eitaa logo
حَـبـیـبـے یٰا بَـقِـیَّـةَ اَلـلّٰـه
3.5هزار دنبال‌کننده
7.1هزار عکس
12هزار ویدیو
56 فایل
﷽ یا رَبِّ عَـجِّـلْ فِی ظُـهُــورِ إِمـامِـنـا در انــــــتــــــظـــــــار تو چشمم سپـیـد گشت و غمی نیست اگر قبـول تو افتـد فـدای چشم سیـاهـت... 🌷انتشار مطالب با نام خودتان مانعی ندارد
مشاهده در ایتا
دانلود
♨️‍ امام زمان عجل‌الله‌فرجه و قضای حوائج مومنین 🔸سید محمد تقی موسوی اصفهانی مولف کتاب مکیال‌المکارم‌ میگوید: سه سال پیش از تألیف کتاب ،قرضهای زیادی بر عهده‌ام جمع شد. پس در یکی از شبهای ماه رمضان به آن حضرت و پدرانش علیهم السلام متوسل شدم و حاجتم را ذکر کردم و بعد از طلوع آفتاب که از مسجد مراجعت نمودم و خوابیدم؛ آن حضرت در خواب به من فرمود: «قدری باید صبر کنی تا از مال دوستان خاص خود بگیریم و به تو برسانیم.» 🔸خوشحال و مسرور از خواب بیدار شدم و شکر خدای را به جای آوردم و چون مدّت کوتاهی گذشت یکی از برادران که او را به صلاح و خوبی می‌شناختم و از وی نسیم دل انگیز می‌شنیدم به نزد من آمد و مبلغی داد و گفت: این از سهم امام علیه السلام است. پس خیلی مسرور گشتم و با خود گفتم: « هذا تَأْویلُ رُؤْیایَ مِنْ قَبْلُ قَدْ جَعَلَها رَبّی حَقّاً »این تعبیر خواب پیشین من است که خداوند آن را به حقیقت رسانید. 📌ای برادران دینی شما را سفارش می‌کنم که حوائج خودتان را بر آن حضرت عرضه کنید، هر چند که هیچ امری بر وی پوشیده نیست... 📚 مکیال‌المکارم‌ جلد ۱ صفحه ۱۹۱ 🌱
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🏝سه شاخصه انسان‌های عاقل ⬅️ اگر می‌خواهید با شبهات، دین‌گریز نشوید به دنبال این سه ویژگی باشید 🎥 حجت الاسلام رفیعی
| درمانده و محتاجم دست من و دامانت
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
| روز امام رضا علیه‌السلام تا حالا شده یه دفعه دلت بگیره از همه دنیا بیزار بشی بگی من فقط امام رضا رو می‌خوام...
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴آیا ما با مردم اسرائیل مشکلی نداریم؟! آیت الله خامنه ای عزیز پاسخ می‌دهد . _____________
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⁉️چرا مسلمانان با اینکه یک خدا و یک کتاب واحد دارند این همه دچار جنگ و اختلاف هستند؟! 🔸در حالی‌ که مردم در کشور هند با ده ها دین مختلف در صلح و آرامش زندگی میکنند.
🔴 اهمیت نماز در کلام امام زمان (عج) تاکید و توصیه امام زمان (عج) نسبت به نماز هم اهمیت این فریضه در صلاح و فلاح جامعه منتظر را ثابت می کند امام مهدی (عج) فرمودند: هیچ چیزی به مانند نماز بینی شیطان را به خاک نمی ساید،پس نماز بگزار و بینی ابلیس را به خاک بمال.»[1] همچنین،از توصیه های امام عصر(عج) خواندن نماز در اول وقت است،چنان که در روایتی می فرمایند: ملعون و نفرین شده است کسی که نماز صبح را عمداً تأخیر بیندازد تا موقعی که ستارگان ناپدید شوند.»[۲] این یعنی امام عصر(عج) بهترین راه مقابله با شیطان و وسوسه های او را، نماز می داند؛به عبارت دیگر، نماز می تواند منتظران را مقابل راه های نفوذ شیطان واکسینه کند و به منتظران و جامعه منتظر توان مقابله با ویروس های انحرافی را بدهد.لذا بر منتظران آن حضرت است که به تاسی از امام زمان(عج) شان و در عمل به توصیه آن حضرت نماز را در صدر اولویت های خویش قرار دهند. 📚پی نوشت ها: [۱]. کمال الدین،ج2،ص520، ص49. [۲]. الغیبة طوسی،ح 236.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 انتقاد شدید خاله نرگس از موضع‌گیری یک مجری کودک درباره غزه ▪️آزاده آل ایوب (خاله نرگس) در برنامه به افق فلسطین: 🔻یکی از مجریان محبوب دوره کودکی ما، مطلبی در فضای مجازی نوشته بود که قلب من را که بچه‌ی او حساب می‌شوم، به درد آورد؛ می‌خواهم خودم را گول بزنم و بگویم شاید او نبوده و کس دیگری آن را نوشته؛ نمی‌شود کسی مجری کودک باشد و آن وقت با این الفاظ، کودکان غزه را خطاب کند. ▪️می‌دانید حیوان درنده کیست؟ همان رژیم صهیونیستی است که پست‌ترین و منحط ترین کارها را انجام می‌دهد، همان رژیمی که جلوی کامیون‌های دارو و تانکرهای آب و سوخت را می‌گیرد تا به دست کودکان فلسطینی نرسد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
آقایان مسئول!!!! اگر فکر کردید با گذر زمان مردم انقلابی مسئله حجاب فراموش می کنند سخت در اشتباهید.......
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
/تصاویری که بعد از ۱۵ سال منتشر می‌شود/ 🔹دیدار سمیر قنطار، سردارِ اسرای لبنان، با رهبر انقلاب
🔴 مالزی هم از ورود کشتی‌های رژیم صهیونیستی به بنادرش ممانعت به عمل می آورد 👇👇 🔻 نخست‌وزیر مالزی امروز تصریح کرد علی‌رغم آن‌که کابینه این کشور در سال ۲۰۰۲ به کشتی‌های زیم اجازه پهلوگیری در مالزی را داد اما هم‌اکنون تصمیم گرفته شده است که تمامی این مجوزها لغو شود. 🔻 چنین محدودیت‌هایی در حقیقت پاسخی به اقدامات اسرائیل است که قوانین بین‌المللی را از طریق قتل‌عام و جنایات مستمر علیه شهروندان فلسطینی نقض می‌کند. 🔻 بر اساس تصمیم جدید دولت، کشتی‌های دیگری که پرچم رژیم صهیونیستی را حمل می‌کنند نیز از پهلوگیری در بنادر مالزی منع می‌شوند و هر کشتی که عازم فلسطین اشغالی می‌شود نیز اجازه بارگیری در بنادر مالزی را نخواهد داشت. 🔸 دوشنبه هفته جاری، جنبش جهانی تحریم رژیم صهیونیستی BDS از دولت مالزی درخواست کرد که کشتی‌های اسرائیلی به خصوص کشتی‌های شرکت زیم را از ورود به بنادر مالزی منع کند. 🔸 زیم یک شرکت کشتیرانی متعلق به رژیم صهیونیستی است که دفتر مرکزی آن در حیفا قرار دارد و بخش قابل توجهی از تجارت دریایی رژیم صهیونیستی را انجام می‌دهد.
💢 ما عاشق جنگ مستقیم با آمریکا و اسرائیل هستیم رهبر انصارالله یمن: 🔻 بیشترین چیزی که ما دوست داریم نبرد مستقیم با آمریکا و اسرائیل است و نه درگیری با مزدوران آمریکا. 🔻 امیدواریم کشورهای عربی یک گوشه بایستند و به تماشا بپردازند و اجازه دهند آمریکا و اسرائیل مستقیما با ما بجنگند. 🔻 اگر آمریکا قصد درگیری با ملت ما را داشته باشد، سناریویی بدتر از افغانستان و ویتنام را تجربه خواهد کرد. 🔻 آمریکا نباید تصور کند که ضربات پراکنده وارد می‌کند و کار به پایان می‌رسد بلکه به شکل کامل درگیر خواهد شد. 🔻 به آمریکا هشدار می‌دهیم که مرتکب حماقت نشود. هرگونه حمله آمریکایی به کشورمان را پاسخ خواهیم داد و ناوشکن‌ها و کشتیرانی آمریکایی را به هدفی برای موشک‌ها و پهپادهایمان تبدیل خواهیم کرد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔺پیام تصویری قسام به صهیونیست‌ها؛ 🔥با دست خود چیزی ساختیم که سرهای شما را به وسیله آن درو می‌کنیم ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔺قهرمان‌های من کو؟! 💠 محمدجواد خواجه‌وند [ تقدیم به روح بلند شهید قاسم سلیمانی]
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴مسئولین جمهوری اسلامی حق ندارند فقیر وارد حکومت شده و ثروتمند از آن خارج شوند ♦️رحیم‌پور ازغدی در ثریا:اگر فردی فقیر وارد حکومت شد و ثروتمند شد آن فرد دزد است و باید با او برخورد شود. ♦️البته سهم دروغ و تهمت زنی را هم باید قائل باشیم. زمانی فردی کنار خود بنده از ویلایی متعلق به من صحبت می‌کرد که در جواب او گفتم اگر چنین ویلایی وجود دارد کلیدش را بیاور در سال یکی دو باری هم خودمان به آنجا برویم و باقی اش برای شما! ♦️لزوم شفاف سازی در پرونده‌هایی که مطرح می‌شود باید مورد تاکید قرار بگیرد و مردم در جریان چند و چون مسائل بصورت شفاف قرار بگیرند.
💠پاسدار شهیدی که مقام معظم رهبری مزارش را پنج مرتبه زیارت کردند ◇شهیدی که مزارش از شهرهای شمالی و غربی ایران تا هزاران کیلومتر دورتر، زائر دارد. ◇شهیدی که حاجت روا می کند و معمولا کسی دست خالی از سر قبرش برنمیگردد. ◇شهیدی که قبل از تدفین ، سوره مبارکه کوثر را تلاوت نمود. ◇ شهیدی که هنگام تدفین ، از او صدای اذان گفتن شنیده شد. ◇ شهیدی که در سجده ها و قنوت نمازش ، دعای کمیل را می خواند. شهیدی که با همان لباس خاک آلود برگشته از ماموریت به خواستگاری رفت. ◇ شهیدی که روی قالی های خانه نمی نشست. می گفت: نشستن روی این قالی‌ها مرا از یاد محرومان غافل می کند. ◇ شهیدی که در هفته چند ساعت برای خود "کسر کار" می زد. می گفت: در حین کار احتمال می رود یک لحظه ذهنم به سمت خانه، همسر و یا فرزندم رفته باشد، وقت کار، من متعلق به بیت المال هستم و حق استفاده شخصی ندارم. ◇ شهیدی که حاج_قاسم سلیمانی معتقد بود مزارش شفاخانه است و درباره اش گفت: «ما افتخار می‌کنیم شهید مغفوری که امروز قبرش امامزاده شهر ماست، برای استان کرمان است؛ شهیدی که هیچ شبی نافله شبش قطع نشد. ما افتخار می‌کنیم به شهید مغفوری، او آن قدر در حفظ بیت‌المال حساس بود که حتی موقع وضع حمل همسرش، برای انتقال او به بیمارستان، از ماشین سپاه استفاده نکرد» ◇ شهیدی که پس از شهادتشان ، حاج قاسم پشت در اتاق عمل نوه شان ۴ ساعت منتظر و دعاگو ماند. ...🌷🕊
رهبر معظم انقلاب: شهید حاج‌قاسم سلیمانی چهره‌ی بین‌المللی مقاومت است و همه‌ی دلبستگان مقاومت خونخواه اویند. 📸در تصویر فوق محافظ حاج قاسم شهید کربلایی هادی طارمی هم دیده میشود.
📌 آیت الله حق شناس: آیت الله برودجردی ها حساب و کتاب دارند اما شهدا بی حساب و کتاب هستند 🔷️ حضرت آیت الله حق شناس، در مجلسی که بعد از شهادت احمدعلی داشتند بین دونماز، سخنرانی خودشان را به این شهید بزرگوار اختصاص داده و با آهی از حسرت که در فراق احمدعلی بود، بیان داشتند: 🔻 “این شهید را دیشب در عالم رویا دیدم .از احمد پرسیدم چه خبر؟ به من فرمود: تمام مطالبی که (از برزخ و…) می گویند حق است. از شب اول قبر و سوال و…اما من را بی حساب و کتاب بردند. ◇ رفقا! آیت الله بروجردی حساب و کتاب داشتند. اما من نمی دانم این جوان چه کرده بود؟ چه کرد که به اینجا رسید؟!”
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💐ماجرای شهیدمحمدعلی پورعلی🌷🌷🌷اللهم صل علی محمدوآل محمدوعجل فرجهم
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥ویدیو «سفیـر مجــاهد» 🗓 به مناسبت سالروز شهادت حاج حسن ایــرلـــو