نحوه سقوط بشار اسد براساس برنامه آمریکایی _غربی👇
تحریم اقتصادی
تقویت ناراضی ها
هجمه رسانهای
تشدید تحریم با عناوین "حقوق بشر و برخورد با معترضان"
ساماندهی و تجهیز نظامی ناراضیان
تخلیه منابع ارزی دولت برای مقابله
انفعال دولت و توسل به تفکر بازار
انتقال تورم شدید به مردم
گسترش نارضایتی عمومی
حرکت معارضین
سقوط
دکتر غلامی
🖊 این مطلب دکتر غلامی جای بحث و تبیین زیادی دارد. فعالان اجتماعی خیلی دقت کنند.
این سلاح این روزهای کشورهای غربی است.
🆔 @h_falahati
May 11
import_1_10011753712_1.mp3
4.47M
🎙بشنوید|| هر کس خسته شده است، جمع کند برود!
تلنگرهای #شهید_حسن_باقری خطاب به بسیجیها
در عرصه #جهاد_فرهنگی هم نباید خسته شویم...
مبارزه برای ما حرفه نیست وظیفه است!
جوی در ما بوجود آمده که از مرگ می ترسیم!
باید انقلابی باشیم...
نقاط ما در عملیات تلاش واقعی نفرات بود که جنگ را پیروز شدیم!
چشممان به عنایت خداوند متعال و امام زمان عجلالله تعالی فرجه الشریف باشد.
عجیب بود این سخنان!
#بازنشر
هراز گاهی این سخنان شهید عزیز باقری فهمیده و فکور را گوش میکنم و کمی از برخی ناراحتیها و گرفتگیهایم حل می شود.
خدای متعال او را رحمت کند. چقدر این سخنان دقیق است.
🆔 @h_falahati
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 رهبر انقلاب، روز گذشته: ملّت ایران به ارتش خود، به سپاه خود مباهات و افتخار میکند.
🆔 @h_falahati
11.99M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
نقد صریح «شمخانی» به روحانی درباره برجام
علی شمخانی:
🔹روحانی هیچ قصدی برای واکنش به خروج آمریکا از برجام نداشت.
🔹او میخواست به تلافی، موانع قاچاق مواد مخدر و ورود افغانستانیها به اروپا را بردارد اما این راهش نبود.
🔹ما قانون راهبردی را طراحی کردیم که تنها راه مقابله بود!
@TasnimNews
7.87M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
✅ فعال رسانهای آمریکایی:
📍برای کدام اتفاق در سوریه شادی میکنیم؟!/آمریکا تبدیل به عروسک خیمه شب بازی اسرائیل تبدیل شده...
🆔 @h_falahati
5.32M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📹 بیاطلاعی عجیب معاون حقوقی رئیس جمهور از قانون جدید حجاب و قضاوتهای نادرست درباره آن
@Kayhan_online
@h_falahati
❓ چرا روی سخنان رهبری هزار اما و اگر میگذاریم؟
🔸 ما بعد از طوفان الاقصی با تحلیلها و توقعات مختلفی رو به رو بودهایم. برخی تحلیلها جمهوری اسلامی را در موضع انفعال میبینند. هر روز، به فرماندهان، دولتمردان و نهادهای رسمی نظام کنایه و اتهام میزنند. اینها ضدنظام نیستند. دقیقا با دغدغهها و ادبیات انقلابی نیروهای جان بر کف نظام را متهم میکنند. برخی حتی به رهبر انقلاب کنایه میزنند که «وقتی دشمن به ما حمله میکند و جوابش را نمیدهیم مگر این انفعال نیست؟» باور میکنید که یک عده انقلابی این حرف را به رهبر انقلاب بزنند؟
🔹 رهبر انقلاب با تاکید و تصریح میفرمایند که نه تعلل میکنیم و نه شتابزده عمل میکنیم. میگویند که در قضیه سوریه، فرماندهان اذن میدان میخواستند و کلی تصریح دیگر ولی دوباره همان آش است و همان کاسه.
❓راز این اعوجاج تحلیلی چیست که جریان انقلابی دچار آن است؟ یا در مواجهه با سوالات مردم، توان پاسخگویی به آنها را ندارد؟
🔸 با رصد دقیق نقطه خلأ، ما به این نکته رسیدهایم که عدم اتصال به طرح راهبردی رهبر انقلاب برای مسئله فلسطین به عنوان کلید رمزآلود گشوده شدن فرج به روی امت اسلامی، دلیل اصلی این اعوجاع تحلیلی و توقعات سینمایی است. رهبر انقلاب طرح روشنی برای مسئله فلسطین دارند که آن را در بیانات خود ارائه دادهاند. طرحی برآمده از مبانی عمیق اندیشه دینی و انقلابی که برای دستیابی به آن نیازمند انس و تعمق در رهنمودهای رهبر انقلاب است. چرا که فهم این طرح مستلزم اطلاع بر مبانی اندیشهای، مدیریت راهبردی، خط روایی و حجم خوبی اطلاعات میدانی البته با عینک تحلیل راهبردی است.
