eitaa logo
کانال حق وحقیقت
2.3هزار دنبال‌کننده
8.7هزار عکس
19.6هزار ویدیو
23 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
نمره انضباط نمایندگان مردم قم، ایلام و کهگیلویه‌وبویراحمد در مجلس 🔸در فاصله کمتر از یک ماه تا انتخابات مجلس، عملکرد نمایندگان را به‌تفکیک استان و بر اساس داده‌های موجود در سامانه شفافیت آرای داوطلبانه در زمینه «غیبت» و «عدم‌مشارکت» در رای‌گیری‌های صحن علنی بررسی کرده‌ایم. 🔻به سه نکته توجه کنید: 1️⃣موجه‌بودن یا نبودن غیبت نمایندگان در سامانه شفافیت مشخص نشده است. 2️⃣غیبت‌های بیش از ۲۰ و عدم‌مشارکت‌های بیش از ۱۰درصد با رنگ قرمز و در طرف مقابل غیبت‌های کمتر از ۱۰ و عدم‌مشارکت‌های کمتر از ۵درصد با رنگ سبز نشان داده شده‌اند. 3️⃣اعداد با تقریب یک‌درصد گرد شده‌اند. 🔹آمار نمایندگان سایر استان‌ها هم منتشر خواهد شد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
توییت استاد هموطن یعنی اون کسی که باهاش خندیدید و شاد بودید با هم گریه کردید و غمگین شدید با هم و برای وطن جون دادید همین غم و شادی ها، همین پیروزی ها و شکست هاست که ناخودآگاه جمعی ما رو ساخته… هموطن مثل اعضای یه خانواده شک نکنید مردم مظلوم اما مقتدر ایران روزی بر فراز قله افتخار و پیشرفت خواهد ایستاد ‎ 🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎬 کلیپ فرق الزامی‌کردن حجاب در ایران و ممنوع‌کردن آن در فرانسه
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎬 کلیپ " در دفــاع از حـــــــــــق ، از بــرچــسـب و تـمــسـخــر نـــتـــرس ! "
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️اعتراف کارشناس شبکه صهیونیستی اینترنشنال: یکی از موفقیت‌های جمهوری اسلامی، گفتمان‌سازی مقاومت است! 🔹️واقعیت اینست، اسرائیل علی‌رغم این همه مدت هنوز نتوانسته یحیی سنوار را به دام بیندازد؛ این یک شکست برای اسرائیل است‌! 🔹️نیروهای آمریکا و بریتانیا در منطقه هزار برابر نیرویی است که در جنگ جهانی دوم داشتند اما هنوز نتوانستند جلوی حوثی‌های یمن را بگیرند!
♦️‌تجاوز نظامی آمریکا و انگلیس به استان صعده 🔹‌شبکه «المسیره» گزارش داد که منطقه «القطینات» در شهرستان «باقم» در استان صعده واقع در شمال یمن هدف حملات تجاوزکارانه آمریکا و انگلیس قرار گرفته است. 🔹‌خبرنگار شبکه «المیادین» از یمن اما خبر داد که تجاوز نظامی امشب آمریکا و انگلیس، خسارت قابل توجهی در پی نداشت.
‍ ‍ ♦️واکنش نُجَباء به ترور ابوباقر الساعدی؛ 🔹️صبرمان به‌سر رسید/ هنگام کارزار است 🔻جنبش نُجَباء در پی ترور یکی از فرماندهان شاخص مقاومت، اعلام کرد که جنایت دشمن آمریکایی بدون مجازات نخواهد ماند. 🔹️به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی نمایندگی نُجَباء در ایران، به‌دنبال ترور شهید «ابو باقر الساعدی» از فرماندهان الحشد الشعبی و کتائب سيدالشهدای عراق توسط اشغالگران آمریکایی، جنبش مقاومت اسلامی نُجَباء بیانیه‌ای به شرح زیر صادر کرد: 🔹️ای رزمندگان قهرمان مقاومت که با اشغالگر وحشی می‌جنگید! اینک هنگام کارزار شماست. به‌خدا سوگند که مرگ یک‌بار است؛ پس چه بهتر که شرافتمندانه باشد و در مسیر تقاص خون شهدا از آمریکا و متحدانش و ضربه وارد کردن به شرکا و منافعش رقم بخورد. 🔹️بگذارید از این به بعد همین شیوه را به‌عنوان مساله و راهکار اصلی در اولویت قرار دهیم. 🔹️پرنده‌های متجاوز آمریکایی که با نقض حاکمیت ما بدون مواجه شدن با هیچ بازدارنده‌ای در آسمان کشورمان جولان می‌دهند، امروز در وسط پایتخت عراق یکی از فرماندهان مجاهد حشد و کتائب حزب‌الله «ابو باقر الساعدی» را ترور کردند. 🔹️با توجه به اینکه وی منتسب به نهادی رسمی بود که زیرمجموعه فرماندهی کل نیروهای مسلح عراق محسوب می‌شود، این پرسش خودنمایی می‌کند که سیادت و حرمت خون و تمامیت ارضی ما کجا رفته است؟! 🔹️ای ملت عراق! ببینید چگونه خون‌تان را بی‌ارزش می‌شمارند! به‌خدا قسم که این وضعیت به رزمندگان حشد و مقاومت خلاصه نمی‌شود؛ بلکه دامنه نیرنگ دشمن به همه کسانی که با او در تقابل باشند و حتی کسانی که خیال می‌کنند از آتش‌افروزی اشغالگران در امان‌اند، گسترش خواهد یافت. 🔹️اگر دولت عراق موضعی رسمی، قاطع و محکم اتخاذ نکند، این تجاوز آخرین نمونه نخواهد بود. 🔹️به اذن خدا واکنشی متمرکز نشان خواهیم داد و این جنایات را بدون مجازات نمی‌گذاریم. در زمان و مکان مناسب، منتظر پاسخ ما باشید و آنگاه خواهید فهمید که صبرمان به‌سر رسیده است.
