eitaa logo
فعالیتی انجام نمیشود.
181 دنبال‌کننده
13.3هزار عکس
26هزار ویدیو
371 فایل
@haaf zanvahy351
مشاهده در ایتا
دانلود
ضربه وزارت اطلاعات به ۲۳ شبکه اخلالگر بازار ارز 🔸️وزارت اطلاعات کشور : با اقدامات گسترده‌ اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج)، ۷۱ نفر از اخلالگران کلان ارزی در قالب ۲۳ گروه و تعدادی شبکه‌ سازمان یافته بازداشت شدند. 🔹عوامل این شبکه‌ها با انجام فعالیت‌های غیرقانونی و اقدامات مجرمانه‌ گوناگون در استان‌های کردستان، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اصفهان، چهارمحال و بختیاری، خراسان رضوی، البرز، مازندران، ایلام و کرمان، به بی‌ثباتی بازار ارز، ایجاد نوسانات غیرعادی قیمتی و هدر رفت منابع ارزی کشور دامن می‌زدند. http://eitaa.com/hafezan_vahy
سلام دشمنان ما متوجه این موضوع هستند که باحمله نظامی دیگر نمی توانند نظام را ساقط کنند تنها شیوه ای که می‌تواند نظام را ساقط کند فرهنگ عفاف وحجاب وحیا وشرم را از ریشه واساس تخریب ‌کنند کانون خانواده وعفت که شکسته شد کشور هم از تمام ابعاد به سقوط می‌رسد اندلس اسلامی با فحشاء وفساد وبیحیایی و بی‌حجابی ومجلس شرا اب نابود شد ومسوولان غربزده ما هم بدنبال همین برنامه با فرمول ۲۰۳۰ خواستند این فرهنگ ابتذال را ترویج کنند که ولی فقیه شجاع ومظلوم ومقتدر ما این برنامه مفتضحرا نقش برآب نمود بابیداری کامل باید مقابل توطئه های خائنانه آنها ایستاد ونفوذ فرهنگ غرب وغربگراییرا ریشه ‌کن نمودhttp://eitaa.com/hafezan_vahy
6.67M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
💠 چه جوری نماز آیات بخونیم؟ 💬 آموزش خواندن نماز آیات به روشی ساده و آسان http://eitaa.com/hafezan_vahy
امام زمان، آدم مبارز ميخواهد....mp3
1.95M
بی‌عرضه‌ها در حکومت جهانیِ امام زمان، جایی نخواهند داشت. http://eitaa.com/hafezan_vahy
سرباز عشق (1).mp3
8.11M
• چطور میشه از میان زائران حرم، بعضیا اونقدر انس می‌گیرن و خودمونی میشن که میشن عزیزکرده‌ی صاحب حرم! • و چطور میشه که بعضیا سالها زیارت میرن و انس و عشقی بین‌شون ایجاد نمیشه؟ ※ ویژه وفات علیه‌السلام @Ostad_Shojae
شرح حکمت ۴۷ قسمت ۶ معیار صداقت و شجاعت و عفت(1).mp3
2.63M
🔊 شرح نهج البلاغه با نهج البلاغه 🔸 شرح 7⃣ 🎙حجت الاسلام مهدوی ارفع http://eitaa.com/hafezan_vahy
✨بسم الله الرحمن الرحیم ✨ 🌹شرح ( 7 ) 🔹 معیار صداقت و شجاعت و عفّت 🔰 در ادامه حکمت ۴۷ ، امیرالمؤمنین (علیه السلام) می فرمایند: « وَ شَجَاعَتُهُ عَلَى قَدْرِ أَنَفَتِهِ » ؛ یعنی " شجاعت هر کسی به مقدار احساس ننگ و عاری است که از ترسیدن می کند. " 🔻 برای فهم دقیق این عبارت، باید ابتدا واژه « اَنفه » را از طریق نهج‌البلاغه معنا کنیم. «اَنفه» یعنی آن ناراحتی که همراه با احساس ننگ و عار و خفّت است. وقتی یک کسی ضایع می‌شود، وقتی یک کسی، در واقع به قول عوام مردم کِنِف می‌شود، یا ناراحت می‌شود ولی ناراحتی اش غیر از آن حالتی است که مثلاً مالی از دست می‌دهد، عزیزی از دست می‌دهد، این ناراحتی همراه با احساس خفّت و ننگ و عار همراه است. برای اینکه این حرف را ثابت بکنم، کافی است به بند چهارم از خطبه ۱۰۶ نهج البلاغه مراجعه کنید، تا ببینید که واژه « اَنفه » یعنی ناراحتی همراه با احساس سختی و تلخی ننگ و عار. 