eitaa logo
️حقیقت واصل
1.2هزار دنبال‌کننده
13.3هزار عکس
10.7هزار ویدیو
460 فایل
🌹امام خامنه ای:عادت کنیم که همه اخلاص وفداکاری و محبت وهمه قلب خودرابه #امام_زمان علیه السلام تقدیم کنیم. تاسیس کانال حقیقت واصل درتلگرام ،۸ آذر ۹۵ تاسیس کانال حقیقت واصل درایتا،۱۱فرودین ۹۷ به مدیریت محمدلو با احترام تقدیم محضر امام زمان
مشاهده در ایتا
دانلود
🚨گوشه ای از عملکرد اشرار در این چند روز : 1⃣ سوزاندن قرآن، مسجد و هیئت،حوزه علمیه 🔹اراذل و اوباش با حمله به مدرسه علمیه صالحیه کازرون ده‌ها جلد قرآن کریم را سوزاندند. 🔸شامگاه گذشته اشرار به مسجد و حوزه علمیه خاتم‌الانبیاء شیراز نیز یورش برده و این مکان مقدس را به آتش کشیدند. 🔹هیئت لواءالزینب (س) شیراز واقع در پل غدیر نیز که جرمی جز رسیدگی به محرومین حاشیه شهر و فعالیتهای فرهنگی و مذهبی نداشت، در آتش حقد و کینه اشرار سوخت. 2⃣آتش زدن قرآن‌ها در مصلای شهر قدس! 🔹شب گذشته جمعی از آشوبگران با حمله به مصلای نماز جمعه شهر قدس در غرب استان تهران، این مکان مقدس را تخریب کرده و بخش‌هایی از آن را به آتش کشیدند. 🔹این افراد در اقدامی بی‌سابقه، با جمع کردن قرآن‌های موجود در قفسه‌های مصلا در یک نقطه، آن‌ها را به آتش کشیده و حرمت کتاب الهی را شکستند! 3⃣ نابودی ۱۳هزار جلد کتاب در آتش جهل اشرار 🔸 در جریان سوء استفاده عناصر آشوبگر از اعتراضات مردمی در شنبه شب، «کتابخانه تفکر» شهرستان شهریار  به دست آشوبگران به آتش کشیده شد و حدود ۱۳۰۰۰ جلد کتاب در آتش جهل و کینه سوخت. 🔸 خسارت وارده به این کتابخانه در حدود ۲۰ میلیارد ریال ارزیابی می شود. 🔰 کار مردم نیست؛ کار اشرار است 🔺 رهبر انقلاب: هیچ انسان عاقلی که به کشور و زندگی خود علاقه‌مند است، نباید به اشرار کمک کند...آتش زدن فلان بانک کار مردم نیست، کار اشرار است؛ این مفاسد، هیچ مشکلی را درست نمیکند و بر مشکلی که هست، ناامنی را هم اضافه میکند. ۹۸/۸/۲۶
🚩 دستگیری ‌‌۱۵۰ نفر از لیدرهای اغتشاشات ‌استان البرز / اعتراف متهمان به آموزش در خارج 🔹در پی تجمعات چند روز گذشته در این استان به همت سربازان گمنام امام زمان(عج) در سپاه 150 نفر از لیدرهای مخل امنیت در این استان شناسایی و بازداشت شدند. 🔺براساس اعترافات دستگیرشدگان شده این افراد توسط افراد آموزش دیده در داخل و خارج از کشور اجیر شده و با دریافت مبالغی اقدام به آتش زدن مراکز دولتی و عمومی کرده‌اند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⛔️ روح الله زم: می‌خواستیم روحانی رئیس جمهور بشه تا ضعف مدیریتش باعث نارضایتی مردم بشه مزدور دشمن خود هدف از روی کار آوردن دولت بنفش را صراحتا بیان میدارد: افزایش نارضایتی تا رساندن مردم به نقطه‌ی جوش!!!
🔴 حمایت رهبری معظم انقلاب از طرح سهمیه‌بندی بنزین؛ نکات و ملاحظات مهم 🔸 در مورد چرائی حمایت رهبری معظم از تصمیمات شورای سران قوا، سخنان دیروز رهبری معظم کاملاً روشن و بدون ابهام است. هرچند در این زمینه می‌توان به نکاتی اشاره کرد: 🔺۱. در مورد طرح سهمیه‌بندی و افزایش قیمت بنزین، باید بین سه محورِ ؛ ؛ آن مرزبندی کرد. همان طور که رهبری عزیز فرمودند اصل طرح دارای پشتوانه کارشناسی قابل اعتنا است. (مواردی چون کاهش فاصله طبقاتی، جلوگیری از مصرف بی‌رویه و سرسام‌آور سوخت، کمک به دهک‌های پایین جامعه و... از جمله فواید این طرح است که ادله کارشناسی جدی دارد.) اما در زمینه شیوه و زمان اجرای طرح، قطعاً نقاط ضعف جدی و بزرگی دیده می‌شود.  🔺۲. تاکید رهبری بر به تصمیم سران سه قوه در کنار انذار ایشان به دولت جهت جلوگیری از افزایش قیمت‌ها، کاملا معنادار و مهم است. اتفاقا اعتراضات هیجانی سبب ایجاد جو روانی کاذب و افزایش قیمت‌ها خواهد شد. به‌علاوه تاکید بر ، نه از روی سیاسی‌کاری است بلکه توصیه‌ای مهم به همگان در است. 