🔺 جمع خانه طلاب جوان، علاوه بر پژوهش طولانی مدت بیش از ده ساله در اندیشه رهبران انقلاب،در طول مدت بیش از یک ماه، با بررسی بیانات و سیره امامین انقلاب، همچنین بررسی تاریخی و روند شکل گیری رژیم صهیونیستی، موفق به جمع بندی این طرح شد که با اختصار در پرونده «راه حل فلسطینی» نشریه خط شماره ۲۳-۲۲ جمع آوری شده است.
🔻مسلح شدن به طرح رهبر انقلاب چشم تحلیلگران را در گرد و غبار میدان، نافذ؛ و زبان تبیین و امیدافزایی را موثر؛ و شمشیر سربازان میدان را تیز خواهد کرد.
📖 ما خواندن پرونده «راه حل فلسطینی» را به شما پیشنهاد میدهیم.
💻 جهت تهیه نشریه به
👈 فروشگاه خانه طلاب جوان 👉 مراجعه نمایید.
🗞 #جهان_پابرهنهها
👇پیوستن به کانال نشریه خط 👇
┈┄┅═✾ خــــــــــــــــــط ✾═┅┄┈
🆔 @h_falahati
آیا تطبیق حوادث سوریه با ماجرای سفیانی مبنای علمی دارد ‼️
🎙حجت الاسلام و المسلمین محمد شهبازیان، کارشناس مرکز تخصصی مهدویت:
💢 باید هر لحظه منتظر ظهور باشیم، چه سفیانی را ببینیم و چه نبینیم. بر فرض محال اگر جریان تروریستهای تکفیری در سوریه را به سفیانی ارتباط دهیم، آیا باید اجازه بدهیم که او تمامی مناطق عراق و شام را تصرف کند و بعد به ایران بیاید.
🖇 دریافت متن کامل
#سوریه #آخر_الزمان
🌐 رسانه حوزه انقلابی (رحا مدیا)
🆔 @h_falahati
🔴 جناب استاد خسرو پناه! بیاطلاعی شما از متن قانون، خوراک رسانههای معلومالحال را تامین کرد.
🔹حقیر چند شب پیش، اهم مفاد قانون حجاب را تبیین نمودم که صوت آن هنوز روی کانال موجود است. مراجعه کرده، گوش فرا دهید!
🔹نقدا راجع به اشکالی که مطرح کردید، تبصره ۲ ماده ۵۴ را مطالعه فرمایید!
🔹درضمن فرمودهاید این متن چون هنوز ابلاغ نشده قانون نیست و لایحه است!!
🔹مستحضر باشید متن مصوب مجلس پس از تایید شورای نگهبان، #قانون است که توسط رئیس مجلس به رئیس جمهور ابلاغ میشود. اگر رئیس جمهور ابلاغ نکرد، رییس مجلس موظف است رأسا ابلاغ کند.
🔹با کمال احترام، این سطح از بیاطلاعی جنابعالی در جایگاه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، بسیار تأسف برانگیز است!
•┈┈••✾••┈┈•
✔️حجتالاسلام محمد کرباسی
🆔 @h_falahati
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥درخواست رئیسجمهور پزشکیان از مردم ایران برای کاهش ٢ درجهای دمای محیط
رسانه رسمی دکتر مسعود پزشکیان
🔰 @drpezeshkian
#نخبگانی
🔻فهم مقاومت در آیینۀ نزاع دو تاریخ
🖊مهدی جمشیدی
[یکم]. یکی از مهمترین سرچشمههای فکریِ ایجاد تنبّه و تذکّر نسبت به اینکه تولّد انقلاب اسلامی، موجب واژگونشدگیِ چرخ تاریخ و سیر تحوّلات اجتماعی و بهحرکتدرآوردن آن در مسیر معکوس گردید، استاد بزرگوار ما، دکتر کچویان است(از جمله، نگاه کنید به: کندوکاو در ماهیّت معمایی ایران، ص۸). ایشان در قالب علم اجتماعی، مسألۀ یادشده را بیان و ریشهشناسی کرد و در نهایت، به طرح متفاوتی از فلسفۀ تاریخ دست یافت. در اینجا بود که دریافتیم باید برای این انقلاب، نوع متفاوتی از «فلسفۀ تاریخ» را پدید آورد؛ چراکه این انقلاب، جابجایی بزرگ در آدم و عالَم به وجود آورده و دیگر نمیتوان در چهارچوب چشماندازهای نظریِ رایج، به فهم و پیشبینی آن همّت گمارد و حقایق مکتوم را درک کرد. پیش از ایشان، علامه مطهری - رضواناللهتعالیعلیه- از عهدۀ بیان و تحلیل این خودآگاهی معرفتی برآمده بود و رگههای بسیار تعیینکنندهای را دربارۀ آن آشکار ساخته بود که نقطۀ آغاز فهم قدسی از انقلاب اسلامی و تاریخ پساانقلابی به شمار میآید. این در حالی است که نیروهای سکولار، هیچگاه به این حقیقت نظری که در آیینۀ واقعیّت، متجلّی شده بود، اعتنا نکردند و از محاسبات و معادلات تجدّدی نگسستند. اینچنین است که همواره در طول دهههای گذشته، با دو گونه فهم از انقلاب و تحوّلات آن روبرو بودهایم و حاکمیّت و عرصۀ فکری، معرکۀ نزاع و تقابل این دو فهم متعارض بوده است. اینکه چه کسی انقلابی یا غیرانقلابی است را باید در ضریب وفاداریاش به هر یک از این دو فهم، جُست و از این منظر، موقعیّت و جغرافیای او را شناسایی کرد؛ نه بر اساس معیارها و مرزهای سیاسی که نیروهای سطحینگر و قدرتمدارِ وادی سیاست، آنها را میآفرینند و رسمیّت میبخشند. چهبسا کسانی در درون جریان اصولگرایی که خویش را انقلابی میانگارند، اما نسبت به این فهم، بیگانه هستند و در چهارچوب تجدّدی، انقلاب را فهم میکنند.
[دوم]. سخنان رهبر معظّم انقلاب دربارۀ وضع سوریه و مقاومت و ایران، برخی را متعجّب ساخته است که ایشان چگونه با «قطعیّت» و «حتمیّت» دربارۀ تحوّلات منطقه و جهان، اظهارنظر میکنند و اینچنین، زنجیرۀ رویدادهای آینده را جزمی و محتوم میانگارند. خاستگاه این داوریهای پیامبرگونه چیست و چرا ایشان دربارۀ آیندهای که بهشدّت شکننده و درهمپیچیده و رنگپذیر است و متغیّرهای متعدّدی در صورتبندی آن مدخلیّت دارند، اینگونه جزمی و قطعی، نظر میدهند؟! باید این فهم را به همان فلسفۀ تاریخی که از آن سخن به میان آمد، ارجاع داد و در سایۀ آن، موجّه انگاشت. این فلسفۀ تاریخ، تاریخ تجدّدی را در پایان راه خویش تصویر میکند و تاریخ دینی را غالب و حاکم میانگارد و انقلاب اسلامی را همچون نقطۀ شروع، یک فصل جدیدِ تاریخی قلمداد میکند. تاریخ تجدّدیِ غالب، به زیر کشیده شده و دیگر توان ایستادن و استعمارگری و بسط و سیطره ندارد و میرود که تمام بشود. نظریۀ شرقیشدن قدرت نیز همین سخن را میگوید و به یک چرخش تاریخی اشاره دارد. البته این چرخش، بسیار دشوار است، اما آنچه که در طول صد سالۀ اخیر در درون عالَم اسلامی به وقوع پیوسته، حاکی از تثبیتشدگی این چرخش است. ما در متن یک پیچ تاریخی قرار گرفتهایم و به هر سو که مینگریم، قطعههای تکمیلکنندۀ آن را مشاهده میکنیم. این قطعهها در ذیل آن فلسفۀ تاریخِ قدسی، معنا مییابند و یک چشمانداز متمایز را ترسیم میکند.
[سوم]. و اما قطعههای مخالف و نقیض، نمیتوانند این سیر تاریخی را تغییر بدهند و پیچ تاریخی را با امتناع روبرو سازند. ما از وضع امتناع، عبور کردهایم و دورۀ امکانها و گشودگیها فرارسیده است. هر آنچه که بهعنوان قطعههای تاریخیِ معارض و متضاد، جلوهگر میشوند، تلاشهایی هستند برای ممانعت از تحقّق پیچ تاریخی، اما در عمل و در بلندمدّت، ناکام و علیل هستند و نمیتوانند پیچ تاریخی را ببلعند. ممکن است ما با تأخیر روبرو بشویم و یا نیروهای تاریخی، جایگزین بشوند و در درون عالَم اسلامی، نیروهایی به قدرت فزونتر و کنشگری فراتر دست یابند، اما در کلّیّت این تاریخ، تغییری حاصل نخواهد شد. این تاریخ از جهت اینکه پُرحادثه و نوسانی است، لرزان است، اما این واقعیّتها، جزئی و موردی هستند و نمیتواند تقدیر تاریخی را دگرگون کنند. در سطح کلّیّت تاریخی و برآیندها و افق وسیع، باید از «تاریخِ بیبازگشت» سخن گفت و تجدّد را در معرض زوال و فنا انگاشت و باور کرد که عهد قدسی، در حال برآمدن در گسترۀ جهانی است. آنان که اسیر جزئیّات و تلاطمهای روزمرّه و قطعههای لرزان میشوند، نمیتوانند سیر حرکتِ حتمیِ مبتنی بر فلسفۀ تاریخِ دینی را درک کنند.
https://eitaa.com/mahdi_jamshidi60