🔻حضرت خطاب به مردم زمانه خودشان می فرمایند: « وَ قَدْ تَرَوْنَ عُهُودَ اللَّهِ مَنْقُوضَةً فَلَا تَغْضَبُونَ وَ أَنْتُمْ لِنَقْضِ ذِمَمِ آبَائِكُمْ تَأْنَفُونَ» " ای مردم شما با چشم خودتان دارید می‌بینید که پیمان‌های خدا نقض می‌شود، اما اصلاً عصبانی و خشمگین نمی‌شوید، (شاهد مثالم این واژه تأنفون است که واژه اَنفه هم از همین ماده است.) در حالی که شما برای نقض شدن پیمان‌های پدرانتان ناراحت می‌شوید (و به شما بر می‌خورد)، اما وقتی پیمان‌های خدا نقض می‌شود به شما بر نمی‌خورد. " 🎙حجت الاسلام مهدوی ارفع ادامه داردhttp://eitaa.com/hafezan_vahy
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📲 | انتظار فرج نهایی ✏️حضرت آیت‌الله خامنه‌ای: انتظار فرج یک مفهوم بسیار وسیع و گسترده‌یی است. یک انتظار، انتظارِ فرجِ نهایی است؛ یعنی این‌که بشریت اگر میبیند که طواغیت عالم ترکتازی میکنند و چپاولگری میکنند و افسارگسیخته به حق انسانها تعدی میکنند، نباید خیال کند که سرنوشت دنیا همین است؛ نباید تصور کند که بالاخره چاره‌یی نیست و بایستی به همین وضعیت تن داد؛ نه، بداند که این وضعیت یک وضعیت گذراست - «للباطل جولة» - و آن چیزی که متعلق به این عالم و طبیعت این عالم است، عبارت است از استقرار حکومت عدل؛ و او خواهد آمد. 💗 http://eitaa.com/hafezan_vahy
┈┅ ❁ـ﷽ـ❁ ┅┈ ✍ درس هایی ادبی و زبانی از نهج‌البلاغه 💫 👇 ━═◆♥◆═━ حکمت ۱۴۸ ━═◆♥◆═━ 🌷الْمَرْءُ مَخْبُوءٌ تَحْتَ لِسَانِهِ.🌷 ترجمه:انسان زیر زبان خود پنهان است. ❇️ شرح مفردات و درک معانی: مَخْبُوءٌ: اسم مفعول از ریشه «خَبَأ یَخبأُ خَبأً» است. یعنی مخفي شده، پنهان شده. ✳️ تحلیل گفتمانی کلام امام علیه السلام: می‌توان عبارت امام را چنین تحلیل کرد: «علم المرء مخبوء تحت لسانه» پس مضاف حذف شده و مضافٌ‌إلیه جای آن را به‌عنوان مبتدا گرفته‌است «تحت لسانه» کنایه از سکوت شخص است سخنی که تحت زبان هر کسی قرار دارد به میزان عقل او خواهد بود؛ برای شناختن عقل هر کس باید به سخن او توجه کرد اگر به روش حکیمان سخن گوید، حکیم و چنانچه سفيهانه و نابخردانه سخن گوید، کم عقلی و نابخردی او روشن می‌شود. بنابراین، سخن، نماینده عقل هر کسی است و توجه‌به زبان یعنی توجه‌ به ارزش وجودی او هر گفته‌ای که از او صادر گردد دلالت مستقیم بر ارزش وجودی آنکس می‌تواند باشد و آنان که از دنیا رخت بربسته‌اند و آثاری از خود به جا گذاشته‌اند، تنها معیار وزین ‌بودن آنان در حیات ظاهریشان همان آثارشان است پس قرائت آثار به‌جای‌ مانده و تحلیل منطقی آن، دالّ بر حقایق عقلانی آن بزرگان از دست رفته‌ است. ┄┅┅═✧❅💎❅✧═┅┅┄ ‌ ┄┅┅═✧❅💎❅✧═┅┅┄http://eitaa.com/hafezan_vahy 🌐 ═══❖══════❖═══
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
ذره ذره پای این عشق ... ┄┅┅═✧❅💎❅✧═┅┅┄ ‌ ┄┅┅═✧❅💎❅✧═┅┅┄ 🌐 http://eitaa.com/hafezan_vahy ═══❖══════❖═══‌
حکمت یازدهم.mp3
14.82M
وَ قَالَ (علیه السلام): إِذَا قَدَرْتَ عَلَى عَدُوِّكَ، فَاجْعَلِ الْعَفْوَ عَنْهُ شُكْراً لِلْقُدْرَةِ عَلَيْهِ. [و فرمود:] اگر بر دشمنت دست يافتى بخشيدن او را سپاس دست يافتن بر وى ساز. ┄┅┅═✧❅💎❅✧═┅┅┄ ‌ ┄┅┅═✧❅💎❅✧═┅┅┄ 🌐 http://eitaa.com/hafezan_vahy