🔺۳. (مهم) حمایت صریح رهبری از طرح مذکور با وجود تاکید چندباره ایشان که از لحاظ کار‌شناسی بنده کارشناس نیستم، یک پیام فوق‌العاده ارزشمند را به عموم نخبگان و تصمیم‌گیران و البته مردم فهیم ایران می‌رساند. این پیام آن است که ساختار نظام جمهوری اسلامی بر مبنای تصمیمات قرار دارد و مهم‌ترین رکن حاکمیتی نظام از اجرایی شدن تصمیمات کارشناسیِ تحول آفرین دفاع می‌نمایند. به عبارت دیگر نشان داده شد چه در این دولت و چه دولت‌های قبلی و آینده، اگر عزم و اراده کارشناسی، پایه‌‌ای برای جراحی‌های اقتصادی و مبنایی وجود داشته باشد، ایشان تمام قد دفاع می‌نمایند. اقتصاد مقاومتی با چنین پیش زمینه مدیریتی قابل اجرا است.   🔺۴. حمایت رهبری از مصوبه سران قوا، به معنی رهبری یا تصمیم منفعلانه نیست. بلکه نشانه   نظام و ضرورت استحکام ساختارهای تصمیم‌گیری کشور است. نظام وقتی تصمیمی می‌گیرد از این میزان اقتدار برخوردار است که آن را عملی سازد و نارضایتی برخی طبقات مردمی که اتفاقا در این مورد، یک برداشت و احساس اشتباه است (معظم له فرمودند؛ خیال می‌کنند به ضررشان است) نباید مانع اجرایی شدن یک تصمیم قانونی و کارشناسی باشد. ب 🔺۵. بدون تردید فرمایشات بسیار دقیق، بهنگام و سنجیده رهبری معظم انقلاب تاثیر انکارناپذیری در مدیریت و هدایت ذهنی گروه‌ها و طبقات مختلف مردمی، وحدت و انسجام نیروهای دولتی، قضایی، نظامی و انتظامی دا‌شته است. ریزش شدید بدنه مردمی و افول تحرکات اشرار نشان داد؛ فرمایش ایشان بازدارندگی قاطعی در محاسبات اشرار و اغتشاش‌گران داشته است. 🔺۶. با وجود مسموع بودن مخالفت مسالمت‌آمیز و آزادی نقد و حتی اعتراض، باید توجه کرد با وجود سرویس‌های بیگانه دشمن، گروه‌های برانداز و معاند منافقین، سلطنت طلب و.... اصولا زمینه عملی این موضوع فعلا وجود ندارد و تجربه نشان داده اعتراضات مسالمت آمیز توسط سوءاستفاده‌گران معاند شبکه‌ای به اغتشاش حاد و شرارت خشن منتهی می‌شود. 📚 منبع کانال
🔰محورهای اصلی مواضع رهبر انقلاب درباره طرح مدیریت مصرف سوخت چه بود؟
🔴 انتقاد رئیس قوه‌قضاییه از شیوه اجرای طرح مدیریت مصرف سوخت / دولت ابعاد طرح را برای مردم تبیین کند ♦️ آیت الله رئیسی :اصل این طرح، مبنای کاملا قانونی دارد و در قانون برنامه ششم توسعه و همچنین سیاستهای کلی نظام مصوب مجمع تشخیص مصلحت نظام بر آن تاکید شده است. ♦️البته این طرح باید در 5 سال گذشته به صورت متناوب توسط دولت انجام می شد. بر همین اساس طرحی را دولت پیشنهاد کرد که بحثهای کارشناسی مختلفی درباره آن مطرح بود و نهایتا تصمیم بر این شد که اقداماتی طبق پیشنهاد و طرح دولت انجام شود. ♦️از مقدمات ضروری اجرای این طرح، اقناع افکار عمومی و اجماع نخبگانی است و هر چه بیشتر باید ابعاد این طرح توسط دولت تبیین شود. ♦️ضرورت داشت افکار عمومی در این زمینه روشن شود. ♦️در این قضیه هم تردید نداریم که در صورت اقناع افکار عمومی، همراهی مردم حاصل می شود. ♦️صف مردم از صف اشرار و اخلالگران در امنیت جدا است. ♦️ تخریب اموال عمومی و خصوصی، آتش زدن بانک ها و اماکن مختلف، آسیب رساندن به آرامش روانی مردم و لرزاندن دل زنان و کودکان با هر نیت و هدفی، مجازات سختی را به دنبال خواهد داشت. ♦️ کسانی هم که از بیرون مرزها اقدام به تحریک افراد می کنند، نه از سستی بنیاد خود اطلاع دارند و نه از استحکام نظام جمهوری اسلامی.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎬 🔺 راهکار جالب ۵ ماه پیش استاد درباره قیمت ، همزمان که زمزمه های سهمیه بندی و افزایش قیمت بنزین توسط مسئولان مطرح می شد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 آشوبگران به خانه‌های مردم هم رحم نکردند 🔹گریه‌های مردی که همه زندگی اش را اغتشاشگران به آتش کشیدند.
🌹شهید مدافع امنیت از کارکنان پلیس ۲۴ الهیه کرمانشاه شنبه بیست و پنجم آبان ماه در پی حمله اشرار مسلح به مجروح و روز گذشته در بیمارستان به درجه رفیع نائل گردید.
🌹شهید مبارزه با اشرار و آشوبگران 🔹پاسدار ، از نیروهای سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران در درگیری روز گذشته با منافقین و آشوب‌گران در ملارد به شهادت رسید.
🔸مرحوم آیت‌الله قندهاری 🔹فتنه‌هایی می‌آیند که من در آن زمان نیستم و شما باید سینه‌هایتان را سپر این سید عظیم‌الشأن( ) کنید.
