائیلی
🔹 یک رسانه عبری زبان ادعا کرد، دستکم 200 مورد حمله سایبری به تلفنهای همراه شخصیتهای اسرائیلی صورت گرفته است.
"ایران مقتدر "🇮🇷✌🏻
https://eitaa.com/hAIRAN.
ایتا
https://t.me/+bI0ianlAU1xjNjE0.
تلگرام
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
درحالی که اصلاح طلبان جلیلی را به خاطر مخالفت با FATF خائن معرفی میکنند اما وزیر اقتصاد سخنان جلیلی را تایید کرد
جلیلی در دولت روحانی هشدار داده بود پذیرفتن اکثر بندهای FARF توسط دولت روحانی هیچ تاثیری نداشته اما دولتمردان اصلاح طلب همچنان دنبال وادادگی به غربی ها و پذیرفتن خواسته های آنان هستند.
نکته ی مهمی که جلیلی افشاگری کرد آن بود که برخی کشورهای اروپایی نیاز ندیدند که خودشان بیش از ۵۰ درصد بندهای fatf را پبپذیرند اما دولت روحانی ۹۷ درصد قوانین FATF را پذیرفته و انجام داده و به دنبال اجری پالرمو و CFT بودند و حالا دولت سوم روحانی ادامه همان مسیر باطل دولت دوازدهم را میخواهد برود؛ درحالی که خودشان میگویند با پذیرفتن این دو بند نیز همچنان تحریمها پابرجا خواهد بود!
"ایران مقتدر "🇮🇷✌🏻
https://eitaa.com/hAIRAN.
ایتا
https://t.me/+bI0ianlAU1xjNjE0.
تلگرام
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
جنین حق حیات دارد
میخواهم زنده بمانم ...
"ایران مقتدر "🇮🇷✌🏻
https://eitaa.com/hAIRAN.
ایتا
https://t.me/+bI0ianlAU1xjNjE0.
تلگرام
با نامحرم زیاد و بی دلیل صحبت
کنید حیا و عفت از دست میرود ...
شهید محمد هادی ذوالفقاری
"ایران مقتدر "🇮🇷✌🏻
https://eitaa.com/hAIRAN.
ایتا
https://t.me/+bI0ianlAU1xjNjE0.
تلگرام
5.91M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
حجاب و زنان در کانون جنگ شناختی صهیونیستها علیه ایران؛ پروژه تخریب جایگاه مادران ایرانی ...
"ایران مقتدر "🇮🇷✌🏻
https://eitaa.com/hAIRAN.
ایتا
https://t.me/+bI0ianlAU1xjNjE0.
تلگرام
23.62M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
توصیه شهید جهاد به پسرها و دخترها "ارتباط با نامحرم "
"ایران مقتدر "🇮🇷✌🏻
https://eitaa.com/hAIRAN.
ایتا
https://t.me/+bI0ianlAU1xjNjE0.
تلگرام
آغاز دوران تسلیم و بده بره و برجام 2 و 3 و 4
ظریف در مصاحبه با نشریه غربی : پزشکیان آماده معامله با امریکا فراتر از موضوعات هسته ای است!
پ.ن : حالا دلیل انجام نشدن وعده صادق 3 را فهمیدید؟ نیش های کثیف برای خیانت دوباره تا بناگوش باز شده اند.
"ایران مقتدر "🇮🇷✌🏻
https://eitaa.com/hAIRAN.
ایتا
https://t.me/+bI0ianlAU1xjNjE0.
تلگرام
❌ تیتر یک سایت رئیسجمهور : حمله به قانون حجاب
از میان تمام قسمت های مصاحبه شب گذشته جناب پزشکیان، رسانه ایشان تنها حمله وی به قانون حجاب را تیتر یک کرده است...
آقای رئیسجمهور دستمریزاد همچنان سرت را بالا بگیر و برای مردم قرآن و نهجالبلاغه بخوان...
"ایران مقتدر "🇮🇷✌🏻
https://eitaa.com/hAIRAN.
ایتا
https://t.me/+bI0ianlAU1xjNjE0.
تلگرام
🔻محقق داماد و موضع نامحققانۀ بیبنیاد
🖊مهدی جمشیدی
[یکم]. پیش از این، در نقد مواضع حجتالاسلام محقق داماد نگاشته بودم اما دریغ از پاسخِ معرفتیِ معادل و محکم. او خویش را در پوستینِ مظلومیّت نشانید و تحقیر و تخفیفِ منتقدِ صریح را بر مواجهۀ استدلالی و منطقی ترجیح داد. میگوید بر خوان نعمتِ معرفتِ مرتضی مطهری نشسته است، ولی آنچهکه از سیره و سلوکِ انتقادی و علمیِ مطهری خواندهام، کمترین نسبتی با مشرب و ممشای او ندارد. بیش از ادّعا و انتساب، بهرهای نبرده، وگرنه نیک میدانیم که مطهری، حتی به سراغ مغرضِ جاهلی همچون اکبر گودرزی نیز رفت و با وی به گفتگو پرداخت و زبان به استدلال گشود. محقق داماد، هرگز چنین سعه و بضاعتی نداشته و با منتقد و مخالف خویش، از درِ مباحثه و محاجّه وارد نشده است. گفتگومداری و بلندنظری مطهری کجا و بالانشینی و کوتهنظری اینان کجا؟!
