eitaa logo
حامد فلاحتی
1.3هزار دنبال‌کننده
6.2هزار عکس
4.3هزار ویدیو
243 فایل
✅ دانش آموخته سطح 4 حوزه علمیه ✅ مدرس حوزه علمیه ✅ پژوهشگر معارف اسلامی 👈 مباحث نظری انقلاب اسلامی 👈 حوادث سیاسی، اجتماعی، فرهنگی 👈 فایل های درسی و مطالعاتی 👈 سلسله مباحث هویت طلبگی 👈 ترویج مطالعه فلسفه ارتباط با مدیر: @HamedFalahati
مشاهده در ایتا
دانلود
25.19M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔺 «خیلی‌ها یادشان نیست که امام خمینی فرمودند کتاب‌های شهید صدر را بخوانید.»🔺 🟦 فرصت صدرخوانی در هفته کتاب و کتاب‌خوانی 🔵 تخفیف ویژه همه آثار شهید صدر 🔰 برای آشنایی با آثار و ثبت سفارش به سایت mbsadr.ir مراجعه کنید. 🆔 @h_falahati
بای ذنب قتلت! حادثه تروریستی امروز ایذه تا اکنون 5 نفر شهید و دو نفر هم از زخمی ها حالشان وخیم است! این کودک امروز شهید شد! 🆔 @h_falahati
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 جزئیات حمله تروریستی ایذه از زبان معاون امنیتی استانداری خوزستان
حامد فلاحتی
بای ذنب قتلت! حادثه تروریستی امروز ایذه تا اکنون 5 نفر شهید و دو نفر هم از زخمی ها حالشان وخیم است!
تکرار حادثه تروریستی در اصفهان توسط دو راکب موتور سوار که به سمت نیروهای امنیتی آتش گشودند! اسامی شهدای حمله تروریستی اصفهان 🔹محسن حمیدی و محمدحسین کریمی دو شهید حمله تروریستی اصفهان هستند. 🔹حوالی ساعت ۲۱ امشب در منطقه خانه اصفهان دو نفر موتورسوار نیروهای مدافع امنیت مستقر در خیابان را به رگبار بستند و دو نفر را شهید کردند. دو مجروح حمله نیز در یکی از بیمارستان‌های اصفهان بستری هستند. @Farsna - Link 🆔 @h_falahati
⭕️ جنگ را جدی بگیرید! ▪️دیروز شیراز ، امروز ایذه و اصفهان و فردا..... ▪️آقایان شورای عالی امنیت ملی! تعدادقتل عام ها و شهدا به چند نفر باید برسد تا باور کنید کشور مورد هجوم دشمنان قرارگرفته و ما در وضعیت «جنگی» قرار داریم؟؟ ▪️بیش از ۵٠ روز از شهادت فرزندان مظلوم این ملت بدست گرگهای دست پرورده سعودی اینترنشنال می گذرد و هنوز عدلیه در پیچ و خم فرجام خواهی از احکام بدوی قصاص و اعدام سرانگشتان و ستون پنجم دشمن است و تا زمان اجرای این احکام( البته اگر نقض نشوند!!) تعداد شهدای مدافع امنیت دو برابر خواهد شد! ▪️روند فعلی مجازات آشوبگران جنایتکار نه تنها بازدارنده نیست که مشوق بقیه اوباش و اشرار برای پیوستن به صف جنایتکاران و قاتلان است. ▪️دولت هنوز برای رفع کامل شر بازوهای اجرایی دشمن در جنگ کنونی علیه امنیت ج. ا. ا (اینستاگرام، تلگرام و توئیتر) شک و تردید دارد و رئیس مجلس هم بی خبر از جنایات دشمن در دو ماه اخیر، و کما فی السابق پیگیر رفع فیلتر از بازوهای عملیاتی دشمن است! بازوهایی که به خون شهدای مظلوم این ایام رنگین شده است! ▪️شاید اگر فرزندان و عزیزان اعضای محترم شورا به خیل شهدا و مجروحان این ایام پیوسته بودند ماجرا متفاوت می شد..... ▪️آقایان! دشمنان اسلام و انقلاب جنگی جدی علیه امنیت نظام را آغاز کرده و مشغول پیشروی مداوم اند چون شما هنوز وقوع جنگ را باور نکرده اید! جنگ در قرن ٢١ یعنی همین تهاجمی که طی دو ماه اخیر درگیر آنیم! نکند شما هنوز در قرن پیش مانده اید و منتظر جنگی مانند تهاجم بعث صدامی به کشورید؟ ❇️ سرداران عزیز! لطفا به جای وعده انتقام ،«خبر انتقام بازدارنده» به مردم بدهید. انتقامی که دشمن را از تحمیل «جنگ ترکیبی قرن جدید» به ایران اسلامی پشیمان کند و امنیت را به کشور بازگرداند. دکتر کوشکی 🆔 @h_falahati