🔹آیت الله حائری شیرازی (رضوان الله تعالی علیه): د‌ر زمان غیبت نقطه اتصال شما با (عج) است و به واسطه ولایت فقیه، امام زمان(عج) با شما د‌ر ارتباط است و به خاطر این ارتباط هست که حیات شما اد‌امه د‌ارد‌. ولایت یعنی این که اگر ارتباط با امام زمان(عج) د‌اشته باشید‌، زند‌ه میشوید‌ و با قطع این ارتباط د‌ل میمیرد‌.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
قیام مردم زنجان علیه اشرار✌️ زنجانی‌ها در حرکتی خودجوشانه به خیابان‌ها آمدند و فتنه اشرار را محکوم کردند رجزخوانی حاج ولی‌الله کلامی در بین مردم
✅تحلیلی بر وقایع اخیر و عملکرد یک 🔺صحبت از اتفاق شوکه آور این چند روز اخیر یعنی طرح افزایش قیمت بنزین است . طرحی که موافق و مخالف داشت اما سران قوا با پشتوانه کارشناسی شده تصمیم گرفتند و دولت تدبیر هم بدون مقدمه و ناشیانه اجرایش کرد. 1⃣رهبری نظام با کلیت طرح چون کار کارشناسی روی آن شده موافقت کردند دوستان انقلابی دقت فرمایند 👈👈آقا نفرمودند به خاطر مصلحت کشور و ..‌ 👈فرمودند تصمیمی با پشتوانه کارشناسی شده 🚨تفاوت این دو جمله این را می رساند که طرح میتواند واقعا طرح درستی باشد 👈بنابراین دوستان انقلابی بهتر است برای دفاع از رهبری به جای حرف از قربانی شدن رهبری و مجبور بودنش !!درباره لزوم اهمیت افزایش قیمت بنزین صحبت کنند. 🔺 دوستان می توانند تحلیل آقای را از کانال ما در این باره بخوانند . 👈فقط مسئله زمان اجرای طرح و چگونگی اجرای طرح است 2⃣درباره چگونگی اجرای طرح به جای دولت تدبیر که مسئول اجرای طرح است👈 باز رهبر انقلاب در جلسه روز جمعه ۲۴ آبان ۹۸ وارد شده و به رئیس جمهور فرمودند که "مناسب بود همزمان با اجرای این طرح اولین پرداخت نقدی یارانه ها نیز صورت میگرفت ؛ ولی حالا که انجام نشده لازم است زودتر اقدام کنید" 🔺🔺بعد از سخنان رهبری در حالیکه همگان منتظر بودند که مسئولین دولتی در طی روزهای اول مصاحبه کرده و از پرداخت یارانه ها و عدم افزایش قیمت کالاها و خود طرح صحبت کنند و به مردم توضیح دهند و فضا را آرام کنند. 👈👈اما نهادهای وابسته به دولت فقط با تیتر و سخنان گذشته رهبری درباره مصرف بی رویه بنزین در تلاش بودند به جای اینکه به مردم سردرگم و نگران توضیحی درباره این طرح ارائه دهند، نهایت سعی خود را کردند که به مردم بگویند تصمیم رهبری بوده یا رهبری موافق است و اینگونه مردم سردگم را در تقابل با رهبری نظام قرار دهند!! 3⃣بازهم دوباره رهبر انقلاب به جای دفاع از خود و تخریب منتخب مردم (دولت ) 👈به میدان آمدند و برای بهتر اجرا شدن طرح در ۲۶ آبان ماه ۹۸ در درس خارج فقه خود درباره حمایت از کلیت طرحی که کار کارشناسی بر روی آن صورت گرفته بود بیاناتی فرمودند و تاکید کردند که 👈" افزایش قیمت بنزین موجب افزایش قیمت اجناس و کالاها نشود... " و اینگونه به نگرانی های مردم واکنش نشان دادند.. 🚨بعدِ سخنان رهبری، رئیس دولت بعد از چند روز غیبت و منتشنج شدن فضای کشور آفتابی شده و سعی کرد مثل یک ناجی!! همان کلام چند روز قبل رهبری درباره افزایش یارانه ها (۲۴ آبان ۹۸ ) را دوباره تکرار کند ... ❓❓باید پرسید جناب روحانی اولا این چندروز کجا بودید ❓❓جناب روحانی اگر طرحی را میخواستید اجرا کنید چرا قبلش ملزومات طرح را آماده نکردید ؟؟!! ❓❓جناب روحانی چرا منتظر شدید در کشور بلوا و آشوب بپا شود بعد اقدام کنید ؟؟!! ❓❓ واقعا اسم دولت شما تدبیر و امید است ؟؟؟!!! ❓❓کدام در برنامه های شما تابحال دیده شده ؟!! 👈اون از تان که همه کشور را معطل آن کردید که بی نتیجه و بی ثمر ماند. 🚨اما متاسفانه شما هنوز هم به جای قبول اشتباه خود و عذرخواهی از ملت ، سعی کردید بارها با اعتقادات مردم بازی کنید از پیمانهای پیامبر به غلط صحبت کردید و از امام علی ،امام حسن، امام حسین و امام رضا درس مذاکره گرفتید. شما همه کار کردید که فقط بگویید برجام تان عملکرد درستی داشت و باید همچنان به هرقیمتی پایبند به آن باقی بمانید ... 📍خدا روز قیامت به دادتان برسد اگر واقعا با این کارها قصد متزلزل کردن اعتقادات مردم را داشته باشید. ✅✅اما سخنی با مردم عزیزمان : مردم عزیزمان بعد از گذشت اینهمه سال ان شاءالله سعی کنند از این به بعد گری صحیح را یاد بگیرند 📍 راه اعتراض تجمعات خیابانی نیست چرا که این سالها نشان داد که همیشه اشرار و اراذل واوباش اجیر شده بیگانگان از تجمعات مردم سوء استفاده کرده هم جهت شعارها و هدفها را تغییر دادند وهم به جای مطالبه گری از مسئولین و هایی (که با شعارهای باروحانی تا۱۴۰۰ مردم را فریب دادند) 👈 آتش زدن قرآن و مسجد و هیئت و حوزه های علمیه و بانکها و حتی منزل مسکونی مردم را مورد حمله قرار دادند. واقعا اینهمه خسارت را چه کسی میخواهد جبران کند ؟؟!! باز هم متاسفانه ماحصل بی تدبیری دولت روحانی در بهبود اقتصاد کشور ، مردم مستضعف قربانی شدند. 🔰ان شاءالله این اتفاقات تلخ درس عبرتی باشد برایمان که در بعدی حواسمان به کنسرت موسیقی و دیوار کشی خیابانها و تتلو و... نباشد و به حرف جماعت هم اعتماد نکنیم! ✅و به فکر کسی باشیم که واقعا دغدغه مند است و از سر وظیفه وارد میدان شده و میخواهد واقعا کار کند. 📝سید محمدعلی علوی تبار @hagigatevasel
🌹شهادت سه بسیجی در اغتشاشات غرب استان تهران/ نحوه شهادت مانند ترورهای دهه ۶۰ است 🔹سپاه سید‌الشهدا(ع) استان تهران از شهادت سه بسیجی و پاسدار در راه حفظ امنیت کشور در مبارزه با اشرار و آشوبگران خبر داد. 🔹اسامی این شهدای بزرگوار به شرح ذیل است: ۱. شهید پاسدار مرتضی ابراهیمی - شهرستان ملارد ۲. شهید بسیجی مجید شیخی - شهرستان بهارستان ۳. شهید بسیجی مصطفی رضایی - شهرستان ملارد 🔸نحوه شهادت هر سه شهید نیز همانند ترورهای دهه ۶۰ به دست منافقین است؛به طوری که در کمین و ایجاد حلقه محاصره، به وسیله سلاح سرد به شهادت رسیدند.