[دوم]. محقق داماد در یادداشتی به نقد قانون حجاب پرداخته و نوشته: «تجربۀ عملی در پیگیری آنچه این قانون در پی آن است نشان داده که رعایت شرایط امر به معروف و نهی از منکر، از جمله عدم توهین و رعایت حرمت و کرامت، در عمل ممکن نبوده است.» وقتیکه وی پیش از تفکّر منطقی، تصمیم خویش را گرفته و میخواهد موضع پیشساخته و سیاسی خود را بر واقعیّت و عینیّت تحمیل کند، چنین میشود که دربارۀ طرحی که فاقد پیشینه و تجربه است و در این قانون، برای نخستین بار بناست به اجرا درآید، از «تجربۀ عملی» مینویسد! در این قانون، «منطق مواجهه» تغییر کرده و این قانون، یکی از فضایل خود را طرّاحی جدید برای نحوۀ مواجهه میشمارد؛ درحالیکه محقق داماد، از تجربۀ عملیِ تلخ در گذشته مینویسد و با این شبهاستدلال، میخواهد آن را باطل میکند!
[سوم]. محقق داماد میافزاید: «مواد زیادی از این قانون، نهتنها غیرقابل اجرا، که نتیجۀ عکس خواهد داد و موجب تنفر نسل جوان از دین میشود.» وی بهجای استدلال و یا دستکم شبهاستدلال، به طرح ادّعا پرداخته و سخنان بیدلیلی را نگاشته است. کسیکه با وی موافق نیست، میتواند در نوشتهای دیگر، عکس از برداشتها و تفسیرها را از قانون حجاب بیان کند. اگر دعوی او، منطق و برهان و علم و اقناع است، پس استدلال او کجاست؟! چرا او در ادّعا، متوقف مانده است؟! کدام شاهد عینی و مؤیّد موجّه، امتناع عملی این قانون را تأیید میکند؟! این نشدن و انسداد، ریشه در کدام گسستگی با واقعیّت دارد؟! و نیز باید گفت مگر نسل جوان، همگی از حجاب عبور کردهاند و به کشف حجاب و برهنگی رو آوردهاند که این قانون، آنها را در بر بگیرد و به واسطۀ آن، متنفّر از دین بشوند؟! بر اساس کدام پیمایش و مطالعۀ تجربی، وی همۀ نسل جوان را در برابر این قانون نشانده و به صدور حکم عام و کلّی، مایل شده است؟! مگر این قانون، منطق پلکانی و تدریجی و مرتبهای در مجازات ندارد؟! و مگر میان توده و خواص، تمایز ننهاده؟! و مگر بر ترجیح و تقدّم فرهنگ، اصرار نورزیده؟! مگر مطهری نگفته که چهبسا باید برخلاف میل جامعه، عمل کرد تا مصلحت جامعه فراهم آید؛ هرچند در کوتاهمدت، مخالفتهایی صورت بگیرد اما در بلندمدت، حقایق آشکار خواهد شد؟! در اینجاست که روشن میشود منطق روششناختیِ محقق داماد بهعنوان یک فقیه، چه بیاندازه بر باد تکیه داده است. وی بهراستی، قایقی کاغذی ساخته و در آب افکنده.
[چهارم]. محقق داماد، در بخش دیگر نوشته است: «موضوع حجاب باید از طریق فرهنگی پیگیری شود، نه با چوب و فلک». باید بسی تأسّف خورد؛ کسیکه جامۀ رسول بر تن دارد و خویش را فقیه میخواند و بساط درس خارج پهن کرده، اینچنین دربارۀ واقعیّت، به تحریف و وارونهسازی و مبالغه و ناراستنویسی رو میآورد و هیجان و حرارتِ بیپایه برمیانگیزد تا مخاطب را منفعل سازد. در کدام دوره از حیات انقلابی، بیحجابان را به چوب و فلک بستهاند؛ جز آنکه بسیاری از همپیالههای سیاسیِ محقق داماد در جریان اصلاحات – یا همان چپ مذهبی در دهۀ شصت - خودسرانه و جاهلانه و بدون مجوز از امام خمینی، در کوچه و خیابان اینچنین کردهاند و امام خمینی نیز، بیدرنگ، گریبان آنها را گرفت. نیروی انتظامی و قوّۀ قضائیه، در کجا به چوب و فلک رو آوردهاند؟! حبس و جریمه و محرومیّت اجتماعی، چوب و فلک است؛ آن هم برای کسانیکه اصرار بر کشف حجاب و برهنگی دارند و تذکّر به آنها، بیاثر است؟! عجبا که چنین روحانیانی، با این حجم از قضاوتهای مبتنی بر ناواقعیّتها و نااخلاقها، سخن از مواجهۀ فرهنگی نیز میگویند ...
در پایان، آمادگی خود را برای مناظرۀ زنده و عمومی با وی، بر اساس اندیشههای حکمرانانه و فرهنگیِ استاد مطهری اعلام میکنم.
"ایران مقتدر "🇮🇷✌🏻
https://eitaa.com/hAIRAN.
ایتا
https://t.me/+bI0ianlAU1xjNjE0.
تلگرام