بسته مطالعاتی پیرامون نقش علامه طباطبایی در طی سالهای نهضت اسلامی ایران به رهبری امام ره حکیم الهی ⚫️پرونده ویژه بنیاد تاریخ‌پژوهی به‌مناسبت سالگرد ارتحال علامه طباطبائی ▫️شاگردان طراز اول علامه طباطبائی؛ یاران انقلاب اسلامی ▪️پاره کردن اطلاعیه علامه طباطبائی توسط هواداران شریعتی ▫️تاریخ‌سازی به سبک کدیور؛ خاطره‌سازی مجعول و بهتان به علامه ‌طباطبایی(ره) ▪️پیام کم‌تر دیده شده مقام معظم رهبری (رئیس‌جمهور وقت) به‌مناسبت اولین سالگرد ارتحال علامه طباطبائی ▫️علامه طباطبایی؛ احیاگر فلسفه در حوزه علمیه ▪️حضور علامه طباطبائی در حلقه سیاسی علمای طراز با محوریت امام خمینی ▫️نقش علامه طباطبائی در رسالت افشاگرى علیه رژیم پهلوی ▪️مهاجرت علامه طباطبائی از قم به تهران، در حمایت از امام خمینی و مطالبه آزادی ایشان 🔊به رسانه رسمی بنیاد تاریخ‌پژوهی و دانشنامه انقلاب اسلامی بپیوندید:👇 https://eitaa.com/joinchat/861732881Cb60e54e1db 🆔 @h_falahati
11.95M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
رئیسی: جهاد تبیین در حال حاضر بسیار ضرورت دارد رئیس‌جمهور در همایش جهاد تبیین: 🔹می‌خواهند ادراک و شناخت را به آنچه خود میخواهند رقم بزنند. خوب را بد جلوه بدهند و بد را خوب، نقاط ضعف را بزرگ جلوه بدهند و نقاط قوت را کوچک. 🔹 جهاد تبیین در حال حاضر بسیار ضرورت دارد. ۴۳ سال تلاش در دوران انقلاب که باید درست بیان می‌شد، درست انجام نشد و اینها تبدیل به گره ذهنی شد. روابط عمومی‌ها پل ارتباطی بین مردم و مسئولین هستند. @TasnimNews 🖋 حرف خوبی است با این نظر جناب رئیسی هیچ انقلابی مخالف نیست لکن سوال آن است که چرا این نگاه در دولت دیده نمی شود؟ چرا گزارش عملکردهای دولت نمی رسد یا دیر می رسد!؟ چرا چنین رویکردی در بین قاطبه وزراء نیست الا موارد نادری!! 🆔 @h_falahati
🔻آنچه از «کشف حجاب» دیدم: روایت‌بازی یک اقلیّتِ دیکتاتور 🖋 مهدی جمشیدی دوشنبه، ۲۲ آبان ۱۴۰۱. شهر تهران. پرسه‌زنیِ جامعه‌شناختی در ایستگاه‌های متروی گلبرگ و دروازه شمیران و تئاتر شهر و میرزای شیرازی در صبح و ظهر. تلاش داشتم که به یک «بُرش عینی» و «برداشت مستقیم» از واقعیّت اجتماعی دست بیابم و وضع حجاب دختران و زنان را فارغ از «عایق‌های رسانه‌ای» و «حائل‌های روایی» مشاهده کنم. مشاهده‌ای که در قلب آن، «پرسش» وجود داشت و نه «پیش‌داوری». در طول یک ماه گذشته نیز به چنین مشاهداتی رو آورده بودم و در نقاطی از شهر، با دقت و تأمّل، از این زاویه به واقعیّت اجتماعی نگریسته بودم. مشاهداتم در امروز، مطابق با همۀ مشاهده‌های قبلی بود و آنها را تأیید می‌کرد. و اماّ نتایج: ۱- تنها «پنج درصد» از دختران و زنان، «کشف حجاب» کرده بودند؛ یعنی «شال» یا «روسری» یا «مقنعه» بر سر نداشتند و «سر برهنه» در ایستگاه‌های مترو رفت‌وآمد داشتند. در اینجا، برآوردی دربارۀ تعداد زنان چادری یا شُل‌حجاب ارائه نمی‌کنم و پرسش خویش را به همین مسألۀ خاص، محدود می‌کنم. با مشاهدۀ این تعداد اندک، متعجب شدم که این همه غوغا و هیاهو برای «حجاب اختیاری» – که هدفی جز «کشف حجاب» نداشت – تنها معطوف به همین «پنج درصد» بوده است؟! به‌عبارت‌دیگر، باید «قانون حجاب الزامی»، برچیده شود تا فقط این پنج درصد بتوانند کشف حجاب کنند؟! این پنج درصد، چه نسبتی با آن «روایت‌های انبوه» دارند؟! ۲- بی‌حجابی در این پنج درصد، محدود به «برداشتن حجاب از سر» بود؛ به‌طوری‌که پوشش سایر قسمت‌های بدن‌شان، عادی‌ و عرفی بود. این‌گونه نبود که چون حجاب از سر برداشته باشند، دربارۀ بخش‌های دیگر بدن خود نیز همین منطق را دنبال کرده باشند و در آن قسمت‌ها نیز دست به «ساختارشکنیِ پوششی» زده باشند. دراین‌میان، تنها دَه خانم مشاهده کردم که برخلاف این بودند و پوشش قسمت‌های دیگر بدن‌شان نیز زننده بود، از جمله این‌که شلوارشان تا نزدیک‌های زانوی‌شان بالا آمده بود، یا تی‌شرت تنگ پوشیده بودند و حجم بدن‌شان آشکار بود، یا یقیۀ تی‌شرت‌شان باز بود و ... . ۳- به‌جز دو مورد، همۀ کسانی‌که کشف حجاب کرده بودند، «شال بر دور گردن» داشتند، درحالی‌که چنانچه قطعیّتی دربارۀ کشف حجاب وجود دارد، دیگر «انداختن شال به دور گردن»، معنا ندارد. دراین‌باره، کنجکاو شدم و دریافتم که بخشی از اینان احتمال می‌دهند که واکنش و برخوردی صورت بگیرد و همچنان مطمئن نشده‌اند که حجاب اختیاری، برقرار شده است؛ بخش دیگری نیز وقتی به «محل زندگی» یا «محل کار» خود نزدیک می‌شوند، ترجیح می‌دهند که از وضع کشف حجاب، خارج شوند؛ و جالب این‌که بخش دیگر، گاهی موهای خود را می‌پوشانند و گاهی هم نمی‌پوشانند و هنوز به «جمع‌بندی» نرسیده‌اند و میان این دو، یکی را «انتخاب» نکرده‌اند. ۴- دیگر این‌که پنج درصدی که به آنها اشاره کردم، هرگز محدود به «دهۀ هشتادی‌ها» نبودند، بلکه آشکارا، «ترکیبی از همۀ نسل‌ها» بودند و هیچ احساس نکردم که در آنها، غلظت دهۀ هشتادی‌ها بیش از دیگران است. برخلاف نظریۀ «گسست نسلی»، مشاهده کردم که تعداد دهۀ هفتادی‌هایی که کشف حجاب کردند، بیش از دهۀ هشتادی‌ها است، و حتّی تعدادی از آنها نیز زنان پیر هستند. ۵- «توزیع جغرافیاییِ» کشف حجاب نیز در همۀ ایستگاه‌ها، یکسان بود و تفاوت خاصی میان این نقاط وجود نداشت؛ هر چند مشاهدات قبلی‌ام نشان می‌دهد که باید میان «جنوب شهر» و «شمال شهر»، تمایز نهاد و در محله‌ها و مناطق شمالی، باید این رقم را به حدود ده درصد افزایش داد. در واقع، میان فرودستیِ اقتصادی از یک سو و کشف حجاب از سوی دیگر، همبستگی مثبت وجود ندارد، بلکه برعکس است. ازاین‌رو، جریان اغتشاش در ماه گذشته در تهران، بی‌اعتنا به «مطالبه‌های اقتصادی» بود و «دغدغۀ معیشت» نداشت، بلکه «آزادی پوشش» را دنبال می‌کرد. ۶- «مواجهۀ دیداری و چشمیِ مردم» با کسانی که کشف حجاب کرده بودند، هنوز به صورتی است که گویا کشف حجاب در «وضع ضدّهنجاری» قرار دارد؛ یعنی عموم مردم با «دیدۀ تعجب» به اینان می‌نگرند؛ چنان‌که حرکت این افراد در میان مردم، با «نگاه‌های طولانی و خیرۀ» دیگران توأم است. البتّه ازآنجاکه این نگاه‌ها، خاص مردان نیست و زنان نیز نسبت به این زنان، چنین دیدی دارند، چندان نباید نگاه‌های مردان را بر تمنّاهای جنسی و لذّت‌طلبیِ مردانه حمل کرد. هرچه که هست، همچنان کشف حجاب به‌عنوان یک «کنش نابهنجار و غیرعادی» تلقّی می‌شود و ما با موقعیّت تثبیت‌شدگی و جاافتادگی این کنش، فاصله داریم. 🆔 @h_falahati
🖲 کافیه یا بیشتر توضیح بدیم؟! 🆔 @h_falahati
دیگر نیاز به توضیح نیست که راهبرد ضدانقلاب به "ترورهای کور مردم کوچه و بازار" تغییر کرده. برای این کار هم ابتدا فراخوان میدهند تا شهرها ملتهب شود و بعد از شلوغی ها استفاده میکنند و با سلاح گرم مردم را می کشند. اتفاق دیشب در ایذه که منجر به شهادت چند کودک شد و یا اقدام تروریستی دیگرشان در اصفهان که باعث شهادت دو نفر دیگر شد به خوبی این مساله را اثبات میکند. اما نکته مهمتر اینجاست که تا فضا شلوغ و ملتهب نباشد، امکان این ترورها وجود ندارد. فرض کنید فراخوانی برای ۲۴، ۲۵ و ۲۶  آبان وجود نداشت و همه جا مثل هفته قبل آرام بود. آیا دیشب این ترورها میتوانست رخ بدهد؟ حداقل امکان آن بسیار بسیار کمتر بود. مهمتر از آن تروریستی که اسلحه دارد و مردم را به رگبار می گیرد، تروریستهای رسانه ای و عمله های داخلی شان هستند.  خون تک تک این کشته ها گردن علی کریمی، علی دایی و بقیه بازیگران و سلبریتی هایی است که شهرت شان را ابزار ناامنی و کشتار مردم کشورشان کرده اند. کوچکترین همراهی با هر فراخوانی برای تجمع در شرایط فعلی کشور یعنی کمک به قتل بقیه هموطنان. کسانی که ممکن است فردا پدر، مادر، خواهر یا برادر خود ما باشند... 🆔 @h_falahati
👓 تصاویری از حسین زینال‌زاده و دانیال رضازاده از شهدای امروز مشهد که بر اثر ضربات چاقو آشوبگران در چهارراه عامل به شهادت رسیدند. هنیئا لکم 🆔 @h_falahati
چه کسی به این دو سؤال پاسخ می‌دهد 🔹مدیر مسئول روزنامه کیهان: حمله تروریستی به مردم در شهرستان‌های ایذه و اصفهان اگرچه نشانه ناامیدی دشمنان بیرونی از آشوب‌ها و اغتشاشاتی است که طی پنجاه و چند روز اخیر در کشور به راه انداخته بودند، اما این اقدامات تروریستی برای چندمین بار از ضرورت برخورد قاطع و پشیمان‌کننده نظام با اراذل اجاره‌ای و داعشی‌های داخلی حکایت می‌کند. 🔹نیروهای حافظ امنیت بدون استفاده از سلاح، نه فقط در ایفای نقش خود برای مقابله با تروریست‌ها و دفاع از جان و مال و ناموس مردم با مشکلات جدی روبرو هستند، بلکه همانگونه که شاهد بوده‌ایم در برخی از موارد قربانی عملیات تروریستی نیز می‌شوند! 🔹کاش مسئولان و سیاستگذاران نظامی و امنیتی کشورمان به این دو سوال پاسخ می‌دادند؛ اول آن‌که در مقابله با آشوب‌ها از کدام الگو و مدل رایج در جهان پیروی می‌کنند و اگر الگوی خاص خود را دارند، این الگوی خاص از کدام باور دینی و داشته‌های ملی و تجربی استخراج شده است؟ @Farsna 🖋واقعا انسان باید بخاطر این همه اهمال کاری و بی توجهی به جان و مال و ناموس شیعه! از حضرت ولی عصر ارواحنافداه عذرخواهی کند! 🆔 @h_falahati