✅تحلیلی بر وقایع اخیر و عملکرد یک 🔺صحبت از اتفاق شوکه آور این چند روز اخیر یعنی طرح افزایش قیمت بنزین است . طرحی که موافق و مخالف داشت اما سران قوا با پشتوانه کارشناسی شده تصمیم گرفتند و دولت تدبیر هم بدون مقدمه و ناشیانه اجرایش کرد. 1⃣رهبری نظام با کلیت طرح چون کار کارشناسی روی آن شده موافقت کردند دوستان انقلابی دقت فرمایند 👈👈آقا نفرمودند به خاطر مصلحت کشور و ..‌ 👈فرمودند تصمیمی با پشتوانه کارشناسی شده 🚨تفاوت این دو جمله این را می رساند که طرح میتواند واقعا طرح درستی باشد 👈بنابراین دوستان انقلابی بهتر است برای دفاع از رهبری به جای حرف از قربانی شدن رهبری و مجبور بودنش !👈درباره لزوم اهمیت افزایش قیمت بنزین صحبت کنند 🔺 دوستان می توانند تحلیل آقای که در کانال ما هم هست روبخوانند 👈فقط مسئله زمان اجرای طرح و چگونگی اجرای طرح است 2⃣درباره چگونگی اجرای طرح به جای دولت تدبیر که مسئول اجرای طرح است👈 باز رهبر انقلاب در جلسه روز جمعه ۲۴ آبان ۹۸ وارد شده و به رئیس جمهور فرمودند که "مناسب بود همزمان با اجرای این طرح اولین پرداخت نقدی یارانه ها نیز صورت میگرفت ؛ ولی حالا که انجام نشده لازم است زودتر اقدام کنید" 🔺🔺بعد از سخنان رهبری در حالیکه همگان منتظر بودند که مسئولین دولتی در طی روزهای اول مصاحبه کرده و از پرداخت یارانه ها و عدم افزایش قیمت کالاها و خود طرح صحبت کنند و به مردم توضیح دهند و فضا را آرام کنند. 👈👈اما نهادهای وابسته به دولت فقط با تیتر و سخنان گذشته رهبری درباره مصرف بی رویه بنزین در تلاش بودند به جای اینکه به مردم سردرگم و نگران توضیحی درباره این طرح ارائه دهند، نهایت سعی خود را کردند که به مردم بگویند تصمیم رهبری بوده یا رهبری موافق است و اینگونه مردم سردگم را در تقابل با رهبری نظام قرار دهند!! 3⃣بازهم دوباره رهبر انقلاب به جای دفاع از خود و تخریب منتخب مردم (دولت ) 👈به میدان آمدند و برای بهتر اجرا شدن طرح در ۲۶ آبان ماه ۹۸ در درس خارج فقه خود درباره حمایت از کلیت طرحی که کار کارشناسی بر روی آن صورت گرفته بود بیاناتی فرمودند و تاکید کردند که 👈" افزایش قیمت بنزین موجب افزایش قیمت اجناس و کالاها نشود... " و اینگونه به نگرانی های مردم واکنش نشان دادند.. 🚨بعدِ سخنان رهبری، رئیس جمهور بعد از چند روز غیبت و متشنج شدن فضای کشور آفتابی شد و سعی کرد مثل یک ناجی! همان کلام چند روز قبل رهبری درباره افزایش یارانه ها (۲۴ آبان ۹۸ ) را دوباره تکرار کند ... ❓باید پرسید جناب روحانی اولا این چند روز کجا بودید ❓ ثانیاچرا شبانه و بدون مقدمه طرح را اجرا کردید ❓بهتر نبود اگر طرحی را میخواستید اجرا کنید 👈قبلش ملزومات طرح را آماده میکردید ؟! ❓جناب روحانی چرا منتظر شدید در کشور بلوا و آشوب بپا شود بعد وارد شوید؟! ❓ واقعا اسم دولت شما تدبیر و امید هست ❓پس چرا هیچ تدبیری در برنامه های شما دیده نمیشه! 👈اون از تان که همه کشور را معطل آن کردید که بی نتیجه و بی ثمر ماند. 🚨البته متاسفانه شما هنوز هم به جای قبول اشتباه خود و عذرخواهی از ملت ، سعی کردید بارها با اعتقادات مردم بازی کنید از پیمانهای پیامبر به غلط صحبت کردید و از امام علی ،امام حسن، امام حسین و امام رضا درس مذاکره گرفتید. شما همه کار کردید که فقط بگویید برجام تان عملکرد درستی داشت و باید همچنان به هرقیمتی پایبند به آن باقی بمانید ... 📍خدا به دادتان برسد اگر واقعا با این کارها قصد متزلزل کردن اعتقادات مردم و دلسردی شان از نظام را داشته باشید. ✅اما سخنی با مردم عزیزمان : مردم عزیزمان بعد از گذشت اینهمه سال ان شاءالله سعی کنند از این به بعد گری صحیح را یاد بگیرند 📍 راه اعتراض تجمعات خیابانی نیست چرا که این سالها نشان داد که همیشه اشرار و اراذل واوباش اجیر شده بیگانگان از تجمعات مردم سوء استفاده کرده هم جهت شعارها و هدفها را تغییر دادند وهم به جای مطالبه گری از مسئولین و هایی (که با شعارهای باروحانی تا۱۴۰۰ مردم را فریب دادند) 👈 آتش زدن قرآن و مسجد و هیئت و حوزه های علمیه و بانکها و منازل مسکونی مردم وحتی چندتن از جوانان این مرز وبوم که مورد حمله اشرار قرار گرفت، 🚨نشان میدهد که تجمعات خیابانی نمی تواند حلال مشکلات کشور باشد. 🔰به هرحال ان شاءالله این اتفاقات تلخ درس عبرتی باشد برایمان که در بعدی حواسمان به کنسرت موسیقی و دیوار کشی خیابانها و تتلو و...نباشد و به حرف جماعت هم اعتماد نکنیم! ✅ به فکر کسی باشیم که واقعا دغدغه مند است و از سر وظیفه وارد میدان شده ومیخواهد واقعا کار کند. 📝محمدلو 🚨تحلیلهای ناب در خصوص بیانات رهبر انقلاب درباره افزایش قیمت بنزین رادرکانال حقیقت واصل ببینید👇 @hagigatevasel
🔴 زمان نامناسب اجرای طرح سهمیه بندی بنزین: 🔹من و شما فکر می کنیم فقط خودمان غافلگیر شدیم؛ مردم فکر می کنند فقط خودشان غافلگیر شدند. اما واقعیت چیز دیگری است. 🔸واقعیت این است که کل ساختارهای سیاسی، نظامی و امنیتی هم در قضیه غافلگیر شدند. همه شوراهای تأمین امنیت در سراسر کشور، فقط ظهر و عصر روز پنج شنبه مطلع شدند که قرار است امشب –شب جمعه- ساعت ۲۴ بنزین گران شود. 🔹استانداران، فرمانداران، رؤسای ادارات، مدیرکل ها، دستگاه های امنیتی انتظامی همه در این ماجرا غافلگیر شدند. رؤسای بانک ها عصر همان روز مطلع شدند و عصر همان روز آماده باش زده شدند! 🔸دقت کنید؛ پنج شنبه به نوعی روز تعطیل است. روزی است که رؤسای ادارات و سازمان ها هم تازه فرصت می کنند بالاخره بعد از یک هفته ی کاری، خانواده خود را به تفریح یا مسافرت ببرند(بالاخره آنها هم آدم اند!). مراسمات عروسی و فاتحه و جشن تولدها را معمولاً عصر پنج شنبه و شب جمعه تدارک می بینند. 🔹به این اضافه کنید؛ شب ولادت اشرف الانبیاء حضرت محمد مصطفی(صلوات الله علیه) است؛ شبی که مسلمین همه خود را آماده جشن و سرور می کنند. شورای فرهنگ عمومی و شورای اداری هر شهر و شهرداری ها سعی کرده اند خود را برای این شب آماده کنند. در هر شهر، یک یا چند مراسم بزرگ تدارک دیده اند. بسیج و پایگاه های بسیج مشغول برگزاری جشن های ولادت حضرت رسول(ص) هستند. خبرگزاری ها و روزنامه ها و پایگاه های خبری در این زمان تعطیل است. عموماً عصر پنج شنبه و جمعه تعطیل اند. 🔸در این شرایط با تصمیم دولت، به صورت گازانبری قیمت بنزین افزایش پیدا می کند. درست است بالاخره اصل افزایش قیمت در جلسه شورای عالی اقتصاد و جلسه سران سه قوه، قبلاً تصویب شده بود اما مقدار افزایش، زمان اجرا، نحوه اجرا و چگونگی اجرا از وظایف و اختیارات دولت است. فقط دولت در این زمینه صاحب اختیار است. 🔹لذا همه دیدید که نه فقط مردم بلکه نظام سیاسی غافلگیر شد. اگر دوستان امنیتی از ما دلخور نشوند سیستم امنیتی ما غافلگیر شد. مسئولین و نخبگان و فعالان سیاسی دوست می دارند تجمعات به روش مسالمت آمیز و سیاسی جمع شود اما وقتی کار از حد می گذرد وظیفه دستگاه امنیتی و انتظامی متفاوت است. اصلاً مشخص نشد کجا را باید با روش سیاسی جمع کنند کجا را با روش امنیتی، کجا را با روش انتظامی و ...! 🔸بی تردید دولت در این زمینه مسئول است. مسئول آشوب و همه نابه سامانی ها دولتی است که بدون تدبیر و بدون اطلاع رسانی صحیح و بدون هماهنگی سیستم اداری و بورکراسی و سیاسی کشور قدمی بر می دارد که نتیجه ش همین است که می بینید! 🔹کاری که رهبر انقلاب برای حفظ ساختار سیاسی کشور و برای حفظ این دولت انجام داد بی نظیر بود. اقدام حسن روحانی را اگر بخواهیم بدبینانه تحلیل کنیم همان اعلام جنگی بود که قبل از انتخابات هشدار داد که اگر برادرم را دستگیر کنید اعلام جنگ می کنم. اگر خوشبیانه تحلیل کنیم عین بی تدبیری و بی عقلی محض بود و تیر خلاصی بود به دولت ناکارآمد، خسته و بی جان خودش! گفتند که یک دیوانه سنگی به چاه می اندازد و ۱۰۰ عاقل نتوانند کاری کنند! ✅ :
✍️چرایی دفاع مصلحت اندیشانه امیرالمؤمنین(ع) از حکومت خلفا 🔰در سیره سیاسی امام امیرالمؤمنین(ع) مواردی از حمایت و دفاع مصلحت جویانه از برخی افراد و ساختارهایی که با اندیشه ها و انگیزه های ایشان فرسنگ ها فاصله داشتند، به چشم می خورد. به عنوان نمونه، ایشان علی رغم انتقادات فراوان روشی و مبنایی به عملکرد عثمان(خلیفه سوم)، در ماجرای شورش علیه او، با تصمیم معترضین برای قتل عثمان مخالف بود و آن را به دلایل متعدّد، به مصلحت جامعه اسلامی نمی دانست؛ تا جائیکه در این باره فرمودند: 🔸«وَ اللَّهِ لَقَدْ دَفَعْتُ عَنْهُ حَتَّى خَشِيتُ أَنْ أَكُونَ آثِماً؛ به خدا سوگند آنقدر از او دفاع نمودم که ترسیدم گناهکار باشم!»( نهج البلاغه؛ خطبه۲۴۰) ایشان همچنین، علی رغم مشروع ندانستن خلافت خلفای پیش از خود و انتقادات مبنایی و روشی که نسبت به عملکرد آنان داشتند،(ر.ک: نهج البلاغه؛ خطبه۳) همواره در امور مختلف حکومتی به آنان «مشورت» می دادند؛(برای نمونه رجوع کنید به خطبه های ۱۳۴ و ۱۴۶ نهج البلاغه) بگونه ای که از خلیفه دوم نقل شده که می گفت: 🔸«لَولا عَلیٌّ لَهَلَکَ عُمَر؛ اگر علی(ع) نبود عمر به هلاکت افتاده بود.»(ابن ابی الحدید، عزالدین ابوحامد؛ شرح نهج البلاغه؛ ج۱، ص۱۶) 🔰این نوع رفتارهای سیاسی امیرالمؤمنین(ع)، دلیلی جز این نداشت که امام(ع) معتقد بود در شرایط اجتماعی و سیاسی آن زمان، تضغیف حکومت خلفا، با وجود همه اشکالات مبنایی و روشی که به آنان وارد بود، موجب «طمع دشمنان برای نابودی اساس دین خدا» شده و همین حداقل ها هم از اسلام باقی نخواهد ماند. 🔰اگر دفاع امیرالمؤمنین(ع) از ساختارهای حکومتی که مسئولان آن را اساساً مشروع نمی دانستند، امری صحیح و منطقی است، چگونه دفاع از موجودیّت دولتی که در ذیل نظام اسلامیِ تحت ولایت ولیّ خدا قرار دارد و بارأی مستقیم مردم انتخاب شده است، منطقی نباشد؟ 🔰زمانی می توان تعریف و حمایت از افراد توسط ولیّ خدا را «واقعی»، و نه «مصلحت اندیشانه»، دانست که هم «اندیشه» و هم «عمل» آنان، بیشترین تطبیق را بر اندیشه و دستورات ولیّ خدا داشته باشد؛ در غیر اینصورت باید دانست حمایت از برخی ساختارهای قانونی و افراد غیرانقلابی «مصالحی» نهفته است. 📝تحلیل کانال بصائر @basaer_fi🔸 ➖➖➖➖ 🌀 چرا امام(ره) بنی‌صدر را تحمل می‌کرد؟ 🌀 چرا علی(ع) اشعث را در کنار خود تحمل می‌کرد؟ 🌀 در حکومت ولایی، بزرگواریِ ولیّ‌خدا خیلی نقش دارد 🔹 حکومت ولایی، حکومتی است که بزرگواری و ادبِ ولیّ‌خدا خیلی در آن نقش دارد، امیرالمؤمنین(ع) از بس با نجابت و بزرگوارانه برخورد می‌کرد که برخی به ایشان می‌گفتند: شما مدیریت و سیاست بلد نیستید! حضرت می‌فرمود: اگر تقوا نبود-که من را به یک‌سلسله از خودداری‌ها وادار می‌کند- من زیرک‌ترین مردم بودم (نهج‌البلاغه/خطبه ۲۰۰) 🔹 پیامبر(ص) و ائمۀ هدی(ع) از بس ادب رعایت می‌کردند و محترمانه برخورد می‌کردند که خودشان مظلوم واقع می‌شدند. ما تا وقتی اهمیت کرامت و بزرگواری ولیّ خدا را درک نکنیم، راز مظلومیت اولیاء خدا و راز تأخیر در ظهور را درک نخواهیم کرد. 🔹 در تاریخ اسلام ببینید پیامبر(ص) و امیرالمؤمنین(ع) چقدر بزرگواری می‌کردند! علی(ع) این‌قدر باادب است که منافقین درجۀ یک پای رکاب خود را هم حتی‌المقدور رسوا نمی‌کند، ایشان می‌توانست با چندکلمه، خیلی‌ها را رسوا کند اما رسوا نکرد و آنها هم تا آخر به خیانت خودشان ادامه دادند؛ نمونۀ بارزش «اشعث» است. 🔹 اشعث یکی از فرماندهان پای رکاب علی(ع) بود که مملکتِ علی(ع) را به‌هم ریخت! مشکل خوارج را در اصل، اشعث درست کرد، یعنی خوارج را تحریک کرد و آنها علیه علی(ع) قیام کردند، آن‌وقت خودش رفت کنار علی(ع) ایستاد! 🔹 چرا علی(ع) با اشعث، محترمانه برخورد می‌کرد و او را در کنار خودش تحمل می‌کرد؟ چون منشِ ولایت در حکومت، بزرگوارانه است! چرا ظهور امام‌زمان(ع) این‌قدر تأخیر دارد؟ برای اینکه ما باید مدیرانی را به حضرت ارائه بدهیم که وقتی حضرت، بزرگوارانه برخورد کرد، آنها مثل اشعث، خیانتکارانه برخورد نکنند. 🔹 حکومت ولایی یک حکومت کریمانه، باادب و بزرگوارانه است. شما برخورد بزرگوارانۀ حضرت امام(ره) را ببینید! برخی از مسئولین می‌رفتند نزد امام(ره) و گریه می‌کردند که «بنی‌صدر را عزل کن» اما حضرت امام‌(ره) می‌فرمود: «مردم او را انتخاب کرده‌اند.» ایشان این‌قدر بزرگوارانه برخورد کرد که دیگر بنی‌صدر، قصه را به نهایت فاجعه رساند و در نهایت، نمایندگان مردم او را عزل کردند. 🔹 مهمترین علت این بزرگواری و مهلت دادن به جریان نفاق «روشن شدن و رشد مردم» است. اگر کسی می‌خواهد به ولایت کمک کند باید به روشنگری بپردازد. هرچه مردم دقیق‌تر انتخاب کنند مشکلات کمتر خواهد شد. 👤علیرضا پناهیان 🚩حرم رضوی- ۹۸.۶.۲۵
🚨فواید وضرورت طرح سهمیه بندی بنزین: در مورد طرح سهمیه بندی وافزایش قیمت بنزین ، سه محور ، ، را باید مورد توجه قرار داد. رهبر انقلاب هم از اصل طرح که کار کارشناسی روی آن صورت گرفته بود حمایت کردند . ✅✅فواید طرح میتواند مواردی چون: مواردی چون کاهش فاصله طبقاتی جلوگیری از مصرف بی رویه وسرسام آورسوخت کمک به دهک های پایین جامعه .. 📝 استاد علی قاسمی : 🔹 حذف و کم کردن یارانه و جلوگیری از سرکوب قیمتی بنزین به عنوان یکی از مهم ترین اصلاحات اقتصادی ضرورت جدی دارد. 🔺حجم عظیم یارانه انرژی پیامدهای بسیار منفی فراوانی شامل مصرف بی رویه سوخت (ثبت رکورد ۱۳۵ میلیون در یک شبانه روز!!) ، افزایش شدید قاچاق (بنا به برخی آمار گاهی ۱۰ تا ۱۳ درصد!!)، آلودگی هوا و تخریب محیط زیست، کاهش بهره وری و دامن زدن به شکاف طبقاتی از طریق توزیع ناعادلانه یارانه سوخت( بهره مندی ۲۳ برابری ثروتمندان از یارانه بنزین) را برای اقتصاد کشور به همراه داشته است. 🔹 همچنین در جریان تدوین لایحه بودجه سال آینده قرار است تامین مالی از طریق فروش نفت در بودجه به حداقل برسد. افزون بر افزایش پایه های مالیاتی، تامین منابع از طریق اصلاح یارانه های پنهان جزء موارد اصلی است که باید مقدمات کار فراهم میشد. اقدامی که در ضرورت انجام آن کسی تردید ندارد. ضمن اینکه در وضعیت دشوار تحریم که اقتصاد ایران با تنگناهای متعدد مواجه شده است، اثرات نامطلوب فوق و همچنین فشار مضاعف به بودجه دولت به صورت پررنگ تر ظاهر خواهد شد. 👈 البته خوب بود و ضرورت داشت دولت از قبل در یک فرایند چندساله و به تدریج این کار را انجام میداد تا ناچار نباشد با افزایش سنگین گام بعدی را بردارد. اکنون نیز دولتمردان میباست با اطلاع رسانی شفاف و مداوم فضای روانی جامعه را با خود همراه کنند. ➖➖➖ 📝محمدصادق سلطانزاده: در صورت اجرای ، این طرح بدلایلی از جمله دلایل زیر در نهایت به نفع ملت ایران عزیز خواهد بود. 🔹الزامات محیط زیستی 🔹فاجعه الگوی مصرف (رکورد ۱۳۵ میلیون لیتر در یک روز!!) 🔹 دور زدن تحریم ها با صرفه جویی و صادرات بنزین( صادرات بنزین تحریم نیست) 🔹 ضرورت اصلاح قیمت انرژی (بنزین از آب معدنی ارزان تر بود!!) 🔹 دیدگاه عالمانه عموم کارشناسان اقتصادی و اصرار بر ضرورت اجرای طرح (یارانه سم خوشمزه اقتصاد) 🔹 عدم اجرای عدالت در استفاده از یارانه بنزین 🔹 جلوگیری از قاچاق 🔹 و..... ➖➖➖ ⭕فواید افزایش قیمت بنزین آنجا که به نفع دهک های پایین است با یه مثال: 📝حسین دارابی: فرض کنید شما یه خانواده معمولی هستید با یک ماشین، یا اصلا بدون ماشین. چقدر از حامل‌های انرژی مثل گاز یا بنزین مصرف میکنید؟ در حد گرم کردن خونتون و سوخت ماشینتون. فرض کنید در ماه نزدیک ۵۰۰ هزار تومن هزینه حامل‌های انرژی مصرفی شماس. حالا یه خانواده متمول رو در نظر بگیرید با یه خونه دوهزار متری، با چند تا ماشین بعلاوه چندتا کارخونه، ویلا تو شمال و.... این چقدر از حامل‌های انرژی مصرف میکنه؟ پول بنزین چندتا ماشین، هزینه گرمایش یک خونه بزرگ، بهمراه استخر و چندین کارخونه‌ای که در کمترین حالت شاید بالای ۲۰ میلیون پول گاز و بنزین بده. البته چندین برابرش رو درمیاره و براش اهمیتی نداره شما چقدر مصرف داشتی؟ ۵۰۰ هزار اون شخص متمول چقدر؟ ۲۰ میلیون فرض کنید یارانه ای که به این حامل‌های انرژی تعلق میگیره ۹۰ درصده، یعنی قیمت واقعیش ده برابر این قیمتی هست که ماها میپردازیم. حالا ببینید چقدر یارانه به شما و اون شخص متمول تعلق میگیره شما ۵۰۰ هزار پول گاز و بنزین دادی، قیمت واقعیش ده برابره، یعنی ۵ میلیون. یعنی ۴ میلیون و پونصد به شما یارانه تعلق گرفت به اون شخص که ۲۰ میلیون هزینه حامل انرژی داد چی؟ اون باید ۲۰۰میلیون پول میداد ولی ۲۰تومن داد، یعنی ۱۸۰ میلیون یارانه سوخت گرفت. ولی ماها نمیبینیم کی اینجا ضرر میکنه؟ قطعا کسی که کمتر داره. باید چیکار کرد؟ باید اون ۱۸۰ میلیونی که رفت تو جیب اون فرد، بیاد بره تو جیب من و شما و به عدالت تقسیم بشه. موافقید؟ معلومه همه موافقن گرون کردن بنزین قسمتی از این کاره و باید انجام می شد. و این سالهایی که انجام نشد، حق من و شما تو جیب کسی دیگه میرفت. حالا الان قراره گرون بشه، و اون یارانه به عدالت بین همه تقسیم بشه. به اندازه‌ای که گرونی‌های اجناس دیگه ناشی از گرون شدن بنزین رو هم پوشش بده و به سود افراد کم‌درآمد و کم‌بضاعت میشه. ➖➖➖ 🚨فقط مشکل اینجاست که زمان اجرای طرح و چگونگی اجرای طرح ناشیانه بود.. برای مثال اگر دولتی ها از ابتدا درباره افزایش یارانه ها و عدم افزایش قیمت اجناس وکالاها به مردم اطمینان می دادند(همان کاری که رهبر انقلاب کرد)دیگر شاهد اغتشاشات اینجوری نبودیم. @hagigatevasel
⛔️چرا اجازه اعتراض خیابانی نمی دهید؟/ تفاوت اشرار با اوباش چرا اجازه اعتراض خیابانی نمی دهید؟! سوال خوبی است. یک مرور کوتاه کنیم. روز جمعه در دهها شهر اعتراض خیابانی وجود داشت. در رشت و خرم آباد و شیراز و مشهد و غیره. در مشهد، برخی شعار می دادند "رضاشاه روحت شاد". چرا ناجا برخورد نکرد؟ تنها در یک شهر برخورد داشتیم؛ سیرجان. چرا؟ یک مقدمه ضروری وجود دارد. تعبیر  رهبرانقلاب برای اغتشاشگران بنزینی اشرار بود. "اشرار" با "اراذل و اوباش" فرق دارند. اراذل و اوباش اجیر اشرارند. اعتراضات بنزینی در اصل یک عملیات تروریستی بود. از همان روز اول خاندان منحوس پهلوی تا منافقین تمام قد در صحنه بودند. تمام رسانه های ضدانقلاب برنامه های عادی خود را تعطیل کردند و نه تنها پوشش که آموزش و تهییج اغتشاش را بر عهده داشتند. دعوت شان نیز آتش کشیدن بود نه شعار دادن. مردم ممکن است در اعتراضات هیجان زده شوند و شعارهای تند دهند. ممکن است حتی خطا کنند و از سر عصبانیت سطل آشغال هم آتش بزنند. اما تنها اوباش اند که اموال مردم را غارت می کنند. تنها اراذل اند که پمپ بنزین و بانک آتش می زنند. و تنها اشرارند که می توانند در این ابعاد اراذل و اوباش اجیر کنند که طبق برآورد اولیه تا 15 هزار میلیارد تومان خسارت به کشور وارد شود. مدیر اندیشکده آمریکائی ران پال خبر داد که مرکز ماموریت ایران در سیا با مسئولیت مایکل دی آندریا که معروف به آیت الله مایک است این پروژه را در ایران طراحی و اجرایی کرده است. و حالا چند روزی است که یک سوال مهم از سوی کاربران مطرح می شود که چرا اعتراض نه؟ البته اعتراض حق طبیعی مردم است. کف خیابان شهرهای ما نیز کم اعتراض ندیده است. از اعتراضات کارگری مثل هفت تپه و آذراب تا تجمعات دانشجویان مقابل سازمان خصوصی سازی و تجمع علیه حجاب در دانشگاه و  تجمعات روزانه مقابل مجلس تا تجمعات چند ماهه مالباختگان موسسات مالی و ...تا اعتراضات خیابانی روز اول به افزایش قیمت بنزین. روز اول تنها در سیرجان ورود ناجا را داشتیم. چرا؟ چون عده ای به سمت انفجار انبار نفت رفتند. بله. هرکس محق است هرساعتی از شبانه روز از خانه خود خارج شود. ولی اگر ساعتی از شب جمعی از اراذل و اوباش قمه بدست سرکوچه باشند، بازهم از خانه بیرون میاید؟ اگر بداند اجیر اشرارند چی؟ باز هم می گوید محقم؟ حالا اگر ناجا اجازه نداد در ساعتی از روز بخاطر تعقیب و گریز همین اوباش، کسی از خانه بیرون نیاید ظلم کرده است؟ دستش را نمی بوسیم؟ برای اعتراض محقیم اما نتیجه بی اعتنایی به ظرف زمانی اش، دهها کشته ای است که بسیاری شان بدست تروریست های وطنی کشته شدند. در خبرها آمده بود در خوزستان یک گروه پرچم داعش بلند کرده است. حالا وظیفه حکومت دقیقا چیست؟ کدام اولویت دارد؟ حفظ جان و مال مردم یا حفظ حق فریادشان؟ 📝محسن مهدیان ➖➖➖➖➖➖➖ 🔴 از "شورش اشرافیت علیه جمهوریت" تا "شورش جمهوریت علیه اشرافیت" 🔹🔸خلاصه ترین تیتر برای فتنه سال ۸۸ "شورش اشرافیت علیه جمهوریت" بود چون اشرافی که در انتخابات در مقابل خواست اکثریت مردم شکست خوردند نتیجه قانونی را نپذیرفتند و با تحریک اقلیتی از مردم آن هم فقط در مناطق خاصی از تهران و چند شهر دیگر، شورش خیابانی را کلید زدند. ♦️اما اتفاقات روزهای اخیر برعکس سال ۸۸ شورش "جمهوریت علیه اشرافیت" است و فارغ از اوباشی که کف خیابان مشغول تخریب اموال عمومی هستند، اکثریت مردم در اثر مدیریت اشرافی چند سال اخیر و تصمیمات خلق الساعه مانند سه برابر کردن قیمت بنزین در عرض یک شبانه روز، نارضایتی شان بیش از پیش است. 🚨نقطه اشتراک نا آرامی های سال ۸۸ و ۹۸ در این است که ریشه بسیاری از مشکلات کشور یک اولیگارشی اشرافی و غربگراست که وقتی در قدرت نیست ناجوانمردانه علیه جمهوریت و خواست مردم می شورد و وقتی هم در قدرت است به قدری ناکارآمد و بی تدبیر است که بازهم مردم را به ستوه می آورد... ✍
📸 ژست زشت پلیس بد 🔹وزارت خارجه فرانسه درحالی در اظهاراتی مداخله‌جویانه خواستار «احترام ایران به آزادی بیان و حق اعتراضات مسالمت‌آمیز» در ایران شد که جنبش جلیقه‌زردهای این کشور شنبه گذشته یک‌سالگی خود را جشن گرفت. 🔸پلیس فرانسه علاوه بر برخورد خشن با جلیقه‌زردها تاکنون چندین هزار نفر را در ارتباط با آنها بازداشت کرده است. @Farsna
هدایت شده از ️گنج نهفته
🔴 💠 مسئولان مشکلاتی داشت. اگرچه اصلِ اصلاح مصرف سوخت به نفع اقتصاد کشور است امّا شیوه‌ی اجرای آن مشکلات زشتی را در جامعه ایجاد کرد. 💠 مردم از اینکه به آنها نشد، ناراحت شدند یا از اینکه گران شدن بنزین زیاد بود اخم کردند یا می‌گویند در که جامعه در سختیِ تورّم و گرانی بود انگار این طرح زخمی بر زخمهای دیگرشان بود و یا می‌گویند چرا ابتدا الزامات و این تدبیر را مدیریت نکردند و یکدفعه صبح اعلام کردند که قیمت بالا رفته است به طور مثال باید ابتدا قضیه کارت سوختها را با زمان‌بندی حل می‌کردند تا الان مردم با عصبانیّت، وقتشان را در صف کارت سوخت سپری نکنند و چندین توقّع بجای دیگری که مردم دارند. 💠 در زندگی مشترک، هر تصمیم‌گیری مهم نیاز به تدبیرهایی دارد تا فضای خانه را متشنّج نکند. مثل با همسر، بیانِ مشکلات (مثل خسته و گرسنه نبودن همسر و ...) آماده کردن همسر برای بیان گلایه‌ها، به نظرات یکدیگر در تصمیم‌گیری‌ها، مهربانانه بجای عکس‌العمل تند و داد و قال، صبوری و برای حلّ مشکل و ... 💠 با همه‌ی این موارد می‌توانید را به زندگی خود هدیه دهید! @gangenahofte
قیام دانشجویان تهران برای مردم و برائت از آشوبگران دانشجویان دانشگاه تهران به منظور حمایت از مردم و اعلام برائت از آشوبگران، در پردیس مرکزی دانشگاه تهران تجمع کردند.
🔻تبریزیها کفن پوش شدند/ تبریزی‌ها در حمایت از انقلاب و رهبری کفن پوش به خیابان آمدند کفن‌پوشان تبریزی در این راهپیمایی پرشکوه، امنیت و آرامش کشور را خط قرمز مردم آذربایجان دانسته ‌و خواستار برخورد شدید با اغتشاشگران و اقدام جدی و موثر دولت در رفع نگرانی ها و مشکلات مردم شدند.