♦️جزییاتی از شهادت فرمانده ارشد کتائب حزب‌الله عراق 🔹در حمله شامگاه چهارشنبه به بغداد از هواپیمای بدون سرنشین از نوع «اِم‌کیو-۹ ریپر» استفاده شد. 🔹️این پهپاد آمریکایی از پایگاه «عین‌الاسد» در غرب عراق بلند شده بود. 🔹شهید «ابو باقر الساعدی» در زمان حمله تروریستی آمریکا، در خودرو تنها بود و اخبار مبنی بر شهادت همراهانش در این خودرو صحت ندارد.»
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📣 اشک های جواد خیابانی پس از سوت پایان بازی و شکست ایران مقابل قطر
🍎آنتی بیوتروریسم
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴این قسمت: شراکت و جمع دوستانه زن زندگی آزادی حسن آقامیری، نوید محمدزاده، شهاب حسینی، رامبد جوان، وریا غفوری، علی کریمی، شروین و ...
🚨منابع عراقی اعلام کردند سپاه پاسداران به گروه های رزمی حشد الشعبی و النجبا عراق برای حملات شدید به آمریکا چراغ سبز نشان داده است و اعلام کرده آمریکا باید با فشار های گروه های مقاومت فورا خاک عراق و سوریه را ترک کند.
♦️گردان های سید الشهدای عراق خطاب به مردم عراق: به مقاومت بپیوندید و حول آن جمع شوید، زیرا دشمن ما با ادامه جنایات خود تصمیم خود را گرفته است پس چاره فقط مقاومت است و انتقام در راه است 🔹آمریکا باید از عراق اخراج شود، تنها راه به ثبات رسیدن همین است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎬 تیم ملی ایران باخت ولی زمانی که اسم خلیج فارس رو آوردن بردن…زمانی که از ته دل اشک می ریختن بردن…✌️🇮🇷
🔥 گردان‌های قسام از انهدام یک تانک مرکاوا و کشته و زخمی شدن چندین اسرائیلی طی درگیری با نظامیان صهیونیست در غزه خبر داد.
🔻 ارتش اسرائیل اعلام کرد، گردان توپخانه‌ای 8410 از غزه عقب‌نشینی کرده است.
♦️‌من رای میدهم چرا ؟! 🔹‌تا اینکه اونایی که به اعتراف خودشون مقبولیت نداشتن به فکر براندازی و دیگر توهمات نباشن. 🔹‌این سند ساواک جالب توجه ببینید
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
فیلمایی که هالیوود با هزار تا جلوه‌های ویژه درست میکنه ما واقعی‌شو توی خلبانان ارتش داشتیم مهارت حیرت انگیز خلبان شهید اسدالله بربری ۱۹ بهمن روز نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران مبارک باد
♦️‌حملۀ پهپادی به پایگاه آمریکا در سوریه 🔹‌یک پایگاه نظامی آمریکا در استان دیرالزور واقع در شرق سوریه هدف حملات پهپادی گروه‌های مقاومت قرار گرفت. 🔹‌تا این لحظه هیچ اطلاعاتی دربارۀ تلفات این حمله منتشر نشده و آمریکا نیز اظهارنظری نکرده.
بزرگترین خطر برای انقلاب! رو آوردن به مصرف، رو آوردن به زندگى روزمره، دچار بيمارى خطرناك روزمرگى شدن، بزرگترين خطر است براى انقلاب. برادران و خواهران! ما تا سالها انقلابمان با تمام خصلت هاى آن، زمان لازم دارد. دشمنان ما مى خواهند از اين طريق كه به ما الهام كنند كه برويد آرام گيريد، استراحت كنيد، سعادت و لذت و خوشى و شادى يكجا نصيبتان شد، ديگر چه مى خواهيد ؛ مى خواهند روحيه انقلابى را در جوان هاى ما و زن و مرد ما، در پير و جوان ما افسرده كنند. مى خواهند شور انقلابى ما را بخوابانند. بيدار باشيم، هوشيار باشيم. 📚سیدمحمد حسینی بهشتی، مبانی نظری قانون اساسی، ص۷۲
همسر ربع پهلوی با طلبکاری گفته چاهزاده به مردم اعتماد نداره منظورش از اعتماد = تمرین یوگا با مربی که پورن